BMW 5 Serisi'ni Ebru'yla test ettik! - 1 milyonluk 7 Serisi'nden 1 milyonluk 5 Serisi'ne...
35:05
48,627
Reddit
Bu hafta BMW 5 Serisini test ettik. Ebru TRwatch’a adım attığında ilk olarak BMW 7 serisini kullanmıştı. O zaman o araba kaç paraysa bugün bu araba o para. Tabii ki TL olarak. Böyle bir fiyata aldığınız performans yeterli mi? Rengi şekli teknolojileri hepsine değindiğimiz sohbeti kaçırmayın. Kapsamlı testini de Carviser’dan kaçırmazsınız diye düşünüyoruz :)

YORUMLAR
  • Kürşat Taşkın
    Kürşat Taşkın

    04:42 Tarlası yanan köylü 😂😂😂 @elifgulfemurhan

  • SAMET SERBEST
    SAMET SERBEST

    2 Yıl sonra "1 Milyona 3 serisi" çekersin abi merak etme :(

  • G S
    G S

    Selamlar ebru hanım cok degişik bir dinksiyonunuz var konuşurken sanki içinizden sanki 3 ses birden çıkıyor ilk defa böyle birşeye şahit oldum ve şimdi gördüm böyle Acaip bir ses tınınız ,Var Vessalam slm ve dua ile bys. 🤔🤔☝️☝️💯💯👁️👁️

    • G S
      G S

      @Ebru ve Fahir siz belki farkında değilsiniz ama yeni vidio eski vidolar olsun kendinizi dinleyiniz müsait oldunuzda ayrıca gerçi sizde Belki farkında olmazsınız böyle dışardan duyan birisi size söyler benim gibi Nerelisiniz Aceba. 👁️👁️🤗🤔

    • Ebru ve Fahir
      Ebru ve Fahir

      😁☺️

  • Mehmet Yıldırım
    Mehmet Yıldırım

    fahir bey şu tanıtımı kendin yapsan daha güzel olacak bence, gereksiz yorumlar ve zaman sarfiyatı bize yazık beee

    • Mehmet Yıldırım
      Mehmet Yıldırım

      @Ebru ve Fahir teşekkürler, size başarılar

    • Ebru ve Fahir
      Ebru ve Fahir

      Evet yazık elinizi yormayın. Bu kanalın adı Ebru ve Fahir, videolarımızın formatı bu. Testleri Carviser’dan izleyebilirsiniz.

  • Çağrı Gök
    Çağrı Gök

    abi audi rs 7 derim gerisi hikaye

  • Admin 94
    Admin 94

    kılcal çizikler çok belli ama guzel

  • arasiraa
    arasiraa

    Beraber A6 testi 👏

  • Jonas Alara
    Jonas Alara

    cok guzel bir videoydu ama biraz daha uzun olmasini bekliyoruz sadece arabadan bahsetmeyin bence daha cok guncel konular bekliyoruz. Kalin saglicakla guzel ulkemin guzel insanlari, paristen selamlar.

  • Aras Mohamed
    Aras Mohamed

    yer guzel , araba guzel ayriyeten ezanla beraber çok guzel olmuş, ezan sırasında kesmediginiz icin ayriyeten çok sevindim , kolay gelsin belcikadan selamlar

  • Kutay ERTÜRK
    Kutay ERTÜRK

    6 aya 1 seneye 1 milyonluk 3 serisi 1 milyonluk 1 serisi elhamdulillah durmak yok yola devam

  • Hakan Akkaya
    Hakan Akkaya

    bence bu kanal olmuş

  • Erçağ KAYNAR
    Erçağ KAYNAR

    abi selamlar direksiyon kalitesiz artık malzemeden takılmış gibi duruyor Ebru abla bi 7 serisi çekersin inşallah seviliyorsunuz

  • Alper Makak
    Alper Makak

    Saçınız beyazlamış fahir bey :)

  • Yusuf Tekin
    Yusuf Tekin

    Bu videoların artik hiç bir anlamı yok.

  • Eniyitürk Benim
    Eniyitürk Benim

    Yahu şu ortadaki emanet ekran o kadar kötü duruyor ki. Konsolu berbat ediyor resmen. Çok çirkin.

  • okan dirioz
    okan dirioz

    Kusura bakmayın ama. ..araç mı tanıtıyorsunuz özel hayatınızı ve akrabalarınızı mı anlatıyorsunuz anlayamadım ...umarım daha profesyonel videolar çekersiniz.

