Emanet 153. Bölüm Tanıtım | UMUT KIRINTILARININ PEŞİNDE
00:51
289,505
Reddit
Emanet 153. Bölüm Tanıtım
Emanet 152. Tam Bölümü İzlemek İçin👉🏻 trwatch.info/ex/video/pXuAu866adaumt0.html
Emanet 153. Bölüm Fragman
BİR EMANET’LE DEĞİŞEN HAYATLARIN ÖYKÜSÜ
“Her emanet kutsal bir yerde saklanır. Aşk kalbin en derininde...”
Kanal 7 ekranlarında yepyeni bir dizi başlıyor. Emanet… Annesiz ve babasız kalan yeğenleri Yusuf’u kutsal bir emanet gibi gören Seher ve Yaman’ın kalplere dokunacak öyküsü Emanet ile izleyici karşısına çıkacak.
Bir yanda ablasının ölümüyle sarsılıp yeğenine sahip çıkmaya çalışan Seher, diğer yanda ağabeyinin emanetini korumak için her şeyi göze alan Yaman… İki ayrı dünyanın, geceyle gündüzün bu savaşında tek kazanan olacak, o da AŞK… Bir emaneti aşkla korumaya çalışanların öyküsü Emanet ile ekrana taşınacak. Emanet, 7 Eylül’den itibaren hafta içi her gün Kanal 7’de.
Dizinin konusu:
Seher, yaşlı babasıyla birlikte yaşayan alçakgönüllü, genç ve güzel bir kızdır. Seher’in sakin akıp giden hayatı, Kırımlı ailesine gelin giden ablasının ölümüyle sarsılır. Artık ne pahasına olursa olsun sahip çıkması gereken bir emaneti vardır; beş yaşındaki yeğeni Yusuf… Ancak Seher’in işi hiç kolay olmayacaktır. Çünkü sert kuralları ve acımasızlığı ile ün yapmış bir iş adamı olan Yaman Kırımlı, Yusuf’un amcasıdır ve yeğenini kimselere vermeye niyeti yoktur. Gücünü sadece masumiyetinden ve sabrından alan Seher, kudretli Yaman Kırımlı’ya karşı amansız bir mücadeleye girişir. Bu serüven, Kırımlı konağında uzun zamandır gizli kalmış sırları ortaya çıkarırken; Seher ve Yaman’ın kalplerinde bambaşka bir emanet büyümeye başlatacaktır.
Karamel Yapım imzasını taşıyan Emanet, sürükleyici öyküsüyle 07 Eylül Pazartesi’den itibaren hafta içi her gün 19:00’da Kanal 7 ekranlarında izleyiciyle buluşacak.

Yönetmenler: Ayhan Özen, Taner Tunç
Yardımcı Yönetmen: Umut Keten
Görüntü Yönetmeni: Ömer Yılmaz
Proje-Hikâye: Nazmiye Yılmaz
Oyuncular: Halil İbrahim Ceyhan, Sıla Türkoğlu, Berat Yusuf Özkan, Gülderen Güler Melih Özkaya, Tolga Pancaroğlu, Gülay Özdem, Gözde Gürkan, Hilal Yıldız, Oğuz Yağcı, Osman Aydın, Ömer Gecü, Binnaz Ekren, Zeynep Naz, Derya Ertun, Mehmet Ali Aydın, Özge Ağyar, Volkan Yıldırım, Hayat Olcay,
Senaryo: Başak Yazı Odası
Yapım: Karamel Yapım
Müzik: Minör
Sanat Yönetmeni: Saadet Parlak
Kostüm Sorumlusu: Gerçek Bitmez
Emanet 143. Bölüm Fragmanı
#Emanet #EmanetDizisi #SEHYAM #sehyam

YORUMLAR
  • Münibe yolcu
    Münibe yolcu

    Yeminlen malamat ettiler diziyi ya ..

