Yeşilçam | 5. Bölüm Fragmanı
00:41
156,541
Reddit
Beklenmedik karşılaşmalar, bastırılan duygular ve yeni heveslerle dolu bir #Yeşilçam bölümü daha geliyor. Beklemede kalın efendim. Perşembe akşamı BluTV’de buluşalım. 📽️💙

YORUMLAR
  • Esmer az
    Esmer az

    Bir zamanlar Çukurova da bile böyle kalite yok 😂

  • Beren Beren
    Beren Beren

    Selin Şekerci ve Çağatay Ulusoy için bile izlenir dizi aşırı iyi bir kimyaları var ama sanırım Çağatay'ın partneri Afra'ymış.

    • sınav öğrencisi
      sınav öğrencisi

      olmasın ya hayııır.selin ile çağatay her şey ile mükeeemmmeelll

  • Adsız İsimsiz
    Adsız İsimsiz

    Diziyi izlemiyorum fragmanlardan bakıyorum sadece ama Mine denen kadın Semih denen adamı aldatıyormuş ama herkes Mine Semih şipliyo,ne içiyosunuz siz ya?😂😂😂

    • Beren Beren
      Beren Beren

      Aldatmıyor ki. Boşanmışlar ve aralarında bir şey yok. Shipleyenlerinde çoğu Çağatay ve Selin uyumu için shipliyorlardır.

  • Kamila P.K
    Kamila P.K

    You tubda nedan yok bu dizi nêrdê izlayabilirim

  • çagatay ulusoy
    çagatay ulusoy

    The king Çagatay ulusoy 👑

  • çagatay ulusoy
    çagatay ulusoy

    👑👑👑

  • çagatay ulusoy
    çagatay ulusoy

    Amazing

  • Gökçen Ata
    Gökçen Ata

    Ya izzet beni çok korkutuyo ya

  • f F
    f F

    Umarım eski eşi mineyle olurlar

  • Rumeysa Nur Yılmaz
    Rumeysa Nur Yılmaz

    Harika ya heyecanım tazelendi 🥰

  • Medine Özcan
    Medine Özcan

    Çabuk yayınlayınn😍😍

  • Kivi Makeup
    Kivi Makeup

    YENİ BÖLÜM NE ZAMAN NE ZAMANNNNNNN

  • Serkan Baydar
    Serkan Baydar

    gelsin artık yeni bölüm

  • Serkan Baydar
    Serkan Baydar

    müthişş

  • Yasin berkay Şenal
    Yasin berkay Şenal

    @blutv admin 6.bölüm fragmanı olurdu bu sıralar yok mu

  • Fahri yalcin
    Fahri yalcin

    Saat kacta paylasilicak

  • Murat Doğan
    Murat Doğan

    Güzel dizi

  • Gülbahar Aras
    Gülbahar Aras

    Belli bir saati yok mu yaa..?

  • Elyar Qenberov
    Elyar Qenberov

    Semih yapma semih Minenin yapdiklarini oyrenirsin insallah

  • Sevil Qurbanova
    Sevil Qurbanova

    Diziyi nerde izleye bilirim ?,

  • maskenin arka yüzü
    maskenin arka yüzü

    Lan 2 bölüm sal

  • FATİH ÖZBAY
    FATİH ÖZBAY

    harika bir dizi arkası yarın gibi olsa keşke yeni bölümler gelsin diye merakla bekliyorum çok başarılı tebrikler

  • Gokhan Erbas
    Gokhan Erbas

    Abi bir dizi bu kadar mi efsane olur ya mukemmelsiniz

  • sena nur başar
    sena nur başar

    kfmdnmdmfmdn

  • tokyo
    tokyo

    Fıragman niyetine bütün filimi veriyorsunuz

  • Sıla
    Sıla

    Çağatay aşkım napıyosun orda balım

  • Zalimler Kahrolsun
    Zalimler Kahrolsun

    yeşil çam yıkılır başa dam şehvet şöhret afet secdede huzur var agam

  • Doğu Eşrefoğlu
    Doğu Eşrefoğlu

    Çok avrupai

  • Almanya'dan Haber
    Almanya'dan Haber

    Bakın Fransız kanalı ATATÜRK hakkında nasıl bir belgesel yapmış… trwatch.info/ex/video/mH-surXQkJqUmqc.html

  • meteata07 qqq
    meteata07 qqq

    .

