Menajerimi Ara 26. Bölüm - Mutsuzluğa Var mısın?
05:39
300,676
Reddit
Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/menajerimi-ara-26-bolum-izle?
Menajerimi Ara'ya Abone Olmak İçin → bit.ly/ma-dd-sub
26. Bölüm Özet:
Dicle ve Barış’ın ilişkisinin ortaya çıkmasıyla EGO’daki dengeler değişir. Feris ve Kıraç magazin
gündemine düşen haberlerin önüne geçmeye çalışırken Barış’ın verdiği tepkiler herkesi zor
duruma sokar. Bu durum Barış ile Dicle’nin ilişkisini etkiler. Çınar, Kalben ile ilgili bir krizi
çözmeye çalışırken ilginç deneyimler yaşar. Dicle ise İrem Derici’nin özel hayatında yaşadığı
sorunlarla ilgili ona yardımcı olmaya çalışır. Çınar ve Feris gizlice kendi açacakları ajans için
harekete geçerler. Dicle’nin verdiği bir kararla Emrah iş hayatında yeni bir sayfa açar. Serkan
çok önemli bir konuda Feris’le yüzleşmek için bir adım atarken Çınar’ın Kıraç’ın masasında
bulduğu not merak konusu olur.
Yapım Ekibi
Yapım: Ay Yapım
Yapımcı: Kerem Çatay
Genel Yönetmen: Ali Bilgin
Yönetmen: Deniz Çelebi Dikilitaş
Senaryo Yazarı: Ekin Atalar
İdari Yapımcı: Ali Demir
2. Yönetmen: Elif Turgay
Görüntü Yönetmeni: Selim Demiratar
Sanat Yönetmeni: Zeynep Aslan
Müzik: Saki Çimen, Uğur Ateş
Oyuncular
Kıraç: Barış Falay
Feris: Canan Ergüder
Çınar: Fatih Artman
Dicle: Ahsen Eroğlu
Barış: Deniz Can Aktaş
Emir: Burak Tozkoparan
Peride: Ayşe Nil Şamlıoğlu
Beren: Yaprak Medine
Gülin: Gamze Karaduman
Jülide: Nazlı Senem Ünal
Emrah: Semi Sırtıkkızıl
Bekir: Bedir Bedir
Mayda: Aslı Mavitan
Leyla: Pınar Ünsal
Meral: Buse Sinem İren
Ece: Duygu Şen
Aydın: Beran Kotan
#MenajerimiAra #yanındayım

YORUMLAR
  • Nadiya Sarwar
    Nadiya Sarwar

    Beren aslında burda haklı Barış tamam seviyorsun anladık ama biraz kariyerini de düşünmesi lazım sürekli bir afra tafralar...

  • 40thivies
    40thivies

    Dicleyle barış başbaşa konuşurlarken o sirada merall ile aydina mutfakta neden bir sahne yazmasını ki ahh ekinnn

