5 DAKİKADA KÖPÜK POMPANI KENDİN YAP!
12:46
161,024
Reddit
Selamünaleyküm otomobiller hakkında değişik güzel vede yararlı videolar yapıyorum otomobil 44 Malatyalıyım otomobiller hakkında pratik bilgiler lastik jant cam akü diferansiyel LPG dönüşüm sistemleri hakkında bilgiler
Bilindiği üzere hepimiz otomobillerimize genelde servet değerinde paralar veriyoruz bunların ikinci el fiyatları da fazla düşsün istemiyoruz otomobillerimizde kaliteli pratik uygun ve aynı zamanda ucuz ürünler kullanmak istiyoruz mesela jantlar jant bakımı demir jantlar alüminyum jantlar çelik jantlar gibi otomobil filmleri araç kaplama çeşitli araba filmleri renkli kaplamalar araç renk değişimleri oto boyama cila bakım ürünleri lastik kış lastiği dayanıklı lastikler lastik yanak kalınlıkları lastik boyutları araba cam değişimi cam rezistans tamiri debriyaj baskı balata fren sistemleri baskı balata değişimi fren bakımı fren değişimi fren mesafeleri aracı yolda tutmak üstün sürüş teknikleri diferansiyel nedir diferansiyel bakımı diferansiyel yağ değişimi araba sürmeyi öğrenmek otomatik vites ve manüel vitesler hakkında bilgiler motor parçaları ateşleme sistemleri motor bloku motor performans arttırma motor yağ değişimi benzin katkıları kaliteli benzinler az yakan araçlar düşük km li araçlar grande punto renault woswagen jetta passat polo lüx oto düşük fiyatlı otomobiller kriko sistemleri araç lastik değiştirme araba fiyatları pahalı araçlar klima bakımları klima temizleme otomobil klimaları otomobil yıkama Şanzuman fiyatları pahalı şanzuman araçlarınızda bu ve benzeri teknik donanımsal bilgiler yedek parça polen filtresi hava filtresi yağ filtresi fren mesafe ölçümleri
motor kaputu motor kol çıkarma motor devir ölçümleri devirli araç kullanma devirsiz araç kullanma araç kullanırken dikkat edilmesi gerekenler trafik işaretleri trafik kurallarına uygun davranmak araç performansı artırmak kaput koruyucu markaları egzoz bağlantı aparat ları egzoz nedir egzoz kafaları katalizör nedir katalizör fiyatları katalizör temizleme çocuk koltukları araba koltukları koltuk kılıfları araç paspasları cam silecek suyu antifrizli su antifriz nedir antifrizin önemi oto döşeme sistemleri otomobil nedir otomobil nasıl alınır otomobil bakım masrafları otomobil bagaj düzenleme otomobil çamurluk farlar sis lambaları egr valfi nedir otomobil güvenlik sistemleri otomobil bakım önerileri kışlık bakım yazlık bakım cam yağmur kaydırıcı sekromenç nedir buji ne işe yarar buji bakımı yedek lastik seçimi runflat lastik seçimi otomobil alarm güvenliği led ve xzenon farlar mercekli farlar far tamiri stop tamiri stop lambaları

Instagram: instagram.com/otomobil44_/

YORUMLAR
  • erkan Ogun
    erkan Ogun

    Yav abi o köpüğü sıkına kadar ben kova fırça ile arabayı sabunlamıştım yıkamaya geçmiştim boş işlerle uğraşmayın

  • TR 66
    TR 66

    Abi o nebicim nefes alma sanki merdiven ciktin ha

  • Aziz Kunduz
    Aziz Kunduz

    Krallll

  • MEYZ AUTO
    MEYZ AUTO

    Ellerine sağlık ustam Bir sorum olacak o ince boruyu deldigimiz zaman sonradan eskisi gibi köpük degilde su atması için kullanılır mi

    • otomobil 44
      otomobil 44

      Śu atar sıkıntı olmaz ağzındaki ek parçayı çıkarın gene atar

  • Gürkan Bremen
    Gürkan Bremen

    Saçmalıj

  • Minimax Tractor
    Minimax Tractor

    16 litrelik sirt için ilaç pompalari var.bununla daha güzel verim alinabilir.hem su tasarrufu, hem ekonomik olacaktir.

  • anıl kösem
    anıl kösem

    Abi harikasın . Ama bir kardeşin olarak ricam lütfen sigarayı bırak , konuşurken bile nefes nefese kalıyorsun üzüldüm

  • burak atak
    burak atak

    Bende hemen aynısından almaya ve yapmaya karar verdim fikir ve bilgi için teşekkür ederim..ancak çekim yapan arkadaş kamerayı cok oynattı.. basım döndü

  • METEHAN GÖKTÜRK
    METEHAN GÖKTÜRK

    Helal olsun teşekkürler.

