Yıldız'ın kıskançlık numarası! - Yasak Elma 94. Bölüm
09:11
1,094,435
Reddit
Yıldız, Çağatay'ın soğuk tavrından vazgeçmesi için Emir'le birlikte bir plan yapar.
Yasak Elma Resmi TRwatch Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
Medyapım Resmi TRwatch Kanalı: goo.gl/ZFpCky
Oyuncuları:
Şevval Sam
Eda Ece
Erdal Özyağcılar
Berk Oktay
Nesrin Cavadzade
Şafak Pekdemir
Nilperi Şahinkaya
Melisa Doğu
Barış Aytaç
Can Nergis
Serkan Rutkay Ayıköz
ve Gülenay Kalkan Ünlüoğlu
#yasakelma #yılanlarladans #yasakelma94

YORUMLAR
  • Ayşe Cingöz
    Ayşe Cingöz

    Allah herkese emir ve yıldızın bitmeyen arkadaşligi gibi bir arkadaş versin 🙏🙏

  • Büşra Taş
    Büşra Taş

    Bence içindeki Kağan Bozok çıktı 😁

  • ZEYNO
    ZEYNO

    Dikat sosyal mesafe

  • Beyza Sarı
    Beyza Sarı

    İnşallah emir ve yıldızın dostlugu bitmez

  • Serra Üretmen
    Serra Üretmen

    Allahım nasip et sinirlenip sonra öpmek mı dkskwkkwksksmskskks

  • Melike Betül Öğütmen
    Melike Betül Öğütmen

    Aynen esra

  • Melike Betül Öğütmen
    Melike Betül Öğütmen

    Aynen nisa

  • ümmü koca
    ümmü koca

    kıskaç

  • e yldrm
    e yldrm

    Bu figuranı Survivor dan hatırlayan kaç kişi var 😂 Turabiyle kavga etmişti o zamanlar

  • Diljin Dorudemir
    Diljin Dorudemir

    Sen benim her istediğim değil tek istediğimdin...🖤 Ahhh be canım Kerimim nasıl da harcadılar seni...😔🖤

  • Melis Selin
    Melis Selin

    bunun romantik olduğunu tam olarak ne düşündürdü size.... rezillik.

  • Öykü Naz Kalanbak
    Öykü Naz Kalanbak

    8:12 ilişki durumu karışık daki can ın aysegül e kızmasına benzemiş😅

  • Dilara D
    Dilara D

    İzlerken kanser oldum resmen ne boktan diziye çevirdiniz siz böyle aferin yani

  • GAMZ ZE
    GAMZ ZE

    94. Bölümü atın ama artık

  • Yaren Ay
    Yaren Ay

    Şahika ve Enderden Yıldız İntikamı İstiyoruz

  • Çisem Altınok
    Çisem Altınok

    Kerim der susarim

  • Şehriban Sayid
    Şehriban Sayid

    Dilenciye sahte para😂

  • MERYEM ASLAN
    MERYEM ASLAN

    Kerim gelsin diyenler beğensin

  • Ayşe Pekbey
    Ayşe Pekbey

    Yorumlardaki herkes Kerim'in geri gelmesini istiyor umarım senarist ve yönetmen bunun farkına varır

  • Aysegul Arici
    Aysegul Arici

    Ya ben anlamıyorum neden yıldızın sürekli zengin bi kocaya ihtiyacı var gibi bi algı yaratılıyo yıldız kendi ayakları üzerinde durucak kadar akıllı bi kız çağtay iyiydi başlarda ama onunds halitten bi farkı yokmuş yıldız safmı neden sürekli ona bağırılıp çağırlmasına izin veriyo eziliyo

  • Nill
    Nill

    Hayır yani yildizin basina sanssizliktan degil salakliktan geliyor

  • Serdar Bozkurt
    Serdar Bozkurt

    Kadınlar dan korkulur...

