Supra Akü YOK! Orjinal Direksiyona Dönüş! Sonra Daikoku | Japonic
38:17
167,750
Reddit
Efenim malumunuz akü bitmis. Baba aku komple yok degil ama ona yakin. S2000 den biraz kan aktaralim. R34 e de deniyoruz lakin o biraz daha inatci cikiyor ama vakit yok. Sonra Supra'nın Orjinal Direksiyonunu takıyoruz. En son da Daikokuya gidiyoruz. Ayrıyeten daha sonra bizleri bir daikokoku videosu bekliyor olacak. Bu videonun bölümlerini aşağıda görebilirsiniz;
00:00 Intro
01:06 Supra Akü Aktarma
08:12 Direksiyon Açma
11:55 Eski MOMO Direksiyon
16:35 Yeni Supra Direksiyon Montaj
30:57 Testler
32:03 Daikoku'ya Gidiyoruz
Sim Racing Kanalimiz: trwatch.info/town/w2tF5hoeJFWjoxohRO-3gg
Instagram: instagram.com/japonic_official/
Oğlumun Kanalı Japonic Çocuk: goo.gl/yLzsrn

Yurtdışı Araba alımları ile alakalı: office@japonictrade.com

Araba Almak isteyenler bunu izleyebilir:
goo.gl/hP47pm
sorularinizi da: office@japonictrade.com a atabilirsiniz. Turkiye'ye maalesef gelmez... Ben istemez miyim sana da gondermek...

İşbirliği için: japonicjaponya@gmail.com
Kardeşimin kanalı: Serap&Emre goo.gl/38TLTi

Video ve Kisisel ekipmanlar:
kit.com/Japonic/youtube-ve-kisisel-ekipmanlar
#supra #direksiyon #s2000

YORUMLAR
  • Yunus
    Yunus

    Abi evlatlık düşünüyor musun çocuğuna abi, size evlat olurum

  • qafqaz gamer
    qafqaz gamer

    abi hepsi senin mi?

  • Murat Aras
    Murat Aras

    Kardeşim rabim sana bağışlasın evladın 😘🇹🇷 öp bizim yerimiz

  • yusuf ayhan aysu
    yusuf ayhan aysu

    azmini, cesaretini , zekanı takdir ediyoruz. ancak ekmek yediğin japonyanın kurallarına uyacaksın, onlara saygılı olacaksın, seni binlerce genç izliyor sen onlara örnek olman lazım. sonradan görme durumuna düşmeyelim, japonları arkamızdan konuşturmayalım . burda trafik magandaları masum insanların canlarına kastediyorlar. o magandalar kime özeniyorlar. bu laflarım asla sana değil.

    • Japonic
      Japonic

      Önümde yarışan 3 kişi Japon... Olayi iyi anlayin. Ve ben yarışmadim. Iyi dinleyin.

  • Bafetimbi Diagne
    Bafetimbi Diagne

    Akü al birer tane

  • Gokhan Karacivi
    Gokhan Karacivi

    Senin videolarını izleyince sinirim bozuluyor abi , 25 yaşıma giricem tofaş alabilmek için günde 10 saat askeri ücretle çalışıyoruz ama alamıyoruz 🤷‍♂️

  • Emin Deveci
    Emin Deveci

    çocuktaki şansa bak amq coğrafya kaderdir

  • Butcher 1907
    Butcher 1907

    sinyalde sağdaymış şimdi fark ettim. direksiyon vites sinyal hangi birine alışacaksın.

  • #FreePorçay Berk Günaydın
    #FreePorçay Berk Günaydın

    Abi Japonyada Supra Fiyatı Nedir?

  • Rafael Rafael
    Rafael Rafael

    En başta yapacağın işi sonunda yaptığın için güzelim direksiyonun orjinalliğini bozmamış olurdun üstad tam Yozgat küçük sanayii işi ara boşluk kabak gibi açıldı farkındamısın neyse mal senin para senin güle güle kullan

  • dzgrn e
    dzgrn e

    Türkiye'de bu arabadan kaç tane var.

    • Emre Furkan
      Emre Furkan

      10 civarı deniyor.

  • ihsan BAYIR
    ihsan BAYIR

    0:37 Harika bir ses!

