figüranlık da oyunculuğa dahil midir? w/ Aslı Bekiroğlu
02:41
319,326
Reddit
Sergen Deveci ile Daniska Show 'da 4. Bölüm konuğum Aslı Bekiroğlu oldu!
Daha çok sohbet, eğlence, kırbaç gibi değişik şeyler izlemek isterseniz :)
TIKLAYIN!
trwatch.info/ex/video/h5-HyZiZodOklJo.html
@Aslı Bekiro @Otomatik Oynat

YORUMLAR
  • Melih Vurgun
    Melih Vurgun

    LAN SİNİR OLDUM AMK HERBİ SİNİRLENDİM

  • Ümit Konuşkan
    Ümit Konuşkan

    Vay be aslı scorpta tanımıştım seni ne günlerdi

  • Guitaristdoc BBB
    Guitaristdoc BBB

    İşin kötüsü kötü biri olduğu halde mecburen onla çalışması gerektiği için o anlamda söylemedim deyip haklı olduğu halde haksızmış gibi davranması

  • selim sezer yılmaz
    selim sezer yılmaz

    İzlerken çok utandım yaa hahahaha

  • eness sr
    eness sr

    Aslanım ifşadan sonra kendine gelmiş gibi

  • Tuana
    Tuana

    Ya öyle bir gıcık oldum ki

  • Gökhan Turco
    Gökhan Turco

    Bu aslı da güzel makina ha

    • Samet Aydın
      Samet Aydın

      emin misin :D

  • Rohat Damar
    Rohat Damar

    Yok canım ne zahmeti olcak banane :D

  • Xd dsds
    Xd dsds

    mimigim oynamadı 😒😒😒😒

  • Purged Crusader
    Purged Crusader

    abi ifşan çıkmış çok da konuşma sen jdnfjnsdjfnjsdjfnjsndf

  • mehmet Can
    mehmet Can

    bu videodan sonra bu kız karşıma çıkarsa inanki saldırıcam sergen abiye yapılmış yanlış banadır sayarım inş karşıma çıkmaz çıkarsa....

  • Yusuf AYDIN
    Yusuf AYDIN

    Boş.

  • Azad Qelenderzade
    Azad Qelenderzade

    Aslı hanımı aslanım gibi diyor

  • Turan Var Olsun
    Turan Var Olsun

    0:05 Nasılsa herkes her şeyi gördü diye artık sütyende giymiyor

    • Oğuz Karadeniz
      Oğuz Karadeniz

      😅

  • Agent47
    Agent47

    abi sen moronmusun :DDDD

  • Süleyman Oğuz Sazoğlu
    Süleyman Oğuz Sazoğlu

    Bu aslı şeyi çıkan aslı degilmi

  • ABKALAYCI
    ABKALAYCI

    aslıyı çok sevmeme rağmen tild oldum

  • armağan aydın
    armağan aydın

    Tamda olduğu gibi

  • Once upon Legend
    Once upon Legend

    Evet

  • shadow of death
    shadow of death

    Şaka bir yana setlerde aynısı yaşanıyor başrol oyuncuları iğrenç egolarıyla kan kusturuyorlar tüm ekibe

  • Xxl Xyz
    Xxl Xyz

    Şu garip fotoğraflar çıkın aklımdan... odaklanamadım kapattım videoyu...

  • Semih Yko
    Semih Yko

    0:04 özgürlük

  • Be Faster
    Be Faster

    klozet

  • Bursadan Gurme
    Bursadan Gurme

    Sergen deve sen teksin Bilader

  • Black and White
    Black and White

    İyi oyunculuk bazen insanları kendinden soğutmaktır. :)

  • Özcan Nezor
    Özcan Nezor

    🤣🤣🤣

  • Cavidan Ceferli
    Cavidan Ceferli

    Kiza nefret etdim

  • Mehmet Akif Önder
    Mehmet Akif Önder

    Sahte gülüşler hiç iyi olmamış bilgine sergen ağabey

  • Yasin Bağırdakçı
    Yasin Bağırdakçı

    hiç güzel değildi sergen deveciden beklenilmeyen performans

  • edebsizpinc.
    edebsizpinc.

    Vay be şu ejserhasi olan bi aralar ne fenomendi he

  • V. D
    V. D

    Çok doğru tespit tam olarak Türkiye'de figüran rollerine verilen değer tepki ve önem tam olarak bu.

  • İbrahim Doğan
    İbrahim Doğan

    Oyunculuklar çok iyi. Bir video olmasına rağmen sinirleniyorsun. Gerçekte böyle bir şey olsa böyle bir itici, kendini üstün zanneden yaratık(böyleleri gerçekte de var) yanına bile yaklaşmazdım. Ya da ağzının payını verirdim.