  • Nazmiye Çalım
    Nazmiye Çalım

    Evet bo gecede merakta kaldık allah yardım etsin Yaman’a senaristimiz bo kadar bonları Ve bizi üzmekten zevkli alıyor acaba

  • Aysel Taşlıca
    Aysel Taşlıca

    Allah aşkına dedektif masum değil de de düşüp bayılan kesin bişey demeden ölür gider uzar da uzar hayırda nolcaksa olsun artık bu ne saçmalık Zuhal kaç bi an önce topukla yaman gelmeden yoksa gidişatın iyi değil

  • Emine Özgür
    Emine Özgür

    Resmen dalga gecmek izleyiciylee.bosa izlenmis bi bölum...fragmandan fazlasi yoktu.dedektif konusmadi.seher in gordigu fotograf hangisii

  • Hanife Hışır
    Hanife Hışır

    Şimdi bekle dedektif iyileşsin

  • Hanife Hışır
    Hanife Hışır

    Bölümde hi kayde değer bişey olmadı

  • Meral Aktaş
    Meral Aktaş

    Amanet yeni bölümü

  • Esengül Yıldız
    Esengül Yıldız

    Ben yeni geldim izlicem yutuptan nasıldı dizi canlar

  • iso 27is
    iso 27is

    Hiç birşey olmayacak dedektif ölür

  • Emine Özgür
    Emine Özgür

    Fragmandan fazla bisey olmadi bölümde.herzamanki gibi

  • Hanife Hışır
    Hanife Hışır

    Emanet başlıyor iyi seyretmeler

  • Deniz
    Deniz

    Cafer bez getir

  • YUNUS KIZGINYÜREK
    YUNUS KIZGINYÜREK

    ↗ trwatch.info/ex/video/g4prvqzNnqvbrqs.html

  • Sevgi Yılmaz
    Sevgi Yılmaz

    Allahhhhhhhhhhhhhhhhh yorumlar bir harika harikasinız arkadaslar hepinize cok tskkurler sizlerinde buyurdugunuz gibi gelsin yamanın selası başliyor seher devri yamanın dizlerinin üstune cöküp sürundüģünü görmek istiyorum yaşattiklarinı birer birer seherinde ona yasatmasini istiyorum vijdan azabindan kahrolmasını istiyorum hadi bakalım adam müsvettesi kırımlı birzda sen sürün kahrol nasilmış bakalım görelim anlamadan dinlemeden yargisiz infaz yaptın sen seheri hak etmiyorsun kırimlı hemde hić

  • Özlem Çakır
    Özlem Çakır

    Yeni oyuncular gircekmiş diziye, ve tâbi ki kötü rolerde ve Seher'le uraşicaklar. Bu senarist gerçekten senaryo yazmasını bilmiyor ne kadar bizler fikir verirsek verelim zeka seviyesi beli yanı yok çok düşük. Fazla uzatmayın uzatikca bölümler daha da berbat oluyor ne olacaksa olsun. Bir an evvel Final yapın. Nasıl olsa sonuda saçma Seher ölüyor o ölmese Yamani öldürürsunuz. Beyin nakli lazım senariste

  • Ece nur
    Ece nur

    Oh be sonunda lan kanser geciriyom babannem izlerken

  • Lale Macit
    Lale Macit

    Bu bolumleri herkes gormek istiyor fakat simdide zuhal okkaya gitse buyuk yilan ablasi var daha engerek intikam icin ramazan sezon finali derler. Yani zaten film sezon finaline girdimi eski tadi olmuyor tum diziler icin ayni degisiklik oluyor oyuncu deyisiklikleri konunun abartisi vesaire vs svsvs😏

  • Dhdh Hssh
    Dhdh Hssh

    Evet sorsun

  • Ayşegül Mecitoğlu
    Ayşegül Mecitoğlu

    Zamanında gerçekleri ortaya çıkartmadıkları için hiç hevesim kalmadı. O heyacanı malesef hissedemedim. O kadar uzattınız o kadar uzattınız ki gerçekler ortaya çıksa ne olacak sanki.

  • Müjgan Sonaygergerlioglu
    Müjgan Sonaygergerlioglu

    İnşallah çıkar herşey attık

  • Funda TEKDAL
    Funda TEKDAL

    Dört köşeli jetonun nihayet düşecek yaman kırımlı düştügü yerde seher kırımlı olmayacank ama ohhhh olsun sana fazlasıyla hakettun sen yaşayacaklarını

  • İnci Gül
    İnci Gül

    Bu bölümdede bişey öğrenemeyecek, sezon bu şekilde bitecek, çok seyirci kaybına uğradı, lastik gibi uzattılar