  • Elmar Məmmədov
    Elmar Məmmədov

    Her kesde kerimden tuturmus o yildizla yakismiyordu o zayif ince suratli bir cocuktu yildiz biraz kilolu bir kiz o sahikayla daha cok yakisiyordu

  • yagmur Ak
    yagmur Ak

    Zehra artık akıllı bir hareketle reyting kirsa ne guzel olur

  • Frieda
    Frieda

    Bu cagatay wattpad kitabindan cikmis erkekler gibi igremc jdkdkkdf

  • bir sınav hikayesi
    bir sınav hikayesi

    Bu ne ya kaç numara sığırlık acaba Sadece bir yemek yani ne var bunda Emirden niye kıskanmıyor o zaman Canerden peki

  • Ezgi’s Kitchen
    Ezgi’s Kitchen

    Kerim der ve susarım

  • ηαтsυкι
    ηαтsυкι

    Emir gibi bir dosta ihtiyacım var

  • Fatma Demir
    Fatma Demir

    Videodaki tek normal tepki oyuncu çocuğun adamı uyardığı kısımdı.

  • M D
    M D

    Cagataya sinir oldum

  • Beybili Beto
    Beybili Beto

    Berk oktay da yakışıklı adam vesselam

  • Elif
    Elif

    Kerim uzakta degil,sahika Ile cok mutlu😝😃😃😃😃😃😄😄😄😄🤳🥳🥳

  • ayşenur karaveli
    ayşenur karaveli

    Sonu çok güzel bitti valla bence Çağatay kerimde daha karizmatik ve daha güzel

  • GUMBALL
    GUMBALL

    Kerim yıldıza yapılan yanlış yüzünden dostuna saldırdı ve bağırdı ama Çağatay... Kerimin hak ettiği çabayi niye çağataya verdin ha yıldız???

  • Douha Salah
    Douha Salah

    Bu Iraklı olsaydı, karısı maalesef şimdi hastanede olacaktı.😹💔

  • 소년단방탄
    소년단방탄

    yalnız fark ettiniz mi çağtay aynı halit gibi davranıyor

  • Kamil Yilmaz
    Kamil Yilmaz

    Üff biraz daha romantik olsa keşke

  • çisil
    çisil

    Çağatay gözümde çöp kadar değerin yok, Kerim olsaydı hiç böyle davranmazdı Yıldız'a.

  • çisil
    çisil

    sNe BnEim SyAdımI tAıŞIyoRSuNnnN!?!?!!!!

  • İremy
    İremy

    Bu sezon yıldıza gıcık olup endo ve şahik i tutuyom kdkfkfjkkdjdkfjkfkfkckkf

  • Kelsey Rosie
    Kelsey Rosie

    So many episodes have passed and everyone still talks about kerim. He made history

  • Betül Toraman
    Betül Toraman

    Herkes Kerim’den bahsetmiş hatırlatmayın üzülüyorum

  • elif erarslan
    elif erarslan

    senaristcim kerimi konuk oyuncu olarak al çağatayın burnu sürtsün biraz reytinglerin tavan yapacağına eminim

  • osman güray
    osman güray

    Young Halit Argun

  • damla pirenses
    damla pirenses

    yildizdan nefret ediyorum

  • Jane Morrison
    Jane Morrison

    Haaa international funs we will learn turkish by force 😂😂😂😂 I have watched this episode over and over .

  • Tuğba Akar
    Tuğba Akar

    Asuman gitsin şu diziden

  • Derin Sezer
    Derin Sezer

    Kerim > Çağatay

  • avni Turgut
    avni Turgut

    Of bu Çağatayı hiçbir zaman sevemedim. Kerimi çok seviyordum. Hem Yıldızla da daha güzel bir enerjileri vardı.

  • Kərbəlayi
    Kərbəlayi

    Bu qızın həyatı da ağlıda tam kinoluq

  • Ama Neden???? ???
    Ama Neden???? ???