  • Begum Isık
    Begum Isık

    Ya bu barış ağzını açmadan konuştuğu için hiçbir şey anlaşılmıyor

  • Türkiye'deki Siyasi Partiler
    Türkiye'deki Siyasi Partiler

    Hayırlı günler rica etsem kitabımı alır mısınız? www.kitapyurdu.com/kitap/turkiyedeki-siyasi-partiler/536089.html&manufacturer_id=224720 Kitap tanıtım metni: Türkiye’de bu zamana kadar 331 siyasi parti kuruldu. Siyasi partilerle ilgili olarak pek çok kitap yazıldı. Ancak bu kitap farklı. Çünkü çok ilginç bilgiler var. Kitapta şu sorulara cevap bulacaksınız: 1997’deki MHP kongresinde Devlet Bahçeli nasıl genel başkan oldu? d’Hondt sistemi hangi seçimlerde uygulandı? Hangi parti teşkilatlara 9 oy kazandırma talimatı verdi? Ürkeklere değil erkeklere oy veren parti hangisidir? Devletin başına devlet geçecek sözü hangi partinin sloganıydı? Hangi bakan töreye aykırı hareket ettiği gerekçesiyle ihraç edildi? Hangi genel başkanın oğlu partisinden ihraç edildi? 5 ayda hem dibi hem zirveyi gören parti hangisidir? TBMM’ye giren ilk sosyalist parti hangisidir? Alevilerin ilk partisi hangisidir? Metin Feyzioğlu’nun dedesi ve aynı zamanda manevi babası hangi partinin genel başkanlığını yaptı? Fuat Köprülü’nün damadı kimdir? Zeynep Göğüş’ün babası hangi partilerde siyaset yaptı? Anayasa Mahkemesi üyesi Emin Paksüt’ün babası hangi partiden milletvekili seçildi? CHP sözcüsü Faik Öztrak’ın babası hangi partide siyaset yaptı? Turgut Göle kimdir? Nihat Erim’in kurduğu hükümetlerde hangi ünlüler yer aldı? Çağla Kubat’ın dedesi kimdir? Ali İhsan Göğüş kimin akrabasıdır? Fethi Çelikbaş hangi partilerden milletvekili seçildi? Hangi parti, hangi partiye grup kurmak için ödünç milletvekili verdi? Hangi parti 12 Eylül darbesini destekledi? Nabza göre şerbet vermeyin sözüyle ünlü siyasetçi kimdir? Necmettin Erbakan’ın ilk partisi neydi? Hangi partinin amblemi anahtardı? 12 Eylülcülerin partisinin adı neydi? İçindeki partiler 1-Cumhuriyet Halk Partisi 27 sayfa 2-Demokrat Parti 7 sayfa 3-Adalet Partisi 6 sayfa 4-Millet Partisi 2 sayfa 5-Cumhuriyetçi Köylü Millet Partisi 1 sayfa 6-Milliyetçi Hareket Partisi 15 sayfa 7-Türkiye İşçi Partisi 2 sayfa 8-Yeni Türkiye Partisi (1961) 1 sayfa 9- Yeni Türkiye Partisi (2002) 1 sayfa 10-Türkiye Birlik Partisi 1 sayfa 11-Cumhuriyetçi Güven Partisi 9 sayfa 12-Milli Nizam Partisi 2 sayfa 13-Milli Selamet Partisi 1 sayfa 14-Demokratik Parti 2 sayfa 15-Milliyetçi Demokrasi Partisi 2 sayfa 16-Anavatan Partisi 12 sayfa 17-Halkçı Parti 2 sayfa 18-Sosyal Demokrat Halkçı Parti 5 sayfa 19-Doğru Yol Partisi 40 sayfa 20-Refah Partisi 4 sayfa 21-Demokrat Türkiye Partisi 2 sayfa 22-Fazilet Partisi 2 sayfa 23-Saadet Partisi 2 sayfa 24-Milliyetçi Çalışma Partisi 1 sayfa 25-Demokratik Sol Parti 6 sayfa 26-İşçi Partisi 1 sayfa 27-Büyük Birlik Partisi 1 sayfa 28-Türkiye Komünist Partisi 1 sayfa 29-Yeni Demokrasi Hareketi 1 sayfa 30-Genç Parti 1 sayfa 31-İYİ Parti 5 sayfa 32-AK Parti 20 sayfa Notlar (Ekler) 18 sayfa NOT: HDP vb. katil partiler kitapta yok (Kahrolsun PKK. Ha PKK ha HDP ikisi de aynı) Kitapta 32 parti var 214 sayfa

  • N Öz
    N Öz

    Hmm ne kadar da Mantıklı bir barış havas. Give me MANTIKLI BARIŞ HAVAS.

  • Deniz Eraslan
    Deniz Eraslan

    Aynen baris yarin senin daha baska haberlerin cikacak bravo

  • Döndü Demirbas
    Döndü Demirbas

    UWU KRİZİNE GİRDİM ÇOK TATLILAR

  • Kadiriye ülkü Dilci
    Kadiriye ülkü Dilci

    Kıraç birkerede dicleye destek çık lütfen

  • Sizin Kanalınız Ve Muhabbet Kuşları Bilgi
    Sizin Kanalınız Ve Muhabbet Kuşları Bilgi

    Aydın ve meral aymer doğuyor

  • Firdevs Kar
    Firdevs Kar

    Ayrılma falan olmasın dizi çok sıkar . Barışın annesine sinir oldum . O kadın her girdiği yerde kötü rol oynuyor . Zaten bakışlarından belli ama umarım yanılırım . İyi biri olmasını umuyorum

  • Esra Yılmaz
    Esra Yılmaz

    Abi şu Meral'i bi kere dinleyin yaa kız herşeyi şak diye anlıyo

  • Mustafa Sebebci
    Mustafa Sebebci

    ya şurda bi tane erkek yorumu yok mu ya hep hatunlar yazmış.. neyse şanslıyım yorum yapıyorum :):):):):):))::):):):):):):) kızlar mutsuzluğu da var mısınız :):):):):):)

  • Fatma Berranur SEVENCAN
    Fatma Berranur SEVENCAN

    Arkadaşlar burada Meral ve Aydın var neden onların tepkileri gösterilmedi?????