  • Handan Dinçel
    Handan Dinçel

    Hep öndeki isimler söylenir birde bunun yönetmeni var bende çağan ırmak beyefendi ye tebriklerimi gönderiyorum yönettiği hep insanın içine dokunan senaryolar oldu tabi aslında bu sinema TV gibi el birliğiyle yapılan işler bu bağlamda herkesin ellerine sağlık yüreklerine sağlık diyelim

  • Muammer Pala
    Muammer Pala

    Çağatay Ulusoy paplo escobar olmuş

  • Hakan Kayra
    Hakan Kayra

    Hapşıran "Elhamdülillah" deyince duyanın "Yerhamükellah" demesi sünnettir ve unutulan bir sünneti hatırlatana 100 şehit sevabı verilir..

  • Doktor prenses consuela
    Doktor prenses consuela

    Bu şarkının adı ne

  • Miurcax
    Miurcax

    Dizi gerçekten güzel mi ya ben biraz ön yargılıyım

  • Nihat Abacı
    Nihat Abacı

    Çağatay Ulusoy'un ülkede öpmedigi kız kaldı mı dizi ayağına yedi bitirdi kızları Çağataayyyyyyy yapıyon bu işi 🙃

  • KOVL
    KOVL

    Hyr ya semih ve tülin sevgili olsun

  • emirbie
    emirbie

    Trendlerden selam 🙋🏻‍♂️🇹🇷

  • General Amiral Aladin
    General Amiral Aladin

    Vehbi rolünde oynayan kişi efsane oynuyor. Ben de sinemayla uğraşıyorum, eğer imkanım olsa başrol veririm o arkadaşa.

  • melika melika
    melika melika

    Herkes Mine ve Semih diyor ama Mine para için Semih'in abi dediği kişiyle gizli aşk yaşıyor :)

    • Adsız İsimsiz
      Adsız İsimsiz

      @Oğuzhan Çakır nedeni mi var???nedeni ne olursa olsun sonuc mide bulandırıcı

    • melika melika
      melika melika

      @Oğuzhan Çakır sanırım nedeni para ve gelecek kaygısı. Çünkü Semih'in annesi ile Mine'nin konuşması sırasında annesi lafı bu mevzuya getiriyor. Mine bayağı bozuluyor ve sesini çıkaramıyor. Mevzu para ve gelecek kaygısı ise hic geçerli bir neden olmaz. Umarım Mine'nin geçerli bir nedeni vardır.

    • Oğuzhan Çakır
      Oğuzhan Çakır

      Bence bir nedeni var

  • Army blink Stay
    Army blink Stay

    Bu yeşilçam mı şimdi bu ne be

  • H beril
    H beril

    Emirim bu ne hal emirim .

  • Ana Luévano
    Ana Luévano

    I'm ready to watch the next episode !!! 👍👍👍

  • bekle deyip gitti
    bekle deyip gitti

    Selin Şekerci bu yıllarda yaşamak için doğmuş

  • Xenzation
    Xenzation

    İllaki izleyecem bi yerden. Blutv'ye neden para vereyim ki

  • Bts fan clap
    Bts fan clap

    Lan bu adamda her bölüm başka birisiyle öpüşüyor.

  • Hale Nisan
    Hale Nisan

    Selin Şekerci bu rolde inanılmaz sırıtmış. Muhtemelen göz yapısından falan dolayı bu rol için tercih edildi ama baya yanlış bir seçim olmuş. Dönem oyunculuğu yapamıyor. Diksiyonu, jestleri, mimikleri çok çiğ ve şımarık kalmış.Çağatay Ulusoy'unda yanlış bir seçim olduğunu düşünüyorum . Oyunculuklar yeterli değil. Genç oyuncular fazlasıyla günümüz ağzı ve tavrıyla oynuyorlar sırıtıyor.

  • Sinan Kucuk
    Sinan Kucuk

    Sonda gelen adam kim acaba ?

