"Aldatılmak Ölümden Beter" | Kırmızı Oda 7. Bölüm
16:09
1,206,446
Reddit
Kırmızı Oda 7. Bölüm - Meliha'nın yıllardır sakladığı sır ortaya çıktı.
Kırmızı Oda da başrol oyuncusu Binnur Kaya psikiyatri kliniğinin sahibi ve bir psikiyatristi canlandıracak. Psikiyatri kliniğinde doktorlarını ve onlara başvuran hastaların hayatlarını anlatacağı "Kırmızı Oda"da her hayat hikayesinin altında yatan acılar, sevinçler, mutluluk ve hüzünler izleyicinin de ruhunun kapalı kapılarını aralayacak. Hastalar o Güne kadar kimselere söyleyemedikleri sırları dile getirirken izleyiciler de kendi bugünleri, geçmişleri ve yarınlarına dair bir şeyler bulacak.
KIRMIZI ODA OYUNCULARI
Binnur Kaya
Tülin Özen
Burak Sevinç
Meriç Aral
Halit Özgür Sarı
Gülçin Kültür Şahin
Sezin Bozacı
Baran Can Eraslan
İnstagram : instagram.com/kirmizioda.dizi/
Facebook: bit.ly/33gNq65
#KırmızıOda #BinnurKaya #Tv8 #OGM

YORUMLAR
  • Nefise Altikardesler
    Nefise Altikardesler

    Meliha genckende koca kadın onu da genç kız koyaydiniz bari ya komik oluo

  • Nazlı Badur
    Nazlı Badur

    Bence necdet uyurken kadın ona tuzak kurdu 😂ama nslda olayı cözdüm laa

  • Fatos Fatos
    Fatos Fatos

    Necdet utanmazi😡

  • Ceylin Cantürk
    Ceylin Cantürk

    Sarhoştum sen sandım

  • Sena Sahadet
    Sena Sahadet

    Bence ölünce Meliha mahvolmasin onun için üzülmesin diye onu unutsun diye numaraciktan yaptı be

  • merve kolay
    merve kolay

    Keşke olseydin arkandan seni overdik bazı haltlar ettin işler değişti sana kinliyim nejdet

  • Emine Kbr
    Emine Kbr

    Keşke ölseydin Nejdet ! Canı acımazdı bu kadar.. Kalbi sonsuza kadar sana ait olacak kadının.

  • Kübra DOĞAN
    Kübra DOĞAN

    Benimde gitmem lazım buraya ama sadece dizilerde var

  • Nursena Tanrısevdi
    Nursena Tanrısevdi

    Necded senin içinden ne çıktı öyle seni böyle bilmezdim yazıklar olsun kadını dünyası ztn benzin dökülmüş sende ateşe verdin helal olsun yazık şu meliha ya acıyom vallah keşke bu olay gerçek olmuş olmasaydı

  • hyunjinn___
    hyunjinn___

    Başlığı görünce aklıma sadakatsiz dizisi geldi

  • Zuleha Tunctan
    Zuleha Tunctan

    Çok güzel bi dizi harika diğer diziler gibi saçma sapan değil

  • Davetçi
    Davetçi

    Bu insan denen varlığı anlamak ne zor...

  • Davetçi
    Davetçi

    ya şimdi biz bu kadının kalbini nasıl iyileştirecegiz😢😢😢

  • Davetçi
    Davetçi

    Ya yorumlarınıza bayılıyorum Türk halkı 😂😂 birlikte bir dizi izlemek ne ka hoşş

  • Merve Bektas
    Merve Bektas

    *Kızın "Bu kim ya annen mi ?" demesini bekledim 😂*

  • Merve Bektas
    Merve Bektas

    *Sen de, necdetin babasiyla yatiyon, necdet sana bi sey diyo mu😂*

  • Yeter Alone
    Yeter Alone

    Benim zaten erkeklere ve aşka güvenim yoktu iyice yok oldu:(

  • Yeter Alone
    Yeter Alone

    Necdet tabi ki de nankörlük yapıp aldattı hepiniz aynısınız ya kadın sana ne yaptı ki seni sadece gözünden sakindi.Kisaca erkeklere niye guvenilmez çok iyi anlatılmış gerçekten guvenmeyin:/

