Peugeot 508 GT 225 HP ile Gazladık / VW Passat'tan iyi Mi ? / Şanzıman Nasıl ? / 0-100 KM Test Ettik
26:07
30,249
Reddit
Herkese Merhabalar,
bu videoda arkadaşım Erkut ve Nevzat ile Peugoet 508 GT'yi test ettik ve inceledik. Motor ve şanzıman olarak 1.6 PureTech ve 8 ileri EAT8 şanzıman kullanılmış bu araçta. Peugeot'tan daha önceki modelerinden alışık olduğumuz 1.6 THP motor bu seride de farklı ve güncelenmiş ismi ile yine 1.6 hacmi ile devam etmektedir. Güncel olarak ülkemizde en güçlü motor seçeneği olsa da 360 hp güçündeki hyrbrid modeli bu kasanın en güçlü modeli olarak yerini alıcaktır yakın gelecekte. Özellikle dış ve iç tasarımında bir önceki nesil 508'e göre farklılık gösteren yeni kasa özellikle genç alıcı kitlesinde de övgü alıcaktır. Videoda ayrıca sizlere aracın 0-100 ve 100-200 KM hızlanmalarını gösterdik. Top speed almak mümkün olmadı ama malesef. Devamı videoda, iy seyirler. CV Films
#peugeot #gti #hybrid

YORUMLAR
  • Fatih
    Fatih

    araba da tek beğenmediğim şey ,içi mekanın siyah olması . koltukların taba seçme özelliği var mıdır yok mudur bilen varsa ? siyah iç sportif özelliği falan deniyor ama ,abi yok ya çok fazla kasvetli ve dar gösteriyor. aksine lüks spor arabalar bile içi siyah olanı kalmadı . benim tercihim tabii. herkesin tarzı farklı. kazasız belasız .

  • Kuzey Tekinson
    Kuzey Tekinson

    Passat kadar lanet bir şey görmedim daha. Her hafta sanayide. Yol tutuş desen 120 ile viraja girmeye korkuyorum. Connect - courier çok daha iyi yol tutuyor. Passatin yalıtım kötü

  • Evren Erkose
    Evren Erkose

    kadranı gizlemeden yayınlayan adam gibi adam

  • Aliriza Bagci
    Aliriza Bagci

    Yoksa araba çok güzel

  • Aliriza Bagci
    Aliriza Bagci

    Ben bu arabadan alacaktım iç ambiyans aydınlatması tek renk ve sönük yanıyor diye vazgeçtim

    • Kuzey Tekinson
      Kuzey Tekinson

      Çok saçma bir sebep bence. Bu işi çok iyi yapan yerler var

  • Cihan Kuba
    Cihan Kuba

    sen siyah pejo 508 alırsın ama passat gelsin gayış gibi dursun hele..

  • bir tan
    bir tan

    Hocam bende de 3.20i ED var. Bundan istiyorum. Ama benzinlinin tüketimi 3.20i ED den bile fazla. Bu arabanın dizelini bulup bir de onunla çekim yapar mısınız ?

    • CV Films
      CV Films

      çevremde güncel olarak dizel modeli yok ama ilerde gelebilir bro

  • Osman Ünal
    Osman Ünal

    arabanın 508 ve 225 hp oldugnu bılıyorum daha soru sorma modunda ne sorulsa bılmıyorum veya buna yakın cevaplar, peugeot 308 sahıbı olarak arkada torsıyon degıstırmedıkce donanım ve tasarım olarak ne kadar dolu olursa olsun gozumde maalesef degersız, torsıyon cubugun problemı performanslı kullanan tum soforler ıcın sıkıntı kazaya bıle sebep olabılecek sevıye yoldakı en kucuk tumsek bıle anlık kontrol kaybı demek olur. arkadasın gırdıği hafıf vırajlara eskı versıyon 508 ıle gırılse bu kadar konforlu olmasını gectım korku verırdı velhasıl peugeot torsıyondan vazgecmelı

  • Sarper Ödev
    Sarper Ödev

    Bu motor 5500 den sonra tork konusunda kesilmeye başladığı için manuel moda alıp yüksek hızlarda örneğin 6'ıncı viteste kalmak yerine 7 ye erken değiştirirseniz araç gitmeye devam ediyor. Aynı motorlu DS7 Crossback ile spor modda bu şekilde bir kullanımla izmir otobanında 250 gördük. Aynı şekilde tüketim konusunda da Cruise Control 110 - 120'ye sabitleyerek Eco modunda uzun yolda 5.7 - 6.3 Litre gibi yakıyor.