  • Эля Исмаилова
    Эля Исмаилова

    Ziya abi nasıl tanımış seheri güveni tam. Ulan bi ziya kadar olamadın beee.yaman coook yanlış yaptın..onu hapise atarken seher hayır o asla yapmaz benim güvenim ona tam öyle biri değil demişti...sürünmeni dört gözle bekliyorum seher sakın affetme onu sakın..affetsende iyice süründükten sonra affet

  • Seyhan yıldan Saat
    Seyhan yıldan Saat

    Yine kurtulacak yilqnlar dedektif konusamayacak bence ulqnnyamqn Sehere buncacikmi dqvrqnyodun zuhale gelince dilini esekarisimi soktuo kahp nin saclarindan tutup surumedikten sonra senin kalıbına tukuruyim ben bunu yılanlara kizman bukadarcikmi tuhhh sana yaman tüh insan sevdigin mi yoksa s vmedihinemi daha kötülük yapar burda Nazmiye bunuda igretiyo bukadar ah s ni nasıl yakmiuo Nazmiye bennsenin gerçekten yanmani diliyorum çünkü sen kadın dusmanisin 🤮🤮🤮🤮🤮😈😈😈🐍🐍🐍🐍

  • Canan Karataş
    Canan Karataş

    Gelsin seher devri hade ... yes

  • Canan Karataş
    Canan Karataş

    Seherin masum oldun görsün artık

  • Canan Karataş
    Canan Karataş

    Allah aşkına bu sefer herşeyi öğrensin yaman artık vala bıktım hergün umutlanıp sonra hayal kırıklığına uramakta ya

  • YLMZ YLMZ
    YLMZ YLMZ

    Seher dosyayı öğrenip evi terk edebilir Yaman gelinceye kadar

  • günlük vlog
    günlük vlog

    seher o dosyayi gordun ya simdi bavulu toplayip o evden cik sana ancak bunu yapmak yakisir

  • Nurcan Demir
    Nurcan Demir

    Elveda Yaman Tabii Seher dosyaları göremeyecek ti her şeyi öğrenecekti yamanbey o dosyayı da yok edecekti bizim iyi kalpli sehrimiz de onu affedecek ti yaman bey böyle düşünüyordum ama aynı anda ikiside dosyaları eline alacak ya çok büyük bir zevk verecek bize bu büyük bir zevkle Yaman'ın acı çektiğini göreceğiz artık umarım

  • ramazan sezer
    ramazan sezer

    Artık araları düzelsin Kapadokya ya tatile gelsinler balonlarda uçsunlar güneşin doğuşunu seyretsinler yaman seher yusuf üçlüsünü Kapadokya ya bekliyoruz Kapadokya dan selamlar

  • ELÇi egeli
    ELÇi egeli

    YAMAN beyimize kurulan büyük tuzak

  • ramazan sezer
    ramazan sezer

    Seher herşeyi bırakıp gidiyorum dese bile yamanın ona bile tahammülü yok yusufu seherden alsa bile yusuf zaten sehersiz yapamaz bence seheri biraz mutlu ederseniz iyi olur

  • Pala Remzi
    Pala Remzi

    Yeni iftira istemiyoruz şaçmaladın Nazmiye hanım

  • Pala Remzi
    Pala Remzi

    Yeter gerçek ortaya çıksın bakalım yamanın hanzoluğu tutacakmı yine birde cadı yengesi ile Zuhal cadısının gözlerine baksın kim yalan söylüyor yaman Kırımlı yandın sehere bakalım kendini affettirebilcenmi

  • SEMRA
    SEMRA

    Oh be sonunda

  • Aysun Atalay
    Aysun Atalay

    Sen bittin yaman kırımlı 👊👍

  • feyza Yağcı
    feyza Yağcı

    Ben öğreneceğine dair olan inancımı kaybettim yaman lxldşflgkf

  • Bayram Yılmaz
    Bayram Yılmaz

    E149 bölümlere dedim ki Keser döner sap döner gün gelir hesap döner O gün bugündür

  • Emel Ozer
    Emel Ozer

    Bu bölümün etiketi ne

  • Hanife Hışır
    Hanife Hışır

    Yaman için izliyorum yamanıda çok güçsüz karakter halinde bi nedim bile bişey çözemiyor

