No.1 & Melis Karaduman - Kör (Official Music Video) #Kron1k
04:07
2,770,618
Reddit
Müzik: No.1
Söz:No.1&Melis Karaduman
Mix: No.1
Kayıt: Stüdyo lan
Mastering: Gökhan Güler
Director : Oğuzhan Ejderoğlu
Production : 911
Prod.team : Onur Ceyhan,Ömer Tekin, Canip Arslan
Color : Ercan Küçük / The Post Brothers
Yapım : Talentino*
Abalıoğlu Vakfı'na teşekkürlerimizle...
#Kron1k

YORUMLAR
  • gökhan tilkicioğlu
    gökhan tilkicioğlu

    No1 şarkısı olmadan uyanacak güç bulamayanlar şukulasın

  • dün ya
    dün ya

    Horlama sesi... rüyan devam mı ediyo.

  • Elif Deniz
    Elif Deniz

    2017-Arıyorum ama artık kayıp,bu okyanustayım benim batan kayık 2021-Gömleklerim yırtık gözlüklerim kayıp,beni artık ayıkmayın kayıp oldu kayık

  • Eray Abalak
    Eray Abalak

    Biz bu hayata bir günde küsmedik..

  • Ra
    Ra

    2,1 dislike bu nasıl bir kibir, kin lan)))) Rap güzel diye koymuş hepinize

  • moonlight WoW
    moonlight WoW

    Hayat seni güldürmüyorsa espriyi anlamadın demektir...` ~Joker~

  • No.1_fan
    No.1_fan

    Dıs like atanların varya ben 😡

  • T A L H Aツ
    T A L H Aツ

    Ne kadar mükemmel ya ')

  • NE MEMURU ALKOL BEY
    NE MEMURU ALKOL BEY

    yüzüme gülüyorsun sanki körsün

  • Fatih Balcı
    Fatih Balcı

    01:44

  • Turkish Games
    Turkish Games

    Adam! 👇

  • mehmet kaya
    mehmet kaya

    Bu şarkının 15 milyonu geçmesi gerekiyordu

  • Mr. Pinto
    Mr. Pinto

    2.7 mn izlenme 103k beğenme başarı budur.

    • BeRaT
      BeRaT

      @ARDA/ ALİ CANPOLAT harbiden de kerimcan durmaz , Elanur falan daha fazla dinlendiği için daha başarılı olmuyor. Sözlerine ve şarkıya bak o zaman başarılı olduğu anlaşılır.

    • ARDA/ ALİ CANPOLAT
      ARDA/ ALİ CANPOLAT

      Başarıyı izlenmeyle niteleme bence

  • Muhammet Günes
    Muhammet Günes

    İlerdeki parçalarda bunula ilgili söz bulmak için sabırsızlanıyorum

  • Emirhan Demirel
    Emirhan Demirel

    Askere gitmiyorum. Kanseri de yenmedim. Sevgilimdende ayrılmadım. Sadece kaliteli şarkı dinlemeye geldim.

  • Muhammet Orhan
    Muhammet Orhan

    (tanrı beni görmez) derken? İlk başta çok hoşuma gitmişti ama 😒

  • Fatih Yozucu
    Fatih Yozucu

    Beğen bir kez daha dinleyim derdim ama sen şimdi onunla başka şeyler dinliyorsundur

  • Ceyhun Ekici
    Ceyhun Ekici

    Her gün cenazemi kaldırıyor bu şarkı....

  • Esma Duman
    Esma Duman

    vee 10.000 yorum

  • Callous
    Callous

    no1 candır Rap budur bıkmadan 1000 dinledim

  • kutay Dulger
    kutay Dulger

    Alttaki şarkısına bakıyorum kapağında ki fotorafla bu fotoğraf arasında ne kilo farkın var be zayıflamışsın

  • MrEltacRex
    MrEltacRex

    Reiz Dünya Gül Bana gibi bir şakı yap gene kas 100 milyon Mis

  • Muhammed Emin GöçGün
    Muhammed Emin GöçGün

    Yeniden sahnelerde yiz

  • Bahri Özkan
    Bahri Özkan

    no1 No Mercy..

