Fatih Terim’in Sözleşmesi | Yaz Transfer Dönemi Planı | Marcao Muslera Gelişmesi | Alanya Gelişmesi
42:05
37,809
Reddit
Galatasaray'la ilgili bütün gelişmeleri trwatch.info TRwatch kanalına abone olarak takip edebilirsiniz.

Ajans 1905 Siz Galatasaraylıların Kanalı! Kanalınıza Destek Olabilirsiniz! Ajans 1905'e KATIL!

► KATILMAK İÇİN: trwatch.info/town/zm-lBEW3CxHfGTnMFMdAEgjoin

Ajans 1905 Resmi Web Sitesi
► www.ajans1905.org

Sosyal Medya Adreslerimiz
► facebook.com/ajans1905
► twitter.com/ajans1905
► instagram.com/ajans1905tr
► trwatch.info
► www.pscp.tv/ajans1905

Soru, görüş, öneri ve sponsorluk için aşağıdaki iletişim bilgisinden Ajans 1905'e ulaşabilirsiniz.
► info@ajans1905.org

#ajans1905 #galatasaray #spor #futbol #gs

YORUMLAR
  • Hüseyin Emir Çelik
    Hüseyin Emir Çelik

    Sadece Galatasaray

  • Nesrin ÇALIŞKAN
    Nesrin ÇALIŞKAN

    Rambo un arkadaşı Ali Koç ciddiye alınmaz volkanın kankasi 😈😈😈😈

  • Nesrin ÇALIŞKAN
    Nesrin ÇALIŞKAN

    A a Koç Ali Rambo un arkadaşı

  • Seyfettin Kurt
    Seyfettin Kurt

    Böyle ilkeliler... 😀😀😀28:30

  • Halil ay
    Halil ay

    Abi rambonun kankalarından be beklenir

  • Hüseyin Yavaş
    Hüseyin Yavaş

    Sevgili süleyman.abi kadir abi iyiki varsınız bunların hepsini mayısta tek tek kayacağız ŞANLI GALATASARAYIM 💛❤

  • Mustafa Ünver
    Mustafa Ünver

    Cok sükürki su Ali Koc u baskan olarak gördük.Bu kadar beceriksiz,fanatik elbisesini cikardimi tam bir amigo kilikli ve bir GS düsmani kimse yoktur.Sampiyonlukta ilk rakipleri sahalarinda eze eze yendi ama Ali Koc bir haftadir ortada galip gelmis gibi davraniyor.

  • Uğurcan Seferoğlu
    Uğurcan Seferoğlu

    ​CİDDEN NE ADALETSİZ HUKUKSUZ BİR ÜLKEDE YAŞIYORUZ. ⭐️⭐️⭐️⭐️

  • Bay . Ali
    Bay . Ali

    galatasray 5 alanya 2 bitecek maç mostafa 3 gol atacak 2 tane getson bu skorla biterse birtane imzalı forma isterim babama hediye etmek istiyorum

  • Çiğdem Ceylan
    Çiğdem Ceylan

    BİZİM = FLY EMIRATES CUP + UEFA AVRUPA LİGİ + UEFA SÜPER KUPASI + FIFA MILLENIUM KUPASI VAR !!!!:)

  • Newage New
    Newage New

    30 yaşından büyük ve 10 numara mevkinde oynayan kişi Alex Teixeira. Umarım alınır ve etrafı gençlerle doldurulur.

