Bahar, Gülşah Saraçoğlu'nu ÇILDIRTTI! | Doya Doya Moda 138. Bölüm
08:02
393,975
Reddit
Doya Doya Moda 138. Bölümünde Bahar GülşahSaraçoğlu'nu çıldırttı.
Doya Doya Moda 134. Bölümünü İzlemek İçin Tıklayın!: trwatch.info/ex/video/gamavbXIc9uWfpo.html
Doya Doya Moda’ya Abone Olmak İçin Tıklayın!: bit.ly/38h23dL
TV8 ekranlarında yayınlanmaya başladığı günden itibaren izleyicileri ekran başına kilitleyen moda programı Doya Doya Moda her bölüm nefes kesiyor! İşte Doya Doya Moda’nın 14 Ocak tarihli 134. Bölümü.
Kilolu ve büyük bedene sahip 7 kadının, moda alanında kendini en iyi ifade eden yarışmacı olarak mücadele verdiği Doya Doya Moda'nın jüri üyeleri ise Gülşah Saraçoğlu, Seray Sever, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez!
💄 👠 👗 DAHA FAZLA DOYA DOYA MODA 👇
Bahar'dan Jüriyi Hayran Bırakan Kombin: trwatch.info/ex/video/qK9rzMngYbvVn80.html
Rabia'dan Dolu Dolu "Roman Şıklığı": trwatch.info/ex/video/pHyqqrPad92ziMk.html
Haftanın Finalinde Büyük Sürpriz : trwatch.info/ex/video/d6pqprvfpq7cmM0.html
Gülşah Saraçoğlu Bahar'a Hayran Kaldı: trwatch.info/ex/video/ZG1usJ7XgrS6frM.html
Bahar Candan'a Sürpriz Talip: trwatch.info/ex/video/f7GZs7OZqsu3mZ4.html
👠 SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZ 🥻
Instagram : instagram.com/doyadoyamoda/
Twitter : twitter.com/DoyaDoyaModaTV8
Web Site : www.tv8.com.tr/doya-doya-moda/
#DoyaDoyaModa #TV8

YORUMLAR
  • Art and fashion
    Art and fashion

    Baharin kombini - uzaya uçan kosmonavt ve palyaço

  • NURŞEN AVARE
    NURŞEN AVARE

    Bu kızı yarışmadan atın 😤😤🤬🤬😓😓

  • Zerda Çiğdem
    Zerda Çiğdem

    Gülşah canım sen kimsin

  • HAZAL GEZGİN
    HAZAL GEZGİN

    Aynen òyle gözde gözde

  • benim Aşkım cemoşum
    benim Aşkım cemoşum

    .

  • Esila Öztürk
    Esila Öztürk

    Bahara gıcık oluyorum yorumum bu kadar 😕 Gülşah SARAÇOĞLU da Bahar bi tatlısın bal gibi kızsın diyor sonra saygısızsın diyo hiç bir şey anlamıyom

  • Papatya Papatya
    Papatya Papatya

    Gülşah çok simariksinya efendi ol biraz

  • chenlo
    chenlo

    шal шisiИ aшк 🇷🇺🇷🇺🇷🇺

  • Dila ' nın yavru pandaları
    Dila ' nın yavru pandaları

    Sen nedir öyle böyle hayırdır ya Zjsjsjshshdhdhdhdh

  • SANANE YT
    SANANE YT

    Baharım aşko seni çok seviyorum keşke hala olsaydın sensiz yarışmanın anlamı neeee❤❤❤✔

  • Meryem Özdemir
    Meryem Özdemir

    Bu Bahar insanlikdan cikmis, o makeuo ne ya

  • İrmlavin Demirdaş
    İrmlavin Demirdaş

    Bu jüriler neden kendini ilahlaştırıyor? Bizim karşınızda onu yapamazsın bunu yapamazsın. Şey acaba nefes alabiliyorlar mı?