  • ayça Yılmaz
    ayça Yılmaz

    Belkide kanseri iyileşmiyo kötüye gidiyordu ve melihayı uzaklaştırmak için böyle bişey yapmış olabilme ihtimalini düşünüp duruyorum

  • Erman Keleş
    Erman Keleş

    Şımdi burada medihanin çok suçu var tamam seviyorsun amenna ama nejdet zaten nişanlı

  • MSP Lovely
    MSP Lovely

    Belli ki o kız baştan çıkarmış necdeti

  • Sena Seven
    Sena Seven

    melihaların genlerinde var herhalde. tövbe ama melihanın annesi de öyle melha kendini annesi gibi olmasın diye tutuyor. gülere birşey demiyeceğim çünkü zorunlu olarak yaptı. aynı şekilde melihanın kızı da öyle. hayır aşkı memnuya döndü iyice olay SDV LSCIB SDHFXGBWEFUITEVRBBSHDCLEURYBVW EB YWVŞORUTBWERGFVLIEBRG

  • Elma şekeri
    Elma şekeri

    Bu kadarını da beklemiyordum DOĞRUSU JDKDJDKSJSLSKD

  • Luna Luna
    Luna Luna

    Yaa tamam bu diziyi tam olarak takip etmiyorum ama burda videolarda bazı sahnelerini izliyorum ben mi yanlış anladım meliha kocasının oğluyla aşk yaşıyor hem de evliyken ve çocuk ondan küçük ve oğlan yaşıtı bir kızla beraber oluyor ve meliha bunu görüp aldatıldım diye ağlıyor, olay bu değil mi??? Yorumların çoğunluğu bu çok normalmiş ve oğlan hainlik edip babasının annesini aldatmış yani adilik yapmış olarak görüyor.. şaşkınım!!!

    • Epidermis Hipotalamus
      Epidermis Hipotalamus

      Kesinlikle katılıyorum diziyi izlemiyorum ben de videoya denk geldim bu aşk mı ki kendisi aldatıyor nasıl normalmiş gibi bakılıyor bu duruma ben de şaşkınım 🙄

  • Luna Luna
    Luna Luna

    Çoçukları yaşındaki erkelere ya da kızlara aşk besleyen insanları hiç hazetmiyorum ... burada bu aşk nasıl çok güzelmiş gibi gösteriliyor anlayamıyorum !!!

  • ERSİN sağlam
    ERSİN sağlam

    Yani yanlış anlaşılmasın ama bence Meliha karekteri ile Necdet karakteri olmamış yanı Necdet oğlu gibi duruyor ya Meliha karakterinin geçmişini daha genç kıza benzetilmeli ya da Necdet karakterini daha olgun yapmalılarmış bence.

  • Mucizevi Türkiye
    Mucizevi Türkiye

    Mucize ile ilgili videolar paylaşıyorum.İlgilenenler kanalıma göz atabilirler

  • Atik Eraslan
    Atik Eraslan

    Behlül ler her an her şekilde karşımıza çıkabilir

  • Zerda
    Zerda

    Ah Meliha, hâlbu ki ne çok hak ediyorsun mutluluğu.

  • Sedat Sedat
    Sedat Sedat

    Ahlaksız reziller bu ensest bir ilişkiyi nasılda masum bir aşk gösteriyorsunuz göz yaşları afili laflarla. yazıklar olsun bir kadinin üvey oğluna aşık olmasini normal gösteriyorsunuz yazik yazik yazik

  • berfin orucss
    berfin orucss

    ah necdet üzümlü kekim , meğersem ne kadar şerfsizmişsin.

  • Emirhan Tahta
    Emirhan Tahta

    Melihayı oynayan oyuncuya bravo ne kadar güzel oynuyor 10 numara oyunculuk

  • Hatice Akyol
    Hatice Akyol

    Meğer ne g(acılar) sığdırmışsın o küçük ömrüne Necdet

  • Pınar KUBA
    Pınar KUBA

    Bu ne terbiyesizlik ahlaksızlık gündüz sözde mevlite akşam kocasının oğluna...

