Dünyanın en iyi kameralı telefonu Xiaomi Mi 11 Ultra tanıtıldı!
09:41
117,983
Reddit
Xiaomi'nin dünkü etkinliğinde uzun süredir beklenen Mi 11 Ultra görücüye çıktı. Buı videomuzda Xiaomi Mi 11 Ultra özellikleri ve fiyatı başta olmak üzere detayları değerlendirdik.
Daha fazla bilgi: shiftdelete.net/dunyanin-en-iyi-kamerali-telefonu-mi-11-ultra-tanitildi
Xiaomi Mi 11 Ultra nasıl olmuş?
Dilerseniz sözü fazla uzatmadan sizleri videomuz ile baş başa bırakalım. İyi seyirler.
Mi 11 Ultra’da Samsung tarafından geliştirilen 6.81 inç büyüklüğünde AMOLED ekran yer alıyor. 120 Hz yenileme ve 480 Hz dokunmatik örnekleme hızına sahip olan ekran, WQHD+ çözünürlük sunuyor. HDR10+ teknolojisini destekleyen ekran, 1550 nit parlaklığa ulaşabiliyor ve Gorilla Glass Victus ile korunuyor. Ön kamera için delikli yapıdaki ekran, parmak izi okuyucuyu bünyesinde barındırıyor.
Xiaomi’nin yeni amiral gemisi bir önceki nesili ile benzer şekilde Snapdragon 888 işlemciden güç alıyor. 5 nm fabrikasyon süreci ile üretilen ve 2.84 GHz’e kadar çıkabilen sekiz çekirdekli bu işlemci, Adreno 660 grafik işlemcisini de bünyesinde barındırıyor.
Mi 11 Ultra’nın arka tarafında Samsung tarafından geliştirilen 50 Megapiksel ISOCELL GN2 ana kamera yer alıyor. Bu kameraya 48 Megapiksel çözünürlük sunan Sony IMX586 ultra geniş açılı ve yine aynı sensörün kullanıldığı telefoto kamera eşlik ediyor. 5x optik yakınlaştırma yapan telefonun hem ana hem de telefoto kamerası optik imaj sabitleme teknolojisine sahip.
Mi 11 Ultra teknik özellikleri
- Boyut ve Ağırlık: 164.3 x 74.6 x 8.4 mm - 234 gram
- Ekran: 6.81 inç AMOLED - 1440 x 3200 piksel - 10 bit - Gorilla Glass Victus - HDR10+
- İşlemci: Qualcomm Snapdragon 888 - 5 nm - 2.84 GHz - sekiz çekirdekli
- Bellek ve Depolama: 8 GB RAM - 256 GB depolama / 12 GB RAM - 256 GB veya 512 GB depolama - UFS 3.1
- Ön Kamera: 20 Megapiksel - f/2.2 diyafram - geniş açılı
- Arka Kamera: 50 Megapiksel f/2.0 geniş açılı - 48 Megapiksel f/4.1 periskop telefoto - 48 Megapiksel f/2.2 ultra geniş - 8K video kaydı
- İşletim Sistemi: Android 11 - MIUI 12.5 arayüzü
- Batarya: 5000 mAh - 67W hızlı şarj - 10W ters şarj
- Renk Seçenekleri: Seramik Beyaz, Seramik Siyah
- Ek Özellikler: Ekrandan parmak izi, IP68 sertifikası, Harman Kardon hoparlörler
Bizimle çalışın: docs.google.com/forms/d/1uz9zYDtU2UYXFyWSS9vN85qieasKYOR-oz7YxBcU44s/edit
Twitter ►► bit.ly/36hiQeO
Instagram ►► bit.ly/3olkItj
Facebook ►► bit.ly/3qWVMtX
Discord ►► bit.ly/2NHoO2o

YORUMLAR
  • marko paşa
    marko paşa

    S21 zoom u x200 diye biliyorun

  • hshe hehe
    hshe hehe

    12k üstü olmazsa alacağım ve bir 10sene daha telefon almayacağım

  • Alper Ozyy
    Alper Ozyy

    Valla en iyi kameramı onu bilemem bence en iyi kameraları her zaman apple yapıyor bende yıllardır Apple kullanıyorum mesela Xaomi diyor ki 128 megapiksel kamerası Apple diyor ki 12 megapiksel arada dağlar var sözde ama apple kullandığı lensler o kadar iyi ki emin olun 128 den daha iyi çekiyor tabi bu benim düşüncem...

