24 SAAT OTO TAMİRCİDE ÇALIŞTIM! #KadınlarınGücü
15:32
381,172
Reddit
Herkese selamlar!
Yeni serimiz hepimize hayırlı uğurlu olsun. Son zamanlarda yaptığımız beni enn heyecanlandıran videomuzu sizinle paylaşmaktan çoook mutluyum.
Kadınların fiziksel olarak erkekllerden ayrılması kafalarda klişeler yaratıyor. Fiziksel güç gerektiren ya da yönetimde kadınlara ‘yapamaz’ yakıştırılıyor daima. Bu da kadınların iş gücüne katılmasını engelliyor. Bu tüm dünyada yüzyıllardır üzerine savaşılan ve çözülemeyen bir mesele.
Bu seride kadınlara yakıştırılan yapamaz klişesini birlikte yıkmaya çalışacağız. Daha çok erkeklere yakıştırılan meslekleri yapan kadınların yanlarına gidip o mesleği o güçlü kadınlardan öğreneceğim. İnanılmaz heyecanlı ve mutluyum. Herkese keyifli seyirleerrrrr :)))))
Beni instagramdan da takip etmeyi unutmayııııınnnn
instagram.com/betulcakmaak
Melike'yi de instagramdan takip edebilirsiniz
instagram.com/melikenurbeyen
Usta Oto servisine bize yardımcı oldukları için çok teşekkür ederiz :)
instagram sayfaları:
instagram.com/ustaotomotivboschcarservice/
Kanalıma buradan abone olabilirsiniz!
trwatch.info
En çok izlenen videolarıma bu linkten ulaşabilirsiniz!
trwatch.info/town/d7R-ZnmxqF75FpTQpl09EQvideos?view=0&sort=p&shelf_id=2
Diğer RND House kanalları:
trwatch.info
trwatch.info
trwatch.info
Müzikler Epidemic Sound: bit.ly/2ZDhYzX (Bu linkten 30 gün ücretsiz)
İş birlikleri için: betul@51digital.com
Beni izlediğiniz ve destek olduğunuz için çoook teşekkür ederim!!

YORUMLAR
  • batuhan genç
    batuhan genç

    0 İQ bir de survivor bu la

  • Eagle
    Eagle

    ya melike cok tatli ve sempatiksin

  • Eren Can Güder
    Eren Can Güder

    9:00 ne çatladım :)

  • MUSTAFA MERT ÖNEN
    MUSTAFA MERT ÖNEN

    abla asker mesleğini yap

  • Yusuf Məmmədzadə
    Yusuf Məmmədzadə

    Tayodaki tamirci kadina benziyo Melike

  • Zahit İşsever
    Zahit İşsever

    Haberlerde gördüm bir tane kadın marongozdu sende yapabilirsin kadınlarıgücü serisi için +1keyin öne çıksın

  • Tozkoparan İskender Hayranı
    Tozkoparan İskender Hayranı

    Sen kadınların her işi yapacağını gösterdin başarılarının devamını dilerim ❤

  • Doğan ÖZEN
    Doğan ÖZEN

    24 saat değilde 1 buçuk saat gibi geldi bana??

  • Kayla Kırkgöz
    Kayla Kırkgöz

    Dislike atanlar neye attı çok merak ediyorum.

