Boğazda Çapari ve Canlı Yem İle Sarıkanat Yakaladık
40:13
29,567
Reddit
Boğazda Çapari ve Canlı Yem İle Sarıkanat Yakaladık videomuz sizlerle.
Umarım seyrederken siz de keyif alırsınız.
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trwatch.info/town/y61r39zQXkEWyRNetzvKKwjoin
@Decathlon Türkiye
instagram.com/decathlonturkey/
instagram.com/caperlanturkey/
KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ
BİZİ TAKİP ETMEK İSTERSENİZ.
instagram.com/lokmanyusi/

YORUMLAR
  • Erhan vasfi Kavsa
    Erhan vasfi Kavsa

    Sayende bi Istanbul boğaz türü yaptık rastgele kardeşim rastgele

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah 🤲

  • Hakan Çoban
    Hakan Çoban

    Merhaba abi, İstanbul Zeytinburnundan bir takipçin olarak takipçilerinle birlikte de av yapmani cok isterim seninle baliga cikmak cok keyifli olur, umarim birlikte bir av yapariz birgün rastgele

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah yapacağım ama malum pandemi 👍

  • Uysal Yıldız
    Uysal Yıldız

    Elinize emeğinize sağlık 🤌

  • yücel telli
    yücel telli

    babayaroooo

  • Muhammed Uluc
    Muhammed Uluc

    Kaptan s. A tekne turu felan yapıyor musun

    • Muhammed Uluc
      Muhammed Uluc

      @Lokman Yusi birgün çıkmak isterim abi seninle 2 saat bile

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Aleyküm selam malesef tur yapmıyorum 🤲

  • Balık Kurdu
    Balık Kurdu

    Birkaç sene önce bu zevki bizde tanıyorduk ama şimdilerde hem balık azaldı hem de fazla fırsat bulamıyoruz mükemmel bir abi olmuş ellerinize sağlık

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Tekrarı nasip olsun rastgelsin

  • ersin yücekul
    ersin yücekul

    Çok özledik reisim

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah kardeşim

  • avbalık silahtüfek
    avbalık silahtüfek

    ustam senin tekneye alışmış gözlerimiz rastgelsin

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Oda burada 😉

  • Tolga OGAN
    Tolga OGAN

    Sizin olta takımında ana beden ve köstekler kaçar milim misina? Rast gelsin :)

    • Tolga OGAN
      Tolga OGAN

      @Lokman Yusi Tamam . Teşekkürler.

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Bugün yayın yaparız konuyla alakalı

  • ibrahim
    ibrahim

    Lokman abi. Yeni teknenin tanıtım videosu gelecek mi? Bekliyoruz..

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Gelecek kardeşim inşlh

  • AYTAC ÖZKAN
    AYTAC ÖZKAN

    Elinize emeğinize sağlık...beyler

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah

  • H.Yakar
    H.Yakar

    Lokman abim bir türkü patlat 100000 ilke gelir.

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      ☺️☺️☺️☺️eyvallah kardeşim

  • TC Emrullah Gönder
    TC Emrullah Gönder

    Merhaba reis hoş geldin nerelerdeydin 👋yine iyiki boş gelmemiş güzel bir videoyla gelmişsin👍

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah kardeşim geldik bugün tekrar bir video ile

  • Kadir Parlak
    Kadir Parlak

    Abi tekne me zaman suya inecek

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Tekne suda 😉

  • Yıldırım Sümer
    Yıldırım Sümer

    Balık avcılığın mı, şarkı söylemen mi ? Bilemedim

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      😉idare edin üstat

  • Arman Dinc
    Arman Dinc

    sari kanat avlarsan, ileride lufer yiyemezsin.

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Kardeşim yanlış biliyorsunuz ama bunu yakalarken sanayi boyutunda yakalarsan doğrusun👍

  • Fatih Hocam
    Fatih Hocam

    Reis çok ses var be

    • Fatih Hocam
      Fatih Hocam

      @Lokman Yusi seviyoruz seni canı gönülden ✋

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Üstat motor malum idare artık👍

  • nevzat sevimli
    nevzat sevimli

    Rast gele reis bizi birgün balığa çıkartmadın alacağın olsun reis kolay gelsin

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Malum kardeşim 🤲

  • Gürkan Serbest
    Gürkan Serbest

    Hocam çok keyifli bir video olmuş herzamanki gibi Yem takarken sidiklikten takıyoruz peki gagaliktan takarken yemin ağzını kopmle kapatıyormuyuz yoksa üst çeneden mi takip ağzı açık mi bırakıyoruz

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Video yaparız onun için

  • Selcuk Bayrak
    Selcuk Bayrak

    Cemal reisin kucağına oturmasaydin iyiydi arkadaşım. Adam köşeye sıkışmış kımıldamadan duruyor. Video için teşekkür ler.