  • Şeyhmuz Algın
    Şeyhmuz Algın

    Bu aracı passatla kıyaslamak 508 e hakarettir, arteon la kıyaslamak lazım

  • A. Yilmaz
    A. Yilmaz

    Trafik kurallari SIFIR, kötü örnek, 200 ile Sagdan sollamayi ancak Turkler yapar.

    • Bose Boy
      Bose Boy

      Siz sanki hiç yapmıyorsunuz 😂🤣

  • Berkay Korkmaz
    Berkay Korkmaz

    yemin ediyorum passatla ------ geçtiniz yani bi geçiyonuz abi salıyo sonra tekrar geçiyo sonra tekrar salıyo sonra tekrar geçiyo cidden kısır döngu ya elinize saglık :)

  • Metin Goeksu
    Metin Goeksu

    Neden o sağ şerit kullanılmaz..? 😟 😡

  • Caner Savaşan
    Caner Savaşan

    Selamlar Cevat. Aynısının 1.5 dizeli bende var, Seninle video fikri aklımda dolaşıyordu cekmissiniz.Video icin eline saglık (((:

  • Latif Kul
    Latif Kul

    Gerçekten 508'in tasarımına hayran kaldım sınıfının sürüş olarak en iyi aracı diye düşünüyorum.

  • osmancan
    osmancan

    Araç sahibi: bilmiyorum ya ne kadar yakıyor dikkat etmiyorum.

  • ASRIN SARP
    ASRIN SARP

    Ben pirime 180 bg olanligi düşünüyorum ama 10 litre fazla, kasilmadan 8 8.5 litre yakiyorsa ok ama kasarak 8 8.5 ise tr koşuluna gore fazla yakiyor demek soruyorum normal insan gibi kulanimda nekadar yakiyor? (şehir içi)

  • MRT ATS
    MRT ATS

    Test güzergahı neresi acaba?

  • fatih
    fatih

    Yerli otomobil bu aynısı

  • Kerem Keles
    Kerem Keles

    Motor gücü hariç hiç bir alman otomobilinin yerine koymam..

    • Kerem Keles
      Kerem Keles

      @Samet Özdemir hadi canim

    • Samet Özdemir
      Samet Özdemir

      yazık kafana gerçekten

  • afrikali ali
    afrikali ali

    Arabanın tipi mipi iyi de.... bi Türkiye de istenilen satışa ulaşamadı.

  • Doğukan Uğurlu
    Doğukan Uğurlu

    Zamanında c200d amg ve cla180 amg’yi totalde 330 bin tl’ye almıştık. Şimdi peugeot olmuş 500 kağıt. Böyle bir arabaya yazık günah bu paralar...

    • CV Films
      CV Films

      @Doğukan Uğurlu 300 bin tl den güncel 540 bin tl olması malesef galerinin suçu değil, paramız çok değer kaybeti bir yıl içinde üstünde de her yıl enflasyondan gelen zamlar var. Bunlar olmasa zaten kurnaz al satcılara fırsat çıkmaz

    • Doğukan Uğurlu
      Doğukan Uğurlu

      @CV Films Sen de haklısın Cevat ama suç Peugeot Türkiye’de. Türkiye’ye gelen sınırlı araçların hepsini oto galerilere sattılar. Oto galericiler de piyasasını yükseltti aracın...

    • CV Films
      CV Films

      suç araçta değil malesef, yıllar içinde ciddi değer kaybeden para birimiz ve her yıl artan ötv oranları :) geçen sene ilk geldiğinde 300 bin tl den satışa sunulmuştu 508 GT

  • ozan uzun
    ozan uzun

    peugeot için iyi yazılım yapan yer önerebilir misiniz?

    • Üveys Çetin
      Üveys Çetin

      @ozan uzun Ecu Fast, Megachips, Olabilr

    • ozan uzun
      ozan uzun

      Selamlar 2008 2020 model 1.5 diesel 130 hp için yazılım düşünüyorum.

    • CV Films
      CV Films

      peugeot çok genel bir terim, hangi modele düşünüyorsunuz ?