  • VadidekiZambak
    VadidekiZambak

    Bu aslıya ifşası çıkana kadar aşıktım

  • Utku Güner
    Utku Güner

    2:13 sergen gülmüş. Heralde tek kötü skeci bu olabilir ya genel olarak

  • FATİH
    FATİH

    sergito yürüyüş yolunda bir lacalin patlat yaaa

  • sinek Valesi
    sinek Valesi

    Hayalet sürücü aklına gelmeyen yoktur herhalde

  • oo1efsane BURSASPORLUU
    oo1efsane BURSASPORLUU

    FOTOLARI GORMESEM OYLE BIR SEY YAPCAGI AKLIMA BILE GELMEZDI

  • newradar2012
    newradar2012

    Bazı insanlar hep haklı

  • Berat Kondu
    Berat Kondu

    altıma sıçtımm

  • George Bailey
    George Bailey

    ayrıca aslı bekiroğlu'na itici diye falan olmuş bunu diyenler kesin at hırsızıdır. kadın ne yaparsa yapsın ponçik hatta ponponçik

  • Rever Music
    Rever Music

    aslı bekiroğlu o kadar iyi oyanmış ki millet gerçekten laf söylemiş kadına olm malmısınız?

  • Tolga Ersoy
    Tolga Ersoy

    2:25 YALNIZ HOCAM BÖYLE SINIF ORTAMINDA OLMUYOR YANİ ÇIKIŞTA GÖRÜŞÜRÜZ.

  • Roger
    Roger

    Aslı Bekiroğluna ayar oldum sırf bu videodan .d

  • Rıdvan Pak
    Rıdvan Pak

    "Köpek ol" skeci güzel olmuş

  • Koray Ersoy
    Koray Ersoy

    Şu küvetci ile keşke skeç yapmasaydin senin kaliteni düşürüyor.

  • Lyrics exe
    Lyrics exe

    Evet figüranlara it muamelesi yapıyorlar aynı sahneyi 50 kere çekiyoruz soğukta yağmurda karda saatlerce bekliyoruz herkes tersliyor küfür ediyor o sebeple yapılacak bir iş değil başkalarının EGO’larını tatmin etmek için 3 kuruşa eyvallah edilmez, kölelik sistemi.

  • Bekir Karakulak
    Bekir Karakulak

    Benim böyle bir oğlum yok

  • SangueSanto
    SangueSanto

    Böyle bir tip varmıdır gerçek hayatta, kafasını masaya çarpası geliyor insanın

  • Doğa ve Güzellik
    Doğa ve Güzellik

    😍😍😍

  • Emre
    Emre

    abi her vineda başka bir kız ile çekiyorsun sevgilin varsa söyle bilelim

  • ryolinkinpark
    ryolinkinpark

    aslı hanım malum olaydan sonra nasılsınız?? :D :D: D: D: d ??

  • Onur
    Onur

    Cringe damarım kabardı

  • Miesto
    Miesto

    al eline süpürgeyi vur kafasına kuduruyorum ulan izlerken gıcık oldum awywwywywywawawayay

  • Saddam
    Saddam

    ulan eskiden okulda rezil olduğunda 1 hafta okula gitmezdik bu aslı her yerde maşallah çok büyük genişlik çok lol :)

  • HyperNova
    HyperNova

    bari iç camasirlarini giyseydi bu skeçte.

  • ismail yılmaz
    ismail yılmaz

    garibanın üzüü gülermi aga beee

  • Kanun ve Düzen
    Kanun ve Düzen

    "Aslanım" ı Aslı Hanım diye anlayan ben...

  • Space Production
    Space Production

    0:12 "Evet aslanım."

  • Sudenur Bozkurt
    Sudenur Bozkurt

    Kıza uyuz oldum ya cidden böyle tipler varmı

  • blowers daughter
    blowers daughter

    Aslı kim yaa 😂😂😂

  • #free porçay
    #free porçay

    ustam be

  • pirefesor
    pirefesor

    Bak yeni bir ifşa gelir akıllı ol Ustam affetmez 🤣

    • Saddam
      Saddam

      haahahhaha

  • Altar
    Altar

    aslanım mümkünse uzak durabilir mi

  • Mizu
    Mizu

    aga noluyo aga

  • birazrockbirazcaz
    birazrockbirazcaz

    Bu aslı bekiroğlu garsonluk yaptığım mekana gelirdi, hesap ödememek için uğraşırdı zdfasd bir kere bile bahşiş bırakmadı. Bu fenomenden bozma oyuncular biraz karaktersiz oluyor, emek nedir bilmiyorlar maalesef :(

    • Saddam
      Saddam

      @birazrockbirazcaz öylesine söyledik bin pişman ettirdin amma boş yaptın ya

    • birazrockbirazcaz
      birazrockbirazcaz

      Bana ne abi neyi çıkarsa çıksın :D isterse s2 olsun, ben karakterini eleştirdim özel hayatını değil

    • Saddam
      Saddam

      @birazrockbirazcaz aslının

    • birazrockbirazcaz
      birazrockbirazcaz

      @Saddam neyin ifşası var ya?