  • Perviz salamov
    Perviz salamov

    En iyi xiaomi mi 10 ultra 👑❤️

  • Şükrü Şilan
    Şükrü Şilan

    Şaumi diye okunur reis Şeimi değil

  • punk khan
    punk khan

    ya kardeşim apple birincili hiçbirzaman kaybetmez anroid telefonlara 1 tl lik kamera lensi takıyolar dünyanın en iyitelefonu diye piaysaya sürüp satıyolar telefonun bordu zaten 5 dolar hoparlar mikrosofon ekran dış iskeleti toplamı 10 dolar lan bi bakıyosun adam 14 milyar fiyat biçiyoyazıktır be çinde oturuyorum iphone 12 pro max sı ben burda 30 dolara topladım siz hala para gömün salak gibi

  • punk khan
    punk khan

    çöp para etmez

  • caner Olcay
    caner Olcay

    Rog Phone 5 6000mah bataryası var rog Phone performans bakımından daha iyi ama kamera diyorsanız mi11

  • Halit Töngelli
    Halit Töngelli

    O telefon SDN ye gelecek 😍❤️

  • turan a
    turan a

    Madem arkada ekran var selfi çekiliyor Ön kamera neden koymuşlar

  • Elçin Pənahlı
    Elçin Pənahlı

    Açıkcası iphone'leri sevmem (ücretli uygulamalarla zengin olduğundan dolayı) Ama apple'nin işlemcisi ve kamera performansı en iyisidir

    • Umut Siyam
      Umut Siyam

      Yooo

    • Emre Karabıyık
      Emre Karabıyık

      Abi işlemcisi ve kamerası aynı fşyattaki androidlerle yarışıyo mesela mi 11 uktra HER yönde geçer iohone 12 pro max i ama sadece ön kamerası full hd 30 fps orda geride kalır

  • Asİlhan Emre
    Asİlhan Emre

    Benim alıcagım telefonun kamerası 108mp ve telefon 2000tl

  • Ferman Koruoğlu
    Ferman Koruoğlu

    Xiaomi ust model cikartıyor tm eywallahda be birader telefonda bisey degismiyor tasarım tek degisiyor islemci bile ayni snapdragon 888 ben neden bunu aliymki

  • deniz yüksel
    deniz yüksel

    xiomi diğer telefonların boynuna gıydayı dolamış galdaş

  • cuma duman
    cuma duman

    Ne zaman Türkiye ye gelir

  • Alper Şahin
    Alper Şahin

    telefona röntgen eklemeyi unutmuşlar

  • Tolga Temeltaş
    Tolga Temeltaş

    bence cihazdaki tek eksik oled tabanlı bir ekran yerine amoled kullanmasi

  • soysuz süleyman
    soysuz süleyman

    bu telefon almanyada 1100 euro civarında

  • Emre Subaşı
    Emre Subaşı

    Ne kadar iyi fotoğraf çekse de bunu paylaşıp yayınlayacağımız uygulamalar çözünürlüğünü düşürdüğü için pratikte iphone 7 den bir farkı kalmıyor andriod kullanan markaların optimizasyon konusunda birşeyler yapmaları lazım