  • Nurcan Coşgun
    Nurcan Coşgun

    Bahar tamm bir palyaço olmuş

  • Nedim Demir
    Nedim Demir

    Hayır ya

  • Havva Ağıran
    Havva Ağıran

    Oha 42 beden mi 13 bedenim ben ve yaşım küçük 😨😨😨

    • Kombin yap ne duruyosun hadiii
      Kombin yap ne duruyosun hadiii

      13 beden mi ¿¿

  • Esra Yazıcı
    Esra Yazıcı

    Giydiğinr bak ya

  • Esra Yazıcı
    Esra Yazıcı

    Tamam konsep dışı ola ilit ama senin o a saygısız demeye hakın yok a ladınmııı🤨🤨

  • Esra Yazıcı
    Esra Yazıcı

    Terbiyesiz juri asıl se saygısız sı ya bide bahara diyo saygksız

  • AYSO l
    AYSO l

    C harfinden soğudum

  • Aysegl -
    Aysegl -

    Gülşah Saraçoğlu git o harika şampuanınla 3 sarı renk olan yağlı saçlarını yıka..Ya da o şampuanınla yıkadığın için öyle yağlı duruyor🤢

  • ZİNCİR X YIKIM
    ZİNCİR X YIKIM

    Yine skandal 😠

  • Zeynep Uyumaz
    Zeynep Uyumaz

    Tek kelimeyle modanın içine ettiniz,modayı öldürdünüz....gerçekten yazık... Rezalet bi program haline getirdiniz....

  • ela Tr
    ela Tr

    Tiktokta selamlar hahaha

  • baekhoney
    baekhoney

    Gülşah Saraçoğlu kendini ne sanıyor?

  • Ləman Ahmedova
    Ləman Ahmedova

    Ya bu proqram nasıl devam ediyor şaşkın durumdayım çok güzel diziler final oluyor bu neden devam ediyor hayır yani neden

  • Hazel Şahiner
    Hazel Şahiner

    Öf sus bahar

  • Gülenay Yılmaz
    Gülenay Yılmaz

    Bu kavganın editli halini görüp gerçeğini izlemeye gelen Karşim hoşgeldin :) 👇🏻

  • with belma •_•
    with belma •_•

    KEyìfğĞle iZledim ayyoll çok güzel baharda cokk iconic birisi ayy ♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿♿

  • Nilay
    Nilay

    -bÖyLe MaNgAlA gİdiLMeZ !🍗✖ -BeNdE BöYle GiYiNmEM zATen . 🧕💅🏾 -ReZaLeT DuRuYOr KoMbİnİn ! 🦍🛐 -İvİt . 😎🖖 -SaYgIsIz ! 🤓 -aMa SaYGıSıZ dEĞiLim GöRIL . 👄💅🏾 -pArDoN ! 😳🦍

  • Semanur Altuntaş
    Semanur Altuntaş

    Allah batıcana sabır versin

  • Hasan Yimez
    Hasan Yimez

    İnanmıcaksınız :)) ama ..Behaaarrr Ceandaaan ın uklaaıklarını ve beli kırık duruşunu özledim... :))

  • Xeyber Memmedov
    Xeyber Memmedov

    Bahar çok akkili konuşuyor

  • Onur Güllü
    Onur Güllü

    02:16 -Rezalet duruyo kombinin +Eveğğtt Bunu arıyordun dimi?

  • Toca Life Cookie
    Toca Life Cookie

    Tiktoktan gelenler bir like

  • Çiğdem iyi
    Çiğdem iyi

    Iste baharin ciddiligi

  • Yusuf Kulin
    Yusuf Kulin

    ÇOKK GICIK BİR KIZ

  • Bendemiyorum kolukomsudiyor
    Bendemiyorum kolukomsudiyor

    Baharı tuttum bu sefer yelle bahar arkandayızz

  • esra karabulut
    esra karabulut

    Böylede mangala gidilmez bahar: evet evet bende böyle giyinmem zaten REZALET DURUYOR KONBİNİN. Bahar:ivt.SAYGISIZ bahar :ama saygızsız değilim PARDON!?!

  • BİHTER ZİYAGİL
    BİHTER ZİYAGİL

    Bahar nasıl bir saygısızlık yaptı anlamadım,siz yarışmacıları hep aşağılayıp,bağırıyorsunuz,hayır kendinizi ne sanıyosunuz bilmiyorum ama jüriyseniz jüriliğinizi bilin.