    Ah kerim senin yerini tutamiyacaklarini anlamiyorlar

  • Gürsen Öztonga
    Gürsen Öztonga

    8:13 de ki cümle hiç yakışmadi çagayata

  • Gürsen Öztonga
    Gürsen Öztonga

    Bunun bu halit halleri beni ayar ediyor bir kerede gerçekten seven eşine saygili biri olsun yildizin yaptigi da cok sacma da cagatayin konusmasi bile maço maço yapmayin ya tiksiniyorum diziden töre dizisinde gibi konusuyo adam

  • Sinem Yüksekol
    Sinem Yüksekol

    Herkes yaziyorlar yildiz keske kerimin kiymetini bilseydin bu bir senaryo yildiz bisey yapamaz yonetmen ne diyoraa onlar onu yapiolar.

  • 彡Bad_chan
    彡Bad_chan

    Çağatay : seni sevmem için böyle oyunlara gerek yoktu yıldiz:o zaman benden uzak durma :çağatay ben sendem uzak durmuyom benim soyadını tasiyonon yildiz: o o içindeki hasan ali kuru çıktı demek çağatay : benden izinsiz hiç biyere gidemezsin yıldız: giderim hatta şimdide gidiyorum yakinlasirlar çağatay sana gidemezsin dedim ve sonuc💏

  • Hilal Xd
    Hilal Xd

    Yıldız artık hiç komik değil, çok yapmacık duruyo

  • ɢʀᴀᴅ ʟɪғ
    ɢʀᴀᴅ ʟɪғ

    Püğ sana yıldız kerim gibi çocuğu sevemedin bi

  • one boss
    one boss

    ben kerim'i özledim

  • Hazel Demir
    Hazel Demir

    Biride demiyorki ne ender ne şahika merti vurmak için kerimi ziyaret edelim bi açığı vardır die yıldızın kaynanasına gidene kadar

  • selin
    selin

    Orda halit olsaydı yıldızın ceseti çıkardı ŞFSKFSMDBJ

    • Gökçen Çsarı
      Gökçen Çsarı

      Halit bile herkesin önünde bağırıp rezil etmiyordu Halit'i ne kadar sevmesem de en azından evlerine gelince bağırıyordu

  • neriman özen
    neriman özen

    Berk oktayin oyunculuğunu çok seviyorum . Kendini on numara veriyo ama senarist biraz duzeltsemi aceba bazı şeyleri . Berk Oktay ve Erdal Özyağcılar ilk katıldığında diziye farklı bı tat, espri gelmişti . Neden su karakterlerle oynarsınız bilmem . İkisinide severek izliyorum başarılar diliyorum .

  • elif erarslan
    elif erarslan

    senaristcim allah için kerimi 2 3 bölüm konuk oyuncu olarak getirsende razıyız canem çağatay onu kıskansın filan güzel olur

  • Furkan Turhan
    Furkan Turhan

    Bırbırlerıne cok yakısıyorlar. Cagatay ❤yıldız

  • Banu Aksu
    Banu Aksu

    Yıldızdan öğreniceklerimiz var 😂

  • I Like Travelling
    I Like Travelling

    Galiba taktik ters tepti

  • Selin Solak
    Selin Solak

    Bu sahnelerde bı tek ben nefret etmedim sanırım oğlandan

  • Hümeyra Yaşar
    Hümeyra Yaşar

    Yıldız : madem bunlar benim mutlu olmamı istemiyor ben en iyisi kendim mutlu olmanın çabalarını bulim

  • DENIZ BAL
    DENIZ BAL

    guzeldıde nıye sureklı opuyon acep sen bu kızı ?? cagatay beycıgım

  • Esila Aycıl
    Esila Aycıl

    Çağtayla yıldızın aşkını onaylanmayan başladım, bağırıyor bağırıyor öpüyor... (Kerim'in değerini anladım) Kerim böle yapmazdı