  • Umit Kaya
    Umit Kaya

    Emeğinize sağlık keyifle izledik.

  • Kaan Yıldırım
    Kaan Yıldırım

    Pozitif enerji yı nerden alıyorsunuz bizede söyleyin...🌼

  • göksel akışık
    göksel akışık

    Sevginiz, enerjiniz hiç bitmesin. Ebru hanım elinize n'oldu geçmiş olsun.

  • Emirhan Kesim
    Emirhan Kesim

    1 Milyonluk 1 serisi de gelir mi :D

  • Mert Kocaman
    Mert Kocaman

    Ebru'nun ev dekorasyon videoları çekmesi yok mu? Özellikle Bodrum'da

  • ONUR ERDEM
    ONUR ERDEM

    Ve Almanlar bizi kıskanır

  • Bedran Sunar
    Bedran Sunar

    Abi ebru abla nerde calisiyo katarmi ;)

  • selvinaz civan
    selvinaz civan

    Helal sana Ebru, şahane tespit Bencede orta sınıf yok oldu .

  • Ömer Çetin
    Ömer Çetin

    Otonom sürüş aslında çoktan beridir askeri savaş teknolojisinde kullanılıyor örn: İHA-SİHA bunu yapmak kamera sensör ve yapay zekayla belli başlı radar teknolojileriyle mümkün ama henüz yollar yayalar ve kanunlar bu konuda düzenlemeye hazır mı onu sorgulamak gerekir.

  • gökhan ünverdi
    gökhan ünverdi

    Çok iyi enerjiniz var başarılarınızın devamını dilerim.

  • schund schund
    schund schund

    siz ikiniz süpersiniz.... tam gaz devam :)

  • Prof. Dr. Jean Jacque L.
    Prof. Dr. Jean Jacque L.

    1 milyonluk 5 serisi ne ki? Adamakıllı doldurunca 3 serisi bile çok rahat geçiyor 1 milyonu.

  • Murat Akbaş
    Murat Akbaş

    😆🎉😆👏👏

  • Eren YILMAZ
    Eren YILMAZ

    Ebru abla vakumlu kapıyı hızlı kapaltıkça benim canım yandı

  • KAAN YILDIRIM
    KAAN YILDIRIM

    Merhabalar, Birlikte araç incelemeleriniz de güzel fakat eskisi gibi vlog'lar arabalar ile alakasız olan videolarınız da çok güzeldi. Onları özlüyoruz

  • candasm
    candasm

    Ebru hanim 30:18'de bahsettiginiz b+ sosyolojik siniflandirma(Fahir beyin tanimiyla) ile ilgili nerede okuyabiliriz(brave new world harici :) ).

  • Ihsan Berktas
    Ihsan Berktas

    Normalde uluslararası standartlarda, kullandığınız otomobilin bedelinin 1 yıllık net gelirinizin %35'inden fazla olmaması beklenir. Hadi diyelim ki %100'ün üzerinde bir vergilendirme var, bu oran bizin için %70 olsun, hatta iyice uçalım, %100 olsun; yine de aylık 50.000 TL dolayısıyla yıllık 600.000 TL kazanan bir insanın, bu arabayı satın alması rasyonel bir tercih olmuyor :)

  • namık sezer
    namık sezer

    ebru abla süpersin, vakum kapı tarifine cok guldum , tahir abi bozulmasın senin olamadığım testi izlemiyorum 1😁😁

  • Kartal Eagle
    Kartal Eagle

    Ebru abla akıllıdır

  • Serdar Tetik
    Serdar Tetik

    Ben size hayranım mutluluklar dilerim.

  • Mert ali Akgül
    Mert ali Akgül

    Abi hic s 90 demediniz en buyuk rakibi o hepsinden fazla satildi

  • Ahmet Hidayet Gürbüz
    Ahmet Hidayet Gürbüz

    50 bin kazanmanın taktiğini veriyorum hemen arkadaşlar. Paranızı dolar üzerinden kazanırsanız her geçen gün kazandığınız para tl bazında artıyor kendi kendine zamlanıyor gibi oluyor(aslında değişen yok da neyse) sonra rüyadan uyanıp kahvenizi içerek ayılıyorsunuz :D

  • ahmet bülbül
    ahmet bülbül

    Seneye 3 serisi sonra 1 serisi 1milyon sonra ki seye araba kalmiyo bmw de bundan 10 yil sonra hyundai i10 1milyon