  • Kəmalə Zeynallı
    Kəmalə Zeynallı

    Mükəmməl ötesi bir dizi⚘

  • Tuba cumali
    Tuba cumali

    Aldatilan biliyor ne oldunu

  • FURKAN CAN
    FURKAN CAN

    Kızlar: her erkek aynı işte!! Erkekler: benim suçum ne, ben evde televizyon izliyorum

    • İnsan
      İnsan

      Çevrelerindeki erkekler gibi sanıyorlar tüm erkekleri sonra tüm erkekler aynı :D Kızlara da aynısı söyleniyor.

    • Davetçi
      Davetçi

      😂😂😂

  • Aysun
    Aysun

    Allah hepimizi aldatmaktan ve aldatılmaktan korusun en kötü duygulardan birisidir herhalde :(

  • Cansll 04
    Cansll 04

    Benim koca öyle bişey yapsa başımı alır giderimm

  • pembe panjur //
    pembe panjur //

    Yazuhlaarrr olsunn beeee

  • pembe panjur //
    pembe panjur //

    Nejdeti boş bırakmaya gelmemiş yani

  • Delimineel
    Delimineel

    Aldatan aldatılır

  • Elif Taşdelen
    Elif Taşdelen

    Tesettürlü hanımların stylingini gerçekten yapamıyorsunuz. Ne başörtü ne kıyafet.

  • Aygül Karataş
    Aygül Karataş

    Ben bu dızı için eve ıkıncı tv yı aldım cok harıka bi dizi

  • Rauf Nagiyev
    Rauf Nagiyev

    Amma Melihaninda kocasi var 😏

    • Esma Derler
      Esma Derler

      Al işte

  • Tebessumm
    Tebessumm

    Doktor denizin yaşadığı büyük bı açık değil mi

  • hande yilmaz
    hande yilmaz

    İyi olmuş. Ne işin var senin üvey oğlunla. Oh

  • Sidal Bilişik
    Sidal Bilişik

    Behlüller ölmez çoğalır😂

  • butterflydreams xqdklsdhk
    butterflydreams xqdklsdhk

    Yaa siz Anormalmisiniz ?!! Necdet üvey oğlu ve siiz bu ilişkiyi masum buluyosunuz öylemi?! YAZIK SİZİN KAFANIZA

    • butterflydreams xqdklsdhk
      butterflydreams xqdklsdhk

      @Nida Sağlam iyi kocan seni dövdüğünde qidip aldatırsın

    • Nida Sağlam
      Nida Sağlam

      Kocasi dovuyodu sende bunu normal mi sanion

    • Esma Derler
      Esma Derler

      Normal bişey değil ama kocası gibi değildi yani

  • Limon Baydur
    Limon Baydur

    Necdet öldü sanmıştım,yanılmamışım.

  • baeriese '
    baeriese '

    Öldün sanmıştım necdet neyse benim için öldün bu saatten sonra

  • rmys
    rmys

    *Meliha'nın üzülüpte intihar etmek istemesi bana saçma geldi çünkü Meliha'da kendi kocasını aldatiyor yani dizi de olsa böyle gösterilmesi bana uygunsuz geldi ( Türk televizyonunda kötü karakteri yanlış yaparsa suçlarlar ama baş karakter yaparsa iyi niyet diye gösterirler Bu düşüncenin artık kalkmasını istiyorum ) YANLIŞSA YANLIŞ DOĞRUYSA DOĞRU*

  • Filiz Öğrü
    Filiz Öğrü

    Çok acı 😔

  • Pınar güral
    Pınar güral

    Derdim var demekten utandım senden sonra😔

  • Özgenur Köklü
    Özgenur Köklü

    Necdet intihar etmiştir Meliha'yı aldatmamıştır demiştim. Yine erkeklere fazla güvenmişim...

  • aeri-L
    aeri-L

    melihanın kocasını aldatması...