  • ahmet kemal tanas
    ahmet kemal tanas

    Ulan her fenerli bana Muhammede en fazla para veren alabilecemis diyor bunlar gibi fenerliler hep algı peşinde inanmayın kuduruyorlar

  • Refik Baloglu
    Refik Baloglu

    Sonuna kadar destek helal olsun size Aslanlar

  • Refik Baloglu
    Refik Baloglu

    #ramboseviyesifener

  • nurcan kocapazar
    nurcan kocapazar

    bursadan selamlar Süleyman abi ve kadir abi gs arma sevdalısı olarak sarı üye oldum kardeşimin hattı üzerinden son günlerde galatasaraya yapılan haksızlıkları üzüntüyle izlemekteyim gs yapılan haksızlıklara karşılık en büyük ceza mayıs ayında Galatasaray'ımızın şampiyon olması dileğiyle kupalara layıksın sen galatasarayım

  • muhammet baz
    muhammet baz

    Abi hakan calhanoglu neden düşünülmüyor

  • cumhur kurt
    cumhur kurt

    ❤💛❤💛❤⭐⭐⭐⭐

  • Erkan Saraç
    Erkan Saraç

    Ilkelerine ismail köybadini da ekleyin lüften

  • Ramazan Hendes
    Ramazan Hendes

    Kardesim adamlar olmasada diyorlarki bursa da gol haberi olsun. Ozanin ki 5.10.santimde olsa gorme ofsayti. Ver ne olmus yani

  • Sedat Aktas
    Sedat Aktas

    Taraftar olarak UEFA ‘ya mesaj atsak dikkat çekilmiş olmaz mı ? Hukuken bir etkisi olmaz ama en azından 10.000 kişi mesaj yazsak teftişe gelmeleri için bir sonuç alınamaz mı ?

  • Sercan Ozen
    Sercan Ozen

    Adamsınız...

  • mustafa remzi Atasoy
    mustafa remzi Atasoy

    aaa rambo çok güldürdü sabah sabah ali koç a bence kızmayın adam biraz çocuksu

  • Sergio Snr
    Sergio Snr

    Helaliniz var başarılarnızın devamı

  • Ümit Şimşek
    Ümit Şimşek

    Helal beeeee❤️💛

  • mark lynn
    mark lynn

    kadikoyde gs sampiyon olunca bagdat caddesinde yarim duzune polis arabalari atese verildi, hic bir fb'li ceza almadi birakin tff'yi savci ve vali bile ilgilenmedi devletin arabalari atese verildi. hatta yonetim bjk taraftarlari fb formalariyla yapti dediler. fifa, uefa kac defa uyardi siyaset karismasin diye. tff siyasi atamalarla isliyo, diktatorluk devam ediyo. fb 3000 degilde 50 bin seyirci soksa stada gene ortbas edilir.

  • Mustafa ALTUN
    Mustafa ALTUN

    Bakın size söyliyim süleyman formunda yine.!!💛❤

  • y s
    y s

    FB-TFF Tribün şikesi icat etti ona rağmen kadıköyde Galatasaraya yenilmekten kurtulamadılar. Bu rezillikte onlara uzun süre yeter.

  • Erdi Gülşen
    Erdi Gülşen

    Aytaç Kara ve Salih uçan beleş gelcek sezon sonu

  • Volkan Alpaslan
    Volkan Alpaslan

    iyi ki varsınız yeni başkan ve yönetim hakkında kapsamlı programlar yapmanızı rica ederiz dede seviliyorsun yeni gelen yönetim lütfen stadın üstünü kapatsın #hedef23 #mayıslarbizimdir

  • Muzaffer Binboğa
    Muzaffer Binboğa

    İlk defa Süleyman abimi ayıplayacağım 🙂 Kadir abimin yanına yakışmamışsın Süleyman abi:) sende sarı bir kazak giyseymişsin efsane olurmuş ❤️💛 sarıyla kırmızı gibi ❤️💛

  • Recep Çelik
    Recep Çelik

    Acısı abi acısııııııı 😂😂 abi hep birlikte güldük dünkü açıklamaya 😂

  • Cengiz Yilmaz
    Cengiz Yilmaz

    Gündem değiştirmeyi çok iyi biliyorlar şampiyon oluyoruz aziz istifa eder cim bom çakar damdan atlar bu sene yine ayrı tiyatro ali koç keşke hiç bulaşmasaydım diyor erkekliğe bok sürdürmüyor