  • Bugra OEZCAN
    Bugra OEZCAN

    Sigorta kutusundan korna sigortasını çıkar korna ötmesin ❤️bebek, çocuk adam olmuş zaman çok çabuk geçiyor 👍🏻

  • Emre Erdioğlu
    Emre Erdioğlu

    is that a supra?

  • Çok yakında GARAGE
    Çok yakında GARAGE

    Yaşıyorsun bu hayatı maşallah 🧿

  • enes arınmış
    enes arınmış

    5:30 üniversite hediyesine bak bee :D biz hediye toros bile alamadık :D

  • Efe Çelik
    Efe Çelik

    kablo kesitleri düşük olduğu için çok geç çalıştı eğerki bi kaynak kablosu kullanılsa ilk marşta çalışır

  • HELİOS PUBGM
    HELİOS PUBGM

    Abi suprw veya r34 ü kapıp türkiyeye gelsene

  • Ramazan Aydoğmuş
    Ramazan Aydoğmuş

    Bencede r34 başka güzel abi Allahım inşallah isteyen herkese nasip eder benim gibi...

  • Ahmet Akif Arslan
    Ahmet Akif Arslan

    Çoçuk hayallerimi yaşıyor 🥺

  • Yapıyapıve
    Yapıyapıve

    Tarcanlar 😂😂😂

  • Koinuss
    Koinuss

    R34 ü bana ver diyomuşum şimdi pıadgkşdngjlşikl

  • mahmut 01
    mahmut 01

    Merhabalar hocam bende de murat 131 var efsane kasa kendimi bildim alti komple aydinlatma kabin modlu renkli aydinlatma katlanir ayna falan saymakla bitmez tek eksiğim arka rüzgarlik kaldi sizin aracinizdaki ruzgarlik olculero standart mi olculeri falan kendi arabama takabilirmiyim acaba?

  • Orkun Kurun
    Orkun Kurun

    Abi az daha paraya kıyıp airbagli direksiyon alsaydın keşke airbagsizi uydurmaya çalışmak yerine

  • x x
    x x

    Niye aküyü doldurmaya uğraşıyorsun. Çalışan arabaya direk bağla çalışsınlar. Doldurmak için de farları yak şarj dinamosu doldursun. Elektrik harcamadan akü dolmaz.

  • Rasim
    Rasim

    Transfer kablon çöp

  • Rengar One Shot
    Rengar One Shot

    is that a supra?

  • Fatih ASA
    Fatih ASA

    tüh be direksiyonun arkası boşuna kesildi

  • Sessiz Yıldız
    Sessiz Yıldız

    Türkiyede olsa baba oğluna suprayı eve götür diyecek ? Ve sonuç; Hızlı ve öfkeli 😂

  • Ahmet Celil Yılmazer
    Ahmet Celil Yılmazer

    direksiyon sargısını sökmen dengeyi bozar ya sağa ya sola çeker bıraktığında

  • Sezer Yılmaz
    Sezer Yılmaz

    Hayaler japonya supra gtr s200 350z hayatlar 40 bin lira biriktirdim bi araba alamıyorum 😭😭😭😭😭😭😭😭amk böyle hayatn ya😭😭😭😂

  • İzya
    İzya

    Abi çocuğun çok tatlı allah analı babalı büyütsün arabalarında güzel allah kaza bela vermesin♡

  • Berkay Kaplan
    Berkay Kaplan

    keşke babam çıksa da oğlum suprayı eve götürürmüsün dese

  • Selimcan Irmak
    Selimcan Irmak

    Senin işinde zor abi 4 araba ile uğraşıyorsun biz sadece arabanın görüntüsüne motor gücüne estetik duruşuna sesine hayranız ama onların masrafları giderleri cezaları ile sen uğraşıyorsun

  • yavuz Altunalan
    yavuz Altunalan

    Babanın suprası r 34 ve s2000 i var. Düşünsene. Düşünemiyorsun dimi. Cünki yok

  • UMUTT KOSSE
    UMUTT KOSSE

    Reis maşaALLAH bir türk olarak oralarda bu arabalara sahip olman çok güzel kendimizin olmuş kadar seviniyoruz🇹🇷

  • EMRE
    EMRE

    Göğsü karbon sandım da yapıştırmaymış

  • Doğukan HD
    Doğukan HD

    abi okadar güzel arabaların var 1 kere drag yarışına katıldığını görmedik niye yapmıyon :D

    • Emre Furkan
      Emre Furkan

      Japonya'da en son yapılacak motorsporu çeşidi drag olabilir.

