[MV] eAeon(이이언) _ Don't(그러지 마)(feat. RM)
3:41
9,325,217
1theK (원더케이)
Reddit
[MV] eAeon(이이언) _ Don't(그러지 마)(feat. RM)
Director 전용현
Starring 서지수, 이재민
Hair&Make up 화영
Colorist 김수빈
CG 김이안
AD 박현, 고상현, 송호중, 이선
Management 현지엽

K-POP Wonderland, 1theK
K-POP의 모든 즐거움을 1theK(원더케이)에서 만나보세요! :)
Welcome to the official TRwatch channel of K-POP Wonderland, 1theK
""1theK Originals"" Subscribe 👉 trwatch.info
[Notice] 1theK TRwatch is also an official channel for the MV, and music shows will count the views from this channel too.
[공지] 1theK TRwatch는 MV를 유통하는 공식 채널로, 1theK에 업로드된 MV 조회수 또한 음악방송 순위에 반영됩니다.
#NEWRELEASE#MV#1theK#원더케이
▶1theK YT : trwatch.info
▶1theK FB : facebook.com/1theK
▶1theK TW : twitter.com/1theK
▶1theK Kakao : goo.gl/otRpZc
▶1theK TikTok : vt.tiktok.com/2mSMBS"

YORUMLAR
  • Stayıldış
    Stayıldış

    Ben bi şey dicem ama şey yapmayın 😬 Kesinlikle övünmek için söylemiom Ben okul birincisiyim bu yüzden LGS de kendime güveniom amağ... niyse😞

  • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
    Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

    Yıldız aşkm sınava girerken beynini ödünç alabilirmiyim

    • Stayıldış
      Stayıldış

      Seve seve asqım

  • kedy elf
    kedy elf

    Sayısali hallederseniz çok şey katar mesela fen mat aşırı derecede puan getirir size Türkçe soruları genelde uzun oluo ama kolaylar mantık yolundan gidip dikkatinizi verirseniz raaad yaparsniz

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      Ztn fenle matematiği düzelmeye çalışcam yoksa bku yerim

  • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
    Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

    Ben ölim lan şimdiden ☺

    • Zehra
      Zehra

      deme öyle ya lütfen

  • Zehra
    Zehra

    istediğim lise %10 luk bi anadolu puani gecen yil 402 ymis puani biraz daha zorlamam lazım yoksa olmaz

  • Maknaerella Baby
    Maknaerella Baby

    Şu editlerle nasıl öpüştürüyorlar snsnsj

    • kedy elf
      kedy elf

      Maknaem fesat olmicm iki dk sonra;

  • Stayıldış
    Stayıldış

    Benim 475 en yüksek 🤧

    • Stayıldış
      Stayıldış

      Yani biraz akıllı olabilirim övünmedim yanlış anlamayın

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      MAŞALLAH

    • kedy elf
      kedy elf

      Çok iyi

  • Tr.Forever A.R.M.Y #Butter #mescidiaksa
    Tr.Forever A.R.M.Y #Butter #mescidiaksa

    Benim LGS yüzdelik dilimim %31

  • Tr.Forever A.R.M.Y #Butter #mescidiaksa
    Tr.Forever A.R.M.Y #Butter #mescidiaksa

    Woah çok güzel bir grubun çok güzel bir şarkısı çıktı 😍

    • Tr.Forever A.R.M.Y #Butter #mescidiaksa
      Tr.Forever A.R.M.Y #Butter #mescidiaksa

      @Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri bilmiyorum ki aşkm blitzers Official yazıyor

    • Tr.Forever A.R.M.Y #Butter #mescidiaksa
      Tr.Forever A.R.M.Y #Butter #mescidiaksa

      @Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri hoş buldum definem

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      Adı ne şarkının

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      Hoşgeldin aşkm ❤

  • kedy elf
    kedy elf

    Yaaa benim puanım da mesele istediğim liseyi tutmadı ama sadece puanla okula giriosun diye bı şey yok mesela ortaokul ortalamalarin 6,7,8 ve devamsızlıga bakarak alan güzel Anadolu liseleri var ben de o şekilde alan bı liseye yerlestim

  • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
    Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

    Benim en yüksek puanım 264 😞

  • Zehra
    Zehra

    matın 10 tanesini boş bırakıyom geri kalanini da salliom ve gecen 7 y 3 d cikmis matematik hocam sonucumu gordu kadinin yuz ifadesi😂