  • Shebnem Memmedzade
    Shebnem Memmedzade

    Yaa Yildiz ne cabuk evlendin

  • Aysel Sevinc
    Aysel Sevinc

    Bu videoyu izlerken en çok kime güldünüz:)) Ben yıldıza gülüyorum

  • Rukiye Çayır
    Rukiye Çayır

    Arkadaşlar bu bir filim bir dizi gerçek değil kabul ediyorum ama Kerim'de bir oyuncu yani Gökhan Alkan ve cagatayda bir oyuncu yani Berk Oktay onun için dizi hala çok güzel bence en azından bir şey dikkatinizi cektimi yılçag kavgası aynı halitle yıldızın kavgasına benziyor yani bu adam ne kadar belli etmesede halitin yerine geldi bence bunu kabul edelim ve keyfimize bakalım

  • Elif Atmaca
    Elif Atmaca

    Kerim geri dön kerim

  • nisezuk
    nisezuk

    Iyyyyy Çağatay'ı neye donusturdunuz öğ kusucam

  • sevgi utku
    sevgi utku

    Ben eminim bir gün Kerim hapishaneden çıkıp Yıldız' ın yanına gelecek

    • Damla Aslan
      Damla Aslan

      Adam diziden “ayrıldı”

  • sevgi utku
    sevgi utku

    Yıldız:ay bu da git gide Halit'e benziyor.

  • Rusul Saad
    Rusul Saad

    شخصية يلدز شكد كانت حلوة ولطيفة الان كولش محلووة شخصيتهه اصبحت شرانية وسيئة جدا

  • Evlere Ek iş
    Evlere Ek iş

    🌺Öncelikle şunu belirteyim sadece kapora yatırın bı kaç güne kargoyla evinize paketleme işi gondericez diyen firmalardan dolandırıcılardan değiliz 🌺İşimiz katalog işi fakat sadece kozmetik, temizlik gibi katalog firmasi değiliz bizim işimiz bir evin ve bir insanın uygun fiyata çoğu ihtiyacını karşılayacağı bir hizmet sunmakta. Ev tekstilinden pratik mutfak gereçlerine bay bayan çocuk iç giyim dış giyim tesettür giyim büyük beden giyim aklınıza gelebilecek birçok ihtiyacı uygun fiyata alacağımız ve etrafımıza da rahatlıkla sunacağımız ürünler satıyoruz. 🌺 Kendi adıma söyleyim En başta kendime eşime çocuğuma aldim kalitesinden emin oldum o şekilde gönül rahatlığıyla etrafımdaki insanlara satmaya başladım ve işime daha çok inandım çünkü kötü olan birşeyi başkasına da satmam bu yüzden de daha çok kazanmaya başladım 🌺 Bir ev hanımı olarak özellikle Bu pandemi süresinde hem aileme hem kendime maddi manevi kazanç sağlıyorum iş kadını olarak 🌺Üyelik ücretimiz yok satış zorunluluğumuz yok denemekten ne kaybederiz ki 🌺Çevrem yok ta demeyelim inanın şuan çevresi olan bile virüs sebebiyle evlerine kapandı hepimizin elinden düşürmediğimiz telefonlarimiz neden bütçemize katkı saglamasin ki 🌺 whatsapp durumlarimizdan sosyal medya hesaplarımizdan ürünleri paylaşıyoruz ve inanın mutlaka dönüş yapan oluyo çünkü hem her keseye hemde her tarza uygun bizim ürünlerimiz az çok demeden her eve katkı sağlıyor sizde bende istiyorum diyorsanız telefon numaranızı bırakmanız yeterli 👍☺️

  • Malika Mansurova
    Malika Mansurova

    Başta bu emirle yıldızla anlamsız saçma bir konuşma yapmış. Bir birine tutmayan konuşma olmuş. Senarist biz bunların sade yüzüne baktığımız mi düşünüyor galiba.

  • Mcd Svrn
    Mcd Svrn

    Emire decanerlik bulasmis.... sen dilenciye sahte para mi verdin?.....