  • Mesut Bala
    Mesut Bala

    abicim rezil ettin arabanın tüm direksyon sistemini...

  • Alihan Ataseven
    Alihan Ataseven

    Boşa yaşıyoz aliminyum

  • Raşit ÖZKAN
    Raşit ÖZKAN

    Kulllanılmayacaksa aküyü söküp evde sarj edebilirsin.bitmiş akü zamanla ölüyor .evde sarj edersin takınca kullanırsın zaten güvenli yerde

  • Alper Yıldız
    Alper Yıldız

    5:36 merak etme abicim suprayı istesen de kıramazsın öyle bir şey o

  • Köpük & Karamel
    Köpük & Karamel

    vay arkadaş nasıl bir direksiyon sevdasıdır bu, onu sök bunu kes cavur fazla koymuş de bir şeyler daha çıkar..

  • ZABAHA KADAR BURDAYIK
    ZABAHA KADAR BURDAYIK

    Supram olsun 100.000 milyar borcum olsun :)

  • Selim Arık
    Selim Arık

    5:32 coğrafya kaderdir aga be

  • Yunus Emre Aybar
    Yunus Emre Aybar

    eskisinden bile güzel oldu -japonic mizaj kfejklnlnaflenafjblf

  • Onur Önder
    Onur Önder

    Abi o direksiyon çok uydur kaydır oldu Orijinalini veya yeni Momo al veya eski momoyu tak hiç sağlıklı olmadı bu iş

  • Fatih KÖKEN
    Fatih KÖKEN

    MAŞALLAH ABİCİM İYİ MAKİNELER BENİM ADANADA YOLLAR BOZUK O MAKİNELER BURADA ÇOK BOZULUR ABİCİM

  • Ahmet Ertuğrul
    Ahmet Ertuğrul

    Abi Orj Direksiyon Takacam Diye Cıkarmadıgın Parca kalmadı Seviliyorsun (:

  • Erman Şahin
    Erman Şahin

    Buna ihtiyaç yok diye diye en son lastiğe kadar sökecek sandım.

  • Mehmet Emin Şengil
    Mehmet Emin Şengil

    Benim en sevdiğim R35 di çok severdim rahmetliyi kjdnsjdgklsdg

  • Canwien
    Canwien

    Abi Bera senin gibi bir babası olduğu için çok şanslı :)

  • Tekin Cagman
    Tekin Cagman

    Bak bi ustadan sana Tavsiye Somon üstünde somonu cözdüğünde üstüne Cekicle iki kere tikla ve o Direksiyon löb diye cikar 😉

  • Hasan Basri Kılıç
    Hasan Basri Kılıç

    Adam oğluna ilerde yanlarsın diyor. Ben Türkiye'de babamdan a3'ü adam akıllı gezmek için alırken bile yalvarıyorum...

  • TalhaK 20
    TalhaK 20

    Abi kıbrıs a araba yollayabilirmisin

  • Doukan Bey
    Doukan Bey

    "Sen Suprayı götür eve, ben R34 ü"

  • Burakhan ERSOY
    Burakhan ERSOY

    Abi beraya büyüyünce ne dizicen çok merak ediyorum

  • BERAT_KİNK
    BERAT_KİNK

    Abi sağdan direksiyon la soldan arabanın vitesi aynı mı

    • Emre Furkan
      Emre Furkan

      Evet.

  • Olcay Meral
    Olcay Meral

    Direksiyon on numara beş yıldız olmuş, ellerine sağlık güzel çözdün!

  • Onur Sayın
    Onur Sayın

    abi momoyu da bana hediye et 🤣

  • Yalçın Tekin
    Yalçın Tekin

    Koskoca Japonya'da 2 tane olan direksiyonu kesmek :)

  • Bero
    Bero

    Kafamdaki kurgu ne biliyon mu abi madem hayalimi asla gerçekleştiremiycem bi supra alamıycam bari japonyaya gelip sena evlatlık çocuk olim de büyüyünce supayı bana ver bu arada abi bu supra kaç beygir ve ne kadar lütfen söyle

  • Ahmet durna
    Ahmet durna

    Abi 4k video yükledinmi daha önce gb olarak çok fazla video kalitesi bozmadan youtube ye 4k video yükleme kolaylığı varmı ?