  • Gurhan Yıldız
    Gurhan Yıldız

    ~copy cat betül~

  • Ayşenur Pekşen
    Ayşenur Pekşen

    👏🏿💪🏿

  • Elanur Garip
    Elanur Garip

    7:32 arkadaki koşan kaçakları asla görmedik sşgfhkkgjknffjöö

  • Kerem Öztaş
    Kerem Öztaş

    KADINLARIN GÜCÜNÜ HERKES GÖRSÜÜÜÜÜN 💖💪💪💪

  • Azra Acar
    Azra Acar

    24 SAAT OTO TAMİRCİDE ÇALIŞTIM! Kadınların Gücü. Süper

  • Yavuz Kır
    Yavuz Kır

    BEN:Artık izlemicem. TRwatch:İZLİCEKSİN İZLİCEKSİN!😈😈😈😈😈😈

  • ayaz_yusa
    ayaz_yusa

    helall

  • Özlem Kılıç
    Özlem Kılıç

    KIMSEYİ KÜÇÜK GÖRMEYİN

  • Özlem Kılıç
    Özlem Kılıç

    KADIN GÜCÜ

  • Eymen Ozturk
    Eymen Ozturk

    Beto başkan sen çok seviyorum beto abla yi sevenler beyensin

  • Eymen Ozturk
    Eymen Ozturk

    Kadınları kucumsemeyin arkadaşız beto başkan Iste kadının gucu

  • Eymen Ozturk
    Eymen Ozturk

    Betül abla ben.Buyunce kapalı ollucam

  • Emre Doğru
    Emre Doğru

    Gülfem Zengin İle Video Bekliyoruz +1 Leyin Görsün

  • Caner Bektaş
    Caner Bektaş

    Gerçekten çok iyi bir kez daha kadınların herşeyin üstesinden geldiğini anladık 👍😊

  • Müzeyyen Nisa Duman
    Müzeyyen Nisa Duman

    Kız çok ukala. İnstagramdan beni takip etmişti ben de aaa abla beni mi takip ettinn yazmıştım oda yanlışlıkla oldu ben 40 kişiyi takip ediyorum sen kimsinki demişti. Hemen takipten çıktım çok da seviyodum ama böyle yaptı takipçilerini önemsemiyor belli ki.

  • Yarım Olmayan Ada
    Yarım Olmayan Ada

    neden işaatta sadece erkekler çalışıyo bi tane adam çıkıp kadın evde adama sadece yemek yapar adamın dediğini yapmak zorunda deği için bütün ülke kadınlar sanki yokmuş gibi davranıyo ben kızım ve tenis oynuyorum ve benden 1 yaş büyük erkekleri yeniyorum

  • Şeyma Sengül
    Şeyma Sengül

    abla video izler ken hiç bitmesin istiyorum ya çünkü videoların çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllll

  • Kerem Altunel
    Kerem Altunel

    Betül abla bi daha kı ne şef ol

  • Ayşe Aydın
    Ayşe Aydın

    benimde ismim melike

  • Kayra Cem Bulut
    Kayra Cem Bulut

    Sen muayene istasyonunda çalış mışşın kaput değiştir

  • Alptekin Bıçak
    Alptekin Bıçak

    Boşboş konuşma

  • Göktuğ Kaçal
    Göktuğ Kaçal

    Allah bizi Trendyol reklamından korusun

  • Bihter Ziyagil
    Bihter Ziyagil

    Betül abla sni seviyoruz 🥰

  • Funda Güngör
    Funda Güngör

    Melike hem güzel hem güçlü ya

  • Cemre Karaca
    Cemre Karaca

    Tm kopyalıyosun ama aynı kelimeler kulanma be

  • Furkan Köksal Beat
    Furkan Köksal Beat

    Keşke her sanayi böyle temiz olsa git herhangi bir sanayiye ustadan dayak yersin ne ayyyyyyyyyyyyy'ı

  • Reyyan Kundak
    Reyyan Kundak

    Ayy yaa melike çok tatliiii çok güzel bir kız maşallah ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN kadınlar her şeyi yapabilir erkekler kendilerini daha güçlü gördükleri için bizi kucumsuyorlar ama bilmiyorlar ki en büyük işi ,sorumlulugu biz üstleniyoruz 💚💙💙💙💙💙💛💜💜💜💜💚💙💛💙💙💛💕💕💓💓💖💖👌💜💙

  • Irmak Öykü Onay
    Irmak Öykü Onay

    Alper abinin linkinden gelenler +1

  • SEMİH KERİM Gökmen
    SEMİH KERİM Gökmen

    bUrH

  • atakan Tr
    atakan Tr

    9:21 hava püskürtme tabancisi bulduğumuzda ilk yaptığımız sey

  • Çetin Kaya
    Çetin Kaya

    Noobdy= Betül = ooaağğğğğ

  • Pashan Karadağlı
    Pashan Karadağlı

    "Kadın Makinist"gibi şacma bir ayrımın sebepleri biz insanlarız.Kendinize gelin!!