  • kadir
    kadir

    Bir no.1 ata sözü derki “kim kimi yendi çok mu önemli”

  • Batuhan Yeşilyurt
    Batuhan Yeşilyurt

    No.1 , dinlemeyi bırakmıştım. Kötü olduğu için değil kötü bir geçmişim vardır ve bu adamın şarkısını her dinlediğimde kendimi kötü hissediyordum. Geçmişimden bir parça alıp orayı dağlıyordu resmen , Hissettiriyordu beni o yüzden bütün şarkılarını silmiştim. 1.5 sene sonra bir bakayım dedim ne oldu diye adama ve Allame gibi bir adamdan sonra en iyisi sanırım bu adam sözleri çok muazzam.

  • Bedi
    Bedi

    No. 1 klipte gta vice city'deki tommy brnziyor

  • clover dragon
    clover dragon

    Pablo ya benziyrosun

  • Neo nun Uşağı.
    Neo nun Uşağı.

    Zarlar hep bir kazanan ölsün -----No.1

  • Selman Aslan
    Selman Aslan

    Replay yapmaktan asla yorulmam

  • Merve Sevim
    Merve Sevim

    Şarkıdan çıkamıyorummm

  • Rojin
    Rojin

    Güzel kızlar patron değil No.1 dinler:)

  • Hakan HG
    Hakan HG

    Keşke aklımda kalsaydın, ucundasın dilimin

  • Çapı gören masum köylü
    Çapı gören masum köylü

    keşke aklımda kalsaydın,ucundasın dilimin.

  • Mevlüt Çalışkan
    Mevlüt Çalışkan

    Birisi bana 1.35 ile 1.44 arasında ki beatin hangi şarkıya ait olduğunu söyleyebilir mi kaç zamandır arıyorum bulamadım

    • BeRaT
      BeRaT

      No.1 kör parçasına ait kardeşim biraz dikkatli dinlesen sende anlardın

  • ๛FLEX
    ๛FLEX

    No.1 nomercy🌃

  • Esra
    Esra

    Abi bence sen içkiyi yaşadıkların yüzünden kendini öldürmemek için içiyorsun. Belki alkol aldığımda birazcık bile olsa unuturum diye.

    • Esra
      Esra

      Bu arada şarkı çok güzel olmuş👏

  • Elif Nilda
    Elif Nilda

    Gerçek şu ki No 1 dinlemeyenler bir şeylerini kaybetmişlerdir ama no 1 dinleyenler her şeyini💔

    • BeRaT
      BeRaT

      Edebiyat yapma dinle geç

    • GÜLİZAR
      GÜLİZAR

      Yeter artık

  • Yıldız Acar
    Yıldız Acar

    Bu dünya ikinci cehennem rap sözü gerisini sen getir

  • {•sensizlik•}
    {•sensizlik•}

    EVET KARDEŞİM ALLAH SANA YARDIM EYLESİN ŞU AN BURADA NO 1 DİNLEYİP GÖZÜNDE YORUMLARDA YA DEMEKKİ SENDE ÇOK KÖTÜSÜN

  • EREN ALPTEKİN
    EREN ALPTEKİN

    Hangi Yüzüne Kapansın Bu Kapılar...

  • Flardrayn
    Flardrayn

    Abi uyakların seyreldi uyarıyım dedim

  • Tolunay Örmeyen
    Tolunay Örmeyen

    Hidra sikmiş

    • Tolunay Örmeyen
      Tolunay Örmeyen

      @BeRaT Hidra sikmiş

    • BeRaT
      BeRaT

      Hidra Sikmiş

    • Bana Sana
      Bana Sana

      Hidra sikmiş

  • fatmanur
    fatmanur

    Garibanin yüzü gülür mu hiç

  • NurKen
    NurKen

    Can'ın neredeyse bütün şarkıları birbirleriyle bağlantılı.