    • Emre Subaşı
      Emre Subaşı

      @Ömer Erim • 10 yıl önce Bilmiyordum😀Pixeller türkiyede de satılsa keşke

    • Ömer Erim • 10 yıl önce
      Ömer Erim • 10 yıl önce

      Pixel cihazlarda instagramda story atınca bozulma olmuyor

    • Ömer Erim • 10 yıl önce
      Ömer Erim • 10 yıl önce

      Google pixel cihazlar hariç haklısın

  • Muzaffer Fatih Demiral
    Muzaffer Fatih Demiral

    Xperia 1 Mark 2 yi unuttun galiba ekran konusunda :) 4K ekranı var ;)

    • Muzaffer Fatih Demiral
      Muzaffer Fatih Demiral

      @Ömer Erim • 10 yıl önce 4K da 165hz mi?

    • Ömer Erim • 10 yıl önce
      Ömer Erim • 10 yıl önce

      @Muzaffer Fatih Demiral bu yorumu gören çinli zte: redmagic 6 pro 165 hz

    • Muzaffer Fatih Demiral
      Muzaffer Fatih Demiral

      @Ömer Erim • 10 yıl önce evet ve 14 nisanda xperia 1 mark 3 açıklanıyor ve o 4k 120hz olucak büyük ihtimal. Sony tekrar geliyor çin markaları korksun :)

    • Ömer Erim • 10 yıl önce
      Ömer Erim • 10 yıl önce

      Ama 60 hz

  • ismail coşkun
    ismail coşkun

    7:02 de 144 hz ekran yenileme demişsin yanlış olmuş 120 hz olacak

  • Cansu DURAK
    Cansu DURAK

    motorsikletmi aliyosun arkadaş

  • Mami
    Mami

    Kaç TL

  • Residd Tutu
    Residd Tutu

    Artik videolari 720p falan mi atsaniz enazindan

  • Halil ibrahim Yıldırım
    Halil ibrahim Yıldırım

    Oralara gir me bencede

  • furkan acar
    furkan acar

    7:02 (144 hz değil 120 hz)

  • yusuf webdestek
    yusuf webdestek

    Dk. 7:02 telefon 120hz ekrana sahip ama 144hz diyorsun kanka simdi ben sana mı inanayım gördüğüme mi kafam karıştı yahu lansmanda yanlış yazılmış herhalde yada sen dersine iyi calışmamışsın :)) neyseki sizleri seviyoruz ve her söylediklerinizi dinliyoruz bunu unutmayın. Sağlıcakla kalın cok güzel bir video olmuş emeğinize sağlık :)

  • Omer AyYıldız
    Omer AyYıldız

    Arkada 11 kamera bekliyorduk :))) arka kısım berbat. O ekran gereksiz telefonun arka tarafıyla ne işimiz olacak. Napalım masaya ekran üzerine bırakıp ekran mı çizilsin.

  • Youtube Academy
    Youtube Academy

    Xiomi iyi hoş ama tasarımı biraz bozdular ya daha güzel yapabilirlerdi iPhone kameraları ne kadar güzel duruyo tasarım hakkında biraz daha dusunmeliler

  • Hak An PERÇİN
    Hak An PERÇİN

    düşünsene 775 tl

  • Umid Məmmədov
    Umid Məmmədov

    "8:54" Happy to get from *PG2.ONLINE*

  • Fr Rt
    Fr Rt

    Ne zaman a101 gelir?

  • Oğuzhan Kılıç
    Oğuzhan Kılıç

    Samsung Türkiye ye snapdarogon versiyonu satmadigi süreci benim gözümde bir hiç

  • Oğuzhan Kılıç
    Oğuzhan Kılıç

    Huawei ve xiaomi kendini aştı diğer rakiplerini resmen tokatladı inanılmaz kendilerini geliştirdiler fiyat performans özellik bakımından inanilmaz mükemmel oldular

    • Oğuzhan Kılıç
      Oğuzhan Kılıç

      @Hesenov jdsjjsjjdjdjds sen Samsung iPhone kullanmaya devam et ozaman ben kullanirim xiaomi Huawei yi kralllari 👍👍👍