  • TUANA CANBAZ
    TUANA CANBAZ

    Biz kadınlar her şeyin üstünden geliriz

  • erkan tan karakoç
    erkan tan karakoç

    Erkek çırak bardak kırar Usta - temizle lan Kadın çırak bardak kırar Usta - önemli deyil ben temizlerim Hehebdbdvvdddbdnndjfjfjcjcjcjdkdkdmdmdmdmdmfnbtvtbr

    • ipek şen
      ipek şen

      komik mi

  • Melike Aydin
    Melike Aydin

    Abla kızın adı ne sanırım melike benimde adım melike

  • Beryar Arin Coşkun
    Beryar Arin Coşkun

    Kadınların gücünü tekrar gösterdiğin için teşekürlerrrr # KADINLARINGÜCÜ

  • WERRAS
    WERRAS

    Helal olsun beto abla kadınlar her zaman daha ii

  • EMİNE DUDU GÜNEŞ
    EMİNE DUDU GÜNEŞ

    Seni çok seviyorum betül abla ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • ARDA şahin
    ARDA şahin

    Usta çok tatlı değilmi😊

  • Fatih
    Fatih

    bu niye az izlenmiş

  • derin delipınar
    derin delipınar

    #kadınlarıngücü

  • Zeynep Maden
    Zeynep Maden

    Beto Başkan seni seviyorum #kadınlarıngücü

  • KARAASLAN AİLESİ-ORDUSU-
    KARAASLAN AİLESİ-ORDUSU-

    #kadınlarıngücü

  • ZeynepGamer
    ZeynepGamer

    Betül abla seni çok seviyorum ❤️❤️♥️🌈🌈❤️❤️❤️❤️❤️💗💗💗💗💗💗💗

  • DİLANNN
    DİLANNN

    İZLERKEN O KADAR ONURLANDIM Kİ

    • Busekorkmazfans Kara
      Busekorkmazfans Kara

      İlk ede yaptıııı

  • RENKLİ DÜNYAM! !
    RENKLİ DÜNYAM! !

    Abla soyadlarımız aynı benim de çakmak elif Reyyan çakmak 😻😻😇

  • Ömer Özcan
    Ömer Özcan

    Kadın is yapanlarin yanina hep git seri olsun bu

  • Ömer Özcan
    Ömer Özcan

    Bu bi seri olsun diyenler + 1👇

  • melek gokoglu
    melek gokoglu

    Aminn

  • Kerim Cengiz
    Kerim Cengiz

    Abla kadınlar her işi yapamaz Fiziksel bakımdan farklı olduğumız için mesela inşaatta çalışamaz .

  • Bartın'lı Eser
    Bartın'lı Eser

    Epeydir menemen yememiştim, görünce çok canım çekti.. Afiyet bal şeker olsun.. 😄👏

  • Elma Yiyen Memati
    Elma Yiyen Memati

    Ben örgü örenmek isyodum annem bana kız işi dedi önce kendinizi düzeltmeniz gerek bu algıyı oluşturan kadınlardır. Ayrıca erkek işivardır.

  • Sefa Ateş
    Sefa Ateş

    CANLİ YAYİN NONOLİVE/EGOİST PATİ PÖH PÖH PÖH

  • Sefa Ateş
    Sefa Ateş

    EGOİST PATİ SELAMLARRR

  • Kuzenler birlikte
    Kuzenler birlikte

    Abla Alper abiye şeftali dokundurur musun çok huylaniyor

  • Yağmur Gülbudak
    Yağmur Gülbudak

    Abla lütfen instagram takipçilerim bir günümü yönetiyor çek

  • EFECE EGLENCE
    EFECE EGLENCE

    Betül abla yaparsın aşkıma mı katıldınız?