  • Fatih BÜYÜKÇINAR
    Fatih BÜYÜKÇINAR

    Muadili , kıyası passat değilde ; Arteon yada Audi4 ....

  • giulietta mito fan page
    giulietta mito fan page

    Fiat pecoyu adam etmiş harika araç

    • giulietta mito fan page
      giulietta mito fan page

      @Samet Özdemir biraz daha araştır derim

    • Samet Özdemir
      Samet Özdemir

      Yanlız yanlışın var kardeşim psa ve fca daha birleşeli 1-2 ay oluyor 508 çıkalı kaç sene oldu hem ayrıca bu gidişle peugeot fiatı adam edicek gibi duruyor 🙃

  • waldorf b
    waldorf b

    2020 de bu kadar felaketin nedeni cv films izlemeye ara vermem ve hiç yorum yapmamam sanırım. Uzun aradan sonra merhaba :)

    • CV Films
      CV Films

      Hoşgeldın bro :D

  • Selçuk Aktaş
    Selçuk Aktaş

    Çok muhteşem bir video.. Emeğine sağlık Gazladığınız yol neresi..??

    • ERKUT ATİK
      ERKUT ATİK

      cok guzel yol yeni yeni

    • CV Films
      CV Films

      Yeni izmir - ayvalık yolu

  • ceyhun yıldız
    ceyhun yıldız

    23:10 wagonları sevin keşke ülkemiz de sw araç kültürü daha çok olsa

  • DARK MAN
    DARK MAN

    Kısa saç daha mı iyiydi ?

    • CV Films
      CV Films

      daha tam modelini almadı bro :) denicem zaten içime sinmese kesmesi kolay :D

  • Deniz Çelik
    Deniz Çelik

    D segmenti alıcak durumum olsaydı kesinlikle gözüm kapali bu aracı alır keyfime bakardim

    • ERKUT ATİK
      ERKUT ATİK

      D segmentine iyi geldi

    • CV Films
      CV Films

      evet güzel bir tercih olur :D

  • Ömer pny
    Ömer pny

    Passat ülkemizde abartılan daha doğrusu ww abartılan bir teneke parçasından ibaret. Şuan Golf sürücüsü olarak söylüyorum. Laguna vardı. Yemediğim araba yoktu. Özlemiyon evlat

    • CV Films
      CV Films

      :))

  • kemal bozca
    kemal bozca

    225 bg ye gore az mi gidiyor. 180 hp f30 250 falan görüyor

    • kemal bozca
      kemal bozca

      @ERKUT ATİK anladim reis Peki maks kaç gördün? Veya hızlanısı falan nasil diğer arabalara göre

    • ERKUT ATİK
      ERKUT ATİK

      basamadik bro bazi nedenlerden :)

    • CV Films
      CV Films

      top speede odaklanmam lazım bence kaç kere ve nerde yapabılıyoruz kı :D

  • DMR Media
    DMR Media

    Fakir bı ülkeyiz diye adamlar bize 1.6 motor üstü göndermemisler

    • CV Films
      CV Films

      diğer markalarda evet ama peugeot olarak örneklendirirsek zaten daha hacimli bir motor seçeneği mevcut değil 508 de.

  • İsmail Batuhan Koçak
    İsmail Batuhan Koçak

    Bu aracı beğenmemek mümkünmü

    • CV Films
      CV Films

      :))

  • Onur İNAN
    Onur İNAN

    O cruise control kolu ile lineaya hız sabitleme mi yapmadık: hakkını yemeyin şimdi :)::)

    • CV Films
      CV Films

      :=))

  • Turski Bošnjak
    Turski Bošnjak

    Halk arabaları bile hayal oldu :( Buna rağmen hala halinden memnun olanlar var. 300 bine kadar başka ülkelerde çöp denecek arabalar var ki biz onları bile alamıyoruz...

    • CV Films
      CV Films

      malesef bro :(

  • Mustafa Kıyançiçek
    Mustafa Kıyançiçek

    trwatch.info/ex/video/ZIF4kpixpNmcYqs.html

  • Mustafa Kıyançiçek
    Mustafa Kıyançiçek

    2021 PEUGEOT 508 E BAKIN AKLINIZ DURUR YENİSİ EFSANE YA SPORT

    • CV Films
      CV Films

      kesınlıkle güzel

  • Erhan Karel
    Erhan Karel

    Gerçekten çok güzel bir inceleme olmuş bence 508 kasası ve teknik her detayı ile sınıfının en iyi aracıdır

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler :D

  • ankbrq
    ankbrq

    Araba çok tatlı da 225hp gibi yürümüyor, yurtdışında da aynı şeyi söylemiş herkes. Ikınıyor araba 180 dedikten sonra, 2.0lt motor olması lazım.