  • Avni Yılmaz
    Avni Yılmaz

    Oo yeni bölüm cok guzel olucak

  • Pietro
    Pietro

    Çabuk bitirmeyin şu harika diziyi

  • Andrea Kirwan
    Andrea Kirwan

    YESSSS. MINE AND SEMIH

  • Ömer Faruk
    Ömer Faruk

    Çok sıkıcı bir dizi olmuş tamam yeşilçam havasını biraz yakalamışsınız ama oyunculuklar yapmacık ve hikaye çok basit.

  • Feyza Yavuz
    Feyza Yavuz

    mine ve semih in kimyası o kadar iyi ki, çok çok yakışıyorlar... karısına bu kadar aşık bir adamı kendisinden on altı yaş küçük gencecik bir kızla olduramıyorum. tülin ve semih ciddi anlamda abi kardeş vibe veriyorlar. şimdi iki ünlü arasındaki sekiz dokuz yaş farkını bile mesele ediyorsunuz, 20 yaşındaki genç bir kızı otuz altı yaşında bir yapımcıyla patronuyla olsun ister miydiniz demediğinizi bırakmazdınız ama burada oyuncu olmak isteyen herkes patronuyla bir şey yaşamak zorundaymış gibi semih tülin yapılacak aralarında elektrik de sıfır bir çift ne kadar uyumsuz olursa o kadar uyumsuz olmuşlar, abi kardeş olarak görüyorum resmen ...

    • Beren Beren
      Beren Beren

      Abi cidden ya Afra'nın yanına daha soft bir partner yakışırdı Çağatay'la olmamışlar.

    • s. k
      s. k

      Aynı enerjiyi alamadım ben aksine minenin paraya köle olup evliliğini yıkması ve evli bir adamla sırf parası için birlikte olması midemi bulandırdı. Tülinin semihe olan ilgisi gayet masum geldi ayrıca

    • Zeynepesra Dogan
      Zeynepesra Dogan

      Tulin saygi karakteri bu duruma cogu sahnede surekli vurguluyor ben oyuncu olucam para icin iliski yaşamam falan diyor eger semihle ask yazarlarsa cok absurt olur karaktere aykiri

    • Zeynepesra Dogan
      Zeynepesra Dogan

      @Feyza Yavuz aynen katiliyorum abi kardes gibiler cok siritiyor afra buyuk ihtimalle cagatayin bolum basi ucreti fazla oldugu icin kadin oyunculari ortalama secmisler keske esit davranilsa ve cagatay tecrubesinde bir kadin oyuncu oynasaymis efsane olurdu erkek oyuncularim bu durumu kabul etmeside cok uzucu

    • Furkan Kav
      Furkan Kav

      @Feyza Yavuz hadi ordan karakter analinizine baslatma simdi. Kariyer için sevmediğin biriyle ayni yataga girmek kendini satmaktır. Karatersizliktir. Ayni durumu erkek karater yapmis olsa bu şekil geri dönüşler olmazdi. Uzayda mi yaşıyorsunuz komik olmayin yasiniza veriyorum bu anormalliği normal karşılıyor olmanizi. Birde uzun uzun yazmissiniz dizilerin köpeği olmayin ve bunu tartisma konusu haline getirmeyin☺

  • Dilara Özkaya
    Dilara Özkaya

    Mine Semih bu aşk canları çok yakar 💔

  • dreamyfool
    dreamyfool

    Mine ve Semih aşkı beni çok heyecanlandırıyor 🔥❤️

  • Κυριακη Χ
    Κυριακη Χ

    Cagatay sen Kralsin oyunculugu super, her zamanki gibi, seni cok seviyorum cunku bir tanesin. Yunanistan'dan sevgilerimi gonderiyorum. KEEP SAFE.

  • Mehmet Sağlam
    Mehmet Sağlam

    Hangi gün geliyor yeni bölüm

  • Pınar
    Pınar

    Semih💜Mine

  • Gamze Aydin
    Gamze Aydin

    Biri benimle blutv'sini paylaşabilir mi? İlk 2 bölüm izledim gerisi kaldı, çok merak ediyorum.