  • Duru Balcı
    Duru Balcı

    Bahar çok kötü

  • Özgür Coşkun
    Özgür Coşkun

    Bahar hepsindende akıllı ve inanki o işi daha iyi biliyor jüri bile bilmiyo

  • Para Lazım
    Para Lazım

    Sa

  • Ceren
    Ceren

    TİKTOKTA EDİT KONUSU OLDU :D MŞLDŞĞAWMŞH

  • The Uncle Mahmut's Farm
    The Uncle Mahmut's Farm

    bahar rükus olmus ama juride genelde rukus

  • ayşekya
    ayşekya

    Batıcan çok utanmış ya

  • Firuze F
    Firuze F

    Bu kızın ağzında sorun mu var

  • Esma nur Turkoglu
    Esma nur Turkoglu

    Tatlim tamtlim kafayi yiyecem baskasi yapsa ederdiniz icine bu ne ya surekli tatlim askim ooo iste üne gore muamele bu olsa gerek

  • Banu Ece Doğan
    Banu Ece Doğan

    2:10

  • Nur Yolcuyeva
    Nur Yolcuyeva

    Bahar ilkkez doğru şeyler konuştu ya

  • NEO_FAM
    NEO_FAM

    *JURİLER ELİZABETHTİN TORUNU DEĞİLDİR

  • İpek Demir
    İpek Demir

    2:07

  • Beşiktaş &Kartal
    Beşiktaş &Kartal

    Bahar gülşahla güzel oynadı 😂😂😂

  • ceren Akyel
    ceren Akyel

    Gülşaha çok sinir oluyorum sürekli bi ayağa kalkıp fizik gösterme çabaları falan aşırı sinir bozucu

  • mavi takım elbiseli
    mavi takım elbiseli

    Merababaaaaaaaaaaaaaaaaaaa diyene kadar zaten program bitiyor

  • Ferda Çalışkan
    Ferda Çalışkan

    3:22 Gülşah saraçoğlu'nun bakışı...

  • Seher Yıldız
    Seher Yıldız

    Bana 1.milyon lira verseler bu kızla Bir gün gecirmem😑

  • Nausea
    Nausea

    castin bieybır

  • Nigar Nerimanli
    Nigar Nerimanli

    Bahar Candan Şizofren!

  • Botan Tosun
    Botan Tosun

    Nefret ediyorum senden bahar candan

  • çizgili zebra
    çizgili zebra

    ivana ya kaç senedir türkiyede yaşıyorsun hala türkçeyi öğrwnwmedin mi yoksa bilerek mi yapıyorsun ya?!

  • çizgili zebra
    çizgili zebra

    ya şu jüriye bahardan daha sinir oluyorum, karşinızdakiler ilkokul ögrencileri değil kimseye sus falan diye bağıramassınız.

  • CEMOLİLENDİN
    CEMOLİLENDİN

    J:Böyle Mangala Gidilmez B:Bende Böyle Giyinmem Zaten J:Rezalet Duruyor Kombi Kombimin B:Evet J:Saygısız B:Ama Saygısız Değilim J:Pardon!

  • Cheers Darlin'
    Cheers Darlin'

    Konuşması düzelmiş sanki baharın

  • Melisa Gündoğdu
    Melisa Gündoğdu

    Hfjsjsjs bahara benim nezlimde çok akıllı diyen jüri... nezlin sıfırın altında çalışıyor galiba

  • syn ctfc
    syn ctfc

    Varos gulsah sevgilisinin evini basip esyalarini kiran kadina bak nasil süzülüp duruyo. Rahmetlik nurun dedigi gibi terzi yamagi🤣😂🤣🤣

