NYGMA MICHAEL JACKSON İNCELIYORUM.. ? WHATSAPP’I SİLELİM Mİ? BURAK YÖRÜK ELİF AKSU AYRILIĞI💔
27:27
235,610
Reddit
Instagram: instagram.com/p/CJWOX5whBhNeZeo8GLhfHZZe2oWMYOGjw5JevU0/?igshid=1wgka2r9v1yo1
Blogyagmuru


Nygmq Mıchael Jackson videoları için:

trwatch.info/ex/video/qJutmLrUhb3WpZY.html

trwatch.info/ex/video/hKOcnbCXdM_Pqac.html
trwatch.info/ex/video/payPuautY9yujtU.html

YORUMLAR
  • z g
    z g

    Yayinlanan otopsi raporunu gormedin mi mj'in?Hala oldugu zaman hicbir dr imzalamamisti diyorsun.Killing Michael Jackson belgeselini izlemeni tavsiye ederim. Gercekten saka gibi.Evine giden paramedikler,Los Angeles polis departmanindan dedektifler konusuyor.Ya dedektif otopsisine girmis anlatiyor.Uzerine Amerika yargisi mj'in doktoru Conrad Murray'i kasitsiz adam oldurmekten tutukluyor.Adam icerde iki yil kaliyor.Yani tum Amerika evcilik mi oynuyor yillardir?Tum dunyayi kandiriyorlar mj icin.Yasarken yapmadiklarini birakmadilar simdi canhiras sekilde oldu deyip yasatiyorlar mi? Gercekten sacmaliyorlar ve milleti peslerinden surukluyorlar.Sizde bu gruba dahilsiniz. Her sey cok ispatli diyor,ileri surdugu sey "ambulansin cami".O ambulansin mj'i tasiyan ambulans oldugunu nerden biliyorsun,sana sadece o ambulans deniyor ve kabul ediyorsun.Inen kisinin mj oldugunu nerden biliyorsun?Ama kesin odur dimi.Biri iniyor yuruyor ve o Michael Jackson. Hih illuminatide geldi tamam,sos eksik kalmasin. Mj'in hayatini gercekten ayrintili incelemedigin o kadar belli ki.Yaptigin tek sey ortadaki videolari tekrar anlatmak. Ayni gazetenin banyosunda olu bulunan Elvis Presley'e de yasiyor demesini ve hala Elvis'in ortalikta bulunmamasini da aciklar misin. O dizi tamamen mj olmedi diyenleri keklemek amacli yapilmis bir yapim.Her seyi de yemeyin ya. Gercekten ilgincsin.Otopsi raporu var hala olum raporunu imzalamadilar diyorsun.

  • Nisa Acar
    Nisa Acar

    Adam ölmese bu kadar zaman yer altında mı yaşadı sanki😂 en fazla benzeyen biri bunu prim olarak kullanıyordur. İnanmıyorum ben yok şöyle yaşıyormuş, yok bu bunun yerine geçmiş..

  • Zeynep Ünder
    Zeynep Ünder

    Yani yeter artık size ne isteyen istediği dilde yazar

  • Arin Marla
    Arin Marla

    Michael Jackson bu örgütten kaçmak için öldüğünü söyletmiş olabilir

  • Esra Gündeş
    Esra Gündeş

    Ojelerine bakmaktan videoya odaklanamadım allah aşkına söyle numarası ne

  • AYŞENİL BAYİZİT
    AYŞENİL BAYİZİT

    Yağmurcuğum k-pop'ta farklı bir olay var. O sektörün icinde baskı oluyor. Girl band ve boy bandler 16 yasında falan insanlar seçiliyor. Diyetleri, sporları, dansları falan var. O grubun solisti de sektörün basındakilerin tecavüzüne falan uğramış zorlanmış. K-pop sektörü baya baskıyla yonetilen bir sektör.

  • Simge Güral
    Simge Güral

    Michael Jackson başlığını görünce daha da bir ilgimi çekti ayrı bir tatla izledim 😍

  • Meri
    Meri

    jonghyunu kimse tanımamış :'((

  • SUEDA TURANOĞLU
    SUEDA TURANOĞLU

    aahahahahahahaha michael dar omuzlu mu gahhahaha

  • Meloş
    Meloş

    Michael jackson yaşıyor zateynnnn🤪

  • Funda Kuralay
    Funda Kuralay

    @kendincebichef instagram sayfasını yeni açtım takip edip destek olur musunuz? 😊🙏 Bu arada video yine müthiş 🤗

  • Kader Sargın
    Kader Sargın

  • Özlem Özlemm
    Özlem Özlemm

    Yagmurum ojenin numarasıı?