  • Şafak Yogurtcu
    Şafak Yogurtcu

    Kardeşim makas kullansana

  • Nane Limon
    Nane Limon

    Sana bir makas şart reis 😊😊

    • otomobil 44
      otomobil 44

      Ben makas sevmiyim bıçak seviyim 😀👍

  • serdar ok
    serdar ok

    Demekki biraz daha büyüğünü alsak basıncta yüksek olcak suda fazla olcak güzel icat elinize sağlık

  • ERDEM ERERDEM
    ERDEM ERERDEM

    ABİ GERİ ESKİ HÂLİNE NASIL GETİRECEZ

    • otomobil 44
      otomobil 44

      Geri eski haline getirmek için deldigin deliğe 1 damla plastik damlat ağzındaki parçayı çıkar

  • ERDEM ERERDEM
    ERDEM ERERDEM

    KRALLLL

  • Salih Tokmak
    Salih Tokmak

    O el pompasının biraz daha büyükleri var ilaçlama için kullanılan o zaman istediğiniz performansı verir

  • Semih Hırdar
    Semih Hırdar

    Şampuan değil bea sabun

  • Mehmet Bayazıt
    Mehmet Bayazıt

    Çok teşekkürler. Faydalı bir video olmuş.

  • Tarık Kanka
    Tarık Kanka

    Emeğiniz yorumsuz geçilmez

  • Sct KraL
    Sct KraL

    On numara fikir tebrikler

  • esmirs
    esmirs

    İşe yarar, teşekkürler

  • olcay Cra
    olcay Cra

    Yapıp kullanan varmı iş görüyormu

  • Oturan Boğa
    Oturan Boğa

    süper

  • Üner Baş
    Üner Baş

    Dayı keşke petrole gidip 1liraya köpük sıksaydın onları alana kadar. 1 lirada su ya atsan 2 TL ederdi be dayıcım .

  • jangqi man
    jangqi man

    👍👍👍

  • Semih ÖZDEN
    Semih ÖZDEN

    Motosiklet yıkamaya çok iyi olur ya araç için ufak kaldı

  • Niyazi Erkuş
    Niyazi Erkuş

    İlk fırsatta deneyeceğim.teşekkürler

  • Erdal Tanyeri
    Erdal Tanyeri

    Benzinliğe gidip boş köpük makinasına para kaptırıyoruz. Boşa çok paramı yuttu makinalar. Kumar makinası gibiler. Bunu yapıp kullanmalıyım.

  • bunakkaptan
    bunakkaptan

    Al bir adet 10 litrelik plastik kova ..koy içine şampuanı....ekle üzerine 8 litre üzerine suyu Araba yıkama fırçasını daldır bu karışıma sonra arabayı iyice fırça ile her tarafını yıka. Bu palavralara da hiiiç gerek yok.

  • bunakkaptan
    bunakkaptan

    Makas diye bir aletin varlığından haberin yok mu ??

  • chnbrs
    chnbrs

    Usta bu nasıl geldi aklına😃😃eline sağlık

    • otomobil 44
      otomobil 44

      Bende bı yerde görmüş tüm paylaşayım dedim

  • asa sas
    asa sas

    Bu şekilde saatlerce sürer yıkamak

  • sedat kayalar
    sedat kayalar

    bıcağı at makas kullan

  • İsmail Albayrak
    İsmail Albayrak

    Abicim çekimden önce malzemeleri hazırlarsan tam olarak izlenir yoksa sıkılıyoruz

  • Çanakkale 1915 Köprüsü Yüz yılın projesi
    Çanakkale 1915 Köprüsü Yüz yılın projesi

    Üstadım elinize sağlık tebrik ediyorum

  • Serdar Pısıl
    Serdar Pısıl

    Abi bende komprasörlü boya tabancasi var ona da yapılabilirmi acaba

  • Ertan Çelen
    Ertan Çelen

    Uzun ve yumuşak kıllı bir araba fırçasına sap takıp hortumu da bağlayınca kovanın içine bulaşık deterjanı ya da sıvı arap sabunu koyup bir güzel köpürtüp mis gibi yıkarsınız arabanızı. Bu yöntem fazla sabır istiyor.

  • Lvnt Çtl
    Lvnt Çtl

    Elinize sağlık. Çok güzel ve faydalı bir paylaşım orjinal fikir..

  • kamil bey
    kamil bey

    At 1 lira al köpüğünü be dayı. Bu kadar sıkı olmayın.