  • Cemal Sonat Alicik
    Cemal Sonat Alicik

    Tesla full self driving özelliğini bu yıl sonu getireceğini söylemişti. Yanılma payı ile 2 yıl içinde desek yolda giderken netflix izleme fikrini yapabilirsiniz ☺️ o kadar da uzak bir gelecek değil yani

  • Cenk Korkmaz
    Cenk Korkmaz

    Ebru abla Fahir abiyi gerci arac tanitiminda ,hayalimdeki 5 serisini tanitmissiniz cok guzel bir arac en kisa zamanda sahip olurum sanirim yurtdisinda yasadigimdan dolayi :)

  • Furkan gündoğdu
    Furkan gündoğdu

    Fahir abinin artık her başlıkta ekonomi ve vergilere gönderme yapmaya başlaması

  • melih genç
    melih genç

    Tanıtımı geçti video!!1

  • hamdi erhan
    hamdi erhan

    Kullanacağımız araç 1 yıllık gelirimizin yüzde 50 si kadar olmalı. Yani 50.bin TL aylık gelirimiz varsa alabileceğimiz optimum araç 300 bin tl civarı:)) bu aracı almak için aylık 150 bin tl sabit gelir lazım:))

  • FARUK CAN ÖZYURT
    FARUK CAN ÖZYURT

    Aslında fiyat performans arabası. 500 bin golf alacağıma 500 bin daha koyarım 5 serisi alırım.

  • Furkan Karaman
    Furkan Karaman

    Fiyat çok merak ettim ya ??😅🤭

  • Enes Demir
    Enes Demir

    Güzel abim ablam gençlere kötü örnek oluyorsunuz insanlar evlenince sizin gibi mutlu olacaklarını sanıyorlar Allah nazarlardan saklasın 🙏😂

  • korhan doruk
    korhan doruk

    Abi ne kadar komik 4 sene önce 1 milyona araba alınır mi diye dolu 7 kasayı çekmiştin şimdi dolu 5 kasa alınmıyor 1 milyona

  • Zekariye Özdemir
    Zekariye Özdemir

    Ebru dürüstçe ifade ediyor doğalıpıyla bence önce burda yayınlanmalı arabalar sonra diyer kanalda olabilir

  • Erhan Ertuç
    Erhan Ertuç

    yeni favori kanallarımdan

  • turxan alibeyli
    turxan alibeyli

    niyeyse direksiyonun birazcik cirkinliyine katiliyorum abi(acaba buyukmu yada deyistirilebilirmi?)

  • Otomobil Habercisi
    Otomobil Habercisi

    Abi veya abla şimdi kanala baktım yeni leonu test etmemişsiniz nolur test videosu bekliyorum

  • SEMIH ASLI
    SEMIH ASLI

    Allah neşenizi bozmasın 🙂 içinde bulunduğumuz şu zor günlerde bol bol neşeli içerikler üretmeniz dileğiyle...🖐 İnşallah salgın biter de aracımızla gezmelere doyarız.

  • Aviation Aviator
    Aviation Aviator

    Abi Ebru abla ile muhteşemsiniz severek izlemeye devam! Bu model araçları alma hayali bizden uzak kalıyor ama bir gün bu vergilerin daha adil seviyelerde olacağı inancı içindeyim

  • ömerfaruk babacan
    ömerfaruk babacan

    veeee Ebru Abladan yeni bir şey daha... :) ÖPÜCÜK attı vakum tarifi yaptı.

  • kadir efe değirmenci
    kadir efe değirmenci

    ebru ablaya xc 90 a6 bekliyoruz

  • Yozgatli Müslüm Eraslan
    Yozgatli Müslüm Eraslan

    Emeginize saglik süper tanitimdi ve harika yorumladiniz tsk ederiz neseniz daim olsun Allah torunlarinizi göstersin insallah Fair abinin ilk araci neydi hatirlayamadim golf 4 saniyordum bende

  • Yozgatli Müslüm Eraslan
    Yozgatli Müslüm Eraslan

    Emegimize saglik muhabetiniz neseniz daom olsun tskler

  • Dogan Şahin
    Dogan Şahin

    Devir göstergesi arabanın modlarına veya kullanım şekline göre ekrana yansıtılabilir spor modlarda veya kulakçıklardan manuel kullanımda ekrana yansırsa daha mantıklı olur normal şartlarda evet gerek yok

  • SADO SD
    SADO SD

    33:20 abi biz girdikmi radara gozunu seveyim bizi çekme :D

  • mehmet Aydın
    mehmet Aydın

    Düşünsenize tüm arabalar artık kendi kendine gidebiliyor ve direksiyonlu araçlar artık üretilmiyor... Tüm arabaların elektrikli olması fikrinden daha kötü.