  • Enes Aslanhan
    Enes Aslanhan

    0:56 söylemeye dilin varmiyo

  • Mr. Potato
    Mr. Potato

    29:10 lan çok iyi

  • Emre Furtuna
    Emre Furtuna

    35:10 daki harley davidson road glide a kalbimi bıraktım...

  • Tunahans4l
    Tunahans4l

    AH ULAN SUPRA

  • Enes Doğan Sarıpınar
    Enes Doğan Sarıpınar

    Abi daikoku videosu yarin gelebilir mi🙌

  • Rıdvan KÖSE
    Rıdvan KÖSE

    Supramız olursa koltuk sonradan mi takılmış yoksa fabrika çıkması mi olduğuna bakarız abi aynen Faruk abi. 😂😂

  • Ahmet Vural Aydın
    Ahmet Vural Aydın

    Kendi kendine konuşuyorsan sorun yok ama arabalarla konuşuyorsan sıkıntı büyük...

  • Baran Arkan
    Baran Arkan

    Faruk abiyi 2017 yılında ana sayfama düşen fuga videosu ile tanımıştım o aralar yanlış hatırlamıyorsam videonun izlenmesi günden güne artıyordu ve aboneside 40-50k bişeydi. Otomobil içerikli videolar çeken çoğu kanalı takip ediyorum geçenlerde bir kanalın canlı yayınında Faruk abi ile ilgili muhabbet döndü daha sonralarında biraz instagramda gezerken yorum yaptığı bir postun altında bahsettiğim yayındaki konuşmalar dönmüştü yüksek aboneye ulaşıldığında izlenmeler vs arttığında haterlar daha çok artıyor sanırım konunun üstünden geçip anlatmak gerekirse sanırım Faruk abinin sürekli araba değiştirip ülkemizde faiş fiyatlara satılan araçlar BİZE GÖRE daha kolay ulaşmasına takılanlar olmuş. Burası özgür bir platform herkes istediği içeriği çekip atıyor istemeyen sevmeyen takip etmeyip izlemeyebilir. Zamanında Faruk abinin babası japonyaya geldiğinde keşke olsa da türkiyeye araç yollasam diye aralarında bir muhabbet geçmişti. Yani demek istediğim insanların elinde olmayan sebeplerden ötürü bişeyler başaran kişileri olumsuz yönde eleştirmek bence çok saçma yurtdışında bize göre araç fiyatları oldukça ucuz fakat bedava da değil dünyanın hiç bir yerinde emek olmadan sonuca ulaşılmaz zamnında rahmetli Ali Can abimizede görgüsüz sonradan görme gibi yakıştırmalar yaptılar dünyadan göçüp gidince değerini bildiler. Ben Faruk abinin zaten gösteriş vs yapacağını burayı bir gelir kapısı olarak görmediğini biliyorum öyle olsaydı sürekli olarak başka insanlar gibi video yükler başka amaçlara kapılabilirdi ki zaten roadster videosunda bazı videoların kazançlarını göstermişti böyle uzun açıklama yapmamın sebebi bazı şeylerin değerini millet olarak elden gidince anlıyoruz buda beni üzüyor. Umarım Faruk abi yorumumu görüp yanlış anlamaz ne demek istediğimi anlar.

  • kerim bayraktar
    kerim bayraktar

    arabaların hepsi senin mi abi

  • Furkan Kurudirek
    Furkan Kurudirek

    4:43 abi bana ver suprayı ben götürürüm

  • ediz bilgen
    ediz bilgen

    5g ile ilgili vidyo çeker misin orda 5g var mı

  • Abdullah Erten
    Abdullah Erten

    AAA suprada tilt etme kolu var 🤣🤣🤣

  • Barış İNCEYOL
    Barış İNCEYOL

    Bu direksiyondan Japonya'da satılık iki tane vardı arkadaşlar. ( 5 dakika sonra... ) Direksiyonun üzerinde kasaplık becerilerimizi deniyoruz arkadaşlar...

  • Adımdan Sanane
    Adımdan Sanane

    Abi supranın göstergesini de hem 320 kadran yap hemde 10k devire çevir

  • Kadir Mc
    Kadir Mc

    Abi allah aşkına cevap ver bu araçlara binmek nasıl bir duygu ?

  • Mehmet ÖZBAKIR
    Mehmet ÖZBAKIR

    Tarcanlar candır.