  • Arda Tufan
    Arda Tufan

    Ya dijle ye çok üzüldüm çok zor durumda ya ya bunlar beren dil diyo savunuyolsr hain cikti

  • PARS REİS TEKİNOĞLU
    PARS REİS TEKİNOĞLU

    Meral ve Aydının zekası >>>>>>>>Hepsinin zekası

  • MELİSA
    MELİSA

    Önceden trendlere girebilmek için deli gibi yorum yapıyorduk

  • MELİSA
    MELİSA

    Her bölüm aşık oluyorum çifte

  • Ömür Çelik
    Ömür Çelik

    Seni hayatıma bir daha asla almayacagım!

  • ESİLA ÖZER
    ESİLA ÖZER

    Baya her şeyin üstesinden geliyor(!) Barış ortalığı yıktı be!

  • pqueen hayranı biri
    pqueen hayranı biri

    Yorumlar: Ya Dicle'ye çok sinir oldum ya Barış onun için bu kadar şey yaptı ama hala ona kızıyo Ben: Ya Barış sen salak mısın? Tüm reklam ve dizi tekliflerin bitti niye durup durduk yerde kavga çıkarıp kariyerine zarar veriyon. Galiba tek tuhaf benim sjxjxnndsnjdjdnxj

  • Eylül Dagli
    Eylül Dagli

    Bıktık Dicle nin salak ezik hallerinden. Aşkına yeteri kadar önem vermiyor. İşi önce geliyor.

  • Feyza Ezber
    Feyza Ezber

    el ele tutuşuyolar kadın zahmet edip çekmemiş bile git limon sat onurlu yaşa ablacım hadi ya

  • Elif Taşkıran
    Elif Taşkıran

    Merale bayılıyorum yaaaaaaaaa 😅 her şeyi çözüyorrr offf niye anlamıyolar merali dinleseler jeşke kız işte ne güzel diyor piskopat çekti beren paylaştı diyo işte meral haklı mk☹️☹️☹️☹️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😅😅

  • canan ylmzcn
    canan ylmzcn

    Dicle karakteri bu kadar kötü rol yapmaya devam ederse yapmacık sevimsiz diziyi bitirirsiniz. Her şeyi mükemmel yapıyor her hatadan bir şekilde sıyrılıyor saçma sapan bir hale geldi

    • Girls. G
      Girls. G

      Ahsen daha napsın kız gayet güzel oynuyor. Hadi o görecelidir diyelim dicle hangi olaydan sıyrıldı acaba?? Gayet basarili ve yaptigi hatalar yüzüne vuruluyor daha önce kovulmuştuda..

  • Sıddıka Çimilioglu
    Sıddıka Çimilioglu

    Barışın abisi köstebek mi yoksa herkesin odasına girmiş

  • Melina Ada
    Melina Ada

    behzat ç... sözün bittiği yerden yazmaya basladm

  • the ghost
    the ghost

    feriis çınaaarrrr

  • başak demir
    başak demir

    "Zannetmiyorum Beren'i Beren olduğunu." Şsleşslepw

  • bla bla
    bla bla

    3.çiftimiz: {Aydın Meral} ... sözüm senaristeğğğ

  • Gulsum456 456
    Gulsum456 456

    Bölümde yoktular diyebiliriz

  • Rabia Öztunç
    Rabia Öztunç

    Ay şu meral ile aydını çok yakıştırıyorum birlikte olsunlar

  • Serapp
    Serapp

    Aydın-Meral, Dicbardan daha çok dikkatimi çekiyor ya çok iyi oldular😍

  • KADİR ÖZER
    KADİR ÖZER

    Bu asabi agresif insan dan koca olmaz..Dicle babana karşı konuşman çirkindi..

