Mucize Doktor 51. Bölüm 2. Fragmanı
00:47
2,079,961
Reddit
Mucize Doktor yeni bölümüyle 4 Mart perşembe günü FOX'ta 🤯
Mucize Doktor Resmi TRwatch Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2k2MEqN
Mucize Doktor Ailesine katılmak için: bit.ly/3aNV2QE
Oyuncular:
Taner Ölmez
Onur Tuna
Sinem Ünsal
Zerrin Tekindor
Hazal Türesan
Murat Aygen
Fırat Altunmeşe
Hakan Kurtaş
Hayal Köseoğlu
Bihter Dinçel
Ezgi Asaroğlu
Ve
Reha Özcan
#MucizeDoktor #MfYapım #GoodDoctor

YORUMLAR
  • ErayBeyy06
    ErayBeyy06

    50. Bölüm 2 saatlik bulamıyom

  • Nihat Cayiroglu
    Nihat Cayiroglu

    ß

  • Aslıhanım Mavişim
    Aslıhanım Mavişim

    😴🤗😴🤗😴😶🥴😷😈👿👿👿👿👿👿😴😶😶😴😴😴😴😥🥱😓🥱🤐😵🤔😐🤑🤧😶🥱😶🤥🥱😴🥱😓🤮🤮🤮🤮🤮🤮😴🤗😓😧😓😧🥵😦😴🤔😧😴😰😡🥶😰😰🥶😰😰😡😤😤😭🤯🥺🤬😡😔😡😱🥺🥺🤗🤔🤬😨😳😨🥰🧐🤩😔😣🥰😣😋😟🥳🙁😞😣🤯😣🤯🤯😣😭🤣🤣😋😋🥰

  • Aslıhanım Mavişim
    Aslıhanım Mavişim

    🤪😛😂🙂😛🙃🧐🧐🙃🧐🤩🙃🙂😅😎😛😗🥲😗😛😛🥲😝😝🥰🙂😃😂🙃😁🥰😍😋😀😇🤓🙂🥳🥳😘😘😘😞😎🤪🤪😘😂🤪😘😗😂😂😗😗😗😗☺️😄😄😄🥲😝😉😄🧐😇🙂🧐☺️😅☺️😄😅😉🙃😄😄😘💖😎😋😎☺️😎😎😞😝😝😋💙😋😝😗😋😋😋🥲😡😡😡🥲😡🥲

  • Mesut Altunışık
    Mesut Altunışık

    HERKESTEN KAÇMAK İSTİYORUM HİÇ KİMSEYİ GÖRMEK İSTEMİYORUM BİR TEK ADİL HOCAMI GÖRMEK İSTİYORUM

  • Hatice Develer
    Hatice Develer

    Benden saklamana gerek yok sevgilim birlikte üzülebiliriz ne guzel dedi öyle.....

  • İTÜ YOLCUSU
    İTÜ YOLCUSU

    ya fragman atın oyalamayın yatcam ya yks ye giricez şurda zaten stresliyiz

  • Esneray Minaz
    Esneray Minaz

    Vuslat gelene kadar butun aile severek izliyorduk diyebilirimki tek izledigim dizi idi senarist gitti entrika karistirdi ve vuslat olayni cok uzattu onun icin artik izlemiyoruz hep kotuluk entrika normallesin artik

  • Sinem Suvay
    Sinem Suvay

    Ya şimdi bu bölüm bitti tam doruk sahnesi geldi eylencem dedim gerilim yapıp diziyi bitirdiler 🥴

    • Eliz Potter
      Eliz Potter

      Ya aynen ya ama bu bölüm Doruk hakkında bir şeyler daha öğrendik kadına kendini anlatıyordu

  • SPECTREZ
    SPECTREZ

    Dizi bittikten sonra videoları niye bu kadar bekletiyorsunuz. Ana sayfamda bu bölümün videoları var ama giremiyorum. Bu kadar geç bırakmayın.

  • Netveri
    Netveri

    ezgi asaroğlundan ( ezo'dan ) güzel kadın varsa söyleyin

    • Netveri
      Netveri

      @Mucize Doktor oda güzel de benim için ezo

    • Mucize Doktor
      Mucize Doktor

      SİNEM ÜNSAL

  • Taş Kafa
    Taş Kafa

    bölümü izleyemedim kütfen acilen internete yükler misiniz?

