DOKTORLAR DİZİLERDEKİ DOKTOR SAHNELERİNİ İZLİYOR!
25:26
5,834,909
Reddit
Prof. Dr. Murat Aksoy, Doc. Dr. Yavuz Dizdar, Prof Dr. Yavuz Yörükoğlu, Yrd. Doç. Dr. Seçil Günay Avcı ile Mucize Doktor, Doktorlar, Kalp Atışı, Dr. Strange, Awake gibi film ve dizilerde yer alan doktor, hastane sahnelerini izleyerek yorumladık:)
Bu bölümde tepki veren kişiler:
* Murat Aksoy
trwatch.info
instagram.com/profdrmurataksoy
* Yavuz Dizdar
trwatch.info/town/EaeiFHQEfVDqaoI5B3M0XQ
instagram.com/doc.dr.yavuzdizdar
*Yavuz Yörükoğlu
trwatch.info/town/9YPf9TUU4B6VCvvTyJyJ5g
instagram.com/dryavuzyorukoglu
* Seçil Günay Avcı
trwatch.info/town/0okPfgjDR0bEpZ_G-ak-cw
instagram.com/secilgunayavci/?hl=en
----------------------
Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
instagram.com/buraktatlici/
----------------------
İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
Instagram Hesabımız: tepkikolik
Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

YORUMLAR
  • TepkiKolik
    TepkiKolik

    Aynı doktorlarımızla çekilen diğer bölümümüz: trwatch.info/ex/video/d2mgu9W7lpSWr8k.html

    • Ertuğrul Karasıloğlu
      Ertuğrul Karasıloğlu

      @Neler Oluyor ? Merhaba

    • Neler Oluyor ?
      Neler Oluyor ?

      Merhabalar, Kendi çapımızda videolar çekiyoruz da kanalımıza destek olur musunuz. Şimdiden teşekkür ederiz

    • Ertuğrul Karasıloğlu
      Ertuğrul Karasıloğlu

      A

    • Ela Palut
      Ela Palut

      KEŞKE HEKİMOĞLU FİLMİNİ İZLETSEYDİNİZ

    • Emine & İrem
      Emine & İrem

      Merhaba hem Amerika’dan hemde Afrika’dan video cekiyoruz bizim kanalımızada göz atarsanız cok seviniriz

  • Kemal Okutan
    Kemal Okutan

    Bi hekimoğlu izletseydin de doktor dizisi görselerdi.

  • the { L A R A }
    the { L A R A }

    eylül candır askdjalskfjlsdkjlfg

  • elvan
    elvan

    18:37 hangi film

  • emirhan yolcu
    emirhan yolcu

    Allatin Çakıcı yada Sedat pekere Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmazı yada Kurtlar Vadisi ilk 90 Sahnesini Yorumları nsıl olacak

  • Emre Sedefoğlu
    Emre Sedefoğlu

    12:25 ULAN ADAM HİÇ İZLEMEMİŞ ÇAKIRIN ÖLÜMÜNÜ GÖSTERİYORLAR 😂😂

  • SADD brr
    SADD brr

    En iyisi gozluklu beyaz sacli olan

  • SADD brr
    SADD brr

    Bunlari tokatlamak lazim, ahahahahahahaha

  • Zübeyde Ekici
    Zübeyde Ekici

    Murat aksoy favorim ☺️anlatimi cok guzel konulari

  • LatiF UZUN
    LatiF UZUN

    7.05 buraya bir dipnot eklemek istiyorum; Ameliyathane sterilizasyon personeliyim, ameliyat esnasında ne kullanılıyorsa aklınıza ne gelirse makas penset vs vs bunları sterilize ediyorum, o sahnedeki gazlı bezlerinde bizler yapıyoruz ve bunlar okadar onemliki hepsinin sayısı var, mesela spanc dediğimiz ( ufak gazlı bez ) bunları paketlerken 4 tane olmak zorunda eğer 5 olursa bu mümkün olabiliyor çünkü doktor o sırada bunların sayısı tam diyerek o gazlı bezi hastanın kanayan yerine basıyor ve saymaz saymadigi için fazla olduğu zaman hastayı asistanina kapatır ve gazlı bez içinde unutulabiliyor ☺️

  • scot but crazy
    scot but crazy

    4 yıllık ameliyathane hemşiresiyim cerrahlar tarafından bi kurşuna dizilmediğim kaldı bi salın şu hemşireleri lan zaten, gariban Anadolu çocuklarıyız