    • Girls. G
      Girls. G

      Hahhah ne çirkini ya yıllarca yanında durmamış bir kere destek olmamış şimdi karışıyor dicle iyi bile davranıyor

  • white.
    white.

    Son sahnede diclenin saçı bir önde bir arkada

  • YUNUS_ KIZGINYÜREK
    YUNUS_ KIZGINYÜREK

    trwatch.info/ex/video/kmyM38epc6SYfsk.html

  • Öznur Topuz
    Öznur Topuz

    KİMSE DE ÇIKIP MUTSUZLUĞA DA VARIM REPLİĞİNİN BEHZAT Ç DE SAVCI ESRA NIN SÖYLEDİĞİNDEN BAHSETMEMİŞ🥲

  • Kübra Yıldız
    Kübra Yıldız

    Sonunda Barış söyledi sen Feris'in asistanı değilsin Ego''nun bir menajerisin yani kovulmıcaksın demek bu Dicle

  • zeynep
    zeynep

    hayırlı bi is icin geldik biz kızınız dicleyi oglumuz barısa istiyoruz .d

  • Sude Nur
    Sude Nur

    2:07 Yakın arkadaş gibi arkadaş nasilda hemen beren yapabilir diyorr👏

  • Güler Ertuğrul
    Güler Ertuğrul

    Çok üzgünüm ama Barış Dicle aşkı hiç hissedilmiyor, veremedi yönetmen.. aşklarına inanmıyorum.. Baba kız ilişkisi de inandırıcı değil, dokunmuyor.. seyirciye geçmiyor..

  • nobody
    nobody

    Herkesin barışın arkasında durmamasını beklerken diclenin yapması şoku

  • ökkeş imren
    ökkeş imren

    Dicle bu bölüm barışla hiç ilgilenmedi barış onun için herkese laf attı kariyerinden vazgeçti neler neler sayarsak sabaha kadar çıkamayıź bir dahakine lütfen çok ilgilensin admincim LÜTFENNN CANIM BENİM SÖZ DİNL3 DİCLEYE BENCİL ROLÜ VERMEYİN BU BÖLÜM SANKİ HEP KENDİNİ DÜŞÜNDÜ😔😏🙄

  • Maria Ayaz
    Maria Ayaz

    Bu Beren sıktı artık. Sırf bu kız yüzünden diziye ayda bir bakıyom

    • Arda Tufan
      Arda Tufan

      Ya berenenin gerçek yuznu bilse fenis kıraç bida yüzüne bakmazlar

  • Her Türden
    Her Türden

    trwatch.info/ex/video/kmyM38epc6SYfsk.html

  • ZeynepS flute
    ZeynepS flute

    Kıraç bu zamana kadar babalık yapmamışsın. Reddetmişsin. Hiç bir şeye hakkın da yok. Babalık tavırların canımı sıkıyor...

  • Yesim Geyik
    Yesim Geyik

    Lütfen dicle barışın yanında olsun hep birbirlerine destek olsunlar ve sevgili olmaya devam etsinler nolur

  • Yagmur Kayacan
    Yagmur Kayacan

    Barış a cok buyuk haksizlik bu bölüm ya Dicle sadece 5 dakika ayirip gidebilirdin çocuk o kadar kötü durumda sürekli sana mesaj atiyor ariyor sen ise 5 dakikani ayirip gidemedin bölümün sonuna kadar

  • Helin Özalp
    Helin Özalp

    Seyirci: Dicle ağlamaktan helak oldu Senarist: Daha yeni başlıyoruzz

  • Deniz Eraslan
    Deniz Eraslan

    Dicle bencil falan davranmadı hatta gayet olgun ve sakin davrandı barışın yüzünden kız işini mi bıraksın barış çocuk gibi davrandı ne saçma yorumlar var dicleyi suçlayanları anlamıyorum gercekten kız daha ne yapsın

  • Elina
    Elina

    Bence şu Denizcanla Ahsen gerçekten kavgalı(fotoğraf silme olayı) olduğu için böyle az sahne yazdılar. Çünkü başka bir açıklama bulamıyorum. Dicle Barış'a karşı çok soğuktu bu bölüm birlikte sahneleride çok azdı. Bazıları şimdi gelir aşk dizisi değil filan yazar. Arkadaşlar bu ikisi dizinin esas çifti ne kadar menajerlik işleniyosa o kadarda aşk işlenmeli. Aşklarını itiraf etmeleri için 18 bölüm bekledik şimdide 26 bölüm oldu hala bekliyoruz adam akıllı aşklarını yaşayabilmelerini..