  • Nazlı Dündar
    Nazlı Dündar

    Senden nefret ediyorum can çünkü ona benziyorsun ama onu görmek için seni dinliyorum

  • Green army
    Green army

    -Güzel şeyler anlatmak istiyorum artık +Güzel şeyler söylüyorum bağıra çağıra

  • elif nur
    elif nur

    romeo ve juliet :Kahrolası bu şehirde kör olmayı dile kör:Mutlu Günler Göreceğim Kör Olduğumu Unutup

  • Sevgi Taşdelen
    Sevgi Taşdelen

    Cezbeden Bi' Günah Mısın?

    • BeRaT
      BeRaT

      Harbiden de lanet güzelsin...

    • Bana Sana
      Bana Sana

      Lanet güzelsin !

  • ģök
    ģök

    🍷

  • Mert Keskin
    Mert Keskin

    hangi tanrı dayı

  • fox tea
    fox tea

    Yüzüme gülüyorsun sanki körsün no.1 için 5 dakikaalık saygı duruşu

  • Justinci Beyza
    Justinci Beyza

    Albümde en sevdiğim şarkı bu oldu dayım.Klip çekilmesi 1-0 önde başlatan bir olay bir kere benim için.Ve Melis'in havası da çok farklı olmuş.İlk çıktığında aslında yok ya bu ses olmamış dinlemem dememe rağmen beni çok bağladı şarkıya.Böyle güzel nüanslara devam et abim,seni seviyoruz.Her türden koy ortaya.Şarkıların gökkuşağısın ben sana söyleyim,her renk var sende.👏

  • Beyza Nahırcı
    Beyza Nahırcı

    Cezbeden bi' günah mısın, lanet güzelsin

  • Kürşat
    Kürşat

    İnsan Böyle Bir Şarkıya Neden Disslike Atarki?

    • Kürşat
      Kürşat

      @B&E Videos ben normal yazdım kalvye ayırmış

    • B&E Videos
      B&E Videos

      ki ayrı klajdslşasd

  • Ulaş Yazan
    Ulaş Yazan

    " hangi suratına kapansın ulan bu kapılar "

  • bilal kaan kabataş
    bilal kaan kabataş

    ama ben n11 diyor ya orda n10 tanrı n11 şeytan demek bir mitolojiye göre böyleymiş.

  • Kübra Kaplan
    Kübra Kaplan

    Kör değil görme engelli bro

  • ALATURKA
    ALATURKA

    'Kaç yerinden delindiğini sayamadım bu kotun' 'Levis yazan yerden girer bıçak'

  • halil furkan tutumlu
    halil furkan tutumlu

    Böyle insanlara kendilerini alkol sigara ile bu kadar mahvettikleri için o kadar üzülüyorum ki ....

  • Berkay jjj
    Berkay jjj

    çöp 1

  • PROGAMER 005
    PROGAMER 005

    Klip akıyo beee 😏

  • Yiğithan Korkut
    Yiğithan Korkut

    Melisa karadumana rescpect no 1i anlatmaya gerek yok

  • Ali Tekin
    Ali Tekin

    mutlu günler göreceğim,kör olduğumu unutup

  • fox tea
    fox tea

    Gerçekler acıdır acıyı seversen

  • Berkay Çelik
    Berkay Çelik

    Devran Dönmezzz

  • kim_bu_SERSERİッ
    kim_bu_SERSERİッ

    No.1'in kötü şarkısı gibidin sevgilim ❤️HİÇ OLMADIN..❤️

    • BeRaT
      BeRaT

      Edebiyat yapma dinle geç

  • JSQOD
    JSQOD

    Altyazılardan ayrı bi şarki çıkıyor .-.

  • ibrahim coskun
    ibrahim coskun

    KRAL KİLO VERMİŞ YA ?