    • Elif Okur
      Elif Okur

      @Gamze Aydin rica ederim:)

    • Gamze Aydin
      Gamze Aydin

      @Elif Okur çok teşekkür ederim:)

    • Elif Okur
      Elif Okur

      Dizipal da var diğer bölümler

  • Hasan Kilincarslan
    Hasan Kilincarslan

    Yinemi 2 bölüm olacak

  • merve
    merve

    👌👌

  • Bilgisayar Gördük
    Bilgisayar Gördük

    ne yazsam tutar şimdi

  • eylem
    eylem

    Semih ve mine asıgım size😍❤️

    • Wjjdjf Sjfkhl
      Wjjdjf Sjfkhl

      ama malesef semih tülin

  • Arda Teletika
    Arda Teletika

    Adam ya Adam Kralsın Çağatay 😍

  • Gül Aliriza
    Gül Aliriza

    Nerden izliyorsunuz

  • Urooj Siddiqui
    Urooj Siddiqui

    Full of surprises and excitement

  • TNMRYGT
    TNMRYGT

    Efsaneeee 2.sezonnn ne zamann gelecek acaba

  • Ismail Bulut
    Ismail Bulut

    Yanlız çaça ne kadar çok sıgara içiyor

    • Arda Teletika
      Arda Teletika

      @Ismail Bulut yav karakteri o oynuyor ama o kadar içmiyor bir fıs alıyor sahne için 1 sigarayı bitirmiyor ya

    • Ismail Bulut
      Ismail Bulut

      @Arda Teletika semih memih dostum karakteri oynuyan çaça degil mi

    • Arda Teletika
      Arda Teletika

      Karakteri içiyor o değil. Gerçek hayatta da içiyor olabilir ama dizide bu kadar fazla içen Çağatay değil Semih.

  • Zeynep Uysal
    Zeynep Uysal

    Ah canım aşkım nekadar da yakışıklı 🥰😘😍

  • şahikanın espressosu
    şahikanın espressosu

    Çağatayın gerçek partneri selin olsaydı keşke

    • georgia
      georgia

      @Beren Beren evet biliyorum ama çok yakıştırıyorum onlar

    • Beren Beren
      Beren Beren

      @georgia Afra küçük kalıyor gibi Çağatay'ın yanında ama onlar partnermiş evet

    • georgia
      georgia

      @şahikanın espressosu ama biliyorum herkes Selin ve Cagatay yakıştırıyor, galiba sadece ben Afra ve Cagatay yakıştırıyorum

    • şahikanın espressosu
      şahikanın espressosu

      @georgia evet öyle

    • georgia
      georgia

      Çağatay'ın partner Afra selin değil

  • Ayhan Dogan
    Ayhan Dogan

    Masum tatli

  • Ayhan Dogan
    Ayhan Dogan

    Semih bence tulinle daha iyi

  • selen
    selen

    Şarkılar da mük

  • selen
    selen

    Ayyy çok güzellllll

  • Özcan Şahin
    Özcan Şahin

    karakterlerin hepsini bıyıklı yapınca yeşilçam oluyor muymuş.Bilemedim.

  • Olga Graciela Pighin
    Olga Graciela Pighin

    Que llegue pronto el jueves!! Gracias BluTv por tan magnífica serie👏👏

  • yeşim 36 sonmez
    yeşim 36 sonmez

    🥰🥰

  • Selen Güven
    Selen Güven

    mineyle selim olur umarım çok yakışıyolar

  • Free Soul
    Free Soul

    Semih & Mine harikasinis

  • Мээрим Мукашова
    Мээрим Мукашова

    Bu. Diziyi nereden görmek mümkün?

    • dilans Bektas
      dilans Bektas

      Blue sitesine gir blue TV kayıt ol üyelik butonuna tıkla orda zaten çıkıyor

    • strawbebby milk
      strawbebby milk

      Dizipal

    • Мээрим Мукашова
      Мээрим Мукашова

      @dilans Bektas nasıl üyelik alicam

    • Мээрим Мукашова
      Мээрим Мукашова

      @dilans Bektas nasıl üyelik alicam

    • dilans Bektas
      dilans Bektas

      Blue TV üyelik alman lazım

  • Мээрим Мукашова
    Мээрим Мукашова

    Bu. Diziyi nereden görmek mümkün?