  • Hakan SOYDAN
    Hakan SOYDAN

    Abi inşallah bu arabalara isteyen herkesin alabileceği günleri de görmek dileğiyle

  • uğurcan şahin
    uğurcan şahin

    Ebru hanım ve fahir bey gerçekten çok kaliteli insanlar , kimseyi küçümsedikleri yok , yaklaşımları çok içten . Umarım sizin gibi bir ailem olur .❤️🧿

  • Ömər Hümbətzadə
    Ömər Hümbətzadə

    26:25 çok güldüm bu kısmına😂🤣😂😂👍🏻

  • nurkan akin
    nurkan akin

    Ebru gerçekten çok büyük eğlence katıyorsun

  • Cem
    Cem

    15 sene sonra camdan televizyon izliyor olacaksınız Ebru hanım.

  • Cem
    Cem

    Araya Mercedes GLC 'nın Damla Sönmez'le olan reklamı girdi dalmışım. Özür dilerim.

  • Samed Erciyes
    Samed Erciyes

    Fahir abi agzina saglik güzel bir konuya değindin 35 40 yaşında biri çok rahat bu araci almali herkezin bu arabalara binme hakki var kul yapisi sonucta kur farki ile zaten 1 e 8 bize geliyor birde burda 2 3 kati fiyatlara satiliyor genc bir kardesim de mesela golfu rahat bi sekilde en azindan borc harc almali demi yani allah yardimdimcimiz olsun 2 yil once 250 bine en kral 5 kasa aliniyordu ayrica abi seni iyi görmedim yüzün soluk geldi bi kovid testi yaptir bence iyi çalışmalar

  • Poyrazoutdoor
    Poyrazoutdoor

    Ailecek severek izliyoruz . Giriş kısmından Ebru hn ışığın ve kamera açısının kurbanı olmuş sanırım.

  • Emirkan Aparı
    Emirkan Aparı

    Tam otonom sürüş Amerika ve Avrupa'da 10 seneye kalmaz başlar bence, Türkiye'ye gelmesi altyapı ve yollar nedeniyle 20 seneyi bulur diye düşünüyorum.

  • T Y
    T Y

    Süper test bu arada Maltayı öneririm Fahir reis mutlaka gidin

  • Koray Serbest
    Koray Serbest

    Fahir abi ebru abla uykudan yeni uyanmışta hemen teste almışsın gibi, müsade etseydin kadın kahvaltı yapsaydı hava güzel diye hemen test yaptırmışsın, video yu izlerken gözüm takıltı arabanın ekranında saat olarak 12:28 yazıyordu öğlen çekmişsiniz videoyu tarihte 29 mart

  • E.Ahmet Ince
    E.Ahmet Ince

    Bu mu ID4 mü?

  • M. Önder
    M. Önder

    Ahaha Ebru Hanım'ın vakumlu kapı efekti çok spontan ve güzeldi.

  • Hakan Kalayli
    Hakan Kalayli

    Devlet çok önemli Suriye'nin Irağın başına gelenler ortada.

  • tugrola
    tugrola

    İlk araban Şahindi sanirim gecistirdin orayi :)

  • c. forza
    c. forza

    @Ebru ve Fahir merhabalar., Ebru hanım BMW 5 serisinin (taba renk) koltuklarını çok beğenmesi fakat önceki testlerdeki Audi A7 'nin de taba renk koltukları olmasına rağmen onu beğenmemiş olmasının bir sebebi var mı görüşünü öğrenebilir miyiz..? Fahir bey bu arada Ebru hanımı testlerde daha çok görmek istiyoruz., kendisinin içtenliği ve özellikle pozitif enerjisi harika bir hava katıyor, kendisi ekrana çok yakışıyor.., Saygılar..

  • H. KACAR
    H. KACAR

    Fair, carviser kanalın kaliteli ama ebru&fair kanalınız hem kaliteli hemde eglenceli... Nedeni beraber yaslanacagın ömür dostun. 🤴🧿👸

  • Jstc
    Jstc

    50-60bin dolarlık arabalara servet ödeniyor ülkenin geldiği hale bak..