    • ERKUT ATİK
      ERKUT ATİK

      biz yine cok sey yamadik 200 den sonra :)

    • ankbrq
      ankbrq

      @CV Films bende 1.6ya göre demedim zaten 225hp'ye göre dedim.

    • CV Films
      CV Films

      Yurtdışında benım takıp ettiğim çoğu kanalda bu şikayet yok 1.6 ya göre herkes gayet tatminkar buluyor, hybrid modeli ile zaten bu açığı da kapatıcaklar 360 beygir ile :)

    • ankbrq
      ankbrq

      @Oğuzhan KELEŞ Yüksek hızda ağırlık çok önemli değil, motor konuşur yüksek hızda, kaldı ki 508 çok hafif bir araç sınıfına göre, 1420kg düşük bir değer. TRwatch'da bir sürü tek kişiyle çekilmiş hızlanma videosu var, aşağıdaki yorumlara bakın aynı şeyi söylemiş herkes. 180hp falan gibi yürüyor alet. 2.0 225-230hp 2.0 TSI araçlar bariz hızlı bundan. 2.0 190hp Arteon var örneğin, bununla aynı gidiyor. Türkiye pazarı için iyi 1.6lt olması, yoksa bir olayı yok motorun.

  • kadir çelik
    kadir çelik

    hayal...

    • CV Films
      CV Films

      :((

  • _WG__LoveS__BotS__
    _WG__LoveS__BotS__

    olmuş ya 😂

    • CV Films
      CV Films

      :DD

  • Tufan BAYRAKDAR
    Tufan BAYRAKDAR

    Bu arabanın karşılığı Passat degil tasarım olarakta arteonla karşılaştırabilirsiniz veya A5 ile

    • ERKUT ATİK
      ERKUT ATİK

      kesinlikle

  • Tufan BAYRAKDAR
    Tufan BAYRAKDAR

    Naçizane iki kişi çeksen daha iyi olur videoları hem araçta fazladan ağırlık olmaz hemde laf kalabalığı oluyor arkadan da biri bişey söylüyor konu dağılıyor 👍👍

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler, her videoda 3 kişi değiliz zaten ama

  • Tufan BAYRAKDAR
    Tufan BAYRAKDAR

    Bu video çekim özelliği çok iyi ekranı tam kaplamiyor büyütünce de kenarlardan kırpmiyor

    • CV Films
      CV Films

      evet tam ekranda görüntü kaybı olmuyor bu ayarlarda :D

  • Ömer Kıymaç
    Ömer Kıymaç

    Adam 3 bin devirde nasıl gidiyor diyordum devir saati ters yöne doğru geliyormuş :D

    • CV Films
      CV Films

      hahahah

  • Emin Engin Mısırcı
    Emin Engin Mısırcı

    10 sene sonra 50 yasinda iken 5 yasinda makyajli kasasini alacagim

  • paul brown
    paul brown

    iç tasarım okey ama ön tasarım çok kötü

    • CV Films
      CV Films

      zevk meslesi, seven de çok var

  • Ahmet Özyiğit
    Ahmet Özyiğit

    Passat massat hikaye kıyas bile yapamam, 508 her anlam da D segmentinin en iyisi.

    • CV Films
      CV Films

      :)) evet güzel bir tercih :D

  • Yunus Emre
    Yunus Emre

    Bu arabanın dış tasarimini bir benmi sevemedim ya

    • CV Films
      CV Films

      zevk meslesi :D

  • Petrol Head
    Petrol Head

    Araba süper ama leylek gibi kalmış biraz alçaltılırsa muhteşem görünür.

    • CV Films
      CV Films

      aynen spor yay güzel durur

  • EFE MÜHENDİSLİK-ETHEM TOP (zemin etüt, jeolojik etüt, yeraltı suyu arama sondaj kullanma....)
    EFE MÜHENDİSLİK-ETHEM TOP (zemin etüt, jeolojik etüt, yeraltı suyu arama sondaj kullanma....)