  • Korecan Armyy
    Korecan Armyy

    Bu kadar boktan bi bölüm izlememiştim heralde tutarsızlıklarla doluydu bu bölümle alakalı hepimizin hayalleri vardı o mekandan el ele çıkmaları birbirinin ve sevgilerinin arkasında durmaları ama hiç biri olmadı bi açıklama bile yapmadılar basına bize anlamlı anlamlı işlenen o sevgi önemsizmiş hatta ortada bi ilişki yokmuş gibi gösterildi zaten Dicle’nin umursamazlığına girmiyorum bile saçma sapan upuzun kalben sahneleri yazacağınıza iki dk dicbar sahnesi koysaydınız keşke

  • GÜL TV
    GÜL TV

    Barisssssss çoookkkk tatlisinnnnnnn🤣🤣🤣🥰🥰🥰

  • NUR'un Kombinleri
    NUR'un Kombinleri

    DİCLE VE BARIŞ ERCİYES ' E GELSİNNN.

  • Melis OZCELIK
    Melis OZCELIK

    Şu Meral'ın alnından öpmek istiyorum gerçekten. Helal olsun valla

  • N Öz
    N Öz

    Şuan ruh halim 13. Bölümün sonu 14. Bölğmün başındaki barışın ruh hali. Siz beni fangörl yapıp böyle yerlere vuramazsınız....

  • N Öz
    N Öz

    Bu ne ya. Ferisi arayıp sorsana kovulmuş musun? Hadi burada soramadın, sabah arasana barışı kovmadı kızmadı bile diye. Dedikodulardan linçlerden kurtulmanın tek yolu “dünyanın en güzel kızı seni seviyorum “ postunun atılmasıydı, bölüm boyunca yapılan tek doğru hareket onu da barışın dengesizliğine bağlayıp, sildirip bi de üstüne özür mü dilettiniz.

  • çukur izleyenler dernegi
    çukur izleyenler dernegi

    ulan barışın karizması

  • Seren Tamgorgu
    Seren Tamgorgu

    Dicleeeee resmen barışa sırtını döndü yokmuş gibi davranıyor varsa yoksa iş çok saçma böyle saçma sahneler görmek istemiyoruz Dicleeeeeee😠😠😠😠

  • flying skirt
    flying skirt

    Dicle başlarım tribine ya , düzgün davran çocuğa !

  • yasemin krdt
    yasemin krdt

    ah Ekin ahhh dicleyi bu kadar ruhsuz yazmak ne bileyim kendi topuğuna sıkmak gibi bir şey

  • Tuana Tulum
    Tuana Tulum

    Aklıma hemen savcı esrayla behzatın gelmesi...

  • Kübra Yüksel
    Kübra Yüksel

    Bu bölüm aşırı kötüydü. Dicleye destek çıkılması ve irem derici sahneleri iyiydi. Ayrıca her şeye çözüm bulan ve genelde imkansızı başaran diclenin şekil değiştirip barışın evine girmemesi çok saçmaydı. Bölüm boyunca dicle saçmaydı. Son sahnede de hiç kimse yokmuş gibi eve girmesi de çok saçma olmuştu. Güçlü kız göstericez diye duygusuz yaptınız dicleyi.

    • Zeynep Dinç
      Zeynep Dinç

      Katılıyorum ya dicle iremin kullandığı siyah peruğu takıp girebilirdi diye düşünmüştüm izlerken

  • zeynep
    zeynep

    barış sen harikasın harika

  • Beyza Guler
    Beyza Guler

    Bu Dicle'nin hâlleri neydi bu bölüm? Neyin triplerine girdi çok pardon ben anlam veremedim bir türlü. Şu Ömer denen iti dövmesinin sebebini bile merak etmedi. İrem Barış'a bırakıcakken de evine gitti bok var gibi. Konuşalım dedi çocuk insan gibi, kabul etmiyor, arıyor açmıyor. Çok mu mühimdi adam arama partisi? İrem'e dese sanki kadın hayır diyecekti. Dellendirdi beni

    • Beyza
      Beyza

      O kadar haklısın kii.