  • isimsiz
    isimsiz

    Senarist biz görmemiş gibi yaparız ezoyla vuslatı çıkarın hastaneyi adil hocanın mirasıyla kurtar mış gibi yapın biz hiç girmemiş ler gibi devam ederiz 🙁 Şu adil hoca 2-3 bölüm erken ölseydide mirasiyla kurtarsalardi hastaneyi su vuslat a kalmazdı

  • Beyhan #freeporcay
    Beyhan #freeporcay

    Ezo diziden çıksın diyenlerin hepsi kafamdan çıksın

  • Beyhan #freeporcay
    Beyhan #freeporcay

    Farkettiniz mi ya?Ezo elma yiyor,Doruk elma yiyor...Çaktınız mı?

  • Zehra Ece
    Zehra Ece

    Sabah 08:30’da dersim var ve ben fragmanı bekliyorum QDLŞWÖXPWM 😌

    • Beyhan #freeporcay
      Beyhan #freeporcay

      @Zehra Ece Aslında doğru söylüyor. "8:27" şeklinde değil "8.27" şeklinde yazılır. Önceden dediğin gibi yazılıyordu ama artık değişti,nokta ile kullanılıyor. Telefonda öyle göründüğüne bakma. Bu arada normalde insanların yazım hatalarına bakmam ama söylemek istedim

    • Zehra Ece
      Zehra Ece

      @ÖĞRETMEN slm şuan saat 08:27 ve tam bu şekilde yazılmış ayrıca `😏’ bu emojiyi kullanınca hawli olumuyosun

    • ÖĞRETMEN slm
      ÖĞRETMEN slm

      Yazım hatası yapmışsın,8:30 öyle yazılmaz böyle yazılır 8.30 .😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏

    • Sarp Yalçın
      Sarp Yalçın

      Aynı

    • Beyhan #freeporcay
      Beyhan #freeporcay

      Ben de

  • Revan Ekberov
    Revan Ekberov

    Lan

  • Perks of Being a Wallcrawler
    Perks of Being a Wallcrawler

    Şu ezo yla anası ne gereksiz karakterler yaa 😑 Dizi zaten saçmaydı şimdi daha saçma bir hal alıyor 😑

  • Selman Yağdı
    Selman Yağdı

    Her like senaristin derhal senaryoyu toparlamasi, ezo ve vuslatın diziden çıkması için

  • Seda Uzun
    Seda Uzun

    Doruk ezo ve yeşil elma olayı anlayanlarrrrrrrrr kskskslsllss

  • Ahmet Kibar
    Ahmet Kibar

    Ezo ve vuslat gitsin artık

  • Keziban Güler
    Keziban Güler

    Şu hastaneyi alan kadina çok sinir olduk açılmaz diziden çıkarsalar çok ıýi olaçak dizinin içine ediyor

  • Ziya Abbasov
    Ziya Abbasov

    Senarist diziyi iyice Brezilyanin 1000 bolumluk entrikali dizilerine cevirmis artik.Bir bu dizi farkliydi saolsun aynilastirdi

  • Hİ- RA
    Hİ- RA

    YA İYİCE SAÇMALAMAYA BAŞLADINIZ KİMSE KUSURA BAKMASIN. EZO NE ALAKA ?? BİR AN ÖNCE VUSLAT VE EZO GİTSİN VE ALİ NORMAL BİR HAYAT YAŞASIN. MUCİZE DOKTORU ÇOK SEVİYORUM AMA YANİİ...

  • Metin Uysal
    Metin Uysal

    BU DIZININDE ICINE ETTILER.TIPIK TIURK KAFASIYLA.ENTRIKA.KOTU KADIN VS.HEKIMOGLU IZLENIR BU COP OLDU.