  • Wendy León
    Wendy León

    💜Vamos apoyemos a nuestro líder 💜 💜 BTS SON SIETE💜

  • Tr.Forever A.R.M.Y #Butter #mescidiaksa
    Tr.Forever A.R.M.Y #Butter #mescidiaksa

    Deneme

    • Tr.Forever A.R.M.Y #Butter #mescidiaksa
      Tr.Forever A.R.M.Y #Butter #mescidiaksa

      @Stayıldış yey

    • Stayıldış
      Stayıldış

      Başarılı Unicornum

  • Stayıldış
    Stayıldış

    10 gün hiç durmadan çalışırsam 450 puan yapabilirim ama calisasim gelmio 😞

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      Benimde ya

    • Stayıldış
      Stayıldış

      İnanmayan inan masin

  • Zehra
    Zehra

    dün girdiğim denemeden 352 mi ne almışım çok düşük 18 günde 400 olmaz gibi umarım olur

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      @Zehra evet

    • Zehra
      Zehra

      @Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri iyi mi?

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      Aşırı iyi lan

  • Maknaerella Baby
    Maknaerella Baby

    Eşim...

  • kedy elf
    kedy elf

    Matim berbatti yani 8 soru salladım 4 tane tuttu 4 tane yanlış geldi zaten 3 doğru 1 yanlış götürdüğü için mat netim 3 geldi

  • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
    Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

    Okullar açık olsaydı herşey daha güzel olabilirdi ⛄

  • aze blimy
    aze blimy

    Geldiiim Hooop gittim

    • Stayıldış
      Stayıldış

      @aze blimy sende loğ~

    • aze blimy
      aze blimy

      @Stayıldış sanada iyi geceler cilekiiim kendine iyi bak loğ~

    • Stayıldış
      Stayıldış

      Yiağ biraz daha kalsaydın niyse görüşürüz iyi geceler kelebeğim 💖

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      Hoşgeldin ve bb

  • Zehra
    Zehra

    sadece mat sorunlu diğerleri iyi🤢

  • Areli Alvarado
    Areli Alvarado

    "Vamos army si se puede los 10 MILLONES Falta poco"

  • Stayıldış
    Stayıldış

    Mat yeni nesil yapamıom 😞

  • Liz Antonio
    Liz Antonio

    jooooooyiiiiitaaaaaaaa

  • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
    Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

    Sadece türkçe ve dinim çok iyi geriye kalanlar çöp 😞

    • Stayıldış
      Stayıldış

      🤧

    • Zehra
      Zehra

      😞☹

  • Maknaerella Baby
    Maknaerella Baby

    Çok sıkıcıyım bu geceden birşey olmaz ya

  • kedy elf
    kedy elf

    Lgs full dikkat ya ben o kadar az çalıştım ki yinede yapabildim tek sorun matti diğerlerinden dikkat hataları olmuştu bı de kaydirma falan dikkat et edin o kadar

    • kedy elf
      kedy elf

      @Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri 365 civarı

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      Puanın kaçtı

    • Maknaerella Baby
      Maknaerella Baby

      Hiçbir halt bilmiyorum sanırım girmiyeceğim

    • Zehra
      Zehra

      benim de mat😞

  • Wendy León
    Wendy León

    💜Vamos por los 10 millones falta poquito 💜

  • Stayıldış
    Stayıldış

    Selam

    • Stayıldış
      Stayıldış

      @aze blimy hoş buldum kxkjhkxijsjhx

    • aze blimy
      aze blimy

      Hosgeldiiin jsodbxisnxisn

    • Stayıldış
      Stayıldış

      @Maknaerella Baby hoş buldum maknaems

    • Maknaerella Baby
      Maknaerella Baby

      Hoşgeldin aşkıms

    • Stayıldış
      Stayıldış

      @kedy elf hoş buldum aşq

  • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
    Watermelon Suga'm #karpuz sevin

    Her paylaşımında ml ml şeyler paylaşan arkadaşım beni engeller misin yeteeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
    Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

    Başlarım siğiline ama yeter 😭

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      @kedy elf ilaç sürüyon oda çok yakıo

    • kedy elf
      kedy elf

      Nasi geçio askimm o

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      @Stayıldış ama çok acıo

    • Stayıldış
      Stayıldış

      Ağlama

    • Zehra
      Zehra

      sakin ol aşkm

  • Wendy León
    Wendy León

    L-army 💜🇲🇽💜🇲🇽💜

  • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
    Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

    Canım yanıyo 😫

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      @Zehra saol aşkm

    • Zehra
      Zehra

      @Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri geçmiş olsun

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      @Zehra elimde büyük bi siğil çıktı ilaç sürdüm şuan yanıyo

    • Zehra
      Zehra

      ne oldu

  • yoongi
    yoongi

    vamor army! sigamos con el str34m

  • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
    Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

    Beni öldürün lağn 😭

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      @Zehra evet 😭

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      @kedy elf elim çok acıyo 😭

    • Zehra
      Zehra

      hyr😭

    • kedy elf
      kedy elf

      Nideeen

  • Zehra
    Zehra

    Ayranım niye gelmiyor ki?