    Arac gayet guzel sportif tasarimi var. Bagaj isteyen bence gitsin doblo filan alsin , boyle bir tasarimda mecburen bagajdan feragat etmek zorundayiz. Thp motor rcz uzerindekiler haric gayet sorunsuz makina 😅👍💪

  • Omarabyo
    Omarabyo

    Peugeot 508 lan bir müşteri sonradan ön kapı ve arka kapı renk tutmadığını görmüş, peugeot galeri yetkilileri bir türlü kabul etmemişler, yazık üzüldüm

    • Bose Boy
      Bose Boy

      Serviste kesin satılmadan boyanmıştır tutmayan parça, en son volvoda yaşanmıştı

  • Taha Ahmet ÖZKAN
    Taha Ahmet ÖZKAN

    Araç müthiş tartışmasız net en iyi kasa video kalite güzel elinize sağlık lakin sizdeki eski kasa gtiyla herşeyi karşılaştıriyorsunuz senin gti da söyle mi böyle mi olmamış kral ama emeğinize sağlık 🙏

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler bro

  • Ceyhun Ceyhun
    Ceyhun Ceyhun

    Elinize sağlık

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler

  • SERDAR YEDİLER
    SERDAR YEDİLER

    Ya şu vag grubunu neden her içeriğinizde reklam ediyorsunuz? Neden ben 508 i izlerken passat denilen kazulet ya da palamut kasa ve hiç bir özelliğiyle ön plana çıkmayan bir otomobili ölçü olarak alacağım? Yani en az yakan mı sınıfında passat? O yüzden mi ölçü? Yoksa en donanımlısı mı? Yoo, o da değil.. Yoksa en ucuzu mu? 😁 Bu hiç değil.. Kısacası bırakın şu kafayı artık.. 10 yıldır tüm otomobiller her sınıfta birbirine çok yakın.. Arteon denilen ve yere göğe sığdırışamayan o araç bile ne yol tutar ne fabrika çıkışlı kusursuz arka kapı eşiklerinin bağlantısı mesela... Artık bıktık şu ruhsuz ve haketmediği kadar çok satması ve görmemize.. Baştan aşağı yenilenmiş ve en az 10 yıl öte teknoloji modasını başlatan örnek bir marka ve araç sunan Peugeot 508 in hakkını yemeyin.. Bu arada insignia kullanıcısıyım..

    • SERDAR YEDİLER
      SERDAR YEDİLER

      @CV Films estğ ama bu iş sıkmaya başladı, işinizi gayet temiz ve iyi bir şekilde yapıyorsunuz.. 508 in yenisiyle üstelik gt siyle passat İn ne alakası var? Yani soft başlıkla da girilebilirdi.. Benzin TV de de, yeni 208 tanıtımında polodan ne kadar iyi, yok caddy le ilgili de ticari lideri falan gibi sözler ediliyor.. Bu neye göre kime göre? Artık o eskidendi.. Vallaha ben bile insignia mı satıp almak istiyorum 508

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler :D

  • Furkan Can
    Furkan Can

    Gt ile gtline arasindaki farklar neler?

    • CV Films
      CV Films

      güç farkı mevcut

  • Rifat Agil
    Rifat Agil

    Güzel araba kalite 👍

    • Rifat Agil
      Rifat Agil

      @CV Films inşaallah 👍

    • CV Films
      CV Films

      @Rifat Agil çevremde güncel olarak yok bro malesef ilerde gelir ama mutlaka

    • Rifat Agil
      Rifat Agil

      @CV Films cevat kardeşim renault markada bekleriz 👍

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler :D

  • Eto Kaygusuz
    Eto Kaygusuz

    jantları sevmedim ya olmamış bence

    • CV Films
      CV Films

      zevk meslesi :)

  • Kılıçarslan
    Kılıçarslan

    Hız olarak 225 bg gibi gelmedi bana?, 200 den sonra kesildi. 1.5 tsi lar ile aynı gidiyor. Belki Araçta 3 kişi olduğu içindir 225 bg için top speed iyi değil Bunun harici araç süper.