  • ミ BerraE. 彡
    ミ BerraE. 彡

    Senarist senin yapacağın işe... Ezo'yu fazla görmezsek iyidir dedim. Bilerek mi yaptın acaba??!! Melek kalpli kızı da iyice gıcık edeceksin. Ha bu arada Ezo ve Doruk olabilir gibime geliyor. Yeşil elma. 😉

    • Beyhan #freeporcay
      Beyhan #freeporcay

      Ay evettt.Ezo ve Doruk yeşil elma yiyorduu

  • ensofati
    ensofati

    Beyler ezoya sınır olan bir tek ben miyim acaba

  • utku cebiturk
    utku cebiturk

    yeter artık bi ali hayatı "normal" bi şekilde yaşasın

  • TAJ. QUEEN
    TAJ. QUEEN

    neden bölüm inmedi ???

  • Tuğçe Bayar’ın Eğlenceli Dünyası
    Tuğçe Bayar’ın Eğlenceli Dünyası

    Ferman bi ara Tanjuya çok pis dalcak varya ufffff

  • baco
    baco

    4 kişi büyük bir aşkla izlediğiz diziye bu iğrenç bölümüyle veda ettik.bu bölümü yazsn yöneten herkezin...

  • Ozcan Soy
    Ozcan Soy

    Senoryoyu yazan lüften eski bolumlere don iyicene sacmaladilar ezo ve annesi aliyi esir aldilar yani benim anlamadigim adil hocanin cektigi kamara cekimi neden izlemeye almadilar cok sacma yani su cadinin foyasi ne zaman meydana cikacak bakalim birde bence ezo annesinden aliyle nazlinin kotulugunu istedi

  • Suskun
    Suskun

    Adil hocam gözlerim hep seni arıyor

  • kübra sevgi
    kübra sevgi

    ezo yetmezmiş gibi bide annesi geldi ezo ve vuslat gitsinnn

  • Zümra ALTINER
    Zümra ALTINER

    Ya lütfen Fermanın da önemini anlasınlar yaaaa 🧐🧐🧐😀😀😭😭😇😇

  • Selma Yahsi
    Selma Yahsi

    Bence mucize doktor yerine vuslat ve ezo diye adını değiştirin olması gereken adil hoca yok vuslat ve ezo var ikiside gereksiz bu dizide mucizeligi kalmadı zaten dizinin saçmaladı senarist ne anlatmak istiyorsa kimse bir şey anlamıyor

  • baco
    baco

    Yazıklar olsun.Mucize doktor izleyemiyoruz artık.Aşk ihtiras,sizin yapacağınız işe ....Dallas izliyorum sanki...

    • Beyhan #freeporcay
      Beyhan #freeporcay

      Harbi ya aşk girince dizi iğrenç oluyor

  • Suskun
    Suskun

    Şimdide tehdit vuslat ah vuslat

  • Suskun
    Suskun

    Bu vuslatı atın yada adil hocayı geri getirin delirtti beni vuslat.

  • Sevgi Yuce
    Sevgi Yuce

    @berataliyılmaz

  • {Just•Gril}
    {Just•Gril}

    mucize doktor haterlerine 🖕🏻✌🏻

  • {Just•Gril}
    {Just•Gril}

    Buarada fim(dizi) olsa bile şu kadıdan (ezonun annesi) nefret ediyorum

  • polat çelik
    polat çelik

    Alinin maaş gününü çekin bide 😆😆😆 maaşı alırken kira öderken faturaları öderken yemek yaparken evi temizlerken vs.

  • Nurane Bayramova
    Nurane Bayramova

    Vuslatla kızı bu diziye hiç yakışmadı

  • Azra Azra
    Azra Azra

    EZO ALİDEN KOPUYOR KÖTÜ YANI ALİ NAZLI İLE BİRLEŞİYOR İŞTE O GÜNÜN KONUSU

  • Elnur Abdullayev
    Elnur Abdullayev

    Simdi Ali Ezodanmi hoslaniyor hemde Nazlidanmi??

    • Səadət Ağazadə
      Səadət Ağazadə

      Hayır, yıllardır otixmli olduğu için yalnız bırakılan ali şimfi vuslatın zoruyla ezoyu yalnız bırakıyor. Ali de ezo da arkadaş hislerini besliyor. Ezo sadece kırgın

    • Serdal Arslan
      Serdal Arslan

      Yok alinin kafası karsıyo Ezo demekki aliye bişeyler diyo benden nazlı için mi arkadaslıktan ayrıldın diyor ali otizmli oldugu için tek kişiye asık olabilir o da nazlısı tabiki

  • Azra Azra
    Azra Azra

    ADAM YAMYAMMI BİRİNİ Mİ YEMİŞ??