  • Mustafa Emre Kuşcu
    Mustafa Emre Kuşcu

    Niye ceza yiyo

  • Hikmet ÖKSÜZ
    Hikmet ÖKSÜZ

    Büyüyünce attıra attıra götürür abi merak etme. 😅

  • Ebubekir
    Ebubekir

    abi keşke toyota amblemli olanı alsaydın bu pek iyi durmuyor ya

  • Barış Özkan
    Barış Özkan

    Bera bu arabaların tozunu attırır ilerde abi :D ben babamın Kartal ını kaçırıyordum bera babasının gtr34ünü kaçırıcak vay bbbeeee

  • mustafa altuntaş
    mustafa altuntaş

    Direksiyon simitlerini sökerken sagsola kastır dedigin gibi eşit çekme olmadı simitin üstüne saglı sollu elinle vur rahatca çıkar vede göbekleri sökerken her zaman simit den tutup sökersin kontak kilidine güvenip zorlarsan kilit kırılır biliyormusn bilmiyorım ben yinede yazmak istedim 😀 ve şunuda ekliyeyim simidi çıkarmak için asılır ken somunu üstünde kalsın tamamen sökme yoksa airbak veya korna kablosuda simitle beraber eline gelir bilginize saygılarr😀😀

  • Ahmet Emir İmdat
    Ahmet Emir İmdat

    4:34 Faruk abi: Bera sen suprayı götür bende R34 ü götüreyim Bera: baba benim ehliyetim yok senin ehliyette vahim durumda gidecek gibi birde ben suprayı sürersem sana ömrü billah araba sürmek haram olur 🤣 Bera'nın bakışı herşeyi anlatıyor 😂

  • SWAG
    SWAG

    Abi supra iyi güzelde. İç trim detayları düşecekmiş gibi. Yan marşpiyeller çakma gibi spoiler falan ne bilm çok daha iyi bi hale getirilebilir. Bence

  • SWAG
    SWAG

    5:30 🥺

  • RAMAZAN BAŞOL
    RAMAZAN BAŞOL

    Reis o momo direksiyonu bana hediye et be 😅

  • Orhan Yıldırım
    Orhan Yıldırım

    Plastiği kesmek yerine clockspringi iptal etsen daha temiz olurdu reis, zaten airbagsizdi direksiyon.

    • Orhan Yıldırım
      Orhan Yıldırım

      Sonunda kendinde fark etmiş ve sökmüşsün zaten, valla kendiminmiş gibi hala üzgünüm plastiğe.

  • Batuhan Tepe
    Batuhan Tepe

    S2000 hariç hayalımdeki tüm arabarı toplamış adam sjsjsj keşke benimde her gün 15 dakika çalıştırmak gibi bir derdim olsa hangisine binemeyeceğim karar veremeye bilsem jsjsjsj

  • Mehmet
    Mehmet

    plastiği direksiyona uygun 3d printer dan çıkarttırabilirsin belki abi

  • Eren Şekercima
    Eren Şekercima

    Düşünsene Japonya'da sın babanın s2000,r34,Supra sı var ne şanslı adam bee

  • Taha Çakır
    Taha Çakır

    faruk abi işim var uğraaşamam dediğin gtr r34 bidaha düşün fvczfvxcvxcv

  • Ali Alan
    Ali Alan

    İleriki zamanlarda S14 veya s15 silvia gelmez mi abi cevaplarsan sevinirim

  • turker matbu
    turker matbu

    O direksiyona göre supra alsak ?

  • Kadir elieyioglu
    Kadir elieyioglu

    Üni hediyesi supra mı😂😂 ben abime serçe aldırmıyorum 😂

  • fox811
    fox811

    Kardeş öbur kanallarinizada yazdim bu soruyu yanit alamadim sizden. Uzun zamandir takip ediyorum sizi.bir sorum var. Hic Azerbaycana araba gonderdinizmi???

  • Berat xcf
    Berat xcf

    ARABALARIN HERŞEYİ MÜP ❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗ 👇

  • Furkan ELİTOK
    Furkan ELİTOK

    Faruk abi Maşallah harbi r34 Kitap gibi yaaa BOL BOL MAŞALLAH..... !

  • M. Saim Harputluoglu
    M. Saim Harputluoglu

    seni görmek istemiyoruz, yan koltuktaki tatlı delikanlıyı göster 😀

Sonraki