    • Hesenov
      Hesenov

      İphonla Samsungun yanında hiç bişeyler

  • Serhat Plt
    Serhat Plt

    Mi 10 ultra ülkemize gelmedi bu hiç gelmez

  • OYUN REHBERİ
    OYUN REHBERİ

    M51 videosunu ama inceleme değil şarj. Testi oyun testi yani yapar mısınız

  • Serhat Plt
    Serhat Plt

    Kamera çıkıntısı fazla

  • A Y
    A Y

    Ya Salliyorsun yada Haberin yok. Xiaomi mi 11 suan Avrupada 1080 €. Neden bunu 775 € yapsin ki

  • A Y
    A Y

    DXO Mark kadar sacma bir kurulus yok. Neye göre Puanliyorlae belli degil. Huawei P40 Pro la P30 Pro arasinda hic fark yok. Neye göre daha cok Puan veriyorlar. Onlara da Para yediriyorlar ki her yeni cikan Cihaz daha cok Puan alsin ki MAL MILLET herseferinde yeni Cihaz alsin.

  • A Y
    A Y

    Kimsenin ihtiyaci yok böyle bir cihaza. Hala Huawei P30 kullaniyorum ve gayet yeterli. Her sene yeni bir Cihaz almak sacmalik

  • Serkan Seker
    Serkan Seker

    5 yıl götürür mü acaba

  • Halil K
    Halil K

    Öyle bi anlattı ki ip11 satıp şamami alasım geldi

  • i. ATMACA
    i. ATMACA

    Kardeşim bizim ülkede vergi var o yüzden ilk dediğin rakam doğru olacak yani bu rakam en az 17-19 bin TL arasında

  • Emre
    Emre

    Boku çıktı bu kamera işinin ya

  • Alper Aydın
    Alper Aydın

    Puanlama neye göre yapılıyor 143 puan la birinci lakin 15 sıra altindaki iPhone 11 le yan yana geniş açı video çekimi yaptım 11 in netliği ve akıcılığı yok hiç bir çin kamerasında iPhone akıcılığı ve netliği yok

    • Alper Aydın
      Alper Aydın

      @PALA SİNS ben zaten iPhone 11 bile daha iyi diyorum yorumu iyi okuyun 12 proyu katmiyorim bile

    • PALA SİNS
      PALA SİNS

      İphone 13 ü bekle ve 11 2019 model neden 2021 ile kıyaslarsınki

  • Mehemmed Memmedli
    Mehemmed Memmedli

    Yokmu asus rog 5 ultumate le karşilaştirmsniz

  • Söz Doğanın
    Söz Doğanın

    trwatch.info/ex/video/pa5upsqsnqrWi78.html

  • ENESÜKAS 7
    ENESÜKAS 7

    S21 ultra ile nerdeyse aynı kameraları

  • Kemal Özkan
    Kemal Özkan

    Herşey çok iyi çok güzel, şu markanın arayüzüne alışamadım.

    • Mahmut Emin Oluk
      Mahmut Emin Oluk

      Cidden arayüze mi takıldın ya...

  • Anıl can
    Anıl can

    Türkiye bu vergilerle bok gelişir

    • Anıl can
      Anıl can

      @kzksks kdkdjd aynen kanka vergiyi boşver sokakta sapik dolu bı limonlu soda almaya gidiyim dedim adam 3Tl dedi şok oldum onun fiyatı 1tl olmalıydı

    • kzksks kdkdjd
      kzksks kdkdjd

      Daha çok kötüleşir hatta

  • Ali Doğru
    Ali Doğru

    Samsung un rakiplerinde bile samsung un yapmış olduğu ekran türü var 📌

  • Olcayto Cobanoglu
    Olcayto Cobanoglu

    xiaomi note 11 ultra incelemesini bekliyorum👋

  • Remzi İsaev
    Remzi İsaev

    Yahu ben hakkaten anlayamıyorum. İphone nin küçük piksel olsa dahi daha yüksek ve kaliteli resim yaptığını iddia ediyorsunuz. Şimdi ise xiomi diyorsunuz çok güçlü kameraya sahip? Peki neden bir çok sitede istatisllerde bildimiz marka telefonların gerçek kamera istatiskleri saklı? Sadece iphone nin açık parametleri gösterilitiyör?