    • Elif Sonmez
      Elif Sonmez

      Ağzına sağlık kanka

    • Yolunsonuumutlu
      Yolunsonuumutlu

      Daha haklı çok az yorum var

  • Hazal Demirtaş
    Hazal Demirtaş

    Dicle dünyayı kurtarıyor anasını satayım ya barış kaç kere aradı yazdı hiç mi vakti yok bu kızın

  • keleM SP
    keleM SP

    Mutsuzluğa davar mısın? Ben: evet davarım

  • Şeyma Özkan
    Şeyma Özkan

    BURDA BARIŞ'I BU KADAR KONTROLLÜ GÖSTERİP SONRADAN KONTROLSÜZ BİRİ HALİNE GETİRMELERİ ÇOK ALAKASIZ OLDU

    • ebsfbs
      ebsfbs

      Kesinlikle. Olay sicakken Makul makul konusuyor , ertesi gun ofkeli. Senaryo sacmaladi bu bolum. Belki de diclenin ortaya cikmak istememesine idi ofkesi ama yansitamadilar

    • EYLÜL MELEK SUMSAL
      EYLÜL MELEK SUMSAL

      Çoooook haklısın

  • zeynep
    zeynep

    Barış var da mutsuzluğa Dicle yok

  • Benedita Viera
    Benedita Viera

    BEREN 😠😈😠😈

  • Tuğçe
    Tuğçe

    Diclenin sevdiğine emin miyiz? izlerken bu sahne de sandık ki birbirlerine destek olacaklar Dicle napıyor aman sonra ararım menajerlik dizisi tamam da bu ikisi çiftse ben çift görmek istiyorum birbirine destek olan. Çınarla Jülide yi daha çok gördük sevgiliyken. Aydınla merali de sevgili yapın bi yanyana gelsinler düzgünce. herkesten daha akıllılar kimden şüphe edeceklerini iyi biliyorlar. berenim yapmaz diyorlar hala

    • Tuğçe
      Tuğçe

      @Rumeysa Bati evet feris gibi oldu birde sürekli bir oraya bir buraya gidiyor bu kız kendi mi başrol anlamadım

    • Rumeysa Bati
      Rumeysa Bati

      Gerçekten yaa Diclenin tepkileri aşırı sacmaydi. resmen kariyerini barıştan önde tuttu gibi bisey oldu /:

  • ayca
    ayca

    çınar gibi dostum olsun

  • Melek
    Melek

    Şu Meral'le Aydın'a da sahne yazın ya çok yakışıyorlar

  • hekimoğlunun zeyneple emreye örttüğü battaniye
    hekimoğlunun zeyneple emreye örttüğü battaniye

    trwatch.info/ex/video/mJmftKjKZKfJpr8.html

  • gizem boztaş
    gizem boztaş

    Barışla dicleye eriyorum bitiyorummmm

  • Selin Arslan
    Selin Arslan

    Kopukluklar tutarsızlıklar var Niye böyle :((

  • Beremida
    Beremida

    Bu bölüm mutsuzluğa yoklardı bence

  • Nehir
    Nehir

    Dicle sen çok güzel âşıktın, lütfen eski haline dön

  • Fava seat
    Fava seat

    Bölüm konusu #DicBar hiç #DicBar sahnesi yok..

  • Fava seat
    Fava seat

    Ayyy bu dörtlü çoook iyiii #DicBar #AyMer

  • Şeyma Değer
    Şeyma Değer

    Yemin ederim dicbardan çok kalben izledik bu nasıl bi bölümdü

  • Melek Kulac
    Melek Kulac

    27. Bölümü dört gözle beklicem diziyi izlerken kiriz geçirdim nerdeyse

  • Kayıp Prenses
    Kayıp Prenses

    Umarım sonraki bölümde daha uzun bir DicBar sahnesi verirsiniz.Faydalansın yavrucaklar diye 2-3 dakikalık sahnelerini koymuşlar yaa

  • lmixerss
    lmixerss

    Dicle tabiiki kariyerini daha çok umursayacak bence de çok doğaldı

  • Orhan Yaşar
    Orhan Yaşar

    Barış artık saklamamalı

  • Cansu Gelmez
    Cansu Gelmez

    Sonunda güzel giydirmeye başladılar dicleyi 🥰😂

  • zeynep
    zeynep

    Ay gayet güzel bölümdü boş yere DicBar yok yazıp insanların moralini bozmayın

  • Orhan Yaşar
    Orhan Yaşar

    Daha çok dicbar olmalı

  • Ceren Demir
    Ceren Demir

    Yemin ederim dizinin nasıl devam edeceğini düşünürken Diclenin hızlıca mekandan çıkacağını biliyordum hatta fragmanlardan birinin yorumuna yazmak istemiştim ama unutmuştum keşke unutmasaydım kddkkdkdk