  • Ece De
    Ece De

    Böyle videolar daha çok gelsin biraz hayattan dünyadan konuşalım gerçekten insanların filtresi reklamı kilosu sevgilisinden gına geldi

  • Feyza Duman
    Feyza Duman

    Aşko yeni video ne zaman

  • Hilal Bella
    Hilal Bella

    Niye bipi söylemiyorsun en azından kendi ülkemizde kalır bilgiler. Bi savaş olsa bişey olsa bizi evire çevire yerler. Her türlü bilgimiz yabancı ülkelerde. Bipi önerin!

  • Duygu Boztepe
    Duygu Boztepe

    Abla hazır sınav yaklaşıyorken yok mu bi telefon laptop çekilişin daha cjamcjsk instadakiler hep yalan

  • jhalea •
    jhalea •

    nerdesin ayol beş gündür video fln yok :(

  • pinkkyymoon
    pinkkyymoon

    Bahsettiğin K-POP sanatçısı Shinee' den JONGHYUN

  • Zeynep Uçar
    Zeynep Uçar

    Bunlar tabi iddia.. Eğer farklı bir durum varsa Micheal çıksın söylesin doğrusunu konuşalım..

  • cringss14
    cringss14

    Yeni video nerdeeeeee bombaları bekliyoruz hadi yaa

  • Kırmızı Elma
    Kırmızı Elma

    Bize bi sağlam fal bakan birini önersen keşke Yağmur

  • yaren özde
    yaren özde

    Kpop da ayri bir baskı var . Şirketler anlasmalar bunun illuminati ilr bir alakasi yok ablam çok yanlış yerden girmissin . Dayanamıyorum dediği şey kpop un ve şirketin getirdiği yasaklar ve kısıtlamalardi ki bunlar sayılamıyacak kadar fazla

  • Sevgi Kendirli
    Sevgi Kendirli

    Merhaba Yağmur. Videonu yeni izleme fırsatı buluyorum. Micheal Jackson ile ilgili olan partı izlerken konunun Jonghyun'a geleceğini tahmin etmemiştim bile. Çok uzun yıllardır Jonghyun'un fanı olan biri olarak konu ona geldiği an dayanamadım ve videoyu kapattım. Çünkü bizler (fanlar) bu ölümün acısına alışmış olsak da hala beklemediğimiz anlarda karşımıza çıkınca etkilenebiliyoruz. Ailemizden birini kaybetmiş olmak tramvasını hala atlatamadık maalesef. Ve açıkçası Jonghyun'la alakalı olmayan her konuda (ölümde) olayın bir şekilde Jonghyun'a gelmesinden çok yorulduk ve acı çektik. Bu durum sana özel değil bunu yapan çok fazla insan var üstünden yıllar geçmesine rağmen. Bunu sana bu şekilde anlatmak istedim çünkü eski videolarını çok izlememiş olsam da son videolarından kpop ile ilgilenmediğini, yaşadığımız zor durumları bilemeyeceğini tahmin ettim. Eğer daha önce bu konuda biri sana sert çıktıysa hala dinmeyen acısına ve düşüncesiz insanlar yüzünden her gün yaramızın kanatılmasına ver lütfen. Biz sadece Jonghyun ile ilgili olmayan konularda Jonghyun'un konuşulmamasını ve mümkün olduğunca onun sadece sanatıyla, güzel işleriyle anılmasını istiyoruz. Olacağını sanmıyorum ama ileride tekrar bu konuya değinmek zorunda kalırsan daha hassas olmanı rica ediyorum. Dediğim gibi konu Jonghyun'a gelir gelmez kapattım videoyu cümlelerinin devamındaki tavrını bilmiyorum yanlış bir fikire kapıldıysam kusura bakma. Sadece fikrimi söylemek istedim nacizane. İyi akşamlar.