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      😁😁😁😁

  • polen tozu
    polen tozu

    Ayağınızın tozu ile yine efsane bir av yapmışsınız Lokman bey tebrikler, video harika olmuş sizi seyrederken ben yoruldum rasgeleye devam.

  • Serhat Maviengin
    Serhat Maviengin

    Elinize ağzınıza sağlık Lokman bey yine güzel bir video hazırlamışsınız.Bende Bakırköyde oturuyorum 53 yıldır kıyıdan imkanımız oldukça balık tutuyorum.Ama şimdi emekli bir öğretmen olarak sizin gibi bir tekne alıp sürekli balığa cıkmak isiyorum..Bu konuda yardımcı olabililirmisiniz?(ahşapmı fibermi veya İstanbulda nereye bağlanabilirim veya barınak fiyatları veya bu işlere hiç bulaşma...🙂 gibi)

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Sevgili hocam teşekkür ederim İnstgrm öne çıkanlarda numaram var ararsanız daha kolay yardımcı olurum 👍

  • Mehmet Çağlar
    Mehmet Çağlar

    Selamünaleyküm abi nerelerdesin özlettin kendini, kedi ciğere bakar gibi bildirim bekliyoruz abi senden:)

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Aleyküm selam kardeşim eksik olmayın geldik inşlh

  • gülcan ihtiyar
    gülcan ihtiyar

    Selamlar Lokman bey. her zamanki gibi keyifli, samimi bir çekim olmuş, tebrik ediyoruz. Biz Sakaryada öyle çok denedik ki eşimle. hatta kandıra kıyılarına gidip 3 gün kaldık. sadece bir kaya balığı alabildik :) çok istekli ve ısrarcıyız ama ya beceremiyoruz yada balık yok buralarda. Birgün nasip olursa gelip sizinle avlanmak istiyoruz, tabi şartlar uygun olduğunda. dilerim gerçekleşir 🙏 Rastgeleye devam 🧿

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Beklerim kısmetse 👍

    • gülcan ihtiyar
      gülcan ihtiyar

      @Lokman Yusi sanırım karadeniz kıyıları çok verimli değil. Kısıtlamalar bittiğinde ilk fırsatta geliriz istanbul'a inşallah

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Aleyküm selam Öncelikle merada ne var bilmiyoruz şayet balık ne varsa ona yoğunlaşmak gerekiyor İstanbula gelirseniz şartlar uygun olursa beklerim🤲

  • Yasar Atm
    Yasar Atm

    Sesiniz de çok güzel maşallah

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      🤲🤲

  • VideoMideo
    VideoMideo

    Neredesin be abi...Kaç gün oldu ya

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      İşler😉

  • Asel Sidar bebiş
    Asel Sidar bebiş

    Elinize emeğinize sağlık güzel olmuş abem

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Çok teşekkür ederim

  • Gökhan Özen
    Gökhan Özen

    Lokman abi maşallah ne av olmuş be valla tebrikler 👏👏👏👌😃

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah kardeşim 😉

  • Ahmet Efe
    Ahmet Efe

    lokman reisim özlettin ,heyecanla bekliyoruz avlarınızı,yeni tekneni merak ediyoruz

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Biraz yoğunduk yeni teknenin Videosu belir yakında

  • turhan yilmaz
    turhan yilmaz

    öncelikle rastgele bütün denizdeki sarıkanatları bitirdiniz yazık oldu orta su trollere balık bırakmadınız amatörler balıkları bitiriyormuş öyle söylüyorlar her neyse avınız her zaman bol olsun rastgele bu güzel video için çok teşekkürler

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Merak etmeyin olta ile bitmez bu mübarek Ben teşekkür ederim 👍

  • Gunay Oralbay
    Gunay Oralbay

    Çok güzel.Teşekkürler.

  • 1 Olta 1 Balik
    1 Olta 1 Balik

    Müge Anlı'ya bizim ekiple seni sorduk onu bende bulamam dedi denize bakmamizi soyledi rastgele luferin kalp atisini hisseden abim 👍🎣

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      😂😂efsanesiniz halbuki iyi tanır👍

  • serkan görüştü
    serkan görüştü

    Selam kaptanlarım Maşallah maşallah rasgelsin iyi bir av oldu MAŞALLAH

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Teşekkür ederiz 👍

  • Bekir Aktas
    Bekir Aktas

    Abi aydından selamlar yeni teknen HAYIRLI olsun ne zaman ava gideceksin

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Teşekkür ederim Yasaklardan sonra inşlh

  • Mehmet timur Okur
    Mehmet timur Okur

    Maşallah çok güzel balıklar, balık bu dönem mi çapari yiyor?

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Normalde bu kadar olmaz ama kaldı bu sene

  • aşkın gzlbl
    aşkın gzlbl

    Allah oltandan balığı eksik etmesin, çok güzel ve akıcı bir çekim olmuş vaktin nasıl geçtiğini anlayamadım, saygılar slm lar.

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah kardeşim saygı sevgi bizden 🤲

  • MUHARREM ÖZDEMİR
    MUHARREM ÖZDEMİR

    Lokman kardeşim bol şans'lar. Bir sefer dinledim Yakup yükselden şarkı dinlemek isteriz

    • MUHARREM ÖZDEMİR
      MUHARREM ÖZDEMİR

      @Lokman Yusi 🤎🙏

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah 😉hemen ayarlayalım

  • Seyfi Akman
    Seyfi Akman

    Ooo koca reis, sen bi başkasın yav. Özletme böyle. Rastgeleye devamm.

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eksik olmayın ☺️👍

  • Ahmet KOCABIÇAK
    Ahmet KOCABIÇAK

    Özlettin kendini be abi

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah 👍geldik

  • Ahmet KOCABIÇAK
    Ahmet KOCABIÇAK

    Lokman abi kayboldun gittin hayırdır hiç videolarını da görmüyoruz

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Biraz yoğunduk ama döndük👍

  • Suleyman Cetin
    Suleyman Cetin

    Lokman bey elinize sağlık zefkle seyrettik siz ne zaman dönü yorsunuz bekliyoruz hayırlı günler

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Teşekkür ederim geldik geldik😉

  • Fuat Dönmez
    Fuat Dönmez

    Aslan reis denizlerin taçsız kralı özlemişiz senin sesini neşeni balık tutarken heyecanını denize olan hürmetini vesaygını inan balık videoları sensiz olmuyor seviliyorsun her daim rast gelsin

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Sğl Fuat kardeşim güzel yorumun için 🤲

  • Erhan vasfi Kavsa
    Erhan vasfi Kavsa

    Maşallah oradaki balıkçı taifesinide genel olarak tanıyorsunuz rastgeleye devam kardeşim

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Hepsini ☺️☺️👍

  • Celil Sürül
    Celil Sürül

    Hay Masallah su güzellige bak 🎣🧿🎣🧿🎣

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      👍👍

  • Şevki EGE
    Şevki EGE

    Boğazın muhtarı hoş gelmiş🤣 Lokman üstad özledik seni çok, Cemal reise de selamlar harika video için teşekkürler rast gitsin 💖

  • Gurkan
    Gurkan

    Sarisinlar cok yakisikli

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      👍👍👍

  • Fırat Metin
    Fırat Metin

    Özledik be usta•••

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah kardeşim

  • Emre Tuna
    Emre Tuna

    Yetkiler bu sarı kanat olayını yasaklamalı limit altı bu küçük balıkları yakalayıp napcaksinjz..yazık memlekette balıklar büyümeden ağlarda oltalarda ...

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Biraz bu balığa uzaksınız sanırım bu balıkların hepsi uygun yaşta ve en az bir kere doğurmuş hepsi Dikkat edip farkındalık yaratacak daha önemli konular var👍

  • Bu Ne Balık!!!
    Bu Ne Balık!!!

    Tebrikler güzel av olmuş 👍

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Teşekkür ederim

  • emircan özmen
    emircan özmen

    Kral nerelerdesin ya

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Geldik şükür 😉

  • Salim Yildiz
    Salim Yildiz

    Reis rastgele harikasın yine nerdesin ne zaman dir

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah 🤲

    • Salim Yildiz
      Salim Yildiz

      @Lokman Yusi hayırlı olsun inşaallah yakışır sana

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Malum işler yeni tekne siparişleri 🤲

  • Metehan Türel
    Metehan Türel

    Şu çinekopu bir salsanız ne kofanalar lüferler yakalayacağız da ufacık balığı limite uysun diye değişik değişik isimlendiriyoruz Limit Dahil olsa Vicdanı Limit olması lazım rastgele..

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Keşke bütün avlar böyle olsa iki senede bakın neler oluyor

  • Barış Batıbey
    Barış Batıbey

    Senin güzel muhabbetinde tekne temizliği bile çok keyifli olur emeğine sağlık

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      😂😂eyvallah

  • Taner Sariboga
    Taner Sariboga

    Seni görmek güzeldi lokman abi yine güzel bir video mükemmel balıklar boğazda güzel geçen dakiklar maşallah suda olan herkeze rastgele.🙋‍♂️🐳🐬👏

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah kardeşim rastgeleye devam ☺️

  • Hikmet Karabulut
    Hikmet Karabulut

    Karasu'dan selamlar Lokman bey rastgele inşallah,özledik sizleri kendimiz tutamasakta seyrederken iyi oluyor.

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Çok teşekkür ederim selamlar 👍

  • zeus kratos
    zeus kratos

    özledim abimi :)

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Bil mukabil kardeşim 😉

  • okan kerim
    okan kerim

    Sen ne eğlenceli şen bir adamsın abi Maşallah güzel bir av olmuş her zaman ki gibi

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eksik olmayın saha iyileri sizlerin olsun 👍🤲

  • muaz sah
    muaz sah

    Masallah reis

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      👍👍

  • iskender Süleyman angay
    iskender Süleyman angay

    Öncelikle hayirlı Ramazanlar,güzel bir videodu teknedeydik yine

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Hayırlı ramazanlar teşekkür ederim beğenmeniz önemli👍

  • Gültekin Özgün
    Gültekin Özgün

    Cemal abim, de menşur oldu artık seviyoruz sizleri samatyanın abileri bıyıklar, da yakıyor cemal abinin

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      😁😁😁Cemal abim iyidir

  • Kaan Erkahveci
    Kaan Erkahveci

    Özledik abi nerelerdesin . Güzel sesinden de mahrum kaldık . Rast geleye hep devam, ara yok 💪 Buarada denizlerin muhtarı gibisin abi herkes tanıdık :)

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      😂😂eee yıllarrrr

  • ILYAS Uzun
    ILYAS Uzun

    Masallah güzel bir av olmuş bereketli olsun ağbim şu kısıtlamalara sadece bu paylaşımlarla avunuyoruz rastgele ye devam 🤗

    • ILYAS Uzun
      ILYAS Uzun

      @Lokman Yusi inşanlah ağbim inşanlah

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah kardeşim en yakın zamanda güzellikler geri gelsin inşlh

  • Enes Başpınar
    Enes Başpınar

    Neresi orası kıyıdan oltayla da güzel olur

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      😉😉👍

  • Birol Gokmen
    Birol Gokmen

    Abi nerdesin ya özledik

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah kardeşim 🤲

  • f'mutlu kızılarslan
    f'mutlu kızılarslan

    ohh be geldi sonunda video nerede kaldın abi ya

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah kardeşim çok selamlarımı iletin

    • f'mutlu kızılarslan
      f'mutlu kızılarslan

      @Lokman Yusi cok seviyoruz abi seni iyiki hayatımız da yerin var kucuk kizim bayılıyor videolarina tam balik hastasi alıştı yanımız da seyretmeye bizi şimdi televizyon da patlamış mısır la film izler gibi izliyo seni

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Sğl kardeşim geldik şimdilik😉

  • YUNUS GÜMÜŞ
    YUNUS GÜMÜŞ

    Öyle ben kaybolurum ,alır başimı giderim deme. Müge hanlı bulur abi. Az daha video atmasan mügeciğime haber saliyordum . Yüreğine sağlik abi .seviliyorsun 👏👏👍👍💙💙

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      ☺️☺️eyvallah kardeşim sizde iyiki varsınız

  • Muhammed Balcı
    Muhammed Balcı

    Reis videolar güzel ama biraz uzun saygılar

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah sen hepsini izleme artık kusurumuza bakma 😉👍

  • Mesut İnce
    Mesut İnce

    Abi Cuma günü senin geminin yanındaydık ama sen yoktun yaa orda biraz bekledik bide gelirsin diye Yenikapı zeypotta

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah kardeşim ama yanlış yerde beklemişsiniz😉

  • Nihat Bozyer
    Nihat Bozyer

    Reis seni çok özledik bizi sensiz bırakma allahım nazardan korusun selamlar saygılar kardeşim

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Allah razı olsun kardeşim eksik olmayın 🤲

  • Kadir Kum
    Kadir Kum

    Vaaaaaaayyyyyyy,reis sukur kavusturan ALLAH c.c ye.

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah Aslan 👍

  • uğurcum
    uğurcum

    Selamın aleyküm Lokman reis Bu sabah İstanbul MOBESE kameralarından bakarken Sarayburnu açıklarındaki tekneleri görünce içim bı CIZ etti " ah ne şimdi orada olmak vardı dedim içimden" demek bu sabah sizlerde oradaydiniz. TRwatch üzerindeki videolarını merakla izliyorum ve bazı videolarda takım, mera, olta vs. bilgilerinde de oldukça ilgi ile takip edip sayende birkaç şey öğreniyorum sağolasın.. Bende İstanbul'da kendimi bildim bileli balık tutma aşkı ile hayatıma devam ediyorum bir oğlum var ismi Deniz , eşime de bazen kızdırmak için Deniz anası derim :) Dediğim gibi senelerdir balık ile uğraşırım kendi olta ve caparimi kendim bağlarım elimde hazır yaklaşık 3 kova dolusu istavrit caparim var ve 5000 adet daha iğne alıp (sanki azmis gibi) yine 4000 tane kadar köstek bağladım Şimdi ise balık malzemesi satan bir abimin hazırlamam için verdiği kostekleri bağlıyorum. Sizlerle bir balık avında beraber olup yanınızda balık tutabilmek isterim elbette uygun görürseniz.. Elbette bu isteğim ille de olacak diyemem ama olur derseniz de hafta içi yada sonu ne zaman olur derseniz bana uyar malzeme ne lazım derseniz getiririm . Saygı ve sevgilerimle.... Rastgeleye devam.....

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Aleyküm selam kardeşim Mevla işlerini kolaylaştırsın inşlh Bir gün denk getirirsek inşlh selamlar ailenize🤲

  • Furkan Baydar
    Furkan Baydar

    Bir de diğer tekneye misafir olma sebebi , yeşil ruhsatlı tekne olması mı ? Yasaklardan dolayı.

    • Furkan Baydar
      Furkan Baydar

      @Lokman Yusi saygılar

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Yok kardeşim benimde yeşil ruhsat ama Cemal abimle çıkmak istedim😉

  • Furkan Baydar
    Furkan Baydar

    Abi boş yok be nerdeyse :)

    • Agp Silver
      Agp Silver

      Reis ellerinize sağlık Cemal reisede selamlar rastgele herkese Arsen lüpen

  • Soner Balıkta
    Soner Balıkta

    Rastgele ye devam reis...Hoşgeldin

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah kardeşim

  • mehmet ceyhan
    mehmet ceyhan

    Bizlere yaşattığınız bu güzel keyifli av için teşekkürler RASTGELE

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Ben teşekkür ederim iyiki varsınız

  • Serkan Kuyucak
    Serkan Kuyucak

    Rastgeleye devam

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Devammmmm👍

  • MEHMET ALİ ŞENER
    MEHMET ALİ ŞENER

    Reis özledik seni. Birazda büyük balık çalışsan artık sevinirim. Rastgeleye devam. 👍👏

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah kardeşim onunda sırası gelir😉👍

  • deniz sevdasi Jenie
    deniz sevdasi Jenie

    Bugün günlerden lokman yusi rastgele

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah kardeşim

  • Serkan Kocabalkan
    Serkan Kocabalkan

    Reis senide sarı gozleride çok özledik arayi açma bu kadar

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah ☺️👍

  • abdullah beydüz
    abdullah beydüz

    GARDAŞ MERAK İÇİNDE BIRAKTIN SEVENLERİNİ. AVINIZ BOL OLSUN

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eksik olmayın 🤲👍

  • Erhan vasfi Kavsa
    Erhan vasfi Kavsa

    Uzun bir aradan sonra hoş geldin reis bereketli olsun.

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah hepimize rastgelsin

  • Mustafa Ulasir
    Mustafa Ulasir

    Bak abi gördünmü özleyenlerin baya olmuş sadece ben merak etmemişim seni fazla özletme kendini sağlıkla kal oltası suda olan herkese rast gelsin

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Teşekkür ederim kardeşim eksik olmasınlar güzel birşey Mevla eksik etmesin sevmeyi sevilmeyi 🤲

  • İbrahim Pektaş
    İbrahim Pektaş

    Abim polise haber verdim lokman abim kayıp diye 😀

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      😂😂😂vay arkadaş

  • Senior ekinci Senior ekinci
    Senior ekinci Senior ekinci

    Reyis hoş geldin gerçekten özlemiştik seni gurmek güzeldi balık bol ve bereketlidi güzel bir gündü reyis 👁️👁️

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Çok teşekkür ederim kardeşim benim içinde büyük keyif böyle güzel yorumlara cevap vermek🤲

  • Songül Yenisu
    Songül Yenisu

    Başarılar reisler bol bereketli avlar.

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Teşekkür ederim 🤲

  • Kenan Türker
    Kenan Türker

    İnan sanki kendimi o motorda zannediyorum.. Sağolasın,mutlu oluyoruz sayenizde . Sağlıklı, huzurlu günler dilerim..

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Sizler sağolun iyiki varsınız

  • Enes Canaz
    Enes Canaz

    Lokman Abi balık çakılı kaldıysa bu sene karadeniz de çinekop sarıkanat lüfer kısır geçecek desene ne dersin abi?

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Yok kardeşim burada kalmaz muhakkak yürür gelir👍

  • R.F.T. Recep Fatih Tezol
    R.F.T. Recep Fatih Tezol

    çok özledik be abi

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Bil mukabil kardeşim eksik olmayın 🤲

  • Zafer Öztürk
    Zafer Öztürk

    Eyvallah ustam. Kamera güzel onun gördükleri daha güzel. Haydi rast gelsin İnşallah...

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Eyvallah 👍

  • Hayati Koc
    Hayati Koc

    Maşallah reis, sen de olmasan vakit geçmeyecekti. ❤️

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Çok şükür kardeşim 👍

  • Kadir Dobruca
    Kadir Dobruca

    Özledik be reis elinize emeğinize saglik rasgelsin

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Bizde özledik kardeşim 👍

  • fuat agiç
    fuat agiç

    nerelerdesin usta

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Geldim geldim😉

  • Ergun Kayacan
    Ergun Kayacan

    Elinize dilinize sağlık. güzel av yapmışsınız. Bizler de keyifle seyrettik ve çok mutlu olduk. Çok teşekkür eder, sağlıklı, mutlu ve başarılarla dolu günler diler saygılar sunarım.👏🙏

    • Ergun Kayacan
      Ergun Kayacan

      @Lokman Yusi 🌹👏🙏

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Ergün bey ben teşekkür ederim sizlerin yorumları hepsinden kıymetli🤲👍

  • Sami ÖZEL
    Sami ÖZEL

    Rastgele abimmmm 🎣👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      👍👍👍

  • Abit Soydaş
    Abit Soydaş

    Özlettin reis eline emeğine sağlık selamlar ♥️

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Teşekkür ederim 😉

  • Bora Üstünkök
    Bora Üstünkök

    Sizi özlemiştik. Harika bir av olmuş.

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Bizde sizleri özledik açıkçası 🤲

  • Cemal Keser
    Cemal Keser

    Rastgele baskan

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Hepimize

  • ÇETİN ÖZTÜRK
    ÇETİN ÖZTÜRK

    Hayırlı ramazanlar reis.

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Hayırlı ramazanlar kardeşim 🤲

  • Batuhan AVAR
    Batuhan AVAR

    Kanalın şifresini unuttun sandık abi nerdesin ya

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      😂😂😂😂işlerrrrrr

  • nizamettin Kalkan
    nizamettin Kalkan

    Abi özledik seni hoşgeldin

    • Lokman Yusi
      Lokman Yusi

      Hoş bulduk kardeşim bizde özledik

Sonraki