  • mustafa erten
    mustafa erten

    Ebru hanım doğallığınıza gerçekten bayılıyorum,süpersiniz tebrik ediyorum sizleri👏👏👏👏sizi izlemek çok keyifli👍🏼

  • EMŞAH Official - Kesin dönüş, Göç, Gurbet, Avrupa
    EMŞAH Official - Kesin dönüş, Göç, Gurbet, Avrupa

    Merhabalar.. süpersiniz yine..ancak yeni 5 serisi hayal kırıklığı. Hep aynı konsept..dijital çağa geçişi pek yakalayamamış BMW bu seride. Yani cockpit de kayda değer bir değişiklik yok maalesef.

  • Felisini Bahce
    Felisini Bahce

    Ebru hanım çok zorlanmadan her model aracı kullanabiliyor...maşaAllah Ayrıca sollama sonrası sol şeridi meşgul etmeden sağlaması takdire şayan 👏👏👏👏👏 Avrupa kültürüne ait maalesef bu hareketler... Yorumlar harika her ikinizin de

    • Felisini Bahce
      Felisini Bahce

      Ülkemde bu arabayı almak ancak arsa var satarak mümkün... Burada bu model kampanyalı 670bin kron (745bin), bir matematik öğretmeni 35bin kron maaş alıyor... Ülkem ile İsveç arasındaki uçurum 😔

  • İrius
    İrius

    Tatlı atışmalar : )

  • Altuğ Kocamanoğlu
    Altuğ Kocamanoğlu

    Göbekten döndükten sonra konuşmalara odaklanamadım radarı düşünmekten. ebru abla radara girecekmi diye. Tam o anda gaza yuklendiği andaki fahir abinin yüzünü caps yapabiliriz. Seviyoruz sizi sevgiler 👍🏻

  • Müzeyyen Janjak
    Müzeyyen Janjak

    Ebru hanım ilk başta bana yalan yok itici gelmişti ama tanıdıkça insan benimseyip seviyor.

  • Elit Gani
    Elit Gani

    Güzel araba (:

  • Ferit Demirel
    Ferit Demirel

    En ıyı arabaları alman lar yapıyor peki nıye bızı kıskanıyorlar 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

  • KEMALETTİN ÇİRİŞ
    KEMALETTİN ÇİRİŞ

    Ebru Hanım çayı fazla kaçırmış sanırım :)

  • Levent Aktaş
    Levent Aktaş

    Fahir hoca iyi yayınlar sence bu E segment te 1 milyonluk araçlardan ülkemizde satılan audi bmw mercedes 1 2 3 hangisi herseşeyi göz önüne alarak paranın hakkını veren

  • Onur Ulaş Uslu
    Onur Ulaş Uslu

    Muhteşemsiniz. Keyifle izliyoruz:))

  • GoldenMann
    GoldenMann

    Harika araba yemeden içmeden çalışıp 30 yıl sonra alabilirim yaşasınnnnn

  • s.s.s
    s.s.s

    Ebru abla diyince aklıma geldi aylık 50bin tl kazanan biri ne iş yapıyordur

  • Muharrem Yagan
    Muharrem Yagan

    Bu arac muttahit arabasi ayrica izmirde 5.20 bmw kullananların çok bi sure sora batıyor iflas ediyo😊😊

  • Tamer Zerentürk
    Tamer Zerentürk

    Harikasınız Emeğinize sağlık olsun yengenin enerjisi yorumları harika teşekkürler selamlar olsun İsveç’ten

  • s.s.s
    s.s.s

    Bu kadar kitap okuyan edebiyatta lisans yapmış birisi konuşurken kelime bulamıyorsa hayatında kitap kapağı açmamış olan ben ölmüşüm demektir yav

  • İsmail Kaplan
    İsmail Kaplan

    Ebru abla seninle aynı fikirdeyim direksiyon tasarımını bende hiç beğenmiyorum

  • M Arslan
    M Arslan

    2-3 maaş almak kolay değil vergi lazım

  • Ali Ekber
    Ali Ekber

    Gidilen yol çok güzelmiş. Neresi burası?

  • ersan yemam
    ersan yemam

    radara girdik 1 milyon TL

  • Hakan Karagoz
    Hakan Karagoz

    34 yasındayım 14 yasımda calısmaya basladım 4 bin gun sıgortam var ve cebımde 15 tl var. dede den kalmadıysa bıseyler ıkı elle olmaz bu ısler.... saygılar