  • öykü can
    öykü can

    defterlerin etiketlerini asla çıkarmaman gelip ben çıkıarcan simdi

  • Bengü Kurucu
    Bengü Kurucu

    gömlek nerden bilen var mı

  • S S
    S S

    Gerçekten videoların bağımlılık yapıyor ya. Sürekli yenisi var mı diye bakıyorum. İnf. hiç sevmememe rağmen instagramda bir tek Şeyda'yı takip ediyorum o da sırf diğerleri gibi kaostan entrikadan beslenmeyip, global iş yaptığı için. Yine de seni daha sık görsek iyi olur ya, olaylara bakış açını seviyorum ve de çoğu kişiye sende duyduktan sonra açıp bakmışımdır. Daha sık video çekmelisin. 💋💋

  • Sare Şimşek
    Sare Şimşek

    0:37 aklıma çghb2 sefa'nın 'dış minnaklar' demesi geldi 😂😂 şaka bir yana yine mükemmel bir video

  • Feyza Duman
    Feyza Duman

    Yeni video ne zaman be

  • Deniz Deniz
    Deniz Deniz

    çok güzelsin yine maşallah🥰🌸🌸

  • Feride Öz
    Feride Öz

    aşkım biz napalım instagramda story lerde yaptığın dedikoduyu sen anlat diye geliyoruz buraya micheal jackson a özel başka video yap biz gündemi dinlemek istiyoruz senden 😘

  • nilay demir
    nilay demir

    of yağmur yemin ederim videoyu izlerken korktum atlaya atlaya izledim ya🥺

  • Sena Sena
    Sena Sena

    Yuva yıkanın yuvası olmazmış derler Elif'de öyle oldu

  • Elif Pirim
    Elif Pirim

    michael jackson beni çok korkutuyo adını bile duyunca tüylerim ürperiyor ya

  • Şevval Acet
    Şevval Acet

    Tamam herkes merak ediyorda fanlar bla bla e adam bulunmak istemediği için sahte ölüm düzenleydiyse neden bu kadar didikleniyor?Onun sahte ölüm düzenlediği ortaya çıksa ellerine ne geçicek ?demek istediğim kendisi bunu seçmişse iftiralardan ve örgütten kaçmak için bunu yaptıysa ölmediğini kanıtlamaya çalışılması hele hele fanların bunu yapması saçma

  • Yıldız Tozu
    Yıldız Tozu

    Yağmur abla Diana konusuna ne diyorsun sence o da öldürüldü gösterilip başka bir yerde yaşıyor olabilir mi? Dianayı da araştırsan çok sevinirim😘😘💕💕💕

  • none
    none

    Michael Jackson This is it şarkısını tersten dinleyin . Ben senelerdir büyük bir fanıyım ve öldüğüne hiç bir zaman inanmamıştım videoda bu konuya yer verdiğiniz için çok teşekkür ederim. This is İt şarkısını tersten dinlediğinizde " I'M ALİVE " diyor.

  • Dark Light
    Dark Light

    Bahsettiğiniz ölüm korkusu,beni öldürecekler vb. şeyler Michael'da cidden vardı. "Kendim ve çocuklarımın hayatı için endişeliyim,korkuyorum" "Ertesi gün dans edebileyim diye orama burama iğne saplıyorlar,artık bunu yapmayacağım" Ve daha sayısız buna benzer sesli mesajlar... Öldü mü ölmedi mi tartışılır. Eğer bu konulara gerçekten ilgiliysen sana bir kitap önerebilirim abla. İsmi "Michael Jackson Gerçek Hikaye" Kitabı bulmak benim için baya zor oldu. Hiç bir şekilde sıfırı yok piyasada. Ama bulabilirsen okumanı isterim. Video için teşekkürler.

  • Buse Güvenatam
    Buse Güvenatam

    Avril Lavigne konusunu da biliyorsan konuşmanı isterim Yağmur abla benim de çok ilgimi çekiyor :D

  • üske pizza
    üske pizza

    Ya bize bayılıyorum Yağmur abla ünlüleri göre göre aşktan soğdum Sibil gelsin yağmur Abla seni çok seviyorum ❤️❤️❤️❤️

  • MultiIzmir35
    MultiIzmir35

    1,25 hizla izleyin

  • Neşa
    Neşa

    Ay ablaaa bu bu hafta cok mesguldum bugune birakmisim izlemeyi annemin yanina gidiyorum suan uyumaya su micheal beni asiri korkutuyo gercekten ozellikle aradaki nygma kisimlarinda telefonu cevirdim direk