    • Saddam
      Saddam

      ifşası var

  • Yudoos
    Yudoos

    Program başlayınca unuttun mu lan bizi

  • huseyin Tanış
    huseyin Tanış

    😂😂😂😂😂

  • 982G
    982G

    Bu kız adamı cıldırtır

  • Ramazan Öznarınç
    Ramazan Öznarınç

    Yeni video nerede 5 gün geçti be. Püü

  • Adem Akdere
    Adem Akdere

    asli ne gicik karisin lan sen kendi özunu oynamissin

  • Sadiq Babayev
    Sadiq Babayev

    Aslı öyle giyinme elim acıyo

  • hamz a
    hamz a

    ifşası vardı bu kızın

    • Saddam
      Saddam

      puhahhaha

  • Soner Demir
    Soner Demir

    Çok sevimsiz Bi kız sergen başkasını bulamadın mı dostum

  • Ceyhun Kurt
    Ceyhun Kurt

    Ustam, nası yapalım ustam

  • Rahmi Soyuşen
    Rahmi Soyuşen

    02:10 sen kendini iyice deli ettin 😹

  • POYRAZ ÇAKIR
    POYRAZ ÇAKIR

    herşeyi anladımda aslı hanım canlandırma yaparken meme uclarınız gozume kactı dıkkat daganıklıgından ızleyemedım sartmıydı yanı sımdı bu sekılde cekılmesı bu vıdeonun :3

  • kangal
    kangal

    Tuvalet cukuru

  • Çipteci
    Çipteci

    2:10 ila 2:20 arası çok iyi yaaa

  • Dari
    Dari

    Ustam be

  • deniz akın
    deniz akın

    burçay mı lan o

  • şenol akkaya
    şenol akkaya

    Başarılı :) izlerken kıl oldum kadina

  • rengar
    rengar

    İfşa sı var bunun hala giliyo aslının

    • Saddam
      Saddam

      puhahaha

  • Orkun Tokdemir
    Orkun Tokdemir

    gülme efekti olmamış

    • Umut Yurdakul
      Umut Yurdakul

      O da gönderme zaten kanka

  • Ahmet Deniz Gürcü
    Ahmet Deniz Gürcü

    bu senaryoyu yazan senaristin kalemi oynasaydı daha komik olurdu

  • Lalalalisa Fan
    Lalalalisa Fan

    :)

  • Bülent Karaman
    Bülent Karaman

    Aslı hanımın mem uçları daha çok dikkatimi çekti.

  • BUICK Rgl
    BUICK Rgl

    Gökhan tevek ince bir ayrıntı olmuş bravo

  • adı yok namı var
    adı yok namı var

    İzlerken ezildim

  • Dris
    Dris

    aslı

    • Dris
      Dris

      elm aym titriyor

  • Ersen Başer
    Ersen Başer

    Aslanım:D

  • Emre Gümüş
    Emre Gümüş

    Aslı hanım kötü bir oyuncuymuş

  • Nightcore -
    Nightcore -

    Sinirim bozukdu emxkejdd

  • lyc
    lyc

    Ne kadar karı o kadar reyting

  • Bilimkurdu TR dublaj film kesitleri
    Bilimkurdu TR dublaj film kesitleri

    Sergen gözümde bir numarasın kardeşim yıllanmış ouyunculardan çok çok ötesin

  • İSPİNOZzZ S.
    İSPİNOZzZ S.

    Gıcık oldum, istemsizce.

  • Doruk Ülkümen
    Doruk Ülkümen

    2.26 da gülmüşşün.Yakaladim:)

  • Oğuz Mutlu
    Oğuz Mutlu

    Aslı Hanımefendi resmen kendini oynamış. O yüzden çok başarılı oynuyor. Sergencim senin gibi yetenekli geleceği parlak bir adamın, video çektiği insanları biraz daha dikkatli şekilde seçmesi hoş olurdu benim kıymetli kardeşim. Başarılar diliyorum sana. :))

  • Burak CAN
    Burak CAN

    Amma çirkin birşey olmuş bu aslı. 0 yetenek sadece baba parası

  • Recep Buğdaycı
    Recep Buğdaycı

    Allah'tan skeç aşırı derece irite oldum ya :)

  • XY Kafası
    XY Kafası

    Oyunculuğu öğrenmiş birileri var burda. Tebrikler.

Sonraki
malumatfuruş
02:10
230 B