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler :) çoğu bastımız yerler epey eğimi yüksek yerler 0-200 hızlanması yoksa beygirine göre geçerli bence

    • Burakhan Doğan
      Burakhan Doğan

      Rampa yukarı çıkıyordu genel olarak.. Rampa yukarı 220 üstü gören araç sayısı azdır. Artı olarak araçta 3 kişiler

  • Eto Kaygusuz
    Eto Kaygusuz

    izlemeden yorumumu yapıyım da sonra tekrar yaparım

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler bro

  • Eto Kaygusuz
    Eto Kaygusuz

    passattan bin kat daha güzel yemin ederim bayılıyorum,bide cevat reis çekince tadından yenmiyor valla

    • CV Films
      CV Films

      sağolsın bro

  • Errenn1907
    Errenn1907

    Abi sol tarafı iyi kapadı 😀

    • CV Films
      CV Films

      hahah

  • DeJa Vu
    DeJa Vu

    Passatın depo kapağı bile olamaz

    • DeJa Vu
      DeJa Vu

      @CV Films aynen, benim zevkim ;)

    • CV Films
      CV Films

      zevk ve tercih meslesi tabiki :D

  • Tolga Ş.
    Tolga Ş.

    1.5 508 2020 model 208 limitör var bu 508e hakaret :( Amma o güven ve yol tutuş hissiyatını cidden veriyor 180 190 viraja girdim bana mısın demedi

    • bir tan
      bir tan

      @Tolga Ş. EAT8 ve EAT6 şanzımanlarda limitör kalkmıyor dostum.

    • Tolga Ş.
      Tolga Ş.

      @CV Films aslında 508'e stage 1 yazılım çok güzel gider bence

    • CV Films
      CV Films

      üzdü harbi 208 de limitör gelmesi :(

  • Burak Çavuşdere
    Burak Çavuşdere

    Emeğine sağlık

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler :D

  • dammex2
    dammex2

    Hızlanma olarak 225 hp gibi gelmedi bana.daha güçsüz gorunuyo burdan bakınca

    • dammex2
      dammex2

      @CV Films bunlarida bastan goze almistim...size gore peki fabrika verilerini hissettiriyormu.

    • CV Films
      CV Films

      farbika verisi bu :) 3 kişi ve bazı yerlerde bayır yukarı gazladığımızdan size öyle gelmiş olabılır

  • tansel nalçacıoğlu
    tansel nalçacıoğlu

    Sonunda gelmiş video elinize sağlık ❤️

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler bro

  • Cem Kaan Güney
    Cem Kaan Güney

    Peugeot 508 böyle ise DS 9’u hayal edemiyorum

    • ERKUT ATİK
      ERKUT ATİK

      cok deli geliyor psa

    • CV Films
      CV Films

  • emir kılıç
    emir kılıç

    BITIYORUM BU ARABAYA KAHRETSIN

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler bro

  • Emin Bugra Cengiz
    Emin Bugra Cengiz

    508 gercekte cok guzel bir arac. Gt line paketini test etmistim 0 kilometre olarak almak icin fiyat performans olarak gayet guzel bir arac son anda almaktan vazgecip w205 c serisi aldim arkadan itisli olmasi sebebiyle fakat arkadan itis sevdaniz yoksa kesinlikle piyasada alabileceginiz en sportif ve fiyat performans acisindan en guzel arac.

    • ERKUT ATİK
      ERKUT ATİK

      D segmentine iyi geldi

    • CV Films
      CV Films

      Kesınlıkle bro, teşekkürler

  • Suleyman Hajiyev
    Suleyman Hajiyev

    Kara Şimşek gibi Maşallah Peugeot'un en beğendiğim sedan arabası dış tasarım iç dizayn falan çok güzel , yapmışsın peugeot reis, sen bu işe fransız değilsin :)))

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler bro

  • Burak Özkan
    Burak Özkan

    Saçlar lens mi Cevat'cım :D

    • Burak Özkan
      Burak Özkan

      @CV Films Allah at yelesi gibi saclarina zeval eylemesin 😃 Takipteyiz dizi gibisin 👍

    • CV Films
      CV Films

      uzatıyorum bro :)

  • Emre Kocaman
    Emre Kocaman

    Memduh abem bunu beğenmedi

    • CV Films
      CV Films

      tanımıyorum bro malesef

  • Enes Kayaçetin
    Enes Kayaçetin

    Ds7 e tense de hibriti var bu motorun başarili motor 1.6 degil 2.0 gibi

    • CV Films
      CV Films

  • Enes Cesur
    Enes Cesur

    Bahsettiğiniz 360 beygirlik plug-in hybrid 508 pse modeli Fransa'da 68 bin Euro. Daha Peugeot 225 beygirlik plug-in hybrid i getirmediler o bile gelse 600 bin lira iyimser bi tahmin olur. Öyle ki pse ,sizin de dediğiniz gibi 1 milyon dan aşağı olmaz o nedenle de gelmesine pek imkan yok.