  • Betbiev
    Betbiev

    Lütfen Avril öldü deme şuan videoyu izlemeye yeni başlıyorum ama lütfen demeğğğ

    • Betbiev
      Betbiev

      İzledim şuan Micheal Jackson hakkındakiler mantıklı geldi ama Avril hakkındakiler gerçekten çok saçma yani biliyor musun bilmiyorum ki kesin biliyorsundur. Avril'in artık pantolon giymediği için öldüğünü falan söylüyorlar sşaöcjdpsğxp ki instagramdaki son fotoğrafı bile pantolonlu hatta yani müzik şirketi onu punka geri döndürüyor kadının hala aynı olduğunu görememek imkansız. Uzun zamandır hayranıyım ve bu yüzden inanmadığımı söylüyorlar ama aslında daha iyi anlayabildiğimi düşünüyorum bazen yeni videolarındaki hal hareketler eski videolarda ki hal hareketleriyle aynı resmen... Yani mantıken bakarsanız teori çok saçma... Herkes çok değişir bunu bu yaşımda ben bile çok iyi hissediyorum. Kadın 36 yaşında ya neyse çok konuştum

  • Aslı meta
    Aslı meta

    Neden bilmiyorum aşırı korktum Mıchael Jackson olayında

  • şevval ertuğrul
    şevval ertuğrul

    mıchael jackson yerini izlerken korka korka izledim nedense

  • Azra Irmak Serdaroğlu
    Azra Irmak Serdaroğlu

    Yağmur her "benim ne düşündüğümü anladınız, hissettiğimi anladınız" dediğinde ekranın karşısında kafamı sallayıp onaylıyorum. Yağmur aşkından psikopat olduk resmen

  • Queen G, yo;
    Queen G, yo;

    Korktum ya Michael Jacksonla göz göze gelen var deyince

  • Irem
    Irem

    trwatch.info/ex/video/aZB5tLrXaNfbhbM.html 25.38'de armağan çağlayanla video çekeceğini söylüyor videolar çoooook önceden mi çekiliyor yoksa iptal mi oldu acaba

  • Nazlı Hilal Yalçınkaya
    Nazlı Hilal Yalçınkaya

    bir de şu var. bu insanlardan kaçmak için fake bir ölüm gerçekleştirdikten sonra biz bile onu görebiliyorsak kaçtığı insnalar her halukarda görür. burada mantık hatası var

  • Josephine Ercanoğlu
    Josephine Ercanoğlu

    Jonghyun'un İlluminati ile alakasının olduğunu hiç sanmam Kpop bambaşka bi kapan..

  • Zehra Karataş
    Zehra Karataş

    Rez alıyorum bu kanal çok iyi yerlere gidiyor vlog da gelsin ilk konuk keşke damla altun ya da sude alkış olsa ayrıca abla hani en yakın dostunla ilk tanışmada sevmezsin ya seninle de öyle oldu danlaya balina mı ne demiştin orada hiç ısınamadım sonra baktım ki kanla değişiyor sen daha güzel yorumlar yapmaya başladın herkes hata yapar ve sen de bu konuda kendini düzelttin ve sıkı takipçin oldum senin yorumlarını izlemeyi çok seviyorum bizdensin çünkü 💛

  • Zehra Karataş
    Zehra Karataş

    Dilan gibi seviyesizlere de influencer demeyin

  • Zehra Karataş
    Zehra Karataş

    Michael Jackson olayını çok güzel anlattın abla bence de yaşıyo ve korkutucu ya ahhshshshs

  • Ecem A.
    Ecem A.

    ayy arkadaki koltuk nerden aşırı şirin

  • Sevvaltes
    Sevvaltes

    ablam dedikodudan devam etsek...................

  • Elif Duran
    Elif Duran

    abla konudan alakasız olarak, arkadaki led kablonun linkini atabilir misin? çok beğendim 🤍🤍🤍

  • Emine
    Emine

    Biz senin videolarını böyle sevdik lütfen sürekli konuk getirip içeriğini değiştirme

  • cringss14
    cringss14

    ACİL ŞEYİNŞAH ALA SEFO CEYDA OLAYININ VİDEOSUNU BEKLİYORUZZZ

  • lacivert civciv
    lacivert civciv

    Oha 130k olmuş kanal neeee Çok büyüdü kanalll Bu arada abla arka plan efsoooo

  • Fadime Naz Çetin
    Fadime Naz Çetin

    Yağmur nolur hazırlan fitnesss a başla güçlen şöyle bi kollar bacaklar .. seni survivorda görmek istiyoruz nolur 👀😜😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • pelin bulut
    pelin bulut