  • Ali Haklı
    Ali Haklı

    144 hz değilki 120 hz 7:03

  • ᖴᑌᖇƳり乇り乇
    ᖴᑌᖇƳり乇り乇

    7.000 10.000 TL arası olur

  • Cem Yıldırım
    Cem Yıldırım

    Harbi efsane

  • Demir Kadir Çetiner
    Demir Kadir Çetiner

    Yakında millet telefon yerine tablet taşıcaklar boyutlar artmış durumda

  • Ceyhun Zekeriyeyev
    Ceyhun Zekeriyeyev

    Samsung galaxy S22 ultura çıkınca bakalım napicak xiomi zaten çıkacakı konuşuluyor s 21 ulturanın gerisinde kalıyıor s22 ultura çıksa Fabrikayı kapatmak Gerekir 😁

  • tayfun novruzoff
    tayfun novruzoff

    Mi 11 ultra VS Asus rog Phone 5 Ultimate gelsin diyenler +1 leyin

    • Ömer Erim • 10 yıl önce
      Ömer Erim • 10 yıl önce

      Hyr redmagic 6 pro vs rog 5 ultimate gelsin

  • GÖKHAN GÜNDOĞDU
    GÖKHAN GÜNDOĞDU

    Fotoğraf tamam iyi güzelde telefonun performansı ve uzun süre kullanılabilirliği önemli abi millet oyun oynamaya alıyor fotoğraf çekmeye değil ki apple dan şalmican

  • ALAATTİN DEVREN
    ALAATTİN DEVREN

    Bu telefona o para verilmez

  • Arzu Pashayev
    Arzu Pashayev

    Bu telefon Snapdragon 888+ hak ediyor ama daha çıkmadı çıksa 3.1Ghz Olur

  • Onur Çakır
    Onur Çakır

    Arkadaşın anlatımını çok beğendim

  • Muhammed Kaplan
    Muhammed Kaplan

    Yerli markalar napıyo

    • Ömer Erim • 10 yıl önce
      Ömer Erim • 10 yıl önce

      Bok yiyo

  • guray guray
    guray guray

    kameralar görsellıgı bitirmiş

  • Önder Ünal
    Önder Ünal

    Şu dışarıya taşan kameralardan nefret eder oldum. Zamanında xperia z yi aldığımda ne klas bir duruşu vardı. Şimdi dana gözü gibi. İyice bokunu çıkardılar. Estetik kalmadı telefonlarda.

  • Samet Yıldırım
    Samet Yıldırım

    Şemi ne lan şemiiiii telefonun adini soyleyemiyorsun kalkmış tanitimini yapıyorsun

  • Tunahan Acar
    Tunahan Acar

    İstediği kadar yapsın bi iphone etmiyor

  • Savaş
    Savaş

    Birşey dikkatımı çekti, sen R'i tam söyleyemiyorsun.

  • Sancak Sarıkaya
    Sancak Sarıkaya

    70 watt mı . sarzdayken patlarsa ev yanar

  • muallim naci
    muallim naci

    3000 bin liradan fazla vermem telefona .umarım 3000 den fazla değildir. çok beğendim alabilirim.

    • Ömer Erim • 10 yıl önce
      Ömer Erim • 10 yıl önce

      Yaş kaç???