    • CV Films
      CV Films

      malesef bro :(

  • freddy14
    freddy14

    Abi idolümsün seni izleye izleye montaj işlerine başladım seni izleye izleye devam ediyorum sağolasın abi

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler bro

  • freddy14
    freddy14

    Abi pejo videosuna berkay abi yakışır bu arada video çok güzel eline sağlık berkay abili video ne zaman gelir biraz yüzümüz gülsün az şaka falan yapsın .d

    • CV Films
      CV Films

      yasaklar kalkınca gelcek yenı vıdeolar bro :D

  • freddy14
    freddy14

    3:07 abi o hareket tekme atma hareleti değil .d

    • CV Films
      CV Films

      hahahah

  • MiCro
    MiCro

    Passatdan iyi

    • CV Films
      CV Films

      :))

  • seyfi3380
    seyfi3380

    Limitör kaldırılabilir fakat ekstra bir modifiyeye ihtiyaç yok bence günlük kullanımda gayet yeterli diye düşünüyorum. Araç çok güzel simsiyah tam bir Batmobile gibi duruyor görünüşü de çok agresif muazzam araç sahibine kaza bela vermesin ☺️🙏🏻

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler :D

  • Berkan Taşçı
    Berkan Taşçı

    Araba harika ama kadranı hiç beğenemedim hele bir de devir saatine bakasım bile gelmedi. Harika video olmuş Cevat abi

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkür ederim bro

  • Bug Red
    Bug Red

    Gözlük reis berkayı görmek vardı şimdi direksiyon başında 😃

    • CV Films
      CV Films

      hahaha :) hafta sonu yasakları kalınca yenı vıdeolar gelcek Berkay ile

  • Kutup Ayısı
    Kutup Ayısı

    Abi hacim her şeydir demekte çok haklılar. Araba her ne kadar 225 beygir olsa da 210 dan sonra ıkınarak gitmeye başlıyor. Şahsen bi d segmenti araba en azından 250 ye kadar soluksuz gitsin isterim.

    • Kutup Ayısı
      Kutup Ayısı

      @CV Films Maalesef öyle. Ne güzel olurdu şöyle 3.0 bir V6 çift turbo, arka tahrik ağırlıklı akıllı bir 4 çeker sistemiyle.

    • CV Films
      CV Films

      hacım hepimiz istiyoruz ama sonra vergiler işin içine giriyor :)

  • Bera Demir
    Bera Demir

    12:16 evet anlaşılıyor görüntüden hocam araba vibratöre dönüşmüş

    • Bera Demir
      Bera Demir

      @CV Films sen öyle diyorsan öyledir cevat başkanım yorumumu şereflendirdin ya o yeter :)

    • CV Films
      CV Films

      camların o hızda titremesi gayet normal :D aracın içindeyken gayet güven veriyor

  • Serhat MUTLU
    Serhat MUTLU

    Passattan çok 208 ile kıyaslanmış (= (= 208 de amortisörlü kaput yokmuş. B segmenti ile D segmentini neden kıyaslarsın ki....

    • CV Films
      CV Films

      nevzatta da 208 ve 308 mevcut ondan o kıyasa kaymış evet dediniz gibi segment farkı mevcut

  • Görkem Nahırcı
    Görkem Nahırcı

    Beklediğim kadar hızlı değil 200den sonra kesiliyor sanki hacimden dolayı olabilir

    • CV Films
      CV Films

      200 e kadar olan hızlanması oldukça tatmin edici bence 225 beyigiri için fazlasını zaten gündelik hayata pek kullanmıyoruz :D hybrid modeli ile o açığı da kapatıcaktır

  • Omarabyo
    Omarabyo

    11:03 aklasse peugeot motoruyla harikalar başarıyor 😂

    • CV Films
      CV Films

      :))

  • ahmet burak demirkoparan
    ahmet burak demirkoparan

    Cevat özletme kendini severek izliyoruz, motorun altında muhafaza yok ve kaputun iç taraflarında boya atması oluyormuş, arkadaşın bu konuda bir yorumu olur mu acaba?