    • kedy elf
      kedy elf

      Bugün belki gelirim demisti gelmedi

  • kedy elf
    kedy elf

    Ayrrrran da yok

    • Zehra
      Zehra

      evet😔

  • Zehra
    Zehra

    18 gün kaldı galiba bu aralar daha sıkı çalışmam lazım

  • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
    Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

    Bay bay İyi geceler 🌃

    • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
      Watermelon Suga'm #karpuz sevin

      İyi geceler aşkım

    • Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri
      Kaktüs.Kaktüs but İremin menajeri

      İyi geceler aşkm

    • Maknaerella Baby
      Maknaerella Baby

      İyi geceler balım

  • Maknaerella Baby
    Maknaerella Baby

    14 Temmuz 2020 18 Mayıs 2021 Baya zaman geçmiş

  • Fernanda Espinosa
    Fernanda Espinosa

    La voz de eaeon es muy hermosa, me relaja

  • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
    Watermelon Suga'm #karpuz sevin

    Kendimi gömüyorum emojisi

  • Zehra
    Zehra

    birşeyler yazın amağ

  • kedy elf
    kedy elf

    trwatch.info/ex/video/doZ_nbLRnrSrd7M.html

  • kedy elf
    kedy elf

    Aha buldum

  • Maknaerella Baby
    Maknaerella Baby

    Kızla konuşurken vampirleri seviyormusun demek içimden geçti

  • Zehra
    Zehra

    Elif cidden çok fesatsın kardeşim😂

    • kedy elf
      kedy elf

      Teşekkür ederim kardeşim işte öyle dogmusuz ahusydehush

  • Dilber. #ciddencokyiprandim
    Dilber. #ciddencokyiprandim

    Yeminle hayattan soguttular skxnskxn.

  • kedy elf
    kedy elf

    Bı video vardı abi cringelik hat safadaydi

  • kedy elf
    kedy elf

    Lna Ebrar fesat olmican mi

    • Maknaerella Baby
      Maknaerella Baby

      @kedy elf Kelepçe ayrı benim için sjsjjd

    • kedy elf
      kedy elf

      @Maknaerella Baby kesin kelepçe hsudhsuhsuwj

    • Maknaerella Baby
      Maknaerella Baby

      Ben masum kızım sknsns

  • Dilber. #ciddencokyiprandim
    Dilber. #ciddencokyiprandim

    NEDEN BEN NEDEN BENIM KARSIMA HEP CRINGE SEYLER CIKAR YOK ÇAGKIZ YOK CEMCEL DIZI FESAT YOK ANAN

  • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
    Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

    Şimdi yazıyorsunuz iyi ol mutlu ol falan diye ama emin olun gerçek hayatta yanımda olsanız bı dk bile yanımda duramazsınız. O kadar karamsar, o kadar negatif biriyim ki herkes bundan şikâyetçi. Sinirlendiğimde okul ev komşu evi demem ortalığı dağıtırım snsinsjsnsjsnsjs herkes benden uzaklaşıyor o yüzden 🙂 kafayı yemek üzereyim 🙂

    • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
      Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

      @Watermelon Suga'm #karpuz sevin maalesef etrafımdaki kimsenin umurunda değil. Gerçekte karşılaşsak keşke 💕

    • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
      Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

      @Dilber. #ciddencokyiprandim sanırım bunu duymak beni mutlu etti🙂💕 teşekkür ederim aşkım ❤️

    • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
      Watermelon Suga'm #karpuz sevin

      Emin ol seninle olurdum. Çünkü aynı şeyleri yaşadık. Ve bende aynıyım.

    • Dilber. #ciddencokyiprandim
      Dilber. #ciddencokyiprandim

      Olsun ben seni boyle seviyorum.