  • Mehmet Doğan
    Mehmet Doğan

    Polislerle de video çekin

  • Learn languages with Shabnam Salamat
    Learn languages with Shabnam Salamat

    şu pembe giyen doktora biraz daha bakarsam aşık olurum, kırsaç favorim

  • Can Yaman
    Can Yaman

    Hocam hiç izlemediysem 15 defa izledim sizi inan hiç sıkılmıyorum o kadar sempatik insanlarsınız çok seviyorum sizi

  • nisa sarıal
    nisa sarıal

    bunları tokatlamak lazımLDKWLFKWŞFKŞWKFŞWJDŞWJDĞWJDĞWJDİQKDİQMXŞSPF

  • eferen erdal
    eferen erdal

    Adı üstünde mucize doktor mallar

  • Harun Alizada
    Harun Alizada

    N oldu amk ben 1 maskaya 3gun takiyorum

  • Elnur Minayev
    Elnur Minayev

    19:17 wait a minute???? Doktor kandan korktumu??

  • Resul Aydoğmuş
    Resul Aydoğmuş

    BU VIDEONUN 2. OLSUN LUTFEN COK ZEVKLIYDI

  • Ibrahim karadağ
    Ibrahim karadağ

    18:45'te ki filmin adı nedir?

  • BatuHaň
    BatuHaň

    Doktorlarımıza olan saygı ve sevgim kat ve kat arttı.

  • healt & life
    healt & life

    Bizim usta da lastiğin içinde anahtar unutmuş

  • healt & life
    healt & life

    Doktorlara komedi izlerseniz bu kadar gülmezlerdi galiba

  • Elif file
    Elif file

    BUNLAR HARBİ DOKTOR

  • ela
    ela

    18.35 deki hangi film

  • Kurdistan Chiko. De
    Kurdistan Chiko. De

    Hahahahahaha bunelan 😂

  • naznaz '
    naznaz '

    Nöbet işi çok zor ya. Allah kolaylık versin ;-;

  • Geleceğin Aşçısı
    Geleceğin Aşçısı

    Polislere polis dizileri izletin (Mesela ARKA SOKAKLAR ) benim gibi düşünenler 👇👇👇

  • Gece Hayat
    Gece Hayat

    Doktorlarımızın tepkileri harika kdslfkfk

  • Hamza Erguven
    Hamza Erguven

    Helal olsun be güzel olmus

  • Burak Karakuş
    Burak Karakuş

    Ahahahahahahhahaha tepkiler efsane yaa😅😅

  • Fatih Yılmaz
    Fatih Yılmaz

    Meselâ, tıp bir fendir, hem bir sanattır. Onun da nihâyeti ve hakikati; Hakîm-i Mutlak'ın Şâfî ismine dayanıp, eczahane-i kübrâsı olan rûy-i zeminde rahîmane cilvelerini edviyelerde görmekle tıp kemâlâtını bulur, hakikat olur... Bediüzzaman said nursi

  • Dark Light
    Dark Light

    unutmadım :)

  • hayalkur _
    hayalkur _

    Kadın doktor çok tatlı

  • Star Music
    Star Music

    Dislike atanlar muhtamelen diziyi seven kişiler..

  • Tahsin Ömer Yalçın
    Tahsin Ömer Yalçın

    Askerlere savaşçı izletin

  • Asli Patak
    Asli Patak

    Doktorlar sahtelerinden daha daha havalı

  • Laçin Uğurlu
    Laçin Uğurlu

    Harika bu videoların devamı gelsin

  • Yağız Gamer
    Yağız Gamer

    Beni Türk hekimlerine emanet ediniz - M. KEMAL ATATÜRK

  • İrem Öykü Tamer
    İrem Öykü Tamer

    Bir tane hint dizisi izlemiştim tam bir komediydi bilerek insan bu kadar gülemez ameliyathaneye 50 kişi falan dalıyor çok komikti dizinin adı güz masalı merak edenler bakabilir

  • YgtSayil
    YgtSayil

    Kurtlar Vadisi ameliyat sahnesinde çalan şarkı mozart d minor requiem k 626 Mozart bu şarkıyı tamamlamadan ölüyor ve dostları,öğrencileri besteyi tamamlıyor. Çakır bu şarkıyla ölüyor. onun son bestesini ise Canpolat tamamlıyor.