  • Elmir Memmedzade
    Elmir Memmedzade

    Betül abla alper abiye hamileyim qalası yapsana

    • Elmir Memmedzade
      Elmir Memmedzade

      Sakasi

  • The Shark Turkish
    The Shark Turkish

    Melike abla çok tatlı🤗😄

  • Erva Halas
    Erva Halas

    Eceden önce youtubda betül vardı noluya

  • İsmail AK
    İsmail AK

    Video serisinin adı Elimin Hamuruyla olabilir.

  • Tülin Su Karataban
    Tülin Su Karataban

    A

  • Amin Dunyamali
    Amin Dunyamali

    İnsanın tamirci olası geliyo lan gsgsyshdh😂😂😂

  • Ayşe Karataş
    Ayşe Karataş

    Abla seni gerçekten çok seviyorum aşırı tatlısın ve bir kadının yapamıycağı hiç bir şey yok

  • Nigar Suleymanova
    Nigar Suleymanova

    Kadın gucu 💪💪💪💪💪💪💪💪💪

  • Buse Demir
    Buse Demir

    Kadın erkek ayırt edilemez kadınlarda erkeklerin yaptıklarını yapabilir #KADINGÜCÜ

  • Buse Demir
    Buse Demir

    Bari tırnaklarını cikarsaydin betüşüm

  • Beren Koç
    Beren Koç

    bwtül ile tofana doru ne zaman

  • Gül Kefker
    Gül Kefker

    Basarabildin. KADINLAR GÜCÜÜÜÜÜ

  • Hakan Erdoğan
    Hakan Erdoğan

    Kadınları küçümsemeyin Arkandayız Beto Başkan İşte kadının gücü.

    • İrėm
      İrėm

      @Crmnl_34 CrmnlXL Erkeklere özel? Erkeklerin ve Kadınların yapıcağı şeyler kategorize mi edilmiştir? Her erkek birbiriyle aynı mıdır veya her kadın birbiriyle aynı mıdır?Bi kesim erkeğin yapabildiği şeyi bi kesim erkek yapamaz veya bi kesim kadının yapabildiği şeyi bi kesim kadın yapamaz Her insan yapabileceğini düşündüğü şeyi yapma konusunda özgürdür Sen inşaatta(veya senin erkek işi olarak adlandırdığın herhangi bi işte)çalışmak isteyen bi kadına *sen kadınsın yapamazsın* diyemezsin Sen dikiş nakış(veya senin kadın işi olarak adlandırdığın herhangi bi işte)işleriyle uğraşarak para kazanmak isteyen bi erkeğe *sen erkeksin yapamazsın* diyemezsin Düşüncelerini gözden geçir derim...

    • Crmnl_34 CrmnlXL
      Crmnl_34 CrmnlXL

      bazi işler erkeklereözledir bunlar aslinda hiç yapmiyorlar bu işi ve gerçek işçiler yillarca guneş alti çalişip hergun lastik taşiyor Eski istanbulda 50 lira için adam vuruyorlardi bunlaryapmiyor zaten

  • Hasan Bakış
    Hasan Bakış

    Copy cat

  • coşqun
    coşqun

    İnşallah 3000000milyon olursun

  • Kevser Arözgül
    Kevser Arözgül

    Bayıldım

  • ali derman yuksekkaya
    ali derman yuksekkaya

    evet erkek işi ama kadınlarda yapabilir ama sana yakışmış tam senlik brdan tüm ablalara selam olsun alper abiye de selam olsun ve abla bi kalp atarmısın kız kardeşim için sana bayılıyo ben alper abiye daha ilgi gösteriyomj kusura bakma üstüne alınma senide izliyorum abla ( : + 1 leyelim betül ablaya ulaşsın son araba kaldırıcı betül abla sjsjsjsjsjsj