  • Ahmet Yildirim
    Ahmet Yildirim

    Motorlu sırt pompam var yapsam mı ki 😁

  • Avni Uzun
    Avni Uzun

    İsta bisey soracagim bu yapilan işin ömrü ne kadardır teşekkürler

    • otomobil 44
      otomobil 44

      Şu an çalışıyor ne kadar olur bilemem ama baya uzun olur diye tahmin ediyorum

  • Yaşar Baykal
    Yaşar Baykal

    Emeğine sağlık

  • Araba İyidir
    Araba İyidir

    Kral ben kaliteli bi pompayla denedim olmadı ❤️

  • berat fethi biçer
    berat fethi biçer

    enes batur izleyeceginize böyle vatana milklete hayıurlı insanların videolarını izleyyinde vaktiniz boş gecmeşin

  • mehmet kaykısız
    mehmet kaykısız

    Usta super.eline saglik. Cok dogalsin.

  • cumali tepe
    cumali tepe

    emegine salik hocam

  • Hasan DOGANCAY
    Hasan DOGANCAY

    Ellerinize sağlik çok güzel olmuş. İlk firsatta deneyeceğim. Yalniz daha geniş püskürtme için neler yapilabilir ?

  • Hanoz
    Hanoz

    Toplu igne yerine Cam çivisi kullanin.

  • ALİ GÜNGÖR
    ALİ GÜNGÖR

    Ustam ellerinize sağlık. Sağlıkla selametle...

  • Fehmi Karakoç
    Fehmi Karakoç

    Kardeş emeğine ellerine sağlık.Köpürmeseydi de önemli olmazdı senin samimiyetin yeter

  • cagatay engin
    cagatay engin

    Guzel oldu elinize saglik

  • Doğuu uU
    Doğuu uU

    Petrol ofısıne gidip 3 TL yi boşa attığım makinaya benziyor aynı

  • hasan hüseyin doğar
    hasan hüseyin doğar

    Köpük boyaya zarar verir kullanmayın

    • otomobil 44
      otomobil 44

      şampuan kaliteli olursa vermez

  • erkan kılıçaslan
    erkan kılıçaslan

    Bravo tebrik ederim.

  • Bayram Kahraman
    Bayram Kahraman

    Adam 200 liralık malzemeyi 30 liraya maal etti.. Türkk bu adamm 😂😂helal olsunnn vallahi helal olsun

  • Ahmet Pilka
    Ahmet Pilka

    Diba marka pompa en iyisi bauhause bahçe bölümünde var çok kaliteli olanı o ben tabelacıyım yıllardır kullanıyorum 👍

    • Ahmet Pilka
      Ahmet Pilka

      @Erkan Özer www.bauhaus.com.tr/bahce-sulama-sistemleri-basincli-spreyler/veta-2l-basincli-puskurtucu-veta2b-60780847

    • Erkan Özer
      Erkan Özer

      Bauhaus internet mağazasında bulamadım diba olanı, yardımcı olabilir misiniz?

  • Umut Bilgisayar & Elektronik
    Umut Bilgisayar & Elektronik

    Helal sana valla, teşekkürler...

  • Gürdal Tur
    Gürdal Tur

    Ellerinize sağlık, paylaşımınız için teşekkürler çok başarılı olmuş...

  • Retarderci gençlik42
    Retarderci gençlik42

    arkadaşlar ben aldım yaptım içine fairy koydum fakat fazla yoğunluk olmadı her ne kadar fazla koysam bile daha yoğun kıvamda nasıl yapabilirim

  • Orhan Merden
    Orhan Merden

    USTAA Hayırlı sahurlar.Videonu izledim gaza geldim aynısını gittim bu saatte yaptım .Çokta güzel oldu ihtiyacım vardı.Allah razı olsun :) iyi günler dilerim

  • hamza enes demir
    hamza enes demir

    Harika gerçekten

  • Yaman
    Yaman

    Astım mi var usta yoksa sigarayimi cok iciyon

    • otomobil 44
      otomobil 44

      @Yaman geçmiş olsun yıllardır cekiyoz işte bilmem

    • Yaman
      Yaman

      @otomobil 44 aynen bendede ya astımda var polende tam bu aylarda mafediyor nasil kurtulcaz bilmiyorum

    • otomobil 44
      otomobil 44

      Polen alerjisi

  • Serkan Seyis
    Serkan Seyis

    Degisik olmak için değişik bi yöntem. Tesekkur ederiz

  • MEHMET BAŞTÜRK
    MEHMET BAŞTÜRK

    Harika olmuş emeğine sağlık

  • burhan diktepe
    burhan diktepe

    Epey emek var. Her ne kadar sonuç tam istenildiği gibi olmasa da. Eline emeğine sağlık.

  • melih yılmaz
    melih yılmaz

    Helal vallahi çok güzel yöntem ilk fırsatta deneyeceğim

  • ertan verim
    ertan verim

    enjektörün ağzını daraltman yeterliydi.etnı etkiyi yapıyor

  • NO NAME
    NO NAME

    Başkan çok boş bi uğraş olmuş asperoxun ucundaki köpük yapıcı ucu alıp buna taksaydın hem daha tazyikli hemde daha çok köğük çıkmış olurdu

  • kafkas lider
    kafkas lider

    *ABİ Bİ NEFES AL* 😁

  • Erhan hoca65
    Erhan hoca65

    Emeğine sağlık. kralsın.