  • BEN GOMİSİM
    BEN GOMİSİM

    Ayyyyyy rambo

  • GALATASARAY
    GALATASARAY

    bu Fener boş iş yaw 😂😂

  • hbagiran
    hbagiran

    adamsınız yaaa

  • eray kahya
    eray kahya

    "2012'de de karanlıkta kaymışlardı" :D

  • MADAFFFAKK
    MADAFFFAKK

    Abi su SULEYMAN RODOP veya KADIR abimizden biri bi beyaz futbala gitsede GSi savunsa valla su abdulkerim *urmaz donuna eder valla pussar pussar🤫 adam resmen GSi kirletiyo sereffsiz

  • Pinhan 1905
    Pinhan 1905

    Adamsınız ❤️

  • Abdurrahman Asan
    Abdurrahman Asan

    ❤️💛❤️💛❤️ İyiki varsınız

  • oğuzhan levent özkan
    oğuzhan levent özkan

    cimbombom

  • efe
    efe

    stadın üstünü kim yapacak biz mi yönetim mi? 11 yıl oldu

  • fikri alkus
    fikri alkus

    Biz 17 takımı üst üste koyduk. Bu dördünü karbon kağıdıyla hallederiz

  • Muzaffer Aydoğdu
    Muzaffer Aydoğdu

    Cansınız can saygılar sunarım ❤💛

  • Orxan Məmmədli
    Orxan Məmmədli

    Keşke Galatasaray kulübünde iletişimde siz olsaniz daha iyi bilgi veriyorsunuz

  • Osman Akyol
    Osman Akyol

    Sizde olmasiniz bi kimini izleyecez

  • Orxan Məmmədli
    Orxan Məmmədli

    Artık Fatih Terim problemi olmaması lazım Emre Utkucanin ekibi dahada iyilesdirilmesi lazım

  • Bürge Özandaç
    Bürge Özandaç

    Eskiden bir edep adap vardi. Simdi herkesin gordugu siyaha Beyaz diyorlar. Inanilmaz şekilde bunu savunan ciddi bir kitle var. DOGRULUK vs kalmadi.objektiflik 0. Yazik

  • Zavir Turer
    Zavir Turer

    Mayısı bekliyoruz.23 cü geliyor.

  • ertugrul didin
    ertugrul didin

    Akp DEMEK TFF demek TFF demek fener demek ona göre Galatasaray lı renktaş lar oyunuzu verirken bunu göz önüne alın oyunuzu ona göre kullanın spor BAKANI bile küfürler ve seyirciyi gıkını çıkarmadı neden acaba

  • Bürge Özandaç
    Bürge Özandaç

    TRANSFER SORMAK NE SACMALIK ARKADASLAR. TFF MHK KURULLAR HAKEMLER HERKES BIZI EZMEK ISTIYOR. TRANSFER SORMAK NE SACMA SAPAN BIR OLAY...

  • Bürge Özandaç
    Bürge Özandaç

    Adnan özturk stili bir yonetici lazim. Suankilere sevsemde bu duzenin adami degiller malesef.

  • Bürge Özandaç
    Bürge Özandaç

    BU MALUM KULÜBÜN YAPTIĞI SEY, SAHTEKARLIK, AHLAKSIZLIKTIR. BIR ALLAHIN KULU DA DEMIYOR MU BU FOTOŞOP. GOZE BAKA BAKA YALAN SOLUYORLAR. YAVUZ HIRSIZ BUNLAR