  • __________
    __________

    Necdet Beşirle Behlülü kendinde birleştirmiş

  • Girl Incognito
    Girl Incognito

    Herkse Necdeti kötülüyor ama bence bunun arkasında daha başka bişey var. Bence Necdet o kadınla beraber olmadı. Yakında öleceğinin anladı ve Meliha üzüntüden ölmesin diye böyle bi oyun yapıp hiç olmazsa nefretle yaşasın diye yaptı bence. Bi tahmin sadece. Ama şöyle bişeyde var. Necdet bunu yapmış olsa bile Meliha kocasını aldatıyo. Necdet le ilişke girmiyo dokundurmuyo ama aynı zamanda Meliha kocasıyla ilişkiye girmeye devam ediyo. Ve son zaman Necdet in yanına gitmedi ve aramadı. Ve son gidişide veda için gitmişdi. Bence burda Meliha kendindede suç aramalı ve Necdete fazla haksızlık yapıyo. Yani Meliha Necdete diyoki sen bana dokunamazsın, sen başkasınada dokunamazsın. Ama ben kocamla devam yatağı paylaşıcam. Yok ya. Ne güzel dünya. Necdet de sonuçda bi insan. Biraz düşünün yani.

  • Şəbnəm Quliyeva
    Şəbnəm Quliyeva

    Necded Melihanın çocou yaşda gözüküyor. O nasıl olur peki🤔🤔🤔

  • Nagehan Kurt
    Nagehan Kurt

    Hiç güveni olmayan ben şundan sonra hiç kimsenin yüzüne bakmam.. al işte

  • __________
    __________

    Necdet Beşirle Behlülü kendinde birleştirmiş

  • Keşşaf Pala
    Keşşaf Pala

    Çok iyi ya

  • Burcin DERELİ
    Burcin DERELİ

    Insanın başına ne gelirse gelsin en cok kalp acısı yaralar insanı... bu değişmez...

  • Əli Nağıyev
    Əli Nağıyev

    ben bir şey anlamadım baş örtüsü var saçları acik halini gözüküyor bu baş örtüye nəsil sayqısızlık ? (dizini tam anladım amma bu konu çök kötü...)

    • Əli Nağıyev
      Əli Nağıyev

      @Şəbnəm Quliyeva başa düşürəm rola görədi amma düzgün deyil şəxsi fikrimdi

    • Şəbnəm Quliyeva
      Şəbnəm Quliyeva

      Rol icabı örtülü. Gerçek hayatda örtülü olsaydı dizide açıq saçlı görünmezdi

  • Zeynep -
    Zeynep -

    Necdet Meliha'yı aldattıysa, Meliha da kocasını aldattı. Neden bu göz önünde bulundurulmuyor? Sakın bunların ilişkisi farklıydı falan demeyin. İşiniz gücünüz bir yanlışı bilinçsizce normalleştirmek.

  • kayıp yelken
    kayıp yelken

    Nankör gerçekten adam sanmıştık

  • Hatice Gümüş
    Hatice Gümüş

    Bide masum yuzluydu uckuruna nasil duskunmus herif

  • Ayse Cakir
    Ayse Cakir

    90000000tl'yi elimizden aldılar

  • Ayse Cakir
    Ayse Cakir

    Bu arada biz savaştan zor kurtulduk

  • Ayse Cakir
    Ayse Cakir

    Bu arada biz azerbaycanlıyız söylemiş olayım o yüzden bazen yanlış yazıyım...

  • Ayse Cakir
    Ayse Cakir

    Maisbsjwaadqdw

  • Ayse Cakir
    Ayse Cakir

    Hıristiyan de öyle çok sıkıldılar

  • Caglar Kirci
    Caglar Kirci

    Bu dizi için kahve hayatım bitti mubtelasi oldum

  • Büşra YILMAZ
    Büşra YILMAZ

    artık yapmayın şu kırmızı uçan balonu her dizide

  • Müge Badur
    Müge Badur

    Neden üvey oğluyla sevgili ?

  • Ceres *
    Ceres *

    Aldattın mı beni? Bunu yaptın mı bana? Bir şey söyle. Durma öyle Sakladın mı benden? İhanetin neden? Bir şey söyle. Bakma öyle Necdet

  • Septentriones
    Septentriones

    Şu dünyadan birini sevmeden,güvenmeden gidersem çok üzüleceğim diyecektim de aklıma insanoğlu yılan gibi oluşu gedi su içmeyi bitirmeni bekleyişi. Bunlar hayalden ibaret olarak kalacak hep.Sizde çok ümitlenmeyin

  • Yasemin Belbağı
    Yasemin Belbağı

    Vay be vay ne çıktı içinden çok sinirlendim şimdi Meliha keşke onları görünce ağzına tükürsetdin!