    • zwier ege
      zwier ege

      +

  • Maknaerella Baby
    Maknaerella Baby

    " Keşke mutluluğa yaklaşsaydım"

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    Artık ben gidem en Iyisi

    • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
      Watermelon Suga'm #karpuz sevin

      İyi geceler balıms 💞💜❤

    • Maknaerella Baby
      Maknaerella Baby

      Bb

    • Zehra
      Zehra

      byeee

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    Aha 1 oldu

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    Amin❤❤

  • zwier ege
    zwier ege

    Cringe in dibine geldim djxjkdjg

    • Dilber. #ciddencokyiprandim
      Dilber. #ciddencokyiprandim

      @zwier ege kajskajxixjxjsajaj

    • zwier ege
      zwier ege

      @Dilber. #ciddencokyiprandim evet skxbdjdn

    • Dilber. #ciddencokyiprandim
      Dilber. #ciddencokyiprandim

      Benim attigim video da mi Kaksosnxskxk

  • zwier ege
    zwier ege

    Olm çok ii sjxhdjd

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    Ha bu arada yarın annem hastaneden cikiyo😊🤧😍

    • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
      Watermelon Suga'm #karpuz sevin

      Yeey mutlu oldum daha iyi olur inşallah 💕💞❤

  • Maknaerella Baby
    Maknaerella Baby

    Artık fesat olmucam sevmiyorum çok saçma geliyo artık neden bilmiyorum

  • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
    Watermelon Suga'm #karpuz sevin

    ÇağKız ne? Celkız gibi bişey mi? Cellat ve kızları varya 😑

    • Dilber. #ciddencokyiprandim
      Dilber. #ciddencokyiprandim

      AYNENNN

    • Zehra
      Zehra

      galiba öyle

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    Telefon bozulmadı inş

  • Dilber. #ciddencokyiprandim
    Dilber. #ciddencokyiprandim

    O degil de ben çocuğa çok acidim....xosnxkenxj

  • Zehra
    Zehra

    sarjım %3 tel her an kapanabilir

  • Belen Romero Sanchez
    Belen Romero Sanchez

    vamos podemos llegar a los 10 millones

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    Niye bitmedi lam bu sarj daha 2 de hala😑

    • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
      Watermelon Suga'm #karpuz sevin

      Benim bi kere 3'te donmuştu tüm gece oynamıştım kapatınca aç8lmadı ztn znsjzjajz

  • Dilber. #ciddencokyiprandim
    Dilber. #ciddencokyiprandim

    trwatch.info/ex/video/Z6Vwy9-rlpCqo8k.html

    • Dilber. #ciddencokyiprandim
      Dilber. #ciddencokyiprandim

      @Watermelon Suga'm #karpuz sevin JAJSAKKZIS AKILLARI OLMADIGI KESIN

    • Maknaerella Baby
      Maknaerella Baby

      Sjdjsjdj

    • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
      Watermelon Suga'm #karpuz sevin

      Olm yaşları kaç bunların DNDJNDHWJSHAHWH

  • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
    Watermelon Suga'm #karpuz sevin

    Norm ender Mor minder Kinder

    • Zehra
      Zehra

      aajjajajajajj

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    Hiç

  • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
    Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

    Eğer sizi kıracak cevaplar veriyorsam özür dilerim. Berbat haldeyim şuan. Elimden geldiğince düzgün cevaplar vermeye çalışıyorum 🙂

    • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
      Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

      @Watermelon Suga'm #karpuz sevin bilmem ki istemeden de olsa yanlış şeyler söylemiş olabilirim farketmeden

    • 💃salla 🍑 salla💃
      💃salla 🍑 salla💃

      Yok öyle bisey aşk 👄❤❤

    • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
      Watermelon Suga'm #karpuz sevin

      Ya hayır neden kırsın yok öyle bişey

  • Dilber. #ciddencokyiprandim
    Dilber. #ciddencokyiprandim

    Bir link atacagim aglayacaksiniz kxkskxkekd

    • Maknaerella Baby
      Maknaerella Baby

      At balım

  • Zehra
    Zehra

    Mürşidemmm ne yapıon?

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    Viyyuuuuu

  • Zehra
    Zehra

    tiktokerlerin hiç birini sevmiyorum🤢

  • Maknaerella Baby
    Maknaerella Baby

    Bazı insanlar yapmacak duruyor ısınamıyorum mesafa herzaman iyidir

  • İrem aydın
    İrem aydın

    Bb aşklar 💕

    • İrem aydın
      İrem aydın

      @Watermelon Suga'm #karpuz sevin takma beni Miniş 🖤

    • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
      Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

      Bay bay aşkım İyi geceler 🌃 Üzülme kendine iyi bak ❤️

    • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
      Watermelon Suga'm #karpuz sevin

      İyi geceler ama hâlâ neden kırıldığını söylemedin...😞

    • Maknaerella Baby
      Maknaerella Baby

      Bb unnieshii iyi geceler kendine iyi bak

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    Amaç?