    • Talha Aslan
      Talha Aslan

      Ekonomiden haberin yok

    • Talha Aslan
      Talha Aslan

      Salak

  • irfan uzun
    irfan uzun

    Kardeşim, bu telefonda Huaweı lerde ki gibi Prıvate space gibi bir özellik var mı. Bu konuda bilgin var mı acaba

  • Hüseyin Burak Çetinkaya
    Hüseyin Burak Çetinkaya

    Ekran 144 hz mi- 120 hz mi

    • Ömer Erim • 10 yıl önce
      Ömer Erim • 10 yıl önce

      120

  • Mars mission
    Mars mission

    Yeğen şemi deyil şaumi diyiliyor. Telefon süper amma ekran içine ediyor yamuk yani kavisli ekran koymuşlar. Anlıyamıyorum niye düz ekran kullanmıyorlar, şu an en güzel ekran iphone 12 pro max ta. Ekran yüzünden almam şu telefonu.

  • THe- YuSuF_348
    THe- YuSuF_348

    a13 bionic 888 geçemez a14 de

    • Ömer Erim • 10 yıl önce
      Ömer Erim • 10 yıl önce

      @Elon Musk sana demiyorum şu yorumu yazana

    • Elon Musk
      Elon Musk

      @Ömer Erim • 10 yıl önce git google'a snapdragon 888 apple'a yenildi yaz ve shiftdelete.net'in haberine bak da gör

    • Ömer Erim • 10 yıl önce
      Ömer Erim • 10 yıl önce

      Yusuf Sen oyle san

    • Elon Musk
      Elon Musk

      a13 bazı testlerde 888'den daha hızlı,a14 ise her şekilde parçalıyor sd888'i

  • #KRAATOS
    #KRAATOS

    Merhaba xiaomi resmi note 8 pro kullaniyorum degistirmek istiyorum hangi telefonu tavsiye edersiniz? Suanki redmiyi ilk ciktigi gun aldim o gunden beri kullaniyorum.

    • Deha Deniz Şakar
      Deha Deniz Şakar

      @Asiman Funny mi 10 t pro ile kapışamaz

    • Asiman Funny
      Asiman Funny

      Redmi not 10 pro en iyisi

    • Deha Deniz Şakar
      Deha Deniz Şakar

      Mi 10 t veya mi 10 t pro

    • ömer faruk horaz
      ömer faruk horaz

      Poco X3 pro uygun fiyata çok performanslı bir telefon yakında Türkiyeye gelicek tavsiye ederim

  • BURAK DAĞLI
    BURAK DAĞLI

    Yok ultraymış yok proymuş ne farkederki hepsini toplasanız iphone etmez android herşeyi abartıyor

    • Talha Aslan
      Talha Aslan

      Fanboy

    • Talha Aslan
      Talha Aslan

      Salak ne alakası var o zaman iphine da pro intra koymasın mal fanbou

    • Ömer Erim • 10 yıl önce
      Ömer Erim • 10 yıl önce

      Ayn

  • İJA PM
    İJA PM

    Ağa ekipten ayrıldınmı

  • MusTy Başkann
    MusTy Başkann

    bnde mi 10 t pro var maskeyi tınlamıyor telefon m.etmeyin açar maskeyle yurt dışı almıştım bu telefon çıksın bunuda yurt dışı alcam ama imail attırmak yok parayı basacam pasaport açtırcam inş nihayetinde beleş alcam bu telefonu allah nasip ederse 😍

  • Pervin Aliyev
    Pervin Aliyev

    Xiaminin kamera sensorlarin samsung hazirliyir amma o siyahida samsung yoxdu bular bizi axmaq hesab edir

  • Məhəmməd Official
    Məhəmməd Official

    Yani iyi güzel xiaomi uçmuş gitmiş amma fiyatda onunla beraber uçmuş girmiş fiyatda uçmasa iyi olur ne bileyim bide bu xiaomi bazı yelefknları aorunlu ondan hiç söylemiyorlar mesala xiaomi note 9, note 10 sorunlu telefonlar