  • Salih Sarikamis
    Salih Sarikamis

    İnşallah 4 sezon falan olur. Harika bir proje ve cast. Çağatay Ulusoy dışında kimse bu rolün altında kalkamazdı, tek başına dev bir kadro. Diğer oyuncularda iyi ama Çağatay ve Selin çok iyiler. Bu rolü Çağatay dışında belki Uraz kaygılaroğlu oynardı. Ama o da bir Çağatay değil

    • son adam
      son adam

      @Salih Sarikamis Katılıyorum, Genç jenerasyonda Aras Bulut, Kıvanç, Çağatay üçlüsünü tek geçerim.

    • Salih Sarikamis
      Salih Sarikamis

      @son adam demek istdiğim bu zaten. duyguyu karşı tarafa geçirmek asıl marifet. Çağatay bu konuda en komple oyuncudur.

    • son adam
      son adam

      Çağatay Ulusoy dışında bu rolün altından kalkabilecek birçok oyuncu var ama Çağatay'ın seyirciye verdiği etki insanı çok etkiliyor. Bu yüzden oyunculuğuna hayran kalıyoruz.

    • Ayhan Dogan
      Ayhan Dogan

      Kivanc falan

    • Ayhan Dogan
      Ayhan Dogan

      Oooho bir cok oyuncu kalkardi

  • civciv 1907
    civciv 1907

    #CagtayUlusoy Her Rolün hakkimi veriyor ve herzaman baska Tarz rollerde karsimiza cikiyor 👍🏻👍🏻 SelinSekercide cok iyi uyumlu olmuslar

    • Beren Beren
      Beren Beren

      @Ayhan Dogan Afra Çağatay'ın yanına biraz soft kalmış gibi ben pek uyduramadım

    • Ayhan Dogan
      Ayhan Dogan

      Bence afrayla ama neyse

  • Tuğba
    Tuğba

    Ayyy Mine semih kavuştayı mııııı🤌🏻🤌🏻🤌🏻💘

    • Wjjdjf Sjfkhl
      Wjjdjf Sjfkhl

      yok

  • Buse
    Buse

    Semih ateş harika bir karakter 🧡

  • Süleyman Yüncü
    Süleyman Yüncü

    Abi bunun bağımlısı oldum yeminlen müthiş yapmislar Çağatay Ulusoy kusursuz oynuyor

  • Vesile Akay
    Vesile Akay

    Mine'nin güzelliği abi semihle çok iyiler

  • nisan
    nisan

    Semih’le Mine olur umarıım

  • Memet Gunes
    Memet Gunes

    Bu dizi güzel dizi

  • Ceren
    Ceren

    Selin çok güzelsiiinn

  • Rabbia Ashar
    Rabbia Ashar

    Yesilcam will not let us get bored.. in every episode it is getting interesting and interesting ❤❤

  • georgia
    georgia

    tülin ve semih istiyorumm 😭

    • Ebrar Çalışkan
      Ebrar Çalışkan

      mende

  • Dizi Kere Dizi
    Dizi Kere Dizi

    O son gelen kimdi? Semih'in geçmişinden birileri çıkıp çıkıp geliyor, haydi hayırlısı.

  • Cagatay Ulusoy International
    Cagatay Ulusoy International

    Another amazing episode is upon us! Thank you!

  • miyonki cat
    miyonki cat

    ben semih ve tulin shiplemistim 🥺🥺

  • uber döven USMAN AGA
    uber döven USMAN AGA

    ah be semih susak ah

  • sohyla gamal
    sohyla gamal

    kolej gunlugu 1 bolum fragamin plewase

  • sohyla gamal
    sohyla gamal

    boyle bitmesin 1 bolum fragamin please

  • sohyla gamal
    sohyla gamal

    sultan 1 bolum fragamin please

  • serdar velioğlu
    serdar velioğlu

    abi konu cok merak uyandırıcı bi an önce perşembe gelebilir miii??*

    • Elisa Mina
      Elisa Mina

      "İnsana en çok şiir yakışıyor. Sonra yeryüzüne yağmur ,gökyüzüne mavi" Ahmet Telli- Edebiyatımızın enlerini bulabileceğiniz şiir kanalıma herkesi beklerim. Sağlıcakla kalın🦋❄️

Sonraki