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    Amaç?

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    ..............

  • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
    Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

    ............ Atmak ne kadar boş olduğumu hatırlatırıyor bana🙂 zevk alıyorum atmaktan🙂

    • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
      Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

      @Dilber. #ciddencokyiprandim üzgünüm 🖤

    • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
      Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

      @Watermelon Suga'm #karpuz sevin 🤷🤷😖

    • Dilber. #ciddencokyiprandim
      Dilber. #ciddencokyiprandim

      Ya beni uzuyorsun.

    • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
      Watermelon Suga'm #karpuz sevin

      @Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter! Deme öyle....lütfen

    • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
      Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

      @Watermelon Suga'm #karpuz sevin kimse başaramaz bunu🙂

  • Dilber #SaveRalph
    Dilber #SaveRalph

    SoYgUncUlUk BiLdIgIn bU(!)

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    Tey tey tey tey

  • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
    Watermelon Suga'm #karpuz sevin

    Sadece o diğer tiktokerler uzak olsun 😊

  • Mª Olga Fernandez Morales
    Mª Olga Fernandez Morales

    Es perfecta y siento que cuenta una historia que muchos de nosotros habremos pasado, estamos pasando o pasaremos. Bajo mi punto de vista, está canción es como el oxígeno que se necesitan justo antes de morir... Es fresca... Fría... Nos congela el corazón y nos da ese toque de paz. Sus dos voces juntas son preciosas... Sin duda... Una gran canción, con mucho potencial, pero poco conocida... Una pena... Preciosa...

  • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
    Watermelon Suga'm #karpuz sevin

    Peki Uzunmakarnayı seviyor musunuz

    • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
      Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

      Hayır

    • İrem aydın
      İrem aydın

      Evet miniğim

    • Maknaerella Baby
      Maknaerella Baby

      Evet unnieshii

    • Dilber #SaveRalph
      Dilber #SaveRalph

      Hayır.

  • Dilber #SaveRalph
    Dilber #SaveRalph

    OHAAA SANA DA MI SERT GELMIIS

  • Maknaerella Baby
    Maknaerella Baby

    Uzun Makarnayı seviyorum

    • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
      Watermelon Suga'm #karpuz sevin

      Bende çok tatlı

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    Bu sarj 2 de takılı kaldi

  • Dilber #SaveRalph
    Dilber #SaveRalph

    Ya bazen nokta koyarken kendimi sert konusuyor gibi hissediyorum.

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    🧞‍♀️

  • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
    Watermelon Suga'm #karpuz sevin

    Sanki ne dedik aw hemen sert cevap 😑

  • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
    Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

    ...........

    • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
      Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

      @Dilber #SaveRalph aşkım söz iyi olmaya çalışacağım ❤️

    • Dilber #SaveRalph
      Dilber #SaveRalph

      Yaaaa lütfen dedigimi yap kırma beni...

  • Dilber #SaveRalph
    Dilber #SaveRalph

    Swalla deneyenler?🙂

  • Brendy Linares
    Brendy Linares

    💜💜

  • Watermelon Suga'm #karpuz sevin
    Watermelon Suga'm #karpuz sevin

    Danla bilic'i seviyor musunuz

    • Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!
      Lahnamjoon #BeniÜzmeyinArtıkYeter!

      İzlemiyorum, ilgili olduğum bı içerik değil

    • Maknaerella Baby
      Maknaerella Baby

      Hayır

    • Dilber #SaveRalph
      Dilber #SaveRalph

      Hayır.

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    Ortaya karışık

  • Dilber #SaveRalph
    Dilber #SaveRalph

    Problem değil

  • Dulce Arely Herrera Rojas
    Dulce Arely Herrera Rojas

    Sigamos escuchando esta hermosa joyita L-army PSD nunca me cansaré de escucharla

  • Seoho'nun Pepe'si
    Seoho'nun Pepe'si

    Gerçekten kimse kurbağa olan pepe'yi bilmiyor mu Zpm yedim işte

    • Seoho'nun Pepe'si
      Seoho'nun Pepe'si

      Buna inanmak istemiyorum

  • 💃salla 🍑 salla💃
    💃salla 🍑 salla💃

    👏👏👏

Sonraki