    • Feyzullah Engin
      Feyzullah Engin

      Kronik hastalığı var albümün ismine baksana

  • The Black Swordsman
    The Black Swordsman

    bağımlılık yaptı yenıden geldim

  • ÖDCFC CELLAT FANN
    ÖDCFC CELLAT FANN

    Bugüne devran dönmez No 1

  • Abdurrahman Demir
    Abdurrahman Demir

    No 1 alkolü bıraksan daha iyi olur daha mutlu olursun kendine gel👍🔥

  • RU SA
    RU SA

    Jkk

  • Bana Sana
    Bana Sana

    10b ninci yorum

    • Bana Sana
      Bana Sana

      @Esma Duman AMIN بسم الله

    • Esma Duman
      Esma Duman

      @Bana Sana inşallah aweyrhwhwe

    • Bana Sana
      Bana Sana

      @Esma Duman yorumum 10.000 ol amin

    • Esma Duman
      Esma Duman

      @Bana Sana evet ama yorumun daha 10.000. deil

    • Bana Sana
      Bana Sana

      @Esma Duman ama olucak

  • Fatma Türkan
    Fatma Türkan

    NO.1, NO MERCY''

  • Bru h
    Bru h

    *Beğenenler butonuyum.*

  • salla
    salla

    Yolu açın ağır hasta -Ağır hasta Çekil kenara bu hasta ağır değil, ağırdan. -Kör

  • serhat
    serhat

    0:56 daki gömleğin linki veya modeli var mı ya

    • serhat
      serhat

      @Aydın Güngör link atabilcen mi kanka ya bulamadım

    • Aydın Güngör
      Aydın Güngör

      Abıoğlu vakfına gir orda kıyafetler bölümü var no.1 diye yaz 4. satırda çıkar knk

  • MİLKSHAK
    MİLKSHAK

    Dislike atanlar sağır sanırsam 😶🎭

  • ae
    ae

    Reyiz ben yokken napmışsın 3-4 ay bekledik yoktun 3 ay gittim 500 tane şarkı helal 🤙🏼

  • ꪮ̈ɀᧁꫀ ᦔꫀꪀiɀఌ
    ꪮ̈ɀᧁꫀ ᦔꫀꪀiɀఌ

    Her anlamlı şarkının altında beni görmeye hazır mısınız;))

  • Ali Veli
    Ali Veli

    Her zamanki gibi yine süper bir parça

  • Kerim Mamedoff
    Kerim Mamedoff

    Kral⚜

  • Batuhan Şen
    Batuhan Şen

    Instrumental gelsin nolur

  • EFSANEYİZ
    EFSANEYİZ

    Bu adam kral yaa

  • Arda Köşeci
    Arda Köşeci

    abi fıstık gibi parça kim beğenmezki

  • naktitiz
    naktitiz

    "Mutlu günler göreceğim kör olduğumu unutup"

  • naktitiz
    naktitiz

    "Keşke aklımda kalsaydın ucundasın dilimin"

  • JadoLive -Vevo
    JadoLive -Vevo

    İyi günler görürdüm ama kördüm

  • Batuhan Şen
    Batuhan Şen

    Abi hergün bu şarkıyı mırıldanıyorum nolur kurtar beni ya çenem yoruldu

  • Mervee
    Mervee

    Ölduğümde günlük falan bırakmicam No.1in her şarkısının altında bulursunuz beni

  • Furkan Turanlı
    Furkan Turanlı

    dünya gül bana'dan daha güzel

  • Tutankhâmun
    Tutankhâmun

    Sen nasıl bir şairsin can abi tek kelime ile efsane...

  • Slowly
    Slowly

    No.1 galp

  • LPS tatlı pati ve kedicikler tv
    LPS tatlı pati ve kedicikler tv

    2014 - Yolu açın ağır hasta 2021 - Çekil kenara bu hasta ağır değil ağırdan

  • Ömer Güven
    Ömer Güven

    kendimi kaybedeli saatler oldu

  • Furkan Selçuk
    Furkan Selçuk

    DEĞİŞEN DEĞİŞİR NO.1 DEĞİŞMEZ...

  • Yakup Özden
    Yakup Özden

    bu adam bı harıka

  • Yaşar Buğra Uyduranoğlu
    Yaşar Buğra Uyduranoğlu

    çok efsane uzun zamandan berri bu tarz şarkılar bekliyordum trap ağırlıklı olmayan, eski tarz ve de geldi thanks

  • EGOL
    EGOL

    Aga beee

Sonraki