    Çok korkuuuunçç

  • Canan Kırat
    Canan Kırat

    Hadi şimdi gece tuvalete nasıl gitcem yağmur gel beni sen götür 😂 ödüm patladı ya

  • Gülhan GÜNEŞ
    Gülhan GÜNEŞ

    Babasının suyu olması neyi değiştiriyor mus acaba zihniyete bak🤦🏼‍♀️

  • basak
    basak

    dunyanin duz oldugunu dusunen bir adamin fikirlerine dogru demen uzucu :(

  • Seda Girişen
    Seda Girişen

    Yaaa yine cok basarili bi video olmus.emegine saglik.bence magazine de devam etmelisin ama magazin disinda da boyle ilginc olaylarin iddialarin aciklik getirilmemis konularin bir serisini yapabilirsin.ben cok keyif aldim.♥️

  • Melike Gümüş
    Melike Gümüş

    SEVEREK İZLİYORUMM :) BENİMDE VLOGLAR PAYLAŞTIĞIM BİR KANALIM VAR DESTEKLERSENİZ ÇOK SEVİNİRİMM :) trwatch.info/ex/video/epygzdybnLSVls0.html

  • overdose lopy
    overdose lopy

    bip kullanabilirsiniz

  • Buse gönek
    Buse gönek

    Abla Aleyna Tilki’nin de Michel Jackson’un olduğu grupta olduğunu duymuştum

  • Seval
    Seval

    Michael gibisi asla gelmez artık

  • limon blog
    limon blog

    micheal jacskon boş bi konuydu aşko inf. devam et lütfen

  • Bulut Güneş
    Bulut Güneş

    Yaşasın 🥰🥰 cumartesimiz şenlendi 🌸🎈

  • Elnara Jorayeva
    Elnara Jorayeva

    Uyku sersemi bi poh yedim ve sözleşmeyi kabul ettim ama ne yapacağımı bilmiyorum

  • Ezgi AK
    Ezgi AK

    Ben magazinden daha çok keyif alıyorum, bu videodaki konular keyif vermedi . Daha çok magazin isteriz:))

  • Hüdanur Tağaç
    Hüdanur Tağaç

    Videonun ilk 15 dakikasını kalbim sıkışarak izledim...

  • Sevginur Tezcan
    Sevginur Tezcan

    Abla bide micheal jackson tabutu helikoptere bindirilip taşındığı zaman helikopterin içini gören bir kamera tabuttan kalktığını idda ediyor beyaz kefenle birlikte videoları bile var yutube da onu da izle

  • Ays
    Ays

    yaa nasıl güzelsiiinnn ♥ Michael Jackson belgeselini hemen izliyoruum. Bu aradaa ojenin nuamrasını ve rujunun numarasını paylaşır mısıın bayıldııık 😘❤️❤️

  • Yasemin Altun
    Yasemin Altun

    Bende küçük işletmemi kurdum @veeladesign takip etmek isterseniz sevinirim beraber çiçeklenelim🌸🌸

  • Ya sa Na ne
    Ya sa Na ne

    yahu o gömleğin güzelliği ne öyle sana da çok yakışmış markası ne aşkoooo?????????

  • Sinem Çiftçi
    Sinem Çiftçi

    Böyle gizemli konular daha çekici geliyor saçma influencer tayfasından bin kat iyidir bu konulara da yer verelim lütfen ajdjdjsj

  • cap cup13
    cap cup13

    Ya michael jacksonu nerden izledim ya hahaha acayip korkutucuydu😭😭

  • Sude Sarigul
    Sude Sarigul

    Of Micheal Jackson karanlık yerlerden cikicak sanıyorum Yağmurr urktumm bayaa

  • Melike Gun
    Melike Gun

    Ambülans olayında muhtemelen dublör kullanılmış. O iniyor araçtan. Helikopterde de dublör var bence. illuminati ile michael arasında hep bir savaş vardı. Misal michael bir klibinde kraliyeti simgeleyen nesneleri parçalıyor.