  • Fatma Koç
    Fatma Koç

    *Bu bölüm 4 saat sürsün diyenler...*

  • Hanife Hışır
    Hanife Hışır

    Seheri yamanda korkan biri haline getirmiş senarist hiç güzel değil seherin güçlü bi karakteri olmalı

  • Hanife Hışır
    Hanife Hışır

    90 li bölümlerdi izlemeye başladığımda eski bölümlere bakıyom daha da güzelmiş bölümler Seherle yamanın ilişkisi

  • Hanife Hışır
    Hanife Hışır

    Bence çok beklentiye girmeyelim bişey olur dedektif yine yok sonra bekle perşembe sonra cuma böyle gider

  • Hanife Hışır
    Hanife Hışır

    Bu yamanın ne kadar saf gösteriliyor sürekli zuhalin yanına koşuyor bi anla be adam bu kadın senin kadar saf değil

  • Ayse Karaman
    Ayse Karaman

    Size özetle şunu söyleyim seher herşey ortaya çıkaracak sırf masum olduğunu kanıtlamak için sonra selimin daha önce ya mani öldürmeye çalıştığını ogrenecek herşeye rağmen o konakta kalacak ama ya mani asla affetmeyecek

  • Zinnet Kenan
    Zinnet Kenan

    seherin çekmeceyi açıp baktığı resim dikey ama dosyadaki resimler yatay değilmiydi ben mi yanlış hatırlıyorum seher kendi çocukluk fotoğrafına bakıyor olmasın gene mi öğrenemeyecek yaaaa

  • Sevgi Yıldırım
    Sevgi Yıldırım

    Yine Bi aksilik çıkar Yaman gelmeden dedektif ölür

  • E. A
    E. A

    Seher bu kadar erken öğrenemez günlük dizi sonuçta uzattıkça uzatacaklar sezon finaline kadar yolu var

  • Oytun san
    Oytun san

    Seher sende Yaman'ı yuksekten düşür, bir sure yerde kalsın sonra elinden tutar kaldirirsin, çabuk affetme 😃

  • İsmim Yokk
    İsmim Yokk

    Ne olur biter gene bu yılanlar kurtulur.

  • Ivırzıvır Şeyler
    Ivırzıvır Şeyler

    Dizinin %30u eski bolumleri hatırlatma %30 bakışma %30 yamanın her boku anlayıp Zuhal ve Ikbale gelince durması. Kalan %10 kısmı da zaten adalet Neslihan cenger Zuhal ikbal Yusuf vs.

  • Ayşe Ayşe
    Ayşe Ayşe

    Mal yönetmen artık şu gerçeği soylettir iyice baydı, yeni entrikalara geç

  • Zekiye Kültür
    Zekiye Kültür

    Oh yaman sen hapı yuttun

  • Sermin Şirin
    Sermin Şirin

    Artık yeter yaman gerçekleri gör bıktık artık şu iki yılanı aradan çıkart nedim sana düşman sana ihanet ediyor onuda aradan çıkart

  • Ferda Akgün
    Ferda Akgün

    Artık bugün öğrensin yaaa

  • Miyasa Bozkurt
    Miyasa Bozkurt

    Sonunda çok mutlu oldumm ama hala bi şüpe var🤔🤔

  • Ebru Kazan
    Ebru Kazan

    Yamanin artik seherle iyi olmadi degil zuhal e verecegi ceza hadi burnundan getirsin seheri gemilerden sallandirdi ina daha beterini yapsin lutfen 😡😡😡😡😡

  • Sıla
    Sıla

    Kanmayın nazmiye bu

  • Zeliha Kılıç
    Zeliha Kılıç

    Bu sefer de Zuhal ikbal yirtarsa izlemiyorum 😡

  • Leman Koç
    Leman Koç

    Ama cok gec artık yaman canım sen sehere inanmadın bundan sonra yaşayacaklarına üzülmeyip oh cekeceyim

  • Yeter Uslu
    Yeter Uslu

    Çok doğru bi kelime bakalım bundan sonra yaman bey seherin yüzüne nasıl bakacak ne cevap vericek sehere yaman için çok zor olucak bence

  • Songül. Önder
    Songül. Önder

    valla dizinin çıkış saatine dayanamayip ikide bir fragmana geliyorum akil fikir ver yarabim😂😂😂😂

  • Hatice *.*.*.
    Hatice *.*.*.