  • ufuk kahveci
    ufuk kahveci

    Doktorlar parayı sever, paranız varsa yaşarsınız yoksa ssk doktorları size uzaktan bakar.😒

  • Gökhan yıldırm
    Gökhan yıldırm

    Askerlere emret komutanim izletin

  • Şaziye Özsoy
    Şaziye Özsoy

    6.20 vah vah 😂

  • Tuğce Korkmaz
    Tuğce Korkmaz

    Süper olmus

  • Cengiz Han Karaca
    Cengiz Han Karaca

    Bakın arkadaşlar bence bu dizi usta bir doktordan tavsiye alınarak yapılması gerekirdi yoksa çok saçma olur gerçekliğe yakın olması daha iyi olur

  • iremsu apak
    iremsu apak

    Bu doktorları görünce dizideki doktorlarin deli oldugunu gordum😂

  • AFERİN DELİSİ
    AFERİN DELİSİ

    YAVUZ DİZDAR DOKTOR ÇOK KÖMİK YA 😂😂🤣🤣😂😂😂😅😅

  • Μουσική Ιδιοφυΐα
    Μουσική Ιδιοφυΐα

    bıktım artık önüme çıkıp duruyordu izleyip kurtulucam bu aptal videodan

  • oa
    oa

    seçil hoca ne kadar tatlı bir kadın 🥺

  • Uğur Yıldırım
    Uğur Yıldırım

    Her biri çok kıymetli saygıdeğer hocalarımız ama seçil hanfendiye hayran olmamak mümkün değil 🤗😒

  • Berra Bayram
    Berra Bayram

    Dr. Yavuz Dizdar'a bayılıyorum ya

  • Yunus Yılkan
    Yunus Yılkan

    Pembe gömlekli doktorun ben kan göremem şakası iyiydi:)

  • Büşra yılmaz
    Büşra yılmaz

    Tepkilere inanılmaz güldüm ya hahaısnmsmal

  • BU NE BU?
    BU NE BU?

    Yiyiyosa bide okul sahnelerini öğrencilere yorumlatın. MEB FELÇ!

  • xəyalə fərəcli
    xəyalə fərəcli

    Mucize doktor bir Koreya dizisi böyle fantastik sahne normal))ciyeri araba kaportasinda kesmek)))

  • emrem gül
    emrem gül

    Ama biz dedik gerçek doktor lar totosuyla güler bu diziye diye.

  • Eyup Demirtas
    Eyup Demirtas

    Bizim türk milleti böyle aptalca filimleri izlemeye bayılır

  • Doruk 8-LGS
    Doruk 8-LGS

    Bişi dicem •

    • CEMİL YÜKSEL
      CEMİL YÜKSEL

      ne diycen

  • Brcbrc Brc
    Brcbrc Brc

    Hep merak ettiğim bir konuydu dizideki tıbbi terimleri doktorlar nasıl yorumlardı, acaba senaryo doktorların fikri alınarak mı yazılıyor diye düşünürdüm, güzel olmuş video

  • Beyzanur
    Beyzanur

    Hospital Playlist adlı kore dizisi var 2020 dizisi. Dizi bayağı popüler ve inanılmaz gerçekçi duruyor senaryo. Tamamen hastane ve ameliyat ortamlarında ve doktorların yaşamıyla geçiyor.. onunda mutlaka tepkisi gelsinnnnn.. kalp, beyin cerrahı, kadın doğum uzmanı, genel cerrah hepsi var dizide

  • ABBBAS
    ABBBAS

    keşke hekimoğlunuda koysaydınız

    • ABBBAS
      ABBBAS

      @CEMİL YÜKSEL vardı 1 yıl önce çıktı hekimoğlu

    • CEMİL YÜKSEL
      CEMİL YÜKSEL

      o zamanlar hekimoğlu yoktu

  • terlan mustafayev
    terlan mustafayev

    Doktorlar ile videolar çok zevkli daha çok istiyoruz

  • Abdullah Kilinç
    Abdullah Kilinç

    Daha fazla böyle video istiyoruzz!!!!!

  • Gnl Qasimova
    Gnl Qasimova

    Mucize doktordaki sahneni izletirken Ali vefanın savant sendromlu olduğunu söyleseydiler, elnen nasıl qnladı demezlerdi.

  • •My SnowFlake•
    •My SnowFlake•

    Devamı gelsin👌

  • Kerem Güngör
    Kerem Güngör

    Hhj

  • fuat erol
    fuat erol

    Doktorluğun hakkını veren çok az var gerćekte hastaya değer veren doktorlara çok teşekkür ederim

  • zeynep sura
    zeynep sura

    Defalarca kez izledim. Benzer videolar daha fazla olmalı. Hem esprili hem bilgi verici. Ve doktorlarımız da harika.