  • ertugrul didin
    ertugrul didin

    Ya ARKADAŞLAR BU ŞEREFSIZLERE DUR DIYECEK BIR KURUM YOK MU GS NIYE BU KADAR ACIZ VE PASİF BIR KULÜP AÇIZ BIR YÖNETİMİ VAR ELINI MASAYA VURACAK BIR TAŞAKLI ADAM ÇIKMAZ MI NEDEN KORKUYORUZ ANLAMIYORUM YAKILACAKSA YAKALIM YAKILACAKSA YIKALIM YETERKI YEKIN YIKIN TFF yi DEYİN DINSIZIN HAKKINDAN INAMSIZ GELİR DIYE BOŞA DEMEMİŞLER YETER ARTIK UEFA YA GIDELIM FİFA YA GİDELIM YA

  • Bürge Özandaç
    Bürge Özandaç

    Siz de olmasaniz biz ne yapacağız... Umarim yilllllar boyunca buradan bu yayinlara devam edersiniz💛❤

  • cem gündoğdu
    cem gündoğdu

    Rakip olmanın bile bir adabı olmalıdır.Bunlar okul gezisi için stad turuna götürülen ufacık 6 yaşındaki çocuğun bile üstünde giydiği gs eşortmanını ters giydirecek kadar komplekslilerdir.

  • Halil Ibrahim Özkan
    Halil Ibrahim Özkan

    Sevgili agabeylerim.. ünal aysal Başkan hakkinda böyle kötü konuşmanız sizin en büyük yanlışınız. TAKIM Juventusu eledi. Muslera onun mirası. Kadro YILDIZLAR ile dolu. KINIYORUM

  • Cagri Guzel
    Cagri Guzel

    aynen

  • tayfun tosun
    tayfun tosun

    Abi sözleşmeyi gördünüz mü.

  • Burak Savaşkan
    Burak Savaşkan

    34:10 abi onu da 2008 deki derbi maçında söylemişlerdi. Keitanın kafasına cisim atıp sonra da o cismi gs tribününden attılar diye resmi sitelerinden açıklama yapmışlardı :)

  • T Ay
    T Ay

    Evet bende tüm Galatasaray camiasını kınıyorum. Bi daha avrupadan kupa almaya kalkmayın. Onlar avrupadan gazoz kapağı bile alamamış bir ezik camia. Onların bir tek hedefi var o da Galatasaray şampiyon olmasın diye yırtınmak. Tek büyük var GALATASARAY 💛❤️💛❤️

  • Emirhan Öztürk
    Emirhan Öztürk

    Tamamını izleyemeskte like atarız helal abilerimm💛❤😎😎🤟🤟🦁🦁

  • recep kaplan
    recep kaplan

    Kadir Abiye Selamlar

  • Serkan Ertemelli
    Serkan Ertemelli

    En sevdigim abiler ve haberleri, subat ayi cekilisini kazandim, tesekurler 👍👍💪💪💪💛❤️

  • Ali Baba
    Ali Baba

    Tabi süleyman efendi sen iki penaltimizi ve gösterilmeyen kirmizi kartlarin hakkini savunmazsan şikebahçe iki haftadir olmayan golünü savunur

  • Mert Altıntaş
    Mert Altıntaş

    2005 2006 sezonu Nicolas Anelka'nın Konyaspora El İle Attığı Gol o sezon 2 puan farkla şampiyon olmuştuk 1 maç berabere kalsak gitti şampiyonluk

  • ahmet ünlü
    ahmet ünlü

    Son fener bükücüler selam olsun size😂😂😂

  • Göktuğ Özkay
    Göktuğ Özkay

    21.55 te bahsettiği kim

  • Süleyman Serbay Toros
    Süleyman Serbay Toros

    Süleyman Rodop; 'dayanıklı döğüş' değil 'danışıklı dövüş' diyeceksin.Onu sana söyliim!

  • Mıgırdiç Midaryan
    Mıgırdiç Midaryan

    Omaçın hakemide ilker meraldi

  • Mıgırdiç Midaryan
    Mıgırdiç Midaryan

    Ya kardeşim zaten başkanları en büyük sahtekar siz ne anlatıyorsunuz kadirim süleymanım bunların tarihi sahte balık baştan kokar

  • Muzi Kaldırım
    Muzi Kaldırım

    süleyman abi şu gram yok lafına hasta oluyorum cansınız.