    Ya çoook güzel inş yaman gerçekleri öğrenir

  • serpil ispir
    serpil ispir

    Fragmanı tekrar basa sarıp sarıp izliyorum. Seherin bulduğu şey yamanin sakladigi seher in küçüklük resmi bence.

  • birgül tanrıverdi
    birgül tanrıverdi

    İyide bu adam kac gundur nasıl olmemıs ve bu adamın hıc mı kimsesi yok o kişiden yardım almalıydı. BU bolum cok sacma olacak bence yine konudamadan ölecek dedektif seher öğrenecek yamanın burnundan getirecek zaten bastan beri bosuna uzadı yaman gıbı akıllı bir adam bunu kendi cozmeliydi hatta eline gecer gecmez hesap sorup seherle cehennemi daha fazlasıyla yasatmalıydı yaman ortaya cıkardıktan sonra seher bu sefer cehennemi yasatmalıydı boyle yaman aciz gosterıldı.

  • serpil ispir
    serpil ispir

    Bugünkü bölümden ziyade yarinki bölümü dört gözle bekliyorum.

  • Hanife Hışır
    Hanife Hışır

    Bence herséy dahada karışacak Seher yusufu almak için yamanın tuttuğunu sanacak dedektifi

  • Nisa Yaşar
    Nisa Yaşar

    Yaman harbiden seher e çok yalvaracaksın ama seher seni af-fet-mi-cek ohhhhhhhhhh 😉😉😉😉😉😉 Anlamadan dinlenmeden sormadan sehere bunları yaptın ya seher yusufu alıp çekip gitse yeridir

  • Smnrtsn
    Smnrtsn

    Abii bu Yaman'a kızamıyorum bir türlü adam o kadar tatlı ki ayyyhh tamam iki dk aynaya bakıp gelem ben daha datluyumss ehe ehe 🙈✌💜😎

  • Refika Yaylar
    Refika Yaylar

    Yaman dosyayı öğrendiğin gece ormanda sabahladın, bu gecede sabahla bişey olmaz hemde ağaçlara tekme ata ata🤢🤢🤢

  • aysel aydın
    aysel aydın

    Oh seher öğrensin şu dosyayı da süründürsün yamanı

  • Emine Bengi
    Emine Bengi

    Ben en başından dedim yine diyorum seher duymadan yaman gerçekleri öğrenmicek ne olacak yaman öğrenince seher demicek rahat rahat yaşıcaklar böyle olursa dizinin tadı kalmaz şehrin öğrendiği gün yaman öğrenecek ki seher sen bana bunu nasıl sormassin nasıl inanırsin diyip kirlicak yaman çok pişman olacakki dizi ilerlersin.

  • Şerife uçar
    Şerife uçar

    Cuma günü bulur artık

  • Nurten Şahin
    Nurten Şahin

    Her sinirlendiğinde Seheri duvara yapıştırıyor o yılana sadece bağırıyor demekki neymiş sadece sevdiğime dokunmak istiyorum sinirlensemde diyor yaman😅

    • Gülce Gülgünce
      Gülce Gülgünce

      Çok iyimsersin ne güzel 😂😂

  • Seher Çiçek
    Seher Çiçek

    Offff fragman süper inşallah gerçekleri öğrenir de sürüm sürüm surunursun yaman efendi

  • Fatma Ceng
    Fatma Ceng

    En sonunda Seher gördü

  • Ayşegül Biyikli İskender
    Ayşegül Biyikli İskender

    Bu sefer dereyi görmeden paçayı sıvamam dedektif umarım gerçekleri söyler ama ölmesin çünkü Yaman'ın seherle yüzleşmesi var yani yaman devri bitti Seher devri var en az bir ay sürsün sahte dosya Yaman'ın işkencesi 40 bölüm dü hak geçmesin Nazmiye hanım

  • Gülender Doğan
    Gülender Doğan

    Gözümle görmeden inanmam çünkü nazmıye kötüleri kazandırmayı sevıyor hazır elınde dosya varken hepsını söyletmez yarusını saklar yoksa nerden tekrar kötülük konusu varken