  • Mustafa Bilek
    Mustafa Bilek

    Bravo ustam emeğine sağlık

  • Erhan Atasever
    Erhan Atasever

    Müthiş abi eline zekana sağlık..

  • Selim Gungor
    Selim Gungor

    Cok faydalı olmus cok teşekkürler elinize sağlık

  • İsmail Alkan
    İsmail Alkan

    Bu faydalı bilgi için teşekkür ederim emeğinize sağlık

  • emre siirtli
    emre siirtli

    harika fikir

  • DENİZLİ KANGAL
    DENİZLİ KANGAL

    Buna ne gerek var

  • Yasin Tuya
    Yasin Tuya

    9:58 abi nefes alıp verirken zorlanıyormussun gibi. Doktora gorun istersen

    • Yasin Tuya
      Yasin Tuya

      @otomobil 44 Allah şifa versin abi. 👍

    • otomobil 44
      otomobil 44

      Kardeşim polen alerjisi var bende ondan kaynaklı sağol kardeşim

  • Has Men
    Has Men

    Elinize yüreğine sağlık teşekkürler

  • Muammer Ozdemir
    Muammer Ozdemir

    Şaka gibi :))))

  • Turquake
    Turquake

    Mükemmel elinize sağlık. Tam bana lazım olan şeydi valla

  • GREAT TEACHER
    GREAT TEACHER

    Sağ olasın çok güzel oldu. Pompanın contasına bak.

  • mehmet filiz
    mehmet filiz

    Onunla ugrasmak hem zaman alir ve cabuk kurur. Kullanisli degil .kova ve firca daha mantikli

  • Halil Göktaş
    Halil Göktaş

    Arabayı onunla kaç saatte köpüklicen arabayı

  • Mustafa Mustafa
    Mustafa Mustafa

    Elinize sağlık TÜRK Malı 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  • bahruz halbayev
    bahruz halbayev

    Makas icat edilmişti hacı abi

  • Yalçın Akgül
    Yalçın Akgül

    Emeğinize sağlık

  • Murat Özavşar
    Murat Özavşar

    Emmi cok guzel olmus da valla ben ugrasamam iki saat kovaya doker saniyede köpuk yapip fircayla arabaya surerim yani

    • E. A.
      E. A.

      Fırça? Sakın! Aman deyim.. Sadece sünger..

  • Mehmet Tetik
    Mehmet Tetik

    Güzel oldu

  • Mustafa Bağ
    Mustafa Bağ

    Havayı basarken elimde patladı

  • uğur arslan
    uğur arslan

    Ömrü ne kadar bunun

    • uğur arslan
      uğur arslan

      @otomobil 44 eline sağlık 😉

    • otomobil 44
      otomobil 44

      @uğur arslan fazla gider arkadaşa yaptık 1 ay oldu iki günde bir aracı yikiyo

    • uğur arslan
      uğur arslan

      @otomobil 44 valla 50 kullanımlık olsa bile kendini amorti eder bence

    • otomobil 44
      otomobil 44

      50 yıl olabilir

  • hamdullah tütüncü
    hamdullah tütüncü

    Abi ağır işsiz bu ne ya

  • Halil İbrahim Oren
    Halil İbrahim Oren

    Eline sağlık abi. Bende yapacam insaAllah

  • selim bektaş
    selim bektaş

    sabaha kadar sürecek aracı köpürtmesi anlaşılan

  • yavru kurt
    yavru kurt

    Şampuan ne şampuanı acaba

  • Hakan Terim
    Hakan Terim

    Güzel düşünce abi eline sağlık

  • Metmin_ _to
    Metmin_ _to

    Çok güzel emeğinize sağlık

  • Mustafa Mustafazade
    Mustafa Mustafazade

    Uzun sure önce yapilmiş birşey. Ben 1 yildan fazladir kullaniyorum.artik.

  • Hüseyin Kara
    Hüseyin Kara

    Güzel oldu yeni video lar bekliyorum

  • Cetin Ozcuhadar
    Cetin Ozcuhadar

    ellerine emeğine sağlık

  • Cetin Ozcuhadar
    Cetin Ozcuhadar

    yap gardaş. hayırlı ramazanlar

    • otomobil 44
      otomobil 44

      Sağol gardas

  • tasarim kumbara
    tasarim kumbara

    Bunu nereden satın alabilirim

    • otomobil 44
      otomobil 44

      Nalbur veya internette bahçe ilaçlama pompası

Sonraki
Mayıs 7
3:44
205 B
Mayıs 7
3:44
205 B