  • Beria Uzun
    Beria Uzun

    Kadını çıldırttı

  • Çisem Uzkurt
    Çisem Uzkurt

    Şu jüri neden bu kadar ünlü olmuş ama ünsüzlerden oluşuyor 🤦

  • Azar Azimov
    Azar Azimov

    Bahar neden bu proqramda? gayet zayif kiz

  • Ceylin Erdeniz
    Ceylin Erdeniz

    Gulsah haric diger uc juriye Allah sabir versin Gulsaha katlandiklari icin

  • Ceylin Erdeniz
    Ceylin Erdeniz

    Olum gulsah cok gicik

  • cnchfnfnbfjd bgbfjjfj
    cnchfnfnbfjd bgbfjjfj

    2:16 kamerayı görenler +1 👇

  • Çılgın Türkler
    Çılgın Türkler

    Tiktoktan merak edip gelenler beğendim

  • Kübra Kılınç
    Kübra Kılınç

    Arkadaşlar öğretmen kızdı derse devam etmesin bence djdjdjdjsjdududusududud

  • DicaprioMani wkssk
    DicaprioMani wkssk

    Çöp 🗑

  • yeşim harç
    yeşim harç

    bahar bugünün kombinini yüzyıllar sonrasına yapmış

  • çan çinoo
    çan çinoo

    burdaki herkes bir birine saygisiz

  • Fatmanur Punar
    Fatmanur Punar

    Size katılıyorum bikere öyle mangalda gidilmez

  • Berfe Bahçıvan
    Berfe Bahçıvan

    Bahar bunlara az bile yapıyor

  • MUSIC WORLD
    MUSIC WORLD

    saygisiz

  • Hope of the night
    Hope of the night

    peruk bir aksesuar değil dediler. Palyonço konsepti verilince de o peruk aksesuar oluyor nasıl olabiliyor anlamıyorum....

  • yalnız bir kız
    yalnız bir kız

    ĞPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRIDPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRIDPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRĞPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRIDPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRIDPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRĞPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRIDPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRIDPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRĞPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRIDPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRIDPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRĞPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRIDPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞRIDPWJWĞWJWĞWLWĞWKEOEIWWPWJEĞELĞEDŞKFDPEĞMRŞRŞR

  • Mehtap Aybirdi
    Mehtap Aybirdi

    jüri nasıl övüyor kendini lo baharın el hareketi yanlış değil saygısızda değil ayrıca bence güzel biişey konuşarak el hareketleri güzel durur jüriye hağğğğ

  • gece
    gece

    1:20 nchdhieiencncjekwk

  • Semnir Duqerli
    Semnir Duqerli

    Simarilikli juride cildirdo

  • Podric Payne
    Podric Payne

    Aşndamndkandjnaks

  • Hasan Yimez
    Hasan Yimez

    Gülşah..kız makaraya alıyor seni ve katlanıyorsun. Ben de bir ara sana inanmıştım.: "Baya zeki bir insanım ben" iddiana.. Bu sevimsiz senden zeki galiba..

  • Aleyna Yankal
    Aleyna Yankal

    Kusacağım

  • Zehra Solmaz
    Zehra Solmaz

    Gülşah giyinmese bi hiç

  • gizem ile güney
    gizem ile güney

    Bahar ı hiç sevmiyorum gıcık gıcık gıcık gıcık gıcık gıcık gıcık

  • Fatma Duru Aktaş
    Fatma Duru Aktaş

    Tiktoktan gelenler

  • İrem Tirgil
    İrem Tirgil

    Jürilerin içinde Ivana sert hariç hepsi rezalet

  • Ela Boncuk
    Ela Boncuk

    Tiktokta fenomen oldunuz İQĞQĞDJ

  • OYUN AVCISI
    OYUN AVCISI

    Egolu bahar GÜLŞAH ABLAYI sinir etti✋🏻

  • gözde rockefeller
    gözde rockefeller

    Bayılıyorum bu kiza ya😂😂😂 birde jüri saçını toplamazmi sanki kalkıp dövecekmiş gibi çok örnek bir davranış😏 bence çok güzel cevabınız verdi kaldınız öyle 😂😂😂

  • bizim kız
    bizim kız

    Vay vayy

  • Hilal Aksoy
    Hilal Aksoy

    Gülşah giyinmeyi unutmuş

  • Eda Gökcan
    Eda Gökcan

    Ben olsam Ferdanur`u bile 2 şey yaptı diye diskalifiye ediyorsam... Baharı değil kibarca diskalifiye etmek direk kovardım resmen dalga geçiyor sizle... Ama jüri iki kızdıktan sonra aşkım diyerek konuşmaya devam ediyor yani yüz veriyorlar tepelerine çıkartıyorlar... Bahar bir özürlü artık şunu anlayın...

  • Reyhan Aksoy
    Reyhan Aksoy

    Ama bahar 42 beden değil dahada aşşağısı

  • selin
    selin

    Bu kız müq ya✌🏽✌🏽

  • Ecrin naz Uslu
    Ecrin naz Uslu

    Kıza sinir oldum pamuk şeker gibi

Sonraki