  • Halil İsmail
    Halil İsmail

    Aman ne olacak😧😧yeni bir müzisyen çıkmasa bari 😤😤

  • Ayse Cakir
    Ayse Cakir

    Seher dosyayı Komiser Ali'ye versin herşey ortaya çıkar zaten dedektifle kim konuştu kim irtibata geçtiyse telefon kayıtlarından bulunur Zuhalle İkbal içeriye girer sahtecilikten iftiradan ve adam öldürmekten hem Seherde onuru için yapmalı ama niye yapsınlar lastik gibi uzatmak varken ancak birbirlerine cektirsinler ben yine gerçeklerin ortaya çıkmayacağına inanıyorum iyice saçmaladı Umut Yok

  • Abdurrahman Es sudeysi
    Abdurrahman Es sudeysi

    Buyurun CENAZE namazına

  • Gölge
    Gölge

    Çok saçma ya adam vuruluyor ve günlerdir orda neyin kafası bu 😠

  • Nur Gun
    Nur Gun

    Bundan sonrada seher her şeyi öğrenir yamana hiç yüz vermez artık bi kaç haftada seherin triplerini çekeriz haklı olarak

  • Nimet Peker
    Nimet Peker

    Asıl şimdi yüksekten düşmek neymiş sen göreceksin yaman efendi

  • Zehra Çevik
    Zehra Çevik

    *Bişey dicem ya bu dedektif nasıl dayandı onca zaman. İnsan kan kaybından ölür be..😂*

  • Elfm ÖZTÜRK ELİF
    Elfm ÖZTÜRK ELİF

    Ikbal ve Zühal yılanı o pis gülüşleriniz bakalım yerini neye bırakacak.Hele Ikbal'in katil olduğunu Ziya söylerse ortalık o zaman karışacak.Bu Ikbal Ziya'yı zehirler durursa zaten ilaçlarla adamı deliye çevirmiş

  • Elfm ÖZTÜRK ELİF
    Elfm ÖZTÜRK ELİF

    Bu Nedim benim kafamı kurcalıyo sadakatine emin degilim.

  • Elfm ÖZTÜRK ELİF
    Elfm ÖZTÜRK ELİF

    Yaman'a kızıyoruz ama kimin önüne bu dosya konulsa kudurmaz susar bu gerçeği de gözardı etmemek lazm hele kadinlardan nefret ederken bir kadını sevmişse.Bundan sonra Seher'e düşen ona anlayış gösterip mutluluğu yakalamak.

  • Ayşe Laçin
    Ayşe Laçin

    Şükür ler olsun sonunda 😍😍😍

  • Cigdem Aalgül
    Cigdem Aalgül

    Ay cok heyqcanlı iste bu ya görmek istediklerimiz bunlar

  • Zeynep
    Zeynep

    Dedektif ölçek yamana anlatamicak

  • Zeynep
    Zeynep

    Yaman devri bitti Seher devri baskıyı

  • Nursen Mert
    Nursen Mert

    SEHER DOSYAYI ÖĞRENDİ DE DOSYAYI VELAYETİ ALABİLMEK İÇİN YAMAN IN DEDEKTİFE HAZIRLATTIĞINI SANARSA NE YAPCAZ HOPP DÖN GERİ BAŞA HARİKA YAAA

  • Emine Şahin
    Emine Şahin

    Dedektif konuşmadan mefta buyurun caneze namazına

  • Gülten Zengin
    Gülten Zengin

    Hadi bakalım inşallah gerçekler ortaya çıkar bu bolum cok bekledik

  • İlknur Çiğdem
    İlknur Çiğdem

    Çok şükür sonunda

  • Menzile Sevdali
    Menzile Sevdali

    Şu diziye renk katın farklı oyuncular gelsin..ben neslihanin babasını merak ediyorum..İnşallah boranın babası değildir ya da akrabası.. Bahçıvan sıradan bir bahçıvan değil bunu biliyorum sanki ajan gibi bahçıvan kılığında takibe geldi o galiba..Seherin ablasının ölümü ile ip ucu bulma peşinde galiba..

  • Melike Uzun
    Melike Uzun

    Valla yaman seherden hiç kaçışın yok... Valla nereye kaçabiliyorsan kaç... Yoksa seher sana İlk önce bir Osmanlı tokadı ve sana sonra iyice bir süründürme geliyor haberin olsun.... Aklın varsa kaç... Eğer aklın yoksa nanayı yedin.. haberin olsun...😂😂😂😂😂😂😂😂