  • Azra Karaman
    Azra Karaman

    Ya şimdi meliha nın kızına ne oldu gerçekten hayatta mı

  • Yusuf Tatar
    Yusuf Tatar

    erkek degilmi hepsi ayni

  • ZeyLivs
    ZeyLivs

    Ah be nejdet aklıma o kadar şey geldi ama aldatma olasılığın hiç gelmedi😔

  • ZeyLivs
    ZeyLivs

    Keşke masumlar apartmanında ki safiye tedavi olarak buraya gelse ve dizileri birleştirseler o zaman dizi müq olur

  • berlincep tedik
    berlincep tedik

    Burdan sanaristlere sesleniyorum lutfen ama lutfen tanidik yuz gormek ıstemıyoruz yeni yuzler olsun o yuzleri gormekten biktik yeni oyuncularla cekin lutfen...........

  • Hayat
    Hayat

    Meliha da Nejdetin yanına giderek kocasını aldatmış oldu Kafamda deli sorular 😅

  • carbon dioksit
    carbon dioksit

    Necdet bi kere daha dusuncelerimi haklı cıkardı birinizde yapmayın be boyle dunyanın ben anasını satayım

  • Dilek Pülgir
    Dilek Pülgir

    Rap söyler gibi

  • Lale Eliyeva
    Lale Eliyeva

    Bu erkeklerin çoxu boyle

  • sananr diyor
    sananr diyor

    Necdet neyi oluyor anlamadım

    • Zeynep -
      Zeynep -

      Üvey oğlu

  • Büşra Şahin
    Büşra Şahin

    Necdet sen bile aldattıysan kimse güvenicez bu devirde

  • EfeEmir Kandemir
    EfeEmir Kandemir

    Nejdet meliha acı cekmesin diye boyle göstermiş olabilirmi acaba.hala iyi düsünmek istiyorum.nejdet ve diyerleri aynı demek istemiyorum..

  • FLU free
    FLU free

    Ay gözlerim :'(

  • farklı şeyler
    farklı şeyler

    tamam da arkadaş necdet de bir yere kadar yane meliha gönülden ileri gitmemiş. naapsın fosso necdet :D

  • nur mert
    nur mert

    Çocuğu gibi duruyor zaten adam çok küçük kadından yaaa

  • fatma yazar
    fatma yazar

    Melihanın hayatı gerçekten çok ağır yalnız bu Nejdet olayında hiç duyguya girmiyorum evet kadın belki bunları yaşamış olabilir ama farkındamısınız ortada ensest bir ilişki oluyo ve biz bunları farkında olmadan kanıksıyoruz. Yani ben bu olay için üzüldüğümü söyleyemeyeceğim...

  • Dilek Selvi
    Dilek Selvi

    Necdetin aldatmasini biraz abarttilar gibi kadin onca aciya dayanmiş annesini babasini ablasini hatta güya evladini kaybetmis ama necdet aldatti diye en büyük acı gibi anlatiyor..Erkeklar kaç yıllik eşini cocuklarinin annesini aldatiyor da kadinlar hayatta kaliyor necdet melihayi aldatmış çokmu? Melihanin hikayesi baştan enteresan geldi ama sonu sacmaladi bence

  • Rumeysa Halvalı
    Rumeysa Halvalı

    Jdudıdıddıdııddıdııdıd

  • Rumeysa Halvalı
    Rumeysa Halvalı

    Idıdısı

  • Raziye Şahin
    Raziye Şahin

    Bence aldatma olayı Gerçek değil kadını kendinden soğutmak için bir oyun oynadı

  • Eylül Tepeli
    Eylül Tepeli

    sen ne yaşadın be Meliha

  • Nmt Ats
    Nmt Ats

    Bu diziyi izlerken psikiyatri seyansında sanıyorum kendimi .