  • erayy ??
    erayy ??

    O şey değil ya benim kardeşim ıhıh

  • Cemre Demiray
    Cemre Demiray

    Ben yanlış duydum galiba Nazlı ''SEVGİLİM'' mi dedi?

    • Serdal Arslan
      Serdal Arslan

      Ewet bnece ali orda adamla konustuğu anlamadığı için nazlıda beraber uzulebiliriz diyor ve adıl hocanın odasına gidiyolar ve uzuluyo lar

  • LaMa WaGeN
    LaMa WaGeN

    Ne zaman gelio 51?

  • Myna Sman
    Myna Sman

    شكرا علي الترجمه ❤️

  • Jurassic Gameplayworld
    Jurassic Gameplayworld

    Sabırsızım akşama

  • Huseyn Budaqli
    Huseyn Budaqli

    Ali nazliyla muzuyu aski eylenceyi oyrendi onlari bozmayin

  • Huseyn Budaqli
    Huseyn Budaqli

    Onda aliyle nazlinin barismasinin anlami qalmaz

  • Huseyn Budaqli
    Huseyn Budaqli

    Aliyi ezoya asik etmeyin

  • İsmahan Buroğlu Saruhan
    İsmahan Buroğlu Saruhan

    0:21 adam ağlamıyor ki 😅😅

  • OZ MOZ
    OZ MOZ

    bi kaç saat kaldı... haydi bakalım

  • Nazlı Er
    Nazlı Er

    bugün günlerden mucize doktor 😘😘😀😀😀😀😀😆

  • adem kaya
    adem kaya

    keşke doktor eylül gelse mucize doktora

    • Səadət Ağazadə
      Səadət Ağazadə

      He valla kalp atışı - eylül erdem

    • Zeynep D
      Zeynep D

      AA EVET ÇOK GÜZEL OLURDU

  • Deniz Can
    Deniz Can

    Akşama herkeze iyi seyirler DOSTLAR❤️😘✌️

  • Səadət Ağazadə
    Səadət Ağazadə

    Senarist lütfen bu Cümleyi ali vefanın ağzından nazlıya söyletin: İki insanın anlaşa bilmesi için kusursuz olması lazım değil, bir biri ile geçine bilmesi sabr ede bilmesi lazım

  • Serkan Tekin
    Serkan Tekin

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭AAA TRENDLERDEN DÜŞMÜŞ😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • Irmak Doğan
    Irmak Doğan

    Moralim bozuluyo

  • Ela Emecen
    Ela Emecen

    Bu gece

  • farmasi besel
    farmasi besel

    Ezo aliye kin tutuyor

  • OZ MOZ
    OZ MOZ

    Adminin yayınladığı resim süper...

  • bilal kundakçı
    bilal kundakçı

    NEY ADAM KARNINDAYKEN İKİZİNİMİ YEDİZİN HAYAL GÜCÜNÜZ MUHTEŞEM

    • Asya
      Asya

      Bu vaka gerçekten alınma onu ne yapacağız?

  • Meltem Ipek
    Meltem Ipek

    Vuslat kesin ezoya nazli istemedi seninle gorusmesini diyecek

  • Hayalet Gamer HD
    Hayalet Gamer HD

    Ali anlatsa dese ezoya anan olcak cadı beni tehdit etti dese

  • Emrullah Akdeniz
    Emrullah Akdeniz

    İki insan ancak böyle birbirini sever ali ve nazlı ıyiki mucize doktor var

  • Natiq Agali
    Natiq Agali

    Neden Ezo Aliye kızarken Vuslat oradan geçiyor?!!!?!!???!????!?!??!?!!!!?!??!

  • Zeynep Yılmaz
    Zeynep Yılmaz

    HADİ AKSAMA KADAR 2 MİLYON İZLENME OLALIM

  • Səadət Ağazadə
    Səadət Ağazadə

    Ezo ile doruk aşkı doğacak diyenler?