  • Necat Zengin
    Necat Zengin

    Cikcikler kartallar alanyadan medet umuyorlar ama bilmiyorlarki alanyayı delip içinden geçeceğiz cikcikler kartallar heveslenmeyin hayal kurmayın...

  • Agah Akcakil
    Agah Akcakil

    Rambo ve arkadaşı selâmlaşıyor.

  • Necat Zengin
    Necat Zengin

    Süleyman ve kadir reiiiis bunlar utanmazlar derbi biteli 11gün oldu halaa mız mız ağlıyorlar popoları yırtılmış kanama devam ediyor kesilmemiş daha zavallılar ağlıyor barıyolar.

  • Sevimli Baba
    Sevimli Baba

    Abi bir şey soracağım ama lütfen cevap verirseniz sevinirim Galatasarayli Futbolcular sakatlandığı zaman neden 1 aydan önce dönemiyorlar aynı bölgeden aynı yerden sakatlanan diğer takip topculari bir iki hafta sonra oynuyor ?

  • neşet tunçyüz
    neşet tunçyüz

    Herkes neden bir konuyu atlıyor anlamıyorum..Maç sonu Fatih Hoca ve futbolcular Galatasaray taraftarının her yıl yer aldığı ancak bu yıl boş olan trübünlere giderek taraftarları temsili selamlama yaptılar.Bunun üstünde önemle durmak lazım...Çünkü şeref trübünü önünde 10 saniye bile selamlama yapılmadı...Tahrik diye yayınlanan fotoğrafları herkes iyi incelesin..futbolcular hangi yöne doğru bakıyorlar..Saygılar....

  • Bayram Cudal
    Bayram Cudal

    Yalan dolan şike pişkinlik ne ararsan bunlarda.

  • Caner Ayanoğlu
    Caner Ayanoğlu

    Maşallah gençlere, kırmızı beyaz yakışmış. Form da kalın.

  • berhudarol 1905
    berhudarol 1905

    Süleyman abi seni kınıyorum; medyada en çok GS ve Terim düşmanlığı yapan Adnan Aybabaya 2 kelime etmeni beklerdim. Bir fbliden daha çok fbyi savunup GS düşmanlığına soyunmuş. Ha birde Ahmet Çakar var. Bunlara neden kimse hadlerini bildirmiyor?

  • Karanlık Adam
    Karanlık Adam

    GS ye, 25 transfer yapmış , Türkiyenın en zengini, bir dediği iki edilemez, limit tanımaz, kural tanımaz, sahte sözleşmeler gönderen tff ye, bütün gençlik ve yöneticilik yılları boyunca sadece bizim başarılarımızı syretmek zorunda kalmış, Fatih Terim takıntılı olmuş adamın takımını sahasında yenmenın faturasını ödetmeye çalışacaklardır. Onlara göre sahaya çıkmadan fb her maçına 1-0 önde başlamalı. Artı birde penaltı verilmeli lehlerine. GS da her maça 1-0 yenık ve 10 kişi kalarak başlamalı.

  • Ersin Imamogullari
    Ersin Imamogullari

    ftsa

  • Ünal Gökhan
    Ünal Gökhan

    Hedef 100000 bu güzel abilerim destek olun emeginize saglik ajan1905 gurubuna asli olan Galatasaray