  • Azize Sogut
    Azize Sogut

    House M.D izlesinlerrr

  • Elif Kazancı
    Elif Kazancı

    12:50 wofjnwkfowudjwkxowkjfjw

  • Elif Kazancı
    Elif Kazancı

    Pembiş gömlekli doktor fav Kadın doktorun sesine fav Yavuz dizdar tam ben kendine gülüyor sonra direk ciddiye dönüyor Diğer gömlekli amca doktor bey okul müdürü gibi korktum baya disiplinli

  • Ferhat Agca oglu
    Ferhat Agca oglu

    Hocam siz ali vefanın uçakta iğneyle beyin delmesini izlemediniz

  • Tuğba †
    Tuğba †

    Hem bilgilendik hemde eğlendik 😍

  • Sefa Uysal
    Sefa Uysal

    Hekimoğlu'nu da koymanızı beklerdim.

  • Arda İlden
    Arda İlden

    Abi tepkikoliğin izlediğim en eğlenceli videosu olabilir

  • Süleyman Çağlar
    Süleyman Çağlar

    Defalarca izledim tekrar tekrar izlerim çok güzel olmuş gerçekten teşekkürler

  • Aliya Nasibli
    Aliya Nasibli

    19:17 cerrah: ay ben kan göremem jajajsjsskskxmxksksksks

  • ÖZGE NİLDA SARICA
    ÖZGE NİLDA SARICA

    Kızın damarı patlar İzleyici: Ow bu nedir böyle değiştir kanalı Doktorlar: Hahaha bu ne lan böyle hehehe Nxnxdnkxkjdj

  • none person
    none person

    burda asya olsaydı bütün dikkati yine kendine cekerdi ama o doktor dizisi değil

  • Abdulkadir
    Abdulkadir

    Erkek Doktorlar: Bartın Devlet Hastanesi Kadın Dr. Medical Park

  • Seher Yücel
    Seher Yücel

    Yaaa resmen mucize doktor dizisini gömdü ya ooof 😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔

  • R 8olgun
    R 8olgun

    Sovyet doktor kendine apandisit ameliyatı yapmıştı onu sormak lazım doktorlara

  • Orxan Hesenli
    Orxan Hesenli

    18.05 deki filim adi ne?

  • Muhammet Göktaş
    Muhammet Göktaş

    19.20 iyiydi Ay ben kan göremem...😂

  • Kanala İsim Bulamadım Offical
    Kanala İsim Bulamadım Offical

    Mucize doktorda da matkapla yapmışlardı.

  • Kanala İsim Bulamadım Offical
    Kanala İsim Bulamadım Offical

    Yahu o Ali Vefa gözüyle röntgen çeker be

  • Eczacı Hanım
    Eczacı Hanım

    Vakit geçsin diye bayıldımmmmmmmm doktorlarımıza.😊

  • AYKAN KANGAL
    AYKAN KANGAL

    İzlemeyiz zaten doktorluktan çok aşk var

    • •My SnowFlake•
      •My SnowFlake•

      Konusu öyle zaten

  • Işıl Sude AKILLI
    Işıl Sude AKILLI

    19:17 ay ben kan göremem jeoqkdpamfpöa

  • Brawl Stars Günlüğü
    Brawl Stars Günlüğü

    mükemmelsiniz

  • Gülden Dogu
    Gülden Dogu

    Sagolun artik mucize doktor izlemiyorum sjsjsjsjsjsjsj😂😂😂😂

  • elanur 42
    elanur 42

    Diziyi yazanlar : 👁👄👁💧

  • A Ozdewir
    A Ozdewir

    6.20 vahhh vahh😂😂

  • burcu kale
    burcu kale

    doktor değilim ama bu kadarda olmaz normal insanlar bile anlar çok saçma şeyler var

  • Munevver Yildiz
    Munevver Yildiz

    doktorlara özelikle prof olanlara hayatım boyunca çok sevgi ve saygı duydum kardeșim yılar ca doktor doktor dolandı ve enson son bi prof dr onun tedavisini östledi ve tedavi eti amelyatı sabah bașladı akșam anca biti net saat hatırlamıyorum ama bütün aylemiz de çok çok sevilen ve hiç unutulmayan bi insan oldu allah böyle insanlara zeval vermesin inșallah 💚💙💜❤️💛🖤🧡

  • Cemile Gül
    Cemile Gül

    Bu arada doktorlarımız süper 👍🤣👍

  • Study with İrem
    Study with İrem

    Beni kan tutuyor ama doktor olmak istiyorum ne yapmalıyım

    • CEMİL YÜKSEL
      CEMİL YÜKSEL

      amuda kalk böylece beynine kan gider ve sen de kandan korkmamaya başlarsın

  • gamers MN
    gamers MN

    Korelilerin doktor filmlerine tepki gelsin özelliklede Dr.romantik filmi

  • Ateş Özkan
    Ateş Özkan

    Polislere Polis Sahneleri Veya Askerle Asker Sahnesi İzletir Misiniz ? :)

Sonraki