  • Ortaya Karışık
    Ortaya Karışık

    14:27 siz kral bi şekilde onuştunuz🥰

  • _JOKER_
    _JOKER_

    Çok güzel olmuş 🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤

  • TalYA Çukurgöz
    TalYA Çukurgöz

    24 saat videoları daha çok gelsin

  • TalYA Çukurgöz
    TalYA Çukurgöz

    Bu serinin devamı gelsin

  • Murat
    Murat

    Siz hiç neyi yapa bilmiyorsunuz yapa bilseniz de kötü yapıyordunuz erkeler çok ama çok iyi yapıyor

    • EDİT LORD
      EDİT LORD

      Yakında Tepemizede Binerler Biz bunudu yaparız diye

    • EDİT LORD
      EDİT LORD

      Doğru

  • Aleyna Şimga
    Aleyna Şimga

    Kadınlar her şeyi yapabilir bunu da sen bu videoda gösterdin çok güzel bir video olmuş..👍😊😊

  • turkhan baratzada
    turkhan baratzada

    Kadın her iş yapabilir. Amma türk erkeği kadına yani anne ve bacımıza bu tür ağır işleri yakistirmayiz. Bu gericilik değil verdiğimiz değerdir.

  • Vusale Efendiyeva
    Vusale Efendiyeva

    HELAL SANA

  • Vusale Efendiyeva
    Vusale Efendiyeva

    BETOOOOO

  • Yaren Turan
    Yaren Turan

    Tofana doğruyu ne zaman çekiyosunnnnn

  • eğlence zamanı
    eğlence zamanı

    🤣🤣🤣🤣🤣

  • Alaz GÜRSU
    Alaz GÜRSU

    Betül abla sen çok iyi bir kadınsın İYİ Kİ VARSIN

    • Aleyna Melisa Mirioglu
      Aleyna Melisa Mirioglu

      Betül abla

    • Aleyna Melisa Mirioglu
      Aleyna Melisa Mirioglu

      @Hasan tayfa t

    • Hasan tayfa
      Hasan tayfa

      B

  • Pelin Yapıcı
    Pelin Yapıcı

    Betül abla seni çok seviyorum ama olmadı bu ya

  • YUSUF BABA
    YUSUF BABA

    Ben olsam ellerimi 40 kere yıkardım

  • Umut Tuzcu
    Umut Tuzcu

    Abla yaparsınız ama kimse tercih etmiyo yanlışmıyım ben bir kadının böyle zor işleri yaptığını nadir görüyorum

  • R͓̽u͓̽A͓̽l͓̽b͓̽u͓̽s͓̽ . 17 yıl önce
    R͓̽u͓̽A͓̽l͓̽b͓̽u͓̽s͓̽ . 17 yıl önce

    Konuyu tam bilmesemde galiba Betül bir tik tokırın içeriğini almış gibi duruyor. Açıkçası bu tiktokırları sevmesemde empati yapıldığında içeriğin sahibi olan kızın kızması doğal olarak haklı. Fakat TRwatch biraz böyle bir yer bir şey tutulup beğenilirse hep devamı geliyor. Örneğin Gece AVM de bilmem ne de kaldım videoları gibi. Tiktokır olan kızın kitlesini Betüle saldırtması da hoş bir davranış değil.

    • EDİT LORD
      EDİT LORD

      Ayn

  • Bugse Koç
    Bugse Koç

    Bir kadının hiç yapamamağı bir iş yok kadın gucuuuuu👌🏻

    • Ayşenur Pekşen
      Ayşenur Pekşen

      @yiğit acar asıl torpili erkekler yapıyo eğer erkek bir katilsen ve amcan birilerini tanıyosa hapse girmiyosun mesela

    • yiğit acar
      yiğit acar

      var torpilsiz denerseniz var

Sonraki