  • Murat Arslan
    Murat Arslan

    Reklamların arasına video çekmişsiniz. Teşekkürler arada izledik

    • Ali Baba
      Ali Baba

      Vanced kullan

  • ERCÜMENT NAR
    ERCÜMENT NAR

    Böyle birşey olabilirmiş demek ki dedem💛❤💛❤

  • Karanlık Adam
    Karanlık Adam

    Fb - göztepe maçına Hüseyin Göçek i vermişler. 🤣🤣🤣🤣 daha ne olsun

  • Alkan Ozkan
    Alkan Ozkan

    Emeginize yüreğinize sağlık abilerim her zamanki gibi süper yayınlar yaptiniz sizleri seviyoruz ne mutlu Galatasaray liyiz❤️❤️❤️💛💛💛😍😍😍🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🙏🙏🙏🔥🔥🔥🔥🔥🔥💪💪💪

  • Kaan Han
    Kaan Han

    💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤💛❤

  • Emir Ömer Gülmen
    Emir Ömer Gülmen

    aaa ajans 1905

  • Mutallip Baskan
    Mutallip Baskan

    Hic bir ulkede federasyon baskanin bir klubun borsadaki hisselerinde soz sahibi degil fenerbahce sampiyon olursa federasyon baskani para kazanacak ne guzel hayat sizce kim sampiyon olur bu sartlarda bilin baklim

    • Metin Öztürk
      Metin Öztürk

      Galatasaray olacak yırtınsalar yine GALATASARAY olacak şampiyon

  • SELİM ALAK
    SELİM ALAK

    İyi ki varsın ajans1905 ! Bu arada Fb kulübünü bundan sonra her sene yenip incitmeye devam edeceğiz .. 🐪 metaforumuz bundan sonra böyle ..

  • Mensur Tekin
    Mensur Tekin

    Gedson taraftar görmeden böyleyse stad full olduğunda ne olur düşünemiyorum

  • ismail zeren
    ismail zeren

    Yahu Ardaya küfr edenler Galatasaraylıydı demediler diyorsun Süleyman onuda dediler bağdat caddesi GS store'u yakıp yıktılar hömör hömör yöneticisi çıkıp bunu Galatasaraylılar yaptı dedi..onuda yaptılar hiç merak etmeyin..O Galatasaraylı yönetici dayak yerken ordaki Galatasaraylıların eli armutmu topluyordu?

  • Deniz Simsek
    Deniz Simsek

    Bunlar UTANMAZ ciksin spor bakani söylesin 250 kisi mi 3000 bin kisi mi var di diye

  • Nedim Cakar
    Nedim Cakar

    Arkadaşlar yönetmen koçeronun yeni filmi lavuklar korusu sinemalarda yapımcı nihat özdemir sakın kaçırmayın

  • Kemal Cankaya
    Kemal Cankaya

    GALATASARAY li mustafa muhammetin FÜZE si .Doktor raporlarina dayandirilarak fener in cok kötü incinmis.

  • muhammet Sarı
    muhammet Sarı

    Abiler Twitter’da size şu transfer meselelerini zamansız konuştuğunuz için, oyuncu ismi verdiğiniz için kızmışlığım var, bunun için özür dileyemem ama şunu söyleyebilirim; şu an ki tavrınız Galatasaray açısından daha doğru, bunun için ikinize de teşekkür ederim. Kolay gelsin.

  • Beyazıt Ulaşoğlu
    Beyazıt Ulaşoğlu

    🧡♥️Galatasaray ✅

  • Eurosun İbrahim
    Eurosun İbrahim

    Utanmadan Devletın kurumlarını zan altında bırakmakla sucluyorlar Calatasarayı butun ahlakı degerlerı altust ettıklerı halde butun yurda sahtecılık asıladılar Devletten en agır crzanın verılmesını beklıyoruz yoksa oxaman zan altında kalacaklar bu TFF yıde nkım getırdıyse gotursun yoksa herkez neyın ne oldugunu bılıyor

  • Sevimli Baba
    Sevimli Baba

    Galatasaray son 16 maçın 16 sini almaya odaklansin doğru düzgün Kadro ile çıkmaya baksın

  • Tunç Tunç
    Tunç Tunç

    Kadir abi belhanda kesin gidecek dedi. Ne güzel bir haber👌

Sonraki