  • Nihal Şahin
    Nihal Şahin

    Yine harikasın keyifle izledim Aşkoo😍😍😍😍😍👏👏👏👏👏👏👏

  • Hicran Ö
    Hicran Ö

    Michael jackson izlerken bile geriliyorum yağmur ilk dakikalar gerildim 😂

  • Merv K
    Merv K

    Abla şu sibili çok da korumayın pohpohlamayın bi iki aya bir şeyi çıkar görürsünüz hater ı değilim bu arada sadece fikrim

  • Hey Jude
    Hey Jude

    Bu Dilan denen kızı yeni öğrendim ama bu kızı kim ünlü yaptıysa aklına yazık ne kadar terbiyesiz, seviyesiz, kalitesiz bir insan 🤮

  • hacettepeli asklepios
    hacettepeli asklepios

    yağmur abla sibil cemal canla video atmış :D danla bu olaya nasıl tepki verir acaba âlânın tarafındaydı o 🤔

  • AYZA ALTINAY
    AYZA ALTINAY

    Michael Jackson Öldü mü? 00:00-16:33 Whatsapp'ı Silelim mi? 16:33-20:15 Burak Yörük Elif Aksu Ayrılığı 20:15-22:07 Dilan Telkök Fan Kavgası 20:15-25:03 Cansu Akın İnstagram Hikayesi 20:15-25:48

  • Yeşim Yolcu
    Yeşim Yolcu

    Lady Gaga öldü sandığım o iki saniye 😂

  • Nur Ceylan
    Nur Ceylan

    Abla Teddy ben ölmedim, yaşıyorum derken acaba Atlanta filminde karakterin ölmüş olma ihtimali var mı? O kadar güzel anlattın ki ben şuan Michael Jackson’ın ölmediğine inandım ama inanmamak için kendime bahane arıyorum. Umarım iddaalar doğrudur ve bir gün aniden bizi şok eder..

  • Hayrunnisa İpek
    Hayrunnisa İpek

    Michael jackson reis ölmediyse bile pişmandır hele 2020 yi gördüyse dhshshhsjssj

  • Melis Şahin
    Melis Şahin

    Micheal jackson'ın pedofili olduğu iddiası ve davaları bence bu yalan ölüm için iyi bir sebep. Eğer öyle biriyse allah belasını versin.

  • Lsd li Kurbağa
    Lsd li Kurbağa

    yagmurrr ojen ne bayıldımmmm

  • hacettepeli asklepios
    hacettepeli asklepios

    yağmur ablaaaaaaa koşşşşş ala son vlogunda 11:05 dakikasında yerde gördüğü bok için sibilin reenkarnasyon hali diyo sanırım ben emin olamadım biplemiş ama biraz öyle anlaşılıyo gibi geldi bana bi bak sende

  • Cutehla
    Cutehla

    Nygma bi ara nasa icin haritada sex yazdilar uzaya gitmediler falan dedi cok inanma ona

  • Aleyna Mazak
    Aleyna Mazak

    micheal jackson olayını tek bir videoda daha detaylı istiyoruz askoo fotoğraflarla da senlendir ortalıgı tüylerim diken diken oldu

  • Jennie 99
    Jennie 99

    Cevre sorunlari ve politikaları dersinde bu konuyu uzunca isledik Dilan Keske bu konu ile makale okusa Belgesel izlese...Bizi nelerin bekledigini görse böyle cevap veremez ! Cok bilinçsiz.

  • Mari Slyr
    Mari Slyr

    Benim aklıma şöyle bir şey takıldı. İllüminati dediğimiz özel güçler her yere ve her şeye ulaşabilirler. Maksat ondan kurtulmaksa nasıl bu kadar videoları çekilen ve şaibeli bulunan bir ölüm onların dikkatini çekmiyor ve öldüğüne inanılıp şarkıcıyı rahat bırakıyor?

  • Nil Karakus
    Nil Karakus

    Bu video için değil sadece ama inan bana bahsettiğin hiç bir insanı tanımıyorum yani influencerlari 😂😂😂 ben senin muhabbetine geliyorum. Çok çok eski videolarını da izledim, hala da izliyorum. Hatta az önce şu peruk taktiğin videoyu tekrar izledim. Fark ettiğim şey ise git gide kötü yorumlar azalıyor. Buna seviniyorum. Bii Yağmur Çevik kolay olunmuyor 👏👏👏 Seni seviyoruz balım 😗😗🌸🌸

  • NAZ HABBO
    NAZ HABBO

    O adamın ölmediğine NYGMA nın ilk videosundan beri inanıyordum.

Sonraki