  • zeynep13
    zeynep13

    Bu dizideki karakterlerin hepsi salaklaşmaya başladı aydınla meral dizinin en zekileri vallaha şıp diye anlıyorlar bu salak dicle ve barış da sanki daha önce kötülük yapan beren değilmiş gibi davranıyorlar off cidden çok saçma zaten feris de bu bölüme kadar aptal gibi anlamadı arlarında ilişki olduğunu bütün o gözünün önünde geçekeleşen şeye rağmen

    • Mert Cırt
      Mert Cırt

      Çok haklısın

  • Esra
    Esra

    Barış her zaman Dicleyi korudu kral hareket

  • rosy745
    rosy745

    Aman ne güzel iki bölüm güldük diye senarist kafamıza etti

  • F G
    F G

    Dicleciğim ayağın taşa takılsa Berenden billll

  • Z Y
    Z Y

    Şu dörtlüyü daha sık mı gorsek artık¿¿¿¿¿

  • Nur Sima
    Nur Sima

    Aydın ve Meral’in zekası > hepsini zekası 😂

    • Stranger Things
      Stranger Things

      Bu niye bu kadar doğru😂😂Alfa çift işte

  • Nisa A.
    Nisa A.

    O sahne paylaşılmamış yanlış bakmadıysam ama yazmaya değer. Ne dedi Meral "Değiştiremeyeceğin şeyler için üzülmeyi bırak,en çok üzülen sen olursun." Manidar 📍

  • N Öz
    N Öz

    Hayır bölümü unutmak için eski güzel kesitleri izleyeyim diyorum ama dicleyi görünce sinirim tepeme cıkıyor 😂 gerçekten önceki bölümlerde küsüp bırakanları o kadar net anladım ki laldlfg

    • Zehra Araz
      Zehra Araz

      Ayneennnn

  • Daisy Johnson
    Daisy Johnson

    Meral iç sesimizz jdndjfnffn

  • Zeynep Doğan
    Zeynep Doğan

    Barışın dizi reytingleri kötü gelse hemen görüntülü arayıp konuşan Dicle Barışa bu bölüm iki dakika ayıramadı. Dicleyi güçlü göstermeye çalışıp bu kadar duyarsızlastirmanin mantığı neydi bu bölümya.

    • N Öz
      N Öz

      @Zeynep Doğan umarım niyetleri bitirmek değildir. Sezon sonunda final yapacak olursa ayırıp sezon sonunda barıştırabilirler yani final olarak bu şekilde bitirebilirler. Gelecek sezon da olacaksa tam tersi ayırmayıp gelecek sezon bitirebilirler yaz girmiş barış gitmiş falan olabilir diye düşünüyorum.

    • Mert Cırt
      Mert Cırt

      @Zeynep Doğan inşallah ya senaristin vardır bir bildiği

    • Zeynep Doğan
      Zeynep Doğan

      Aralarındaki o naif ilişki böyle tutarsızlıklarla gerçekten anlamını yitiriyor. Haftayaki bölümde umarım telafi ederler bu durumu.

    • N Öz
      N Öz

      Yani bi dizi karakterine kızılır mı diyecekler ama... yaptığı şeyin güçlülükle uzaktan yakından alakası yoktu.

    • Asistan Kız
      Asistan Kız

      Dicle, Feris ve Kıraç'la takıla takıla onlara benzedi iyice, işkoliklik Feris' ten, duygusuzluk Kıraç'tan şkşjşjşjşkşşkk

  • Jenni
    Jenni

    Burdan anladigimiz, dicle mutsuzluga yokmus arkadaslar :((

  • Busra Yilmaz
    Busra Yilmaz

    SENARİST BEN SENİN YAZCAĞIN SENERYOYA ... DİCLE VE BARIŞ' TAN NE İSTİYOSUN?? YAAAAA BIRAKTA MUTLU OLSUNLAR😁

Sonraki