  • irem yuksel
    irem yuksel

    Ay bune cagatayin içinden bambaşka birisi çıktı hayal kırıklığına uğradım

  • h. orge
    h. orge

    Neden biz kocamla kavga edince sonunda küs kalıyoruz da bunlar her kavga sonrası aşk tazeliyo 🤣🤣

  • Zehra Cengiz
    Zehra Cengiz

    Evet

  • Hafsa Tenk
    Hafsa Tenk

    ÇAĞATAY'IN İÇİNDEN HASAN ALİ KUYUCU ÇIKTI. NORMALLEŞTİRMEYİN.

  • Hazal Saral
    Hazal Saral

    Yıldız aptalsın aşkım

  • Kamer Kaleli
    Kamer Kaleli

    Şeytanmı melekmi belli değil 😆🤣

  • jennierubyjane
    jennierubyjane

    O numaralar çok eskide kaldı yıldızcım benden söylemesi

  • Antika Terkir
    Antika Terkir

    Yeni gördüm

  • Kardelen Alaşahan
    Kardelen Alaşahan

    Kerim'in olduğu bölümleri izliycem 😢

  • Dilara Pekince
    Dilara Pekince

    Salaklık renk olsa yıldız gökkuşağı olur ~Caner Çelebi

  • w.w.sphorus
    w.w.sphorus

    Şu Yıldızı güzel giydirin artıkkkk

  • namjoonie
    namjoonie

    iğrenç ya halit bile bundan daha iyiydi bu ne ya yok gidemez yapamazsın sen kimsin ya

  • namjoonie
    namjoonie

    şu adamın oyunculuğu iğrenç ya kusucam

  • E. Nur
    E. Nur

    Ne kadar saçma ve gereği olmayan bir sahne. Filmi izleyen ve seven biri olarak söylüyorum ama bomboş bir sahneydi. Niye doğru dürüst sahneler koymuyorsunuzda böyle mantığı olmayan sahneleri önümüze koyuyorsunuz hiç anlamıyorum. Evlenmeden her şeyi yapan Çağtayın "Gidemezsin, bana haber vereceksin, evlisin, soy ismimi taşıyorsun...'' bu nasıl bir üslup? Köpek mi sahiplendin de emirler yağdırıyorsun? Birde niye sürekli filmde oynayan kadınların kendi emekleriyle ayakta durduğunu göremiyoruz? Neden hayatlarını kurtarmak için hep bir erkeğe ihtiyaç duyuyorlar? Bunu sürekli neden insanlara aşılıyorsunuz? Neden kadınlar birbirlerinin düşmanı olup ayağını kaydırıyorlar? Günümüz şartlarına baktığımız zaman bu sandıklarımın tam tersi sahneler sergilenmesi gerekirken yapılan bölüme bakın. Ne komik, ne ilginç!

  • İsmail Korkmaz
    İsmail Korkmaz

    Yıldız da yanıyor koca diye hepsine aynı numara

  • Gunel Hemzeyeva
    Gunel Hemzeyeva

    Cagatay cok yakiwikli Yildiz ona hic yakiwmiyor.Annesi gibi duruyor.

  • Eylul Kodas
    Eylul Kodas

    Ya. Çok. Komik. Yıldız

  • Elifnur Pirci
    Elifnur Pirci

    Nedense Yıldız ve Çağatay bana hiç uyumlu gelmiyor. Kerimlr aralarında bir çekim vardı fakat mahvettiler

  • Nursena Dursun
    Nursena Dursun

    Off ya senarist bi şu yorumlara baksa dizi 10 sezon bike cika bilir ya ni

  • Myuhteber Ahmedova
    Myuhteber Ahmedova

    Yıldız çok itici oldu, hep bir oyunlar.. Saçma bir oyunculuk, dertliyken bile alaycı.. Eskiden baskaydi. Artik eski güzel bölümlerin hatrina izleniyor, alışkanlık gibi bisey 😂