  • Melek Rasia Arıkoğlu
    Melek Rasia Arıkoğlu

    NE 52.BÖLÜM DOKUNARAK DANS MI

  • BİRSEN sellahattin eyyubi
    BİRSEN sellahattin eyyubi

    Adamın karnında bebekmi var benmi yanlış anladim

  • TUANA KALE
    TUANA KALE

    Aliyle Nazlı bir türlü birlikte olmadılar hep bişiy çıkıyor

  • Hatice Elif Yalçın
    Hatice Elif Yalçın

    Yaaaaa yeterrrrrr Bi video atınnnn

  • ELİF ÖZÇELİK
    ELİF ÖZÇELİK

    Lütfen bakın Allah rızası için gözünüzün yağına ekmek banayım şu diğer sahneleri de yayınlayın (50. BÖLÜMÜN)

  • Nazlı Gülengül
    Nazlı Gülengül

    Yalnız Ali'nin durumu bir yandan onu seven kız bı yandan sevdiği kız bı yandan kabusu vuslat ohooo bu durumda olacağıma gidip bin yıl daha komada yatsaydim daha iyi ahh alivefacim

  • Ece Duman
    Ece Duman

    BUGÜN GÜNLERDEN MUCİZE DOKTOOORRR

  • Emirhan Üzüm
    Emirhan Üzüm

    İyu bir bölüm olsun hadi bkm

  • Ducky
    Ducky

    English subtitles yayy

    • Enis
      Enis

      @Ducky o-okay?

    • Ducky
      Ducky

      magic

    • Enis
      Enis

      @Ducky there is only turkey, How can you be in there?!

    • Ducky
      Ducky

      @Enis What happen!

    • Enis
      Enis

      Are you sure about that?

  • Haseki Hürrem Sultan
    Haseki Hürrem Sultan

    Yorum yapın

  • Eren Hün
    Eren Hün

    Adil Hoca yarım maaşlamı devam etse :)

  • Kadir Karadaş
    Kadir Karadaş

    Artık Ali nin mucizelerini göremiyoruz gittikçe yaz dizisine dönüyor bir an önce değiştirilmesi gerek ama çok seviyorum nedense diziyi

  • O N U R
    O N U R

    salın giremez daha tr3ndlere

  • Ali Erenbilge
    Ali Erenbilge

    Yav arkadaş demir alsana sen hastaneyi gitsin vuslat

  • Hasan Sefa Okçu
    Hasan Sefa Okçu

    TR3ND

  • Hasan Sefa Okçu
    Hasan Sefa Okçu

    TR3ND İÇİN

    • Sqxrnn
      Sqxrnn

      2. Kez Tr3nde giremez.

  • Hasan Sefa Okçu
    Hasan Sefa Okçu

    ÇÖKÜN YORUMLARA

  • Esen Yazaroğlu
    Esen Yazaroğlu

    Ali❤Nazlı

  • cemremin._. gulusu
    cemremin._. gulusu

    İyi ki varsın Nazlı...

  • Sena Nur
    Sena Nur

    TEKRAR TR3ND İÇİN YORUM ALTI

    • Sena Nur
      Sena Nur

      @Sqxrnn :(

    • Sqxrnn
      Sqxrnn

      2. Kez tr3nde giremez.

  • Sena Nur
    Sena Nur

    TEKRAR TR3ND İÇİN YORUM BES

  • Sena Nur
    Sena Nur

    TEKRAR TR3ND İÇİN YORUM DÖRT

  • Sena Nur
    Sena Nur

    TEKRAR TR3ND İÇİN YORUM UC

  • Sena Nur
    Sena Nur

    TEKRAR TR3ND İÇİN YORUM İKI

  • Sena Nur
    Sena Nur

    TEKRAR TR3ND İÇİN YORUM BIR

  • Sena Nur
    Sena Nur

    TEKRAR TR3ND İÇİN YORUM

  • Jenn N.
    Jenn N.

    keske artik Ali basasistan olsa ya cok icimde kaldi mucize doktor basasistan olamadi resmen

    • Serdal Arslan
      Serdal Arslan

      Olcak bence vuslatın fisini çektiği zman olcak bnece

Sonraki