    • CV Films
      CV Films

      Erkut o tarz bişey yaşamadı şu ana kadar

  • Yasin AYÇİÇEK
    Yasin AYÇİÇEK

    Araç güzel, kırmızısı çok daha güzel 🙏🏼

    • Ahmet Can Beyaz
      Ahmet Can Beyaz

      Ya ben kırmızıyı çok seviyorum ama bunun kırmızısı ya bakımsızdı sanırım hiç güzel değil di

    • CV Films
      CV Films

      kesınlıkle kırmızı fena duruyor

  • Alieren Kaya
    Alieren Kaya

    Keşke stock olmasaydı

    • ERKUT ATİK
      ERKUT ATİK

      olmiycak zaten bro :)

    • Alieren Kaya
      Alieren Kaya

      @CV Films olsun senin çekmen yeterli Gaziemirden selamlar

    • CV Films
      CV Films

      elimizde anca bu vardı bro :D

  • Ersel YILGIN
    Ersel YILGIN

    Bir dsg performansı göremiyorum.

    • bir tan
      bir tan

      @Ersel YILGIN sizin 5 yıl DSG Leon kullanmış olup sorun yaşamamış olmanız DSG yi sıkıntısız yapmıyor. Fabrika bile kabul etti artık DSG nin sorunlu olduğunu. Ben de sıfır aldığım Leon un 23 binde kavrama bitirmesini gördüm. Hem de tüm kullanım prosedürlerine uyduğum halde. Vag grubundan araçlar isterse PSA nın yanından 5 kez tur bindirip geçsin. Eninde sonunda şanzımanı patlıyıp yolda kalacak. O zaman da PSA yanından geçip gider 😊

    • Ersel YILGIN
      Ersel YILGIN

      @bir tan 5 yıl dsg leon fr kullandım hiçbir sorun yaşamadım. Dsg’nin sadece adı kirlenmiş. İstediği kadar sağlam olsun eat8 :) an gelir bir vag yanından geçip gider o zaman eat8’in kıymeti yok benim için.

    • bir tan
      bir tan

      hocam EAT8 in yanında DSG Nin esamesi okunmaz. Hdreşey hız değil bence. Sağlamlık da önemli...

    • Ersel YILGIN
      Ersel YILGIN

      @CV Films Aynen öyle. 1.5 eco Tsi dsg bir aracım var onun hızlanmasını gözümün önüne getirdim biraz hantal kalıyor bu araç.

    • CV Films
      CV Films

      hız olarak değerlendiriyorsanız, dsg çift kavrama yapısı ile her zaman önde olacaktır tabiki :D

  • Cengizhan Çelik 53
    Cengizhan Çelik 53

    B9 kasa gelene kadar Passat'tan iyi. Sonra yine rakibi Passat'ın yanında dandik kalır ve tutulmaz :)

    • CV Films
      CV Films

      bakalım b9 epey gözel olcak bencede :D

  • Hakan Kaya
    Hakan Kaya

    Efsane araba.

    • CV Films
      CV Films

      evet :D

  • EREN TAFLAN
    EREN TAFLAN

    Bildiğim kadarıyla motorun thp ile bi alakası yok tamamen yeni puretech motor

    • CV Films
      CV Films

      mutlaka güncelemeler mevcutur evet bir önceki 1.6 nesline göre

  • Mustafa Sarıkaya
    Mustafa Sarıkaya

    Arkadaki arkadaşın dediği gibi panamera tarzı olsa bir de ambians aydınlatma çok renk olsa tadından yenmezdi

  • Efe Aydın
    Efe Aydın

    Gözümüz pejo distribütörü berkay reisi aradı 😄

    • CV Films
      CV Films

      hahahhahah

  • Crusaders
    Crusaders

    Dolu olmasina ragmen iyi cekiyor.

    • CV Films
      CV Films

      evet 3 kişi olduğumuzu bazı takıpcıler unutuyor :D

  • Mustafa Fırat
    Mustafa Fırat

    Emeyine sağlık abi videolarında çoook büyük emekv arr

    • CV Films
      CV Films

      çok teşekkürler bro

  • Mehmet Çakır
    Mehmet Çakır

    Sade hoş güzel bir araç olmuş sahibi bence böyle binmeli Allah kaza bela vermesin

    • CV Films
      CV Films

      Teşekkürler

Sonraki