  • grafcenk06
    grafcenk06

    Furkan yeşil robot bu nasıl kanal ismi

  • Mehmet Bozkurt
    Mehmet Bozkurt

    Bence OPPO FİND X3 PRO DAHA İYİ

  • Bilal
    Bilal

    Ağzına emeğine sağlık vallahi xamomi mi 10 t pro alasım var

  • İbrahim Tokay
    İbrahim Tokay

    Xaiomi iyi güzel bi telefon ama mikrofon kötü story çekimlerinde videolarda ses netligi çok kötü gece video çekimi çok kötü ışıklar birbirine geçiyor göz kamaşması gibi oluyor

  • Eren
    Eren

    Yakında 1050 ti lı telefonlar cikar

  • Erman Demirci
    Erman Demirci

    simultaneous ceviri yaptiriyorlarsa inan milyar nufusu olan ulkenin vardir bir bildigi belki de yakinda izleyecegimiz her video cince olacak buyuk dusnmek lazim

    • faen /1134
      faen /1134

      ? :D

  • Kenan Dolaz
    Kenan Dolaz

    🤔👉 o söylediğin bütün özelliklerin hiçbiri önemli değil en önemlisi 120 x zoom yapabilmesidir

    • Oğuzhan Kılıç
      Oğuzhan Kılıç

      Xiaomi 200 x zoom uzerinde çalışıyor yakinda oda gelecek 😅😅😅

  • iam ENES
    iam ENES

    Adamlar yapıyor 👍

  • Yener Balci
    Yener Balci

    234 gram telefon mu olur çocuk telefonu

  • sayk 1001
    sayk 1001

    Leica və Hasselblad i geridemi koydu? Asla ama asla olamaz

  • LASTWHİSPER;
    LASTWHİSPER;

    Telefoncuyum sürekli yazılım hatası kamera hatasından xiaomi serisini garantiye gönderiyorum tavsiye etmiyorum paranızı boşa çıkarmayacak seri oppo ve iphone şuanda

    • Ramazan Tolan
      Ramazan Tolan

      +1

  • Hodri Medya
    Hodri Medya

    Kameranın telefonu var

  • George Washington
    George Washington

    Şayomi kıral yiğenim

  • Muku Desu
    Muku Desu

    Tanıtıldı ama para yok

  • ali kısaç
    ali kısaç

    Çöpppp

  • Mehmet Çam
    Mehmet Çam

    He he herşeye en iyi vs başlıklar...

  • Sessiz Bir Yer
    Sessiz Bir Yer

    8A aldım memnun kaldım canon kamera almak istiyordum, bunu alırım hem kamera hem telefon.

  • Uğur
    Uğur

    kamera lensi sony ve samsungdan alinmis islemci qualcomdan hoparlorler harman kardon toplama telefon

    • Uğur
      Uğur

      @SALİH KAYA kamerasi sony olsa dahi %90 a yakini kendi uretimi

    • Uğur
      Uğur

      @SALİH KAYA samsung artik lenslerde kendi lenslerini kullaniyor islemci kisminda kendi urettigi exynoslari

    • SALİH KAYA
      SALİH KAYA

      @Uğur kamera sony ekran samsung işlemci tsmc ?

    • Uğur
      Uğur

      @SALİH KAYA apple da bir cok parcasini kendi uretiyor artik

    • Uğur
      Uğur

      @SALİH KAYA samsung yapabiliyor

  • SerkaN ATABAY
    SerkaN ATABAY

    Telefonun ekranı 6.81 İnç. QHD'de 511 ppi netlik sunuyor. Ama o da bataryayı emer. Dolayısıyla FHD+ ya düşürdüğümüzde ekran çok büyük olduğu için 386 PPİ değerine düşüyor ki; pek de iyi rakam değil. Ekran konusunda endişeliyiz

    • SerkaN ATABAY
      SerkaN ATABAY

      @Ömer Erim • 10 yıl önce sana yetiyorsa sorun yok dayı

    • Ömer Erim • 10 yıl önce
      Ömer Erim • 10 yıl önce

      386